SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Gerriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik heb totaal geen idee wat PUA's zijn. Maar zie jullie met regelmaal het woord meer gebruiken als scheldwoordquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Lekker provoceren, he jongetje?''
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Gerrie
Doe mij maar mevrouw Canalis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Canawie?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
Hierzo een voorbeeld van iemand die zich gek kleed, make up draagt enz met de meest belachelijke dingen, en vrouwen zijn gek op hem:
[ afbeelding ]
Wie is dat? Kapitein haak?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
Hierzo een voorbeeld van iemand die zich gek kleed, make up draagt enz met de meest belachelijke dingen, en vrouwen zijn gek op hem:
[ afbeelding ]
Je kent Jack Sparrow niet?quote:
MLIG, aangezien niemand serieus op je vraag ingaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
hebben tegenwoordig veel vrouwen waaiers ofzo? ik heb nog nooit gezien(op wat uitzonderingen na), en nu gaat het er al een paar posts over.
is dat de zomermode van 2011? ik ben de laatste tijd niet echt veel weg geweest ...
als ik nou straks uitga, of volgende maand ofzo, moet ik dan veel waaiers gaan verwachten?
moet ik zelf ook nog een waaier kopen?
En ik heb een lul van 50 centimeterquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:34 schreef firefly3 het volgende:
Met een onderbroek binnestebuiten op mijn hoofd kan ik ook vrouwen versieren
Deze?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kent Jack Sparrow niet?
Vind je het raar dat je niks scoort, kruip eerst onder die steen vandaan.
Ik vind Katy Perry ook lekker in de videoclip van E.T. Betekent niet dat zoiets ook goed uitpakt in het echt. Misschien tijdens een nachtelijke rollenspel sessie, maar meer ook niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Katy Perry met blauw haar leuker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind Katy Perry ook lekker in de videoclip van E.T. Betekent niet dat zoiets ook goed uitpakt in het echt. Misschien tijdens een nachtelijke rollenspel sessie, maar meer ook niet.
Vrij durchschnitt gast, beetje ielig. Kippennekje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
alles wat hier een beetje op lijkt![]()
- die jack sparrow dus ook wel
Met een S er voor slimmerik.quote:
Ga je nu serieus Hollywood erbij halen om je punt te maken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
Man, je versiert nog geen blinde, tandenloze zwerfster. Flikker op.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:34 schreef firefly3 het volgende:
Wanneer is ze niet lekker?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind Katy Perry ook lekker in de videoclip van E.T. Betekent niet dat zoiets ook goed uitpakt in het echt. Misschien tijdens een nachtelijke rollenspel sessie, maar meer ook niet.
Ik vond haar nooit zo geweldig.quote:
Dit was slechts een voorbeeldje dat kleding niets uit maakt. Je hebt gelijk over Katy Perryquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat hij het kan hebben. Men vindt Depp eenmaal knap.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ]
Het hangt er ook vanaf waar je het probeert. De voorbeelden die je geeft, passen binnen een subcultuur waar het ALTIJD carnaval is (IQ<60).quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:32 schreef firefly3 het volgende:
aan ook_gek:
Als ik een arm om een meisje heen doet, wordt ze blij en begint ze me meestal vast te pakken of te strelen. Die gozer doet het kennelijk verkeerd.
Ga firefly eens lastig vallen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
Heloefs laatste verovering [ afbeelding ]
Blinde vrouwen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:34 schreef firefly3 het volgende:
Nee, omdat hij uitstraling heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij het kan hebben. Men vindt Depp eenmaal knap.
Hij is knap en heeft uitstraling.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga firefly eens lastig vallen.![]()
Daarnaast is dat niet gewoon de moeder van Jeremy Clarkson.
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt het godverdomme over Johnny Depp, juist de persoon die alles kan dragen wat hij wil, ALLES staat goed bij hem. Dat is toch al algemeen bekend.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit was slechts een voorbeeldje dat kleding niets uit maakt. Je hebt gelijk over Katy Perry
En anders kun je altijd over hun hond heenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Blinde vrouwen waarschijnlijk.
ja zie je wel, het is echt niet een heel bijzonder of extreem zeldzaam type.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Vrij durchschnitt gast, beetje ielig. Kippennekje.
Wat heb jou ooit aangedaan?quote:
Is het een film?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En omdat het een film is zoals Supersoep al aangeeft. Irl zou het afstotend werken.
Dan ken je de acteur niet. In het echt is hij ook zo gek als een deur. Overigens heeft hij het karakter zelf verzonnen, één van zijn voorwaarden om mee te doen aan de film. Best grappig eigenlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga je nu serieus Hollywood erbij halen om je punt te maken?
-edit- Of nog erger zelfs, Disney?!? De studio die de grootste meester is in het neerzetten van fabels, sprookjes en fantasie?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |