SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Gerriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Ik heb totaal geen idee wat PUA's zijn. Maar zie jullie met regelmaal het woord meer gebruiken als scheldwoordquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Lekker provoceren, he jongetje?''
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Gerrie
Doe mij maar mevrouw Canalis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Canawie?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
Hierzo een voorbeeld van iemand die zich gek kleed, make up draagt enz met de meest belachelijke dingen, en vrouwen zijn gek op hem:
[ afbeelding ]
Wie is dat? Kapitein haak?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
Hierzo een voorbeeld van iemand die zich gek kleed, make up draagt enz met de meest belachelijke dingen, en vrouwen zijn gek op hem:
[ afbeelding ]
Je kent Jack Sparrow niet?quote:
MLIG, aangezien niemand serieus op je vraag ingaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
hebben tegenwoordig veel vrouwen waaiers ofzo? ik heb nog nooit gezien(op wat uitzonderingen na), en nu gaat het er al een paar posts over.
is dat de zomermode van 2011? ik ben de laatste tijd niet echt veel weg geweest ...
als ik nou straks uitga, of volgende maand ofzo, moet ik dan veel waaiers gaan verwachten?
moet ik zelf ook nog een waaier kopen?
En ik heb een lul van 50 centimeterquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:34 schreef firefly3 het volgende:
Met een onderbroek binnestebuiten op mijn hoofd kan ik ook vrouwen versieren
Deze?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kent Jack Sparrow niet?
Vind je het raar dat je niks scoort, kruip eerst onder die steen vandaan.
Ik vind Katy Perry ook lekker in de videoclip van E.T. Betekent niet dat zoiets ook goed uitpakt in het echt. Misschien tijdens een nachtelijke rollenspel sessie, maar meer ook niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Katy Perry met blauw haar leuker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind Katy Perry ook lekker in de videoclip van E.T. Betekent niet dat zoiets ook goed uitpakt in het echt. Misschien tijdens een nachtelijke rollenspel sessie, maar meer ook niet.
Vrij durchschnitt gast, beetje ielig. Kippennekje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
alles wat hier een beetje op lijkt![]()
- die jack sparrow dus ook wel
Met een S er voor slimmerik.quote:
Ga je nu serieus Hollywood erbij halen om je punt te maken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
Man, je versiert nog geen blinde, tandenloze zwerfster. Flikker op.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:34 schreef firefly3 het volgende:
Wanneer is ze niet lekker?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind Katy Perry ook lekker in de videoclip van E.T. Betekent niet dat zoiets ook goed uitpakt in het echt. Misschien tijdens een nachtelijke rollenspel sessie, maar meer ook niet.
Ik vond haar nooit zo geweldig.quote:
Dit was slechts een voorbeeldje dat kleding niets uit maakt. Je hebt gelijk over Katy Perryquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat hij het kan hebben. Men vindt Depp eenmaal knap.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
Het hangt er ook vanaf waar je het probeert. De voorbeelden die je geeft, passen binnen een subcultuur waar het ALTIJD carnaval is (IQ<60).quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:32 schreef firefly3 het volgende:
aan ook_gek:
Als ik een arm om een meisje heen doet, wordt ze blij en begint ze me meestal vast te pakken of te strelen. Die gozer doet het kennelijk verkeerd.
Ga firefly eens lastig vallen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
Heloefs laatste verovering [ afbeelding ]
Blinde vrouwen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:34 schreef firefly3 het volgende:
Nee, omdat hij uitstraling heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij het kan hebben. Men vindt Depp eenmaal knap.
Hij is knap en heeft uitstraling.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga firefly eens lastig vallen.![]()
Daarnaast is dat niet gewoon de moeder van Jeremy Clarkson.
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt het godverdomme over Johnny Depp, juist de persoon die alles kan dragen wat hij wil, ALLES staat goed bij hem. Dat is toch al algemeen bekend.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit was slechts een voorbeeldje dat kleding niets uit maakt. Je hebt gelijk over Katy Perry
En anders kun je altijd over hun hond heenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Blinde vrouwen waarschijnlijk.
ja zie je wel, het is echt niet een heel bijzonder of extreem zeldzaam type.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Vrij durchschnitt gast, beetje ielig. Kippennekje.
Wat heb jou ooit aangedaan?quote:
Is het een film?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En omdat het een film is zoals Supersoep al aangeeft. Irl zou het afstotend werken.
Dan ken je de acteur niet. In het echt is hij ook zo gek als een deur. Overigens heeft hij het karakter zelf verzonnen, één van zijn voorwaarden om mee te doen aan de film. Best grappig eigenlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga je nu serieus Hollywood erbij halen om je punt te maken?
-edit- Of nog erger zelfs, Disney?!? De studio die de grootste meester is in het neerzetten van fabels, sprookjes en fantasie?
![]()
Hebben we toch wat gemeen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja zie je wel, het is echt niet een heel bijzonder of extreem zeldzaam type.
het is wel een bepaald type ja. maar niet onvindbaar. ong 15% per uitgaansgebouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Neehoor, daardoor komt hij ermee weg. Uitstraling en stijl, die heb je en maak je. Daaromquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En omdat het een film is zoals Supersoep al aangeeft. Irl zou het afstotend werken.
Uitstraling maakt knap. Als je aan jezelf blijft werken, zie je er over een jaar geheel anders uit tot zelfs bijna onherkenbaar.quote:
Nog geloven dat is het ook echt erg vind.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nix jankzak, trek het je niet aan
Doe je nou opzettelijk zo stom? Het maakt bij Johnny Depp niet uit, nee, die kan nog het ondergoed van zijn oma dragen en vrouwen gaan ervan soppen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan ken je de acteur niet. In het echt is hij ook zo gek als een deur. Overigens heeft hij het karakter zelf verzonnen, één van zijn voorwaarden om mee te doen aan de film. Best grappig eigenlijkEn je kunt niet ontkennen dat wel een hoop vrouwen gek zijn op hem, terwijl hij make up draagt!!!! Dit is een groot voorbeeld van dat het geen bal uit maakt of je haar netjes gekamt is of niet
Eens!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uitstraling kan iemand knap maken. Vandaar knap.
Even serieus, je meent dicht echt? Johnny depp heeft garisma, daar trekt hij vrouwen mee aan. Dan maakt het inderdaad niks meer uit wat hij aan heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt duidelijk geen garisma en je houding is fake. Dus nee jij gaat geen vrouwen met een onderbroek op je hoofd versieren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:34 schreef firefly3 het volgende:
En hier sla jij de spijker op z'n kop.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het hangt er ook vanaf waar je het probeert. De voorbeelden die je geeft, passen binnen een subcultuur waar het ALTIJD carnaval is (IQ<60).
Mwah ik wordt wel gewoon presentator en neuk wat golddiggers.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uitstraling maakt knap. Als je aan jezelf blijft werken, zie je er over een jaar geheel anders uit tot zelfs bijna onherkenbaar.
Hier is meer dan genoeg van. Het lijkt me fijn om geen standaarden te hebben, hoe doe je dat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja zie je wel, het is echt niet een heel bijzonder of extreem zeldzaam type.
het is wel een bepaald type ja. maar niet onvindbaar. ong 15% per uitgaansgebouw?
Beter to be safe than to be sorryquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog geloven dat is het ook echt erg vind.
PUA heeft niets te maken met aan je persoonlijkheid werken. En daarom, werk aan je innerlijke zelf totdat JIJ alles kan maken wat je wilt terwijl je 100% jezelf bentquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Doe je nou opzettelijk zo stom? Het maakt bij Johnny Depp niet uit, nee, die kan nog het ondergoed van zijn oma dragen en vrouwen gaan ervan soppen.
Hij heeft enorm veel charisma en is gewoon knap. Dat gaat niet gelijk op voor iedereen.
Man man, al dat PUA gelul en zelfs de meest simpele dingen ontgaan je al. Je lijkt MLIG wel, kansloze druif.
Met dat laatste punt geef ik je groot gelijk, maar je onderbouwing zuigt aan alle kanten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan ken je de acteur niet. In het echt is hij ook zo gek als een deur. Overigens heeft hij het karakter zelf verzonnen, één van zijn voorwaarden om mee te doen aan de film. Best grappig eigenlijkEn je kunt niet ontkennen dat wel een hoop vrouwen gek zijn op hem, terwijl hij make up draagt!!!! Dit is een groot voorbeeld van dat het geen bal uit maakt of je haar netjes gekamt is of niet
Ongekamd haar is gewoon een minpuntje. Dat sommige mensen daar genoeg compensatie voor hebben betekent niet dat het geen flikker uitmaakt. Het hóeft geen flikker uit te maken als de rest gewoon oke of goed is, maar daarom valt het nog wel op.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Taalnazimodus aanquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Beter to be safe than to be sorry ;-)
Beter maak je jezelf tot een voetbal zodat ik je naar Mars kan schoppen. Daar liggen een paar rotsblokken waar je lekker tegen kan lullen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
PUA heeft niets te maken met aan je persoonlijkheid werken. En daarom, werk aan je innerlijke zelf totdat JIJ alles kan maken wat je wilt terwijl je 100% jezelf bent
hang tietenquote:
Nee, het is 'than' in een vergelijking.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Taalnazimodus aan
Het is 'better" en "then"
Taalnazimodus uit
Ik ben ziek thuis met koorts.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Taalnazimodus aan
Taalnazimodus uit
Mwah.quote:
Eh "meer dan genoeg" hoeft nou ook weer niet, dat maakt mijn situatie nog triester :/quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hier is meer dan genoeg van. Het lijkt me fijn om geen standaarden te hebben, hoe doe je dat?
Ik denk dat je hier wel goed mee zit though, zullen ook vrouwen niet en masse achteraan gaan.
Ik zei nog tegen de studiebegeleider we hebben meer uren Engels nodig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, het is 'than' in een vergelijking.
Dat is een heel normale positie hoor, op die leeftijd (25-30).quote:
Weer het woordje "fake". Dat is het dus niet, ik vind het grappig om rare dingen te doen als ik uit ga. Inderdaad, met charisma versier je wel vrouwen, niet met kleding. Mensen die zich te mooi kleden en niet de persoonlijkheid hebben, lijken meestal overigens onzeker. Mensen denken "oh die probeert indruk te wekken met zijn kleding". "Oh hij is toch minder gezellig en leuk dan zijn kleding doet denken".quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even serieus, je meent dicht echt? Johnny depp heeft garisma, daar trekt hij vrouwen mee aan. Dan maakt het inderdaad niks meer uit wat hij aan heeft.
[..]
Jij hebt duidelijk geen garisma en je houding is fake. Dus nee jij gaat geen vrouwen met een onderbroek op je hoofd versieren.
[..]
En hier sla jij de spijker op z'n kop.
Ik kan je wel een voorbeeld geven van hangtieten hoor.quote:
Is dat serieus dezelfde?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Is dat zo?
[ afbeelding ]
Whatever, heerlijke kop.
Het is bijna scientology, echt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Beter maak je jezelf tot een voetbal zodat ik je naar Mars kan schoppen. Daar liggen een paar rotsblokken waar je lekker tegen kan lullen.
Je lijkt wel een tell-sell reclame man.
exact en kijk ook ff hoe oud mevrouw canalis is. Daar zou de gemiddelde NL-zeug een moord voor doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dat toch al hangtieten zijn.
Wensdromenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
PUA heeft niets te maken met aan je persoonlijkheid werken. En daarom, werk aan je innerlijke zelf totdat JIJ alles kan maken wat je wilt terwijl je 100% jezelf bent
Als kleding niet uit maakt, waarom worden vrouwen sneller geintereseert als een man in pak binnen komt. Dan wanneer de zelfde man in een simpel shirt binnen komt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weer het woordje "fake". Dat is het dus niet, ik vind het grappig om rare dingen te doen als ik uit ga. Inderdaad, met charisma versier je wel vrouwen, niet met kleding. Mensen die zich te mooi kleden en niet de persoonlijkheid hebben, lijken meestal overigens onzeker. Mensen denken "oh die probeert indruk te wekken met zijn kleding". "Oh hij is toch minder gezellig en leuk dan zijn kleding doet denken".
Het is than hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Taalnazimodus aan
Taalnazimodus uit
Met wat Photoshop en een andere lamp is iedereen ineens anders.quote:
33 zo oud is dat niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
exact en kijk ook ff hoe oud mevrouw canalis is. Daar zou de gemiddelde NL-zeug een moord voor doen.
Ja het valt op, je kleding en je haren moeten niet tegen je gaan werken (daar ben ik het totaal mee eens). Maar het vervaagt totaal zodra de persoonlijkheid er is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ongekamd haar is gewoon een minpuntje. Dat sommige mensen daar genoeg compensatie voor hebben betekent niet dat het geen flikker uitmaakt. Het hóeft geen flikker uit te maken als de rest gewoon oke of goed is, maar daarom valt het nog wel op.
Vrouwen zien hem toch echt liever zo:
[ afbeelding ]
En dat is zeker zonder overduidelijke make-up.
Deze gasten kunnen het bijv. totaal niet hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al zijn ze 'altijd blij' en hebben ze een geweldige 'innergame'.
Good for you. Ik heb 1 standaard, ik moet er echt heel geil van worden. En dat blijken vrij hoge standaarden te zijn dan opeens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh "meer dan genoeg" hoeft nou ook weer niet, dat maakt mijn situatie nog triester :/
Ja, ik heb wel standaarden ( fysiek bedoel je toch?) - bruine ogen, bruine wenkbrauwen, slank, niet-heel-kort-haar. Ja wel een leuk gezichtje dus.
En ik was helemaalquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met wat Photoshop en een andere lamp is iedereen ineens anders.![]()
Niet iedereen heeft uitstraling of kan dat krijgen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uitstraling maakt knap. Als je aan jezelf blijft werken, zie je er over een jaar geheel anders uit tot zelfs bijna onherkenbaar.
Dat, dat heb je of niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft uitstraling of kan dat krijgen.
Iedereen ziet er beter uit met make-up en wat licht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik was helemaalnet, weer een illusie rijker
Johnny Depp is gelukkig helemaal zichzelf in die film.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:53 schreef firefly3 het volgende:
Goed dat je die andere foto's liet zien, dat zijn mensen die doen alsof ze iemand anders zijn. Dat is inderdaad totaal verkeerd.
Gek genoeg neukt ze ws. nog hetzelfdequote:Op donderdag 30 juni 2011 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met wat Photoshop en een andere lamp is iedereen ineens anders.![]()
Goed punt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Gek genoeg neukt ze ws. nog hetzelfde
Liever een wat minder leuke meid a la naturel, dan zon stucwerk modepoppetje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen ziet er beter uit met make-up en wat licht.
Ik vind Gerrie ook het leukst zonder al teveel poespas er om heen.
Ik ken iemand die vaak in pak uit gaat, maar hij krijgt juist geen aandacht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als kleding niet uit maakt, waarom worden vrouwen sneller geintereseert als een man in pak binnen komt. Dan wanneer de zelfde man in een simpel shirt binnen komt.
Ik vind het allebei nix. Een meid moet er prachtig uitzien zonder make-up en spectaculair met make-up en opgedirkt. Alles wat voor mij minder is valt onder de noemer 'armoe'quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever een wat minder leuke meid a la naturel, dan zon stucwerk modepoppetje.
O! Ik droeg altijd witte sportsokken en nu niet meer, nu storten alle meiden zich op mequote:Op donderdag 30 juni 2011 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar oh wee als ze wit zijn! En sportsokken! Witte sportsokken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Gelukkig heb je méér dan genoeg keuze dan, hm?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het allebei nix. Een meid moet er prachtig uitzien zonder make-up en spectaculair met make-up en opgedirkt. Alles wat voor mij minder is valt onder de noemer 'armoe'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |