Tegenwoordig is een nieuw topic openen zo makkelijk, die vrees van jou is ongegrondquote:
Weet ik, maar doe al jaren mijn best om geen topics te openenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een nieuw topic openen zo makkelijk, die vrees van jou is ongegrond
Wat doe jij eigenlijk wel zelf?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Weet ik, maar doe al jaren mijn best om geen topics te openen
Macht der gewoonte
Pas maar op dat je niet vriendloos wordt, voor je het weet ga je de meeste vreemde dingen op Facebook plaatsen, waardoor je wel weer nieuw vrienden krijgt, wat je waarschijnlijk op zich wel leuk vindt...quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Verwekster
Maar wat triest zeg, die twitterberichten van dr......Ben wel echt fan van haar muziek, maar dit soort dingen snap ik echt niet.
dat doen we vanaf zaterdag weer 3 wekenquote:
De leukste wielertermen vind ik 'je edele delen eraf draaien' en 'patattenjacht'...quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat doen we vanaf zaterdag weer 3 weken
Vegen als ik klaar benquote:
je bedoelt de chasse patatquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De leukste wielertermen vind ik 'je edele delen eraf draaien' en 'patattenjacht'...
jij bent serieus een TdF liefhebber?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's overmorgen pas.
Gisteren wel m'n nieuwe Tour-pet ontvangen:
[ afbeelding ]
Ik ben er klaar voor dus...
Hogedrukspuit erbijquote:
Ligt er aan gezien de stand, maar de berg etappes vind ik wel mooi...quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij bent serieus een TdF liefhebber?
Ok, dat had ik dan weer helemaal niet achter je gezochtquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt er aan gezien de stand, maar de berg ettapes vind ik wel mooi...
In Napels mogen ze het ook wel een keer doen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nicolas Sarkozy wilde dat ook doen in de regio Parijs, maar werd teruggeroepen...
Als het maar geen houten is. Als je dan een splinter krijgt ben je gezienquote:
Er zijn jaren geweest dat ik zelfs vrij nam op de dag van Alpe d'Huez of de Tourmalet en zo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, dat had ik dan weer helemaal niet achter je gezocht
Ik vind het ook leuk om te volgen en volg het elk jaar weer wat fanatieker
Over sake gesproken, goed plan...quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je af en toen gewoon eens doen. For old times' sake
Ik ben absoluut niet van plan om vriendloos te worden, dus dat scheeltquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet vriendloos wordt, voor je het weet ga je de meeste vreemde dingen op Facebook plaatsen, waardoor je wel weer nieuw vrienden krijgt, wat je waarschijnlijk op zich wel leuk vindt...
http://www.oudsluis.nl ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Omdat ik nieuwsgierig was even het menu van De Hoefslag opgezocht. Voor de prijs van een voorgerecht kan ik toch best redelijk ergens anders eten
Daar zie ik geen prijzen bij staan, maar de categorie gerechten komt wel aardig overeen.quote:
Ik denk dat je die prijzen ook niet wilt weten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar zie ik geen prijzen bij staan, maar de categorie gerechten komt wel aardig overeen.
Hoe kom je bij De Hoefslag? Da's in mijn woonomgeving (zo'n tien minuten lopen). Nou eet ik daar nou niet bepaald dagelijks, op zijn zachts gezegd: ik ben er ooit, enkele decennia geleden, één keer geweest. (En ja, dat geringe bezoek heeft met de prijs te maken.) Maar volgens mij is het nou niet bepaald in jouw buurt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Omdat ik nieuwsgierig was even het menu van De Hoefslag opgezocht. Voor de prijs van een voorgerecht kan ik toch best redelijk ergens anders eten
Niet waar ik nu zit, maar ik heb er vroeger aardig in de buurt gewoond. Fietste er wel eens langs als ik vanuit Bilthoven naar huis ging.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:52 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Hoe kom je bij De Hoefslag? Da's in mijn woonomgeving (zo'n tien minuten lopen). Nou eet ik daar nou niet bepaald dagelijks, op zijn zachts gezegd: ik ben er ooit, enkele decennia geleden, één keer geweest. (En ja, dat geringe bezoek heeft met de prijs te maken.) Maar volgens mij is het nou niet bepaald in jouw buurt.
Vanuit Bilthoven naar huis? Vertel meer. Ik ben al sinds 1961 Bilthovenaar! (En in 1959 geboren in Zeist.)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet waar ik nu zit, maar ik heb er vroeger aardig in de buurt gewoond. Fietste er wel eens langs als ik vanuit Bilthoven naar huis ging.
Ik kom oorspronkelijk uit Zeist, heb in Utrecht op de middelbare school gezeten en had daar vrienden die in Bilthoven woonden. Voor mij was langs De Hoefslag korter dan weer de Soestdijkseweg te nemen en vervolgens de Utrechtseweg. En eigenlijk vind ik dat wel weer genoeg detailinformatiequote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:59 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Vanuit Bilthoven naar huis? Vertel meer. Ik ben al sinds 1961 Bilthovenaar! (En in 1959 geboren in Zeist.)
OK, geen probleem. Ik ben geboren aan de Dr. Jacoblaan, in de buurt van de Bergweg. Niet richting Voorheuvel, maar in de richting waar vroeger de Gero zat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En eigenlijk vind ik dat wel weer genoeg detailinformatie
je voelde nattigheid?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
de eerste 30 minuten gingen prima, tussen de buien door, de laatste 7 minuten niet
terwijl je op zondag met al die loslopende priesters juist het ergste zou verwachtenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat zijn die gristenen toch een gekkies![]()
geen amber alert op zondag in Veenendaal
Jep en als je op je racefiets zit, dan zit het meteen overalquote:
BIER EN TIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is tot nu toe best wel een mannentopic
en het is vrijdagmiddag
dus wat roepen we dan?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
BIER EN TIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |