SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Uhm even voor de duidelijkheid, ik steun heel dat pua verhaal niet he! Dat is 1 lang slap gelul meer niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik moest het ook analyseren van haar. Ik kwam tot dezelfde punten als jij, maar ik zag het als een neutraal SMSje. Het was lang en spontaan, maar hij stelde geen wedervraag en doet verder ook niks met haar nummer.
Als je dan, zoals Lanterpopje, al zolang wacht op antwoord, moet je niet gelijk de handdoek in de ring gooien, want:
1. Misschien heeft hij een vriendin, zij zegt van niet, maar ze is ook al door een getrouwde man in haar kut gepakt dus haar redenering laten we even achterwege. Daarom gaat hij er nu niet op in, dan is het handig voor haar om alsnog sociaal contact op te bouwen met hem, voor het geval hij ooit weer single is en dus interesse kan hebben.
2. Er zijn mensen die niet altijd elk woordje voorzichtig uit gaan kiezen als ze iets sturen. Hij geeft gewoon normaal antwoord, neemt er ook zijn tijd voor dus het was zeker niet afkappend.
Je hoeft het niet altijd vanuit een soort PUA-achtig oogpunt te gaan bekijken. "Stelt hij een wedervraag? Ja, ga er op in. Nee, laat dan maar."
Uhm hoe kom je daar bij dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:02 schreef r8v2 het volgende:
Arg, daar word ik dus ook moe van. Dat je met sms-jes ook nooit mag sturen wat je zo uit je hart, als eerste zou zeggen. Nee, je moet elk stinkend woord wegen, drie keer omdraaien en dan nog niet sturen.
Nee, zo:quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm hoe kom je daar bij dan?
Je moet sturen wat je gevoel ingeeft en juist niet door en door denken. Maar bij een smsje terug moet je wel een conclussie durven te trekken. En niet eindeloos door gaan in mijn ogen.
Nou en jij bent wel je zelf gebleven en geeft aan wat je wilt. Niks aan de hand.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:09 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee, zo:
- P.i.n.o. stuur berichtje met dubbelzinnige inhoud
- * r8v2 stuurt berichtje terug wat natuurlijk de meest schunnige kant belicht
- P.i.n.o. beledigd want te direct.
Etc.
Klopt, maar dat levert dus uiteindelijk geen sex/relatie opquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou en jij bent wel je zelf gebleven en geeft aan wat je wilt. Niks aan de hand.
Als ze beledigt is, is dat haar probleem
Alsof een relatie gaat werken als je jezelf niet kunt zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef r8v2 het volgende:
Klopt, maar dat levert dus uiteindelijk geen sex/relatie op.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof een relatie gaat werken als je jezelf niet kunt zijn?
Je wilt te graag. Maar jij wilt dus een toneelstuk gaan opvoeren tijdens je relatie. Lijkt me zwaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat levert dus uiteindelijk geen sex/relatie op.
De mensen in deze topicreeks niet, die willen gewoon een leuke vriend(in).quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:21 schreef Micson het volgende:
PUA's willen toch ook gewoon alleen neuken en daarna op naar de volgende?
Spreek voor jezelf jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:22 schreef Techno het volgende:
[..]
De mensen in deze topicreeks niet, die willen gewoon een leuke vriend(in).
Of uberhaupt hun mond open durven doen in het bijzijn van een meidquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:22 schreef Techno het volgende:
[..]
De mensen in deze topicreeks niet, die willen gewoon een leuke vriend(in).
lukt dat wel bij de tandarts MAY-bequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:24 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Of uberhaupt hun mond open durven doen in het bijzijn van een meid
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:24 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:24 schreef MAY-be het volgende:
Maar ik niet, dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik ben al voorzien, ik zou me geen betere vriendin kunnen wensen.
Bij mij dus niet. Want ik weet niet vanaf de eerste 3 seconden (i.t.t. vrouwen) of ik er een relatie mee wil...quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je wilt te graag. Maar jij wilt dus een toneelstuk gaan opvoeren tijdens je relatie. Lijkt me zwaar
Je moet gewoon je zelf zijn en durven te zijn.
Je moet eens weten wat ze van mij vinden. En toch heb ik genoeg aandacht. Het is namelijk simpel ik ben me zelf en ze weten van de eerste min al wst ze aan me hebben
Waarom niet? Als je nou gewoon een hele goede en positieve versie van jezelf neerzet? Ik doe nu ook tegen iedereen net of alles goed gaat, dat lijkt me niet zo'n punt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof een relatie gaat werken als je jezelf niet kunt zijn?
Dat klopt, dat is iets waar ik heel hard aan moet gaan werkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:24 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Wil jij niet gewoon rebounden? Je relatie was toch net over?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar ik niet, dus
En lant wil niet
Yups, en je hoort me ook niet klagen als de mondhygieniste met d'r borsten in m'n gezicht druktquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
lukt dat wel bij de tandarts MAY-be
Als je wordt gesmoord door haar boezem dan ben je inderdaad niet te horenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:31 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Yups, en je hoort me ook niet klagen als de mondhygieniste met d'r borsten in m'n gezicht drukt
Edit: Laat maar, volgens mij heb ik dit topic toch te weinig gevolgd om hier iets zinnigs over te zeggen.quote:
Ga al een weekje of 10 maar vorige week een hele week niet gekuntquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Goed bezig, eerste keer? Wanneer ga je?
Dus jij wilt je de rest van je leven kut voelen en doen als of als je maarbeen relatie hebt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je nou gewoon een hele goede en positieve versie van jezelf neerzet? Ik doe nu ook tegen iedereen net of alles goed gaat, dat lijkt me niet zo'n punt.
Sterker nog, ik denk dat als ik laat zien hoe ik me echt voel en hoe ik echt ben de meeste meisjes me helemaal niet zouden zien zitten.
[..]
Dat klopt, dat is iets waar ik heel hard aan moet gaan werken
Dat hoef je toch helemaal niet te weten in het begin?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Bij mij dus niet. Want ik weet niet vanaf de eerste 3 seconden (i.t.t. vrouwen) of ik er een relatie mee wil...
Dan ga ik nooit geen sex meer hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:36 schreef ook_gek het volgende:
Dat hoef je toch helemaal niet te weten in het begin?
Gaat er om dat de vrouw in kwestie gewoon direct wie en wat jij echt bent. Op die manier bedoel ik dat ze van het eerste moment weet hoe je bent
Met die instelling inderdaad niet neequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan ga ik nooit geen sex meer hebben.
Nop, ik ben gelukkig zelf, weet wat ik wil. Een relatie zou voor mij ren aanvulling zijn. Hoeft ook niet, magquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wil jij niet gewoon rebounden? Je relatie was toch net over?
Just saying
Tis echt heel leuk, ik weet niet wat voor persoon je bent maar ik doe ook nog Taekwondo erbij, heel goed voor je een vechtsport, probeer het eens zou ik zeggenquote:
Denk ik ook op mijn betere dagen, maar dan ook precies datquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nop, ik ben gelukkig zelf, weet wat ik wil. Een relatie zou voor mij ren aanvulling zijn. Hoeft ook niet, mag
Top met deze instelling kom je ver....quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan ga ik nooit geen sex meer hebben.
Neh, vechtsporten vind ik niks. Ik heb een tijdje gezwommen, moet ik weer eens oppakken. Nu nog de tijd vindenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tis echt heel leuk, ik weet niet wat voor persoon je bent maar ik doe ook nog Taekwondo erbij, heel goed voor je een vechtsport, probeer het eens zou ik zeggen
Betere dagen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Denk ik ook op mijn betere dagen, maar dan ook precies dat
Ja, ik ben gewoon lomp, hou van zwartgallige humor, vind het leuk om mensen af te zeiken, etc. Als ze dat vanaf moment 1 weten ben ik gezienquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top met deze instelling kom je ver....
Als ik me wel zelfverzekerd voel. Als ik bv net van sporten komquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Betere dagen?
Ik hou ook van seks maar elke week een ander, nee. Wil iets opbouwen met iemand.
MLiG post nog spodarisch. Deelnemer? Hij niet toch? Alleen Benzin, maar hij heeft meer baat bij een psycholoog, alleen wil hij dat niet. Dit topic gaat hem niet helpen vrees ik. Met de rest loopt het wel los, die komen er wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:35 schreef Micson het volgende:
Dat valt best mee toch? Volgens mij is het kanslozen-gehalte best wel geslonken de laatste tijd. Ik zie Schenkstroop, MLiG en Richard niet meer posten, alleen Benzin en Deelnemer (als ik mij niet vergis) zitten nog tamelijk diep met hun handen in het haar.
Axel, Heloef, Lanter en ook ikzelf zijn geloof ik niet kansloos , maar missen net een beetje geluk of de verfijnde kneepjes om echt succesvol te worden.
Zwemmen is ook heel leuk, vooral in gemengde groepen, hele tijd gedaan met 3 heel leuke meisjes (waar ik nog soms mee praatte, maar die gingen al snel weer weg).quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:41 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Neh, vechtsporten vind ik niks. Ik heb een tijdje gezwommen, moet ik weer eens oppakken. Nu nog de tijd vinden.
Ah oh, hier geen last vanquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als ik me wel zelfverzekerd voel. Als ik bv net van sporten kom
Mijn gemengde groep bestond altijd uit aanhang, dus had ik niets aan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zwemmen is ook heel leuk, vooral in gemengde groepen, hele tijd gedaan met 3 heel leuke meisjes (waar ik nog soms mee praatte, maar die gingen al snel weer weg).
Hoe bedoel je? Bij mij zaten er ook echt 10 kleine kindjes en 1 andere gozer in de groep.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:48 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Mijn gemengde groep bestond altijd uit aanhang, dus had ik niets aan.
Gewoon, ging altijd met vrienden zwemmen. Waarbij er nooit single vriendinnen meegingen, maar altijd aanhang van.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Bij mij zaten er ook echt 10 kleine kindjes en 1 andere gozer in de groep.
mevrouw uw borstnzttenghsshjnnrhpnriwhmrpffffquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je wordt gesmoord door haar boezem dan ben je inderdaad niet te horen
Hangt er van af wat voor schoenen het zijn. Mijn sportschoenen doe ik niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:48 schreef Newbie114 het volgende:
Na kledingtip van een maat van mij ga ik nu voor het eerst sinds 3 jaar mijn schoenen strikken
Van die hoge brede Nikes. Moet zeggen nu lijkt het net of dat ze een kado zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af wat voor schoenen het zijn. Mijn sportschoenen doe ik niet.
Me nette lere schoenen wel.
Ik ga er vanuit dat ik mezelf vanzelf gelukkiger zal voelen als ik een relatie heb.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus jij wilt je de rest van je leven kut voelen en doen als of als je maarbeen relatie hebt?
Je móet eerst zelf gelukkig zijn. Anders sloop jr je relatie na een tijdje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik mezelf vanzelf gelukkiger zal voelen als ik een relatie heb.
Je gaat je gelukkiger voelen als je eerst eens aan jezelf gaat werken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:02 schreef benzin het volgende:
Ik ga er vanuit dat ik mezelf vanzelf gelukkiger zal voelen als ik een relatie heb.
Dan ben je toch gelukkig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:13 schreef r8v2 het volgende:
Wat als je je niet gelukkig voelen juist fijn vind?.
Ja maar dat kan helemaal niet, want dan voel je je gelukkig. En dan straal je ook gelukkigheid uit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:13 schreef r8v2 het volgende:
Wat als je je niet gelukkig voelen juist fijn vind?.
Dan word je emo of goth. Ik zie het probleem niet zo.quote:
Jij gaat wel van mee dingen uit, maar je ziet het helaas verkeerd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan gaat er toch iets mis bij mij ergensquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja maar dat kan helemaal niet, want dan voel je je gelukkig. En dan straal je ook gelukkigheid uit.
Ik zie mezelf gewoon niet echt op een andere manier gelukkiger worden, daarom klamp ik mezelf er ook zo aan vast. Als ik stelletjes gelukkig zie zijn en samen zie zijn dan besef ik mezelf dat ik dat mis en dat wil hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Je gaat je gelukkiger voelen als je eerst eens aan jezelf gaat werken.
Dat is toch triest en ziek.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ongelukkig zijn laat jou gelukkig voelen, maar hoe kan je je dan ongelukkig voelen als je gelukkig bent?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan gaat er toch iets mis bij mij ergens.
want jij ziet geen gelukkige vrijgezellen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zie mezelf gewoon niet echt op een andere manier gelukkiger worden, daarom klamp ik mezelf er ook zo aan vast. Als ik stelletjes gelukkig zie zijn en samen zie zijn dan besef ik mezelf dat ik dat mis en dat wil hebben.
Prof hulp zoeken! Dat is de enige juiste manier!quote:Ik zou gewoon niet weten hoe ik anders gelukkig zal moeten worden. Een vriendin is de enige realistische oplossing die ik zie.
Dat gaat natuurlijk niet werken :squote:Op donderdag 30 juni 2011 16:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zie mezelf gewoon niet echt op een andere manier gelukkiger worden, daarom klamp ik mezelf er ook zo aan vast. Als ik stelletjes gelukkig zie zijn en samen zie zijn dan besef ik mezelf dat ik dat mis en dat wil hebben.
Ik zou gewoon niet weten hoe ik anders gelukkig zal moeten worden. Een vriendin is de enige realistische oplossing die ik zie.
True, maar meestal kom je toch anders (minder leuk/aardig) over als je iets faket.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je nou gewoon een hele goede en positieve versie van jezelf neerzet? Ik doe nu ook tegen iedereen net of alles goed gaat, dat lijkt me niet zo'n punt.
Sterker nog, ik denk dat als ik laat zien hoe ik me echt voel en hoe ik echt ben de meeste meisjes me helemaal niet zouden zien zitten.
[..]
Dat klopt, dat is iets waar ik heel hard aan moet gaan werken
Ik ga weer tijd aan mijn hobby spenderen waarbij ik zeker geen vrouwen tegenkomquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gaan er nog mensen iets ondernemen vanavond.
Ik heb vandaag een beetje naar werk gezocht etc verder niks.
Sporten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Al iets gevonden? Zou ik ook vandaag doen, maar ik zat weer aan de studie (ik ben het wel zat nu, iedereen heeft vakantie, ik moet nog allemaal opgaven maken en in augustus nog twee tentamen inhalenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
have funquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:29 schreef Micson het volgende:
Ik ga Sucker Punch kijken en fappen. Back-to-back, of tegelijkertijd. Ligt er een beetje aan of er geile scenes in zitten
Lol wutquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:29 schreef Micson het volgende:
Ik ga Sucker Punch kijken en fappen. Back-to-back, of tegelijkertijd. Ligt er een beetje aan of er geile scenes in zitten
Je denkt in termen van wat je nodig hebt en je recht daarop (omdat je altijd aardig bent en je best doet). Dat is een vergissing. Het begint allemaal met zin hebben in wat je doet. Als dat niet zo is, kun je proberen je daar naartoe te werken. In kleine stapjes veranderingen aanbrengen, zoals Axel1988 al opmerkte. Als je dat niet kan invullen, omdat je niet weet wat je wilt of hoe je dat moet aanpakken, dan hang je in een uitzichtsloze situatie. Je eigen koers bepalen, heb je volgens mij ook nog nooit gedaan. Dat moet je nog leren. Dat geeft je het gevoel van vrijheid, dat je mist.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet weten hoe ik anders gelukkig zal moeten worden. Een vriendin is de enige realistische oplossing die ik zie.
Ik weet inderdaad niet wat ik wil én niet hoe ik het an zou moeten pakken. Ik wil eigenlijk ook helemaal niet zoveel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:33 schreef deelnemer het volgende:
Je denkt in termen van wat je nodig hebt en je recht daarop (omdat je altijd aardig bent en je best doet). Dat is een vergissing. Het begint allemaal met zin hebben in wat je doet. Als dat niet zo is, kun je proberen je daar naartoe te werken. In kleine stapjes veranderingen aanbrengen, zoals Axel1988 al opmerkte. Als je dat niet kan invullen, omdat je niet weet wat je wilt of hoe je dat moet aanpakken, dan hang je in een uitzichtsloze situatie. Je eigen koers bepalen, heb je volgens mij ook nog nooit gedaan. Dat moet je nog leren. Dat geeft je het gevoel van vrijheid, dat je mist.
Dit geldt ook wel een beetje voor mij. Alhoewel ik me ook wel besef dat een relatie hebben ook hard werk is met minder leuke momentenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zoek zelf ook werk voor de zaterdag. Ik heb geld nodigquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kroeg vanavond met 2 vriendinnen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waarom meisjes?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Noohh ik heb gisteravond gewoon nonstop op Paiq gezeten, hoe doelloos.. Komt ook echt niks uit he. Moet ik nou weer zo'n avond hebben.
Ik moet snel meisjes in mijn stad zien te regelen..
Ik regel liever een meisje in een andere stad (Eindhoven is kutquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:48 schreef minibeer het volgende:
Ik moet ook snel meisjes in mijn stad zien te regelen
Ik denk dat het wel vaak voorkomt, dat mensen hun situatie als onbevredigend ervaren, maar er zelf niet uit kunnen komen. Aan jezelf en je situatie werken binnen een therapiegroep is makkelijker dan jezelf aan je eigen haren uit het moeras trekken. De hulp die je hier zoekt, kan beter in een therapie groep, omdat je dan direct contact hebt met mensen, ziet wat anderen doen, gestimuleerd wordt, professionele feedback krijgt, en sneller je zelfinzicht vergroot.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet wat ik wil én niet hoe ik het an zou moeten pakken. Ik wil eigenlijk ook helemaal niet zoveel.
Ik heb inderdaad nog nooit mijn eigen koers bepaalt; ik volg een beetje de koers die anderen, en dan met name mijn ouders, voor me bepalen. Dat heb je goed gezien.
losse contacten door 't landquote:
Ben een beetje jaloersquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:39 schreef ook_gek het volgende:
**Druk schema met een paar vriendinnen**
En dan is het alweer maandag
quote:
Ze doen je wel pijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]nergens voor nodig
![]()
Het zijn maar vrouwen, ze bijten echt niet.
In het heetst van de strijd soms wel...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef ook_gek het volgende:
Als je mensen wil ontmoeten kan je beter alleen gaan...quote:
Zo hoort dat. Even over die "oh dit is wel heel triest dat ik alleen uitga" heenzetten, en hoppa gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:06 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Als je mensen wil ontmoeten kan je beter alleen gaan...
-edit
Ga ik vanavond ook doen als die doos niet heel snel reageert
oh nee ik vind het juist wel goed wanneer mensen dat durven.. maar die zijn waarschijnlijk al veel ervarener met uitgaanquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:12 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zo hoort dat. Even over die "oh dit is wel heel triest dat ik alleen uitga" heenzetten, en hoppa gaan.
Heb ik ook een keer gehad, zette zo haar tande in me armquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:06 schreef Techno het volgende:
[..]
In het heetst van de strijd soms wel...
En wat vind je nou precies eng aan uitgaan dan?quote:
Ga naar een kroeg waar je vaker komt. Scheelt enorm veel..quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh nee ik vind het juist wel goed wanneer mensen dat durven.. maar die zijn waarschijnlijk al veel ervarener met uitgaan
ik vind het doodeng alleen
Waarschijnlijk niet, maar ik wil dat. Een paar vriendinnen zou me superleuk lijken, zelfs al kwam daar geen relatie uitquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]nergens voor nodig
![]()
Geloof me kan ook zwaar zijn hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar ik wil dat. Een paar vriendinnen zou me superleuk lijken, zelfs al kwam daar geen relatie uit
Ik kan helaas uit ervaring spreken dat je voor 1 van hen iets gaat voelen. Ik functioneer meestal het beste als ik vriendinnen van me vooral niet ziequote:Op donderdag 30 juni 2011 17:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar ik wil dat. Een paar vriendinnen zou me superleuk lijken, zelfs al kwam daar geen relatie uit
dunnow, zie mezelf echt zo in het donker hier vannacht "op pad gaan" naar het ovquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:17 schreef ook_gek het volgende:
En wat vind je nou precies eng aan uitgaan dan?
heb er nu 1 waar ik al 2 keer geweest ben. maar de mensen zitten veel in groepjes altijd, altijd. en dan komen net die stommigen tegen je praten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:17 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Ga naar een kroeg waar je vaker komt. Scheelt enorm veel..
En ofc niet teveel drinken, je hebt geen vrienden bij je die je naar de taxi kunnen dragen.
Dat hangt er ook maar van af. Ik heb een paar hele knappe vriendinnen, maar voel daar toch echt niks voor. Zal nooit gebeuren ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:20 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik kan helaas uit ervaring spreken dat je voor 1 van hen iets gaat voelen. Ik functioneer meestal het beste als ik vriendinnen van me vooral niet zie.
Wat voor soort uitgaansgelegenheid? Voor een meisje alleen moet het voldoende veilig zijn. En dan sta je daar wel heel afhankelijk te zijn. Het moet een plek die je de mogelijkheden geeft om contact te maken. Als je van dansen houdt, kan dat in een bijpassende gelegenheid. Als je goed kan kletsen in een ander soort gelegenheid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:06 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Als je mensen wil ontmoeten kan je beter alleen gaan...
Hekel aan die teringherrietenten. Mijn vrienden willen altijd daarnaartoe, veuls te druk, kan ik niet goed tegen -.-quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat voor soort uitgaansgelegenheid? Voor een meisje alleen moet het voldoende veilig zijn. En dan sta je daar wel heel afhankelijk te zijn. Het moet een plek die je de mogelijkheden geeft om contact te maken. Als je van dansen houdt, kan dat in een bijpassende gelegenheid. Als je goed kan kletsen in een ander soort gelegenheid.
De jeugd gaat massaal naar die drukke 'tering herrie' tenten, waar je er als verloren muurbloempje bijstaat in je eentje.
Dus......quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:31 schreef Newbie114 het volgende:
Hekel aan die teringherrietenten. Mijn vrienden willen altijd daarnaartoe, veuls te druk, kan ik niet goed tegen -.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb al gezegt van zoek wat mensen uit de buurt in dit topic en ga met een klein groepje op stap. Even ergens drankje doen ongedwongen en zonder bij bedoelingen. Ik ga wel mee. Is weer eens iets anders qua stappen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
dunnow, zie mezelf echt zo in het donker hier vannacht "op pad gaan" naar het ov
in het donker
dan die straten met al die gangsters doorlopen
dan het binnenstappen
Waar komt die achterstand vandaan denk je? Anders doe je misschien alleen aan symptoombestrijding.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het uitgaan is... nieuw. En daar heb ik achterstand gezien mijn leeftijd ( meesten beginnen rond hun 14de al een beetje, in groepjes ontdekken).
Ja hmm nou is et weer net alsof ik helemaal controle moet hebben, maar zo ben ik ook weer niet, ik plan nauwelijks dingen. Naar dat festival overdag zal ik wel alleen gaan ( moeten hehe), maar dat uitgaan 's nachts.. nee voorlopig echt niet alleen.
Dewat, sorry? Ja dat is gewoon de leeftijd bij de meesten. En anders 16. Maar in ieder geval wel in groepjes altijd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Waar komt die achterstand vandaan denk je? Anders doe je misschien alleen aan symptoombestrijding.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:32 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Dus......Er zijn alleen maar teringherrie tenten in mijn dorpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(en stamkroegen maar dat is voor oudere mensen, ontmoet ik niemand)
Waarom kun je dat niet uit staan? Als het meisjes zijn van 1994 dan is het grote kans met hun vriendin ('voor de gein') maar anders waarom mogen anderen niet gelukkig zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nice, twee mensen die op facebook hun status van 'vrijgezel' naar 'in een relatie' veranderen. Alsof 't niks is, één klikje. Ook echt soms van die mensen van 1994 (!!) die al een relatie hebben, dat kan ik niet uitstaan gewoon
Godgod krijgen we dat.. Jaja, iedereen mag gelukkig zijn, het beste van de werold, maar ik zal mijn eigen jaloezie niet ontkennen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waarom kun je dat niet uit staan? Als het meisjes zijn van 1994 dan is het grote kans met hun vriendin ('voor de gein') maar anders waarom mogen anderen niet gelukkig zijn?
Was verkeerd geinterpreteerd door mij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dewat, sorry? Ja dat is gewoon de leeftijd bij de meesten. En anders 16. Maar in ieder geval wel in groepjes altijd.
Ok, als ik heel eerlijk ben heb ik dat ook somsquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Godgod krijgen we dat.. Jaja, iedereen mag gelukkig zijn, het beste van de werold, maar ik zal mijn eigen jaloezie niet ontkennen.
De meesten wel, denk ik (als ze vrijgezel zijn).quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ok, als ik heel eerlijk ben heb ik dat ook soms
Ik heb soms dat chicks gevoelens voor me krijgen. Dan is het vaak niet wederzijds, maar dan denk ik ook wel eens: kan ik mn relatie-status op fb ook een keer veranderenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ok, als ik heel eerlijk ben heb ik dat ook soms
omg ja ik kijk echt zo uit naar dat momentquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik heb soms dat chicks gevoelens voor me krijgen. Dan is het vaak niet wederzijds, maar dan denk ik ook wel eens: kan ik mn relatie-status op fb ook een keer veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
Oh, btw.Ik heb vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
omg ja ik kijk echt zo uit naar dat moment
"in een relatie"
"HEEFT EEN RELATIE". en dan vooral als die andere ook facebook heeft, want dan kun je het connecten met zijn foto
en dan gaat iedereen het liken, dan ziet iedereen hoe goed ik ben en dat het mij EINDELIJK ook gelukt is![]()
![]()
oooh waaauuww, die dag jongen.. wow.. Ohh en nog iets. Van die webcamfoto's samen maken, "lekker gek", dat hij dan half je nek ligt te tongen etc.
Eerder tragikomisch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:57 schreef Newbie114 het volgende:
Lol lanterfanter, je bent echt grappig
Precies van voor dat moment inderdaad.quote:moneyfornothing
Je bent toch pas een half jaar met PUA bezig? Of was die relatie nog van daarvoor.
quote:
Melodramatisch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Precies van voor dat moment inderdaad.
Jij wel, lulquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
"in een relatie"
"HEEFT EEN RELATIE". en dan vooral als die andere ook facebook heeft, want dan kun je het connecten met zijn foto
en dan gaat iedereen het liken, dan ziet iedereen hoe goed ik ben en dat het mij EINDELIJK ook gelukt is![]()
![]()
oooh waaauuww, die dag jongen.. wow.. Ohh en nog iets. Van die webcamfoto's samen maken, "lekker gek", dat hij dan half je nek ligt te tongen etc.
Diepgaande bijdrage van je... Dank hiervoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:08 schreef firefly3 het volgende:
Het is grappig dat de mensen hier die "pua" gaan afkraken, zelf met beta achtige standpunten komt waarbij ze alle moeite gaan doen om de vrouw te kunnen vermaken en zo de entertainer worden inplaats van relatie/seks materiaal. En sommigen die het afkraken, komen zelf met 0 adviezen. Mensen komen met vooroordelen dat ik "iedereen" kan scoren. Ik zeg alleen dat ik veeeeel meer succes heb dan vroeger omdat ik ook aan dit deel van mijn leven werk. Het passief bezig zijn helpt je hier niet mee verder.
Mijn eerste bijdrage voor vandaag:
Aantrekkelijkheid schep je nieti door je super mooi te kleden of een bepaald loopje te hebben. Wat wel aantrekkelijk is, is als alles (het totaal plaatje) compleet consistent is met je identiteit. Hierbij laat je zien dat je weet wie je bent, en niet bang bent om je persoonlijkheid naar de buitenwereld te uiten. Is het niet consistent met wie je bent, dan valt het op, en is het onaantrekkelijk. Het lijkt dan alsof je bewust indruk probeert te wekken.
Alleen maar van meiden?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zoooo ik heb vandaag echt veel reacties en likes binnengekregen op mijn foto. Alleen maar meiden ( waarvan ik de meesten niet ken irl). Zo zonde dat ik er zo goed uitzie.
Geen probleem!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Diepgaande bijdrage van je... Dank hiervoor.
Waarom word je niet gewoon lesbisch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zoooo ik heb vandaag echt veel reacties en likes binnengekregen op mijn foto. Alleen maar meiden ( waarvan ik de meesten niet ken irl). Zo zonde dat ik er zo goed uitzie.
Goed idee, dat geleuter over neuken constantquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Waarom word je niet gewoon lesbisch?
Ik begin nu pas fb een beetje te begrijpenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja 1 jongen. Heb nauwelijks jongens als vrienden op fb.
Valt mee hoor. Uitgaan hoef je niet te leren en zo oud ben je helemaal niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het uitgaan is... nieuw. En daar heb ik achterstand gezien mijn leeftijd ( meesten beginnen rond hun 14de al een beetje, in groepjes ontdekken).
quote:Ja hmm nou is et weer net alsof ik helemaal controle moet hebben, maar zo ben ik ook weer niet, ik plan nauwelijks dingen. Naar dat festival overdag zal ik wel alleen gaan ( moeten hehe), maar dat uitgaan 's nachts.. nee voorlopig echt niet alleen.
Je wilt gewoon vrienden en gezelligheid om je heen, vermoed ik. Als je zo blijft aan rommelen, komt het vast goed. Veel in het uitgaan stelt weinig voor. Je moet het hebben van dat wat toevallig op je pad komt en daar het beste van zien te maken. Vaak is dat teleurstellend. Er zijn veel mensen die daarom niet van uitgaan houden. Maar op een dag zit het mee en ontmoet je iemand waar het goed mee klikt en rol van het een in het ander.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ja laatst had ik trouwens wel een soort groepje naar ons ( tweëen) "gehaald". Hoorde ze iets zeggen over individualisering tijdens het uitgaan en daar was ik het helemaal mee eens, dus dat riep ik even. Maarja was sluitingstijd en die jongens daarvan waren al best bezopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks veranderen en als je vriendin er over begint te klagen meteen dumpen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:00 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dat zijn dus juist de dingen die ik niet zou doen.
Ik zou max zeggen in relationship, miss zelfs single status gewoon terughalen en niks meer vermelden.
ik zou niet eens weten hoe ik het moet veranderenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks veranderen en als je vriendin er over begint te klagen meteen dumpen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:19 schreef S95Sedan het volgende:
FB? fuckbuddies?Dat zie ik lanterfanteraar nog wel doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
Gewoon laatste pagina lezen en weer inspringen joh...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef mytec het volgende:
niet bij te houden deze reeks. denk je ff een dagje stage te doen moet je weer een hele avond lang alles doorlezen om het bij te houden pff.
Een relatie als status en eigenwaarde verhogend middel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
"in een relatie"
![]()
Mensen die niet weten wat er achter de knop Edit Profile schuilt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:33 schreef MAY-be het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten hoe ik het moet veranderen
Niks lezen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:37 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Gewoon laatste pagina lezen en weer inspringen joh...
Nee? Lul niet, dat zijn details, bijkomend.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Een relatie als status en eigenwaarde verhogend middel.
Ik wil best een keer je hele kop blauwzwaffelen en dan mag je de foto's op facebook zetten hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Bij jou zeker wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee? Lul niet, dat zijn details, bijkomend.
sorry, maar wat is dat? Blauwzwaffelen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wil best een keer je hele kop blauwzwaffelen en dan mag je de foto's op facebook zetten hoor.
blauw zwavelen lijkt me pijnlijk. swaffelen tot je blauw bent trouwens ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
sorry, maar wat is dat? Blauwzwaffelen?
Swaffelen. Met een half erect mannelijk geslachtsdeel iemand.. "slaan". Tot ze blauw is dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
sorry, maar wat is dat? Blauwzwaffelen?
Wat? Wat is dat voor raars? Doet dat pijn?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Swaffelen. Met een half erect mannelijk geslachtsdeel iemand.. "slaan". Tot ze blauw is dus.
Omdat ik een gulle persoonlijkheid ben help ik sowieso mee. En we zetten ook een actie op "Serious Swaffeling" om zoveel mogelijk mensen te verzamelen om haar te swaffelen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wil best een keer je hele kop blauwzwaffelen en dan mag je de foto's op facebook zetten hoor.
Bont en blauw hoeft niet, maar geslagen wel?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat? Wat is dat voor raars? Doet dat pijn?
Nouja wil veel wel proberen hoor, maar niet bont en blauw geslagen worden. Is het opwindend?
Nee joh, je moet GEWOON geweldig zijn op alle fronten, zodat in ALLE situaties je ALTIJD FANTASTISCH reageert, zodat iedereen ziet, dat je bestaat uit PURE waarde en dan komen ze op je af als VUURVLIEGJES. Het is dus SIMPEL. Je kiest ervoor om VOLMAAKT te zijn en dan heb je nergens last meer van, want dat kun je ALTIJD ALLES beter en hoef je je NOOIT meer onzeker te voelen. Want vrouwen voelen dat aan aan. En als ze voelt, dat je niet de KONING bent, dan rent ze weg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:34 schreef firefly3 het volgende:
In de openingspost staat er: "Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips: "
Dat is iets waar ik zwaar op tegen ben. Je moet eerst zelfverzekerd zijn van binnen, en niet alsof doen. Je innerlijk komt op een gegeven moment naar buiten. Verder krijg je hier een innerlijke klap omdat je je voordoet als een ander.
Pijn valt volgens mij mee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nouja wil veel wel proberen hoor, maar niet bont en blauw geslagen worden. Is het opwindend?
Het was een slecht grapje. Natuurlijk kun je met zo'n kort ding dat bovendien aan iemand vast zit en half zacht is iemand niet bont en blauw slaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
niet bij iedereen is ie kort en zacht... ik denk dat een blauw oog wel lukt. de vraag is of dat ook gewenst is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het was een slecht grapje. Natuurlijk kun je met zo'n kort ding dat bovendien aan iemand vast zit en half zacht is iemand niet bont en blauw slaan.
Nee dat doe je zo:quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee joh, je moet GEWOON geweldig zijn op alle fronten, zodat in ALLE situaties je ALTIJD FANTASTISCH reageert, zodat iedereen ziet, dat je bestaat uit PURE waarde en dan komen ze op je af als VUURVLIEGJES. Het is dus SIMPEL. Je kiest ervoor om VOLMAAKT te zijn en dan heb je nergens last meer van, want dat kun je ALTIJD ALLES beter en hoef je je NOOIT meer onzeker te voelen. Want vrouwen voelen dat aan aan. En als ze voelt, dat je niet de KONING bent, dan rent ze weg.
Eye-fuck.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:49 schreef mytec het volgende:
[..]
niet bij iedereen is ie kort en zacht... ik denk dat een blauw oog wel lukt. de vraag is of dat ook gewenst is.
Mooi ook meteen de laatst ga maar in het pua topic spelen. Want hier zit niemand op dit slappe gelul te wachtenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:08 schreef firefly3 het volgende:
Het is grappig dat de mensen hier die "pua" gaan afkraken, zelf met beta achtige standpunten komt waarbij ze alle moeite gaan doen om de vrouw te kunnen vermaken en zo de entertainer worden inplaats van relatie/seks materiaal. En sommigen die het afkraken, komen zelf met 0 adviezen. Mensen komen met vooroordelen dat ik "iedereen" kan scoren. Ik zeg alleen dat ik veeeeel meer succes heb dan vroeger omdat ik ook aan dit deel van mijn leven werk. Het passief bezig zijn helpt je hier niet mee verder.
Mijn eerste bijdrage voor vandaag:
Aantrekkelijkheid schep je niet door je super mooi te kleden of een bepaald loopje te hebben. Wat wel aantrekkelijk is, is als alles (het totaal plaatje) compleet consistent is met je identiteit. Hierbij laat je zien dat je weet wie je bent, en niet bang bent om je persoonlijkheid naar de buitenwereld te uiten. Is het niet consistent met wie je bent, dan valt het op, en is het onaantrekkelijk. Het lijkt dan alsof je bewust indruk probeert te wekken.
nja ik moet ze eerst nog eens goed bestuderen van dichtbij, gewoon rustig goed bekijken en voelen. weet nog steeds niet goed hoe het nou met balzakken zit bijvoorbeeld. met het uitgaan ging het zo snellig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het was een slecht grapje. Natuurlijk kun je met zo'n kort ding dat bovendien aan iemand vast zit en half zacht is iemand niet bont en blauw slaan.
Zie je nou, daar ga ik alweer de mist in.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat doe je zo:
Nee joh, je moet gewoon geweldig zijn op alle fronten, zodat in alle situaties je altijd fantastisch reageert, zodat iedereen ziet, dat je bestaat uit pure waarde en dan komen ze op je af als vuurvliegjes. Het is dus simpel. Je kiest ervoor om volmaakt te zijn en dan heb je nergens last meer van, want dat kun je altijd alles beter en hoef je je nooit meer onzeker te voelen. Want vrouwen voelen dat aan aan. En als ze voelt, dat je niet de koning bent, dan rent ze weg.
Klinkt meer als puberale fantasieen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee? Lul niet, dat zijn details, bijkomend.
ik heb een vraag aan je.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dunnow, zie mezelf echt zo in het donker hier vannacht "op pad gaan" naar het ov
in het donker
dan die straten met al die gangsters doorlopen
dan het binnenstappen
[..]
heb er nu 1 waar ik al 2 keer geweest ben. maar de mensen zitten veel in groepjes altijd, altijd. en dan komen net die stommigen tegen je praten.
tja goeie openingszin ; heey ik vroeg me af hoe jou balzak er uit ziet? mag ik even?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nja ik moet ze eerst nog eens goed bestuderen van dichtbij, gewoon rustig goed bekijken en voelen. weet nog steeds niet goed hoe het nou met balzakken zit bijvoorbeeld. met het uitgaan ging het zo snellig.
Het is een heel goed voorbeeld, probeer maar eens indruk te maken met je schoenen die totaal niet bij je past. Jij hebt geen enkele bijdrage geleverd tot nu toe overigens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi ook meteen de laatst ga maar in het pua topic spelen. Want hier zit niemand op dit slappe gelul te wachten
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat doe je zo:
Nee joh, je moet gewoon geweldig zijn op alle fronten, zodat in alle situaties je altijd fantastisch reageert, zodat iedereen ziet, dat je bestaat uit pure waarde en dan komen ze op je af als vuurvliegjes. Het is dus simpel. Je kiest ervoor om volmaakt te zijn en dan heb je nergens last meer van, want dat kun je altijd alles beter en hoef je je nooit meer onzeker te voelen. Want vrouwen voelen dat aan aan. En als ze voelt, dat je niet de koning bent, dan rent ze weg.
Okee ik moet indruk maken op me schoenen. Die moet ik onthouden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een heel goed voorbeeld, probeer maar eens indruk te maken op je schoenen die totaal niet bij je past. Jij hebt geen enkele bijdrage geleverd tot nu toe overigens.
Ja zonde he. Ik vind mezelf redelijk geil en lekker. Zag ik er maar lelijk uit, dan klopte alles meer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:54 schreef r8v2 het volgende:
Christus, er zo uitzien en dan zo weinig ervaring.
Plastische chirurgie is er ook voor jou.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja zonde he. Ik vind mezelf redelijk geil en lekker. Zag ik er maar lelijk uit, dan klopte alles meer.
We vinden het allemaal vrij zonde wat je aan het doen bent.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja zonde he. Ik vind mezelf redelijk geil en lekker. Zag ik er maar lelijk uit, dan klopte alles meer.
Het is gewoon entertainment geworden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:01 schreef r8v2 het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet dat Lanterswaffel echt is.
Ooh 2 voorbeelden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb een vraag aan je.
wanneer besluit of kom je erachter dat die jongens die tegen je gaan praten stom zijn?
heb je dat al besloten voordat ze naar je toe komen?
wegens redenen van nieuwsgierigheid naar de vrouwelijke geest wil ik het weten
heb het eens over de andere dingen dan innergame. (edit: oke klinkt beetje dwingend. zo bedoelde ik het niet, want ik ben erg nieuwsgierig welk materiaal je naast innergame zou adviseren om "te leren versieren" )quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een heel goed voorbeeld, probeer maar eens indruk te maken met je schoenen die totaal niet bij je past. Jij hebt geen enkele bijdrage geleverd tot nu toe overigens.
Psychologische oorlogvoering over wie nu zeker is en wie onzekerquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:59 schreef firefly3 het volgende:
Mensen die niet inhoudelijk kunnen reageren en alleen negatief proberen te zijn, zijn onzeker over hunzelf. Ze proberen anderen neer te halen zodat ze zich er beter bij voelen. Zulke mensen doen het overigens slecht bij de vrouwen.
Je ziet MLiG, het berust op de willekeur van het meisje, die dit niet aanstaat of dat niet bevalt. Daar hoef je geen moeite voor te doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ooh 2 voorbeelden.
Ik zat met 'n vriendin op een bankje "te checken of er leuke jongens zouden komen", tijdens het uitgaan, zo tussendoor ff.
1. Komt er een kale vent van 25. Gadver. Goed, komt hij vragen stellen en zeggen dat ik op een of ander bekend wijf lijk. Pakt m'n hand, gaat over m'n rug wrijven, dus ik schoof meer opzij. Moest al niks van hem hebben toen ik hem aan zag komen.
2. Ik zat weer met 'n meisje te wachten, checken. Komt er 'n heeeeel blondig persoon, bijna rossig, naast me zitten, stom hoofd, heel kort haar, blauwe ogen. Terwijl ik bij die gelegenheid JUIST iets van 5 leuke spaansachtige jongens had gespot. Ik heb hem vriendelijk verzocht om naast mijn vriendin te gaan zitten, op die manier zou hij namelijk niet meer in de weg staan.
nee dat is het juist! ik merk dat ik gewenst ben soms( ik deed het echt best al goed redelijk vaak).quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:08 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je ziet MLiG, het berust op de willekeur van het meisje, die dit niet aanstaat of dat niet bevalt. Daar hoef je er ook geen moeite voor te doen.
Deelnemer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee joh, je moet GEWOON geweldig zijn op alle fronten, zodat in ALLE situaties je ALTIJD FANTASTISCH reageert, zodat iedereen ziet, dat je bestaat uit PURE waarde en dan komen ze op je af als VUURVLIEGJES. Het is dus SIMPEL. Je kiest ervoor om VOLMAAKT te zijn en dan heb je nergens last meer van, want dat kun je ALTIJD ALLES beter en hoef je je NOOIT meer onzeker te voelen. Want vrouwen voelen dat aan aan. En als ze voelt, dat je niet de KONING bent, dan rent ze weg.
Generalisering ten top.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:59 schreef firefly3 het volgende:
Mensen die niet inhoudelijk kunnen reageren en alleen negatief proberen te zijn, zijn onzeker over hunzelf. Ze proberen anderen neer te halen zodat ze zich er beter bij voelen. Zulke mensen doen het overigens slecht bij de vrouwen.
Dit heb ik ook een tijd gehad, maar je kan trollen nooit zo lang volhouden. Tenzij het een 60-jarige vent is die het geil vindt om dag na dag zich voor te doen als een 18-jarig, geil en seksueel gefrustreerd labiel meisje (no offense)quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:01 schreef r8v2 het volgende:
Gratis kino. Maar dat vind je waaarschijnlijk eng.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat is het juist! ik merk dat ik gewenst ben soms( ik deed het echt best al goed redelijk vaak).
maar dan lag het aan de willekeur dat het elke keer niet in de goede omgeving was(teveel herrie, of te druk). en dan staan ze wel elke keer heel dicht op me om wat te zeggen enzo, maar dat voelt zo vreemd (Voor haar ook) als dat maar eindeloos door blijft gaan.
Je kiest er zelf voor om het in die omgeving te proberen. En ja, toeval speel altijd wel een rol.quote:dan is het gewoon dat het de schuld is aan de willeukeur van de verkeerde omgeving. en dan heb ik nog net niet genoeg dat ik ze echt ergens anders kan krijgen, bijv : isoleren, of vragen of ze mee komt even naar buiten
Huh en uiterlijk was toch niet belangrijk en kleding niet? En nu opeens wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een heel goed voorbeeld, probeer maar eens indruk te maken met je schoenen die totaal niet bij je past. Jij hebt geen enkele bijdrage geleverd tot nu toe overigens.
Er is hier genoeg inhoudelijk gereageerd, maar dat past niet in je straatje. En dan klopt het niet, want jik weet het zoveel beterquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:59 schreef firefly3 het volgende:
het is wel grappig/lief enzo hoe je met dingen omgaat, dat vind ik echt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ooh 2 voorbeelden.
Ik zat met 'n vriendin op een bankje "te checken of er leuke jongens zouden komen", tijdens het uitgaan, zo tussendoor ff.
1. Komt er een kale vent van 25. Gadver. Goed, komt hij vragen stellen en zeggen dat ik op een of ander bekend wijf lijk. Pakt m'n hand, gaat over m'n rug wrijven, dus ik schoof meer opzij. Moest al niks van hem hebben toen ik hem aan zag komen.
2. Ik zat weer met 'n meisje te wachten, checken. Komt er 'n heeeeel blondig persoon, bijna rossig, naast me zitten, stom hoofd, heel kort haar, blauwe ogen. Terwijl ik bij die gelegenheid JUIST iets van 5 leuke spaansachtige jongens had gespot. Ik heb hem vriendelijk verzocht om naast mijn vriendin te gaan zitten, op die manier zou hij namelijk niet meer in de weg staan.
Je kan trollen wel lang volhouden als het deels op waarheid is gebaseerd en ze gewoonweg geen leven heeft. Ik geloof Daniel wel, ze speelt hier een rol voornamelijk. Voor aandacht of iets.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:26 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een tijd gehad, maar je kan trollen nooit zo lang volhouden. Tenzij het een 60-jarige vent is die het geil vindt om dag na dag zich voor te doen als een 18-jarig, geil en seksueel gefrustreerd labiel meisje (no offense)
Ik denk dat ze authentiek is
Je bent helemaal niet zo knap hoor. Van jou uiterlijk lopen er velen, het is alleen dat de mannelijke fok!kers geen normale vrouwen zien, daarom vinden ze je helemaal top qua uiterlijk, denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
tja al zouden ze me nog zo leuk benaderen, zit echt niet te wachten op kale knakkers of boerenlui met doordringende blauwe kijkersquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is wel grappig/lief enzo hoe je met dingen omgaat, dat vind ik echt.
maar het is gewoon ergerlijk dat je WILT dat een man PRECIES alles goed doet, en jou ook benadert, terwijl je zelf helemaal niets laat merken/doet.
benadert een man je(dat wil je, want je klaagt over dat er bijna niets gebeurd) dan noem je hem een breezah, of paupergast. en te direct.
volgensmij als een " oh zo schattige jongen" of poezenjongen met boekenkast of wat dan ook (die je dan nog leuk vind) jouw op een directe manier zal benaderen zoals je hier doet alsof je zelf zou willen. dan toch vind je hem na dat niet meer leuk omdat het toch allemaal te snel/direct/ gaat.
benadert een man je niet(en blijft hij dus die lieve/romantische kunstzinnige/slimme weet ik veel jongen), dan vind je dat heel jammer en ga je jezelf helemaal gek maken.
doe er zelf eens wat aan, en ga dan met de domste openingszin op jongens die je leuk vind af.
dat kan prima
oooow ik vind mezelf niet "bijzonder" of "uniek", maar zeker goed te doen en lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet zo knap hoor. Van jou uiterlijk lopen er velen, het is alleen dat de mannelijke fok!kers geen normale vrouwen zien, daarom vinden ze je helemaal top qua uiterlijk, denk ik.
ja, ik ben echt... ik weet wel wat ik moe tgaan doen en oefenen enzo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:27 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Gratis kino. Maar dat vind je waaarschijnlijk eng.
[..]
.
Je kiest er zelf voor om het in die omgeving te proberen. En ja, toeval speel altijd wel een rol.
Toepasselijk wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:34 schreef Crutch het volgende:
Als je PUA hardop uitspreekt klinkt het net alsof je moet kotsen.
Zucht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:49 schreef mytec het volgende:
[..]
niet bij iedereen is ie kort en zacht...
Wanneer ga je dat dan wel doen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, ik ben echt... ik weet wel wat ik moe tgaan doen en oefenen enzo.
ik heb helemaal nog niet veel geoefend. echt de domste dingen deed ik (nog) fout, zoals kino besluiten te doen, en dan rondzoeken naar eits en het dan doen op de verkeerde doen omdat ik dan alleen maar naar iets opzoek was om te doen, en niet meer lette op WIE
het is moeilijk om de gedachtegan van het "model" , in de situatie van dan te gaan toepassen, wegens gebrek aan denkcapaciteit omdat er zoveel gebeurd...
daarom moet ik meer oefenen.
Zodra jij weer verkondigt hoe lekker je jezelf vindt, zal ik weer verkondigen dat het allemaal wel meevalt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oooow ik vind mezelf niet "bijzonder" of "uniek", maar zeker goed te doen en lekker
maar toch grappig dat je telkens iedere gelegenheid aanpakt om te zeggen dat dat niet zo is lol
Het is een kwestie van smaak. Kennelijk pas je niet in zijn smaak, dat gebeurt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oooow ik vind mezelf niet "bijzonder" of "uniek", maar zeker goed te doen en lekker
maar toch grappig dat je telkens iedere gelegenheid aanpakt om te zeggen dat dat niet zo is lol
Zowaar, ik ben het in grote lijnen eens met een post van MLIG. Ongelofelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is wel grappig/lief enzo hoe je met dingen omgaat, dat vind ik echt.
maar het is gewoon ergerlijk dat je WILT dat een man PRECIES alles goed doet, en jou ook benadert, terwijl je zelf helemaal niets laat merken/doet.
benadert een man je(dat wil je, want je klaagt over dat er bijna niets gebeurd) dan noem je hem een breezah, of paupergast. en te direct.
volgensmij als een " oh zo schattige jongen" of poezenjongen met boekenkast of wat dan ook (die je dan nog leuk vind) jouw op een directe manier zal benaderen zoals je hier doet alsof je zelf zou willen. dan toch vind je hem na dat niet meer leuk omdat het toch allemaal te snel/direct/ gaat.
benadert een man je niet(en blijft hij dus die lieve/romantische kunstzinnige/slimme weet ik veel jongen), dan vind je dat heel jammer en ga je jezelf helemaal gek maken.
doe er zelf eens wat aan, en ga dan met de domste openingszin op jongens die je leuk vind af.
dat kan prima
ja nou... andere keerquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer ga je dat dan wel doen?
Je gaat het nooit leuk vinden ben ik bang. Want het vergt inspanning en verandering = niet leuk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nou... andere keer
omdat ik het nooit echt leuk vind(nog, misschien moet dat veranderen. ook nu met innergame van firefly enzo dat ik het op een andere manier kan gaan zien)
en ik heb nu een excuus dat ik een plekje heb op me gezicht.
Er zijn inderdaad PUA routines en voorbeelden, maar ik ben geen voorstander van routines. Maar, als een routine echt bij je karakter past en omdat je het gewoon leuk vind, dan kan je het uiteraard gewoon gebruiken! Verder is het handig om die "boost" te hebben inderdaad om ten minste even snel een hoop vrouwen te ontmoeten in een korte tijd. Hierbij een reeks:) (voor de club) :quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heb het eens over de andere dingen dan innergame. (edit: oke klinkt beetje dwingend. zo bedoelde ik het niet, want ik ben erg nieuwsgierig welk materiaal je naast innergame zou adviseren om "te leren versieren" )
je hebt het nu vooral over innergame gehad, en dat je spijt hebt van "het acteren" en focust nu vooral op natural dingen bedenken.
maar ik denk dat die stap van al infield geteste pua zinnen en daar een tijdje aan vast houden wel nodig is om uiteindelijk zo goed te worden als jou.
als je alleen maar bezig gaat met innergame, en alsnog geen gevoel voor vrouwen hebt, en situaties niet herkent, en niets te zeggen weet ben je alsnog nergens.
het is allemaal belangrijk denk ik.
ik ben een paar kaar uitgegaan, en heb nu(na die paar keer) het benaderen netaan onder de knie, maar dan altijd problemen, dat
-ze staan te dansen met hun vriendinnen(staan ze al een beetje). en dan willen ze alleen maar dat je bij ze blijft, en mee gaat doen ofzo.
-weinig ruimte om erbij te blijven staan
-teveel herrie dat het eigenlijk al aanvoelt voor me alsof het geen plek is om een uitgebreid gesprek te beginnen (of is het normaal in nederland dat je meiden kan versieren met maar 3 zinnen van elkaar verstaan te hebben?)
-dat ik hun niet versta
verstaanbaarheid, en logistiek op een plek komen dat je elkaar verstaat vind ik maar moeilijk, toen ik de laatste keer nog uitging was het nog winter, en vond ik het te koud om de hele avond op het terras te blijven.
ik ben zelf van plan naar andere tent te gaan om eens te proberen (pakhuis oude markt enschede)... ik heb echt plannen, maari k heb momenteel een plekje naast me mond waar ik nog even op wacht tot het weg is(geen herpies dnek ik. ik heb teveel gekrapt eraan wat ik eigenlijk niet had moeten doen).
sowieso: geen foto's gezien, persoon bestaat niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:01 schreef r8v2 het volgende:
Ik zie al helemaal voor me dat MLiG bovenstaande in praktijk brengt. Wat een ramp word dat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad PUA routines en voorbeelden, maar ik ben geen voorstander van routines. Maar, als een routine echt bij je karakter past en omdat je het gewoon leuk vind, dan kan je het uiteraard gewoon gebruiken! Verder is het handig om die "boost" te hebben inderdaad om ten minste even snel een hoop vrouwen te ontmoeten in een korte tijd. Hierbij een reeks:) (voor de club) :
- Je ziet een vrouw met haar handen op de schouders van de vrouw voor haar. Je doet je armen op haar schouders en doet de polonaise mee of je begint er zelfs 1.
- Twee meiden dansen met elkaar, je gaat in het midden dansen en doen wat je wilt.
- "Proosten" met een meid die je niet kent
- "High five" met een meid.
- Haar jou laten waaieren (werkt altijd, mits ze een waaier heeft)
- Interesse tonen in iets wat ze heeft, maar dan moet je er echt gefascineerd door zijn, niet nep.
- Haar hand vastpakken als je een hand van haar in de lucht ziet.
- Je zegt tegen haar "hoi gefeliciteerd, hoi annabel, hoi vuurvlieg". Iets willekeurigs, ze wordt vanzelf blij als je in je rol blijft. Bij het feliciteren kan je haar ook zoenen.
nee hoor. de posts van firefly.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je gaat het nooit leuk vinden ben ik bang. Want het vergt inspanning en verandering = niet leuk.
Ze doet keurig verslag van waar ze mee bezig is. Kort samengevat loopt ze met haar ziel onder haar arm rond. Zoekt dagelijks naar dingen die ze zou kunnen gaan doen, om niet de hele dag in bed te liggen. Dan loop ze wat rond, zit op een bankje, gaat naar de bibliotheek. of wat dan ook. Dat leidt allemaal tot niks. Heel af en toe gaat ze uit. Veel te weinig naar haar zin. Daar doet ze dan ook het meest haar best voor en er komt geleidelijk aan meer schot in de zaak.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:26 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een tijd gehad, maar je kan trollen nooit zo lang volhouden. Tenzij het een 60-jarige vent is die het geil vindt om dag na dag zich voor te doen als een 18-jarig, geil en seksueel gefrustreerd labiel meisje (no offense)
Ik denk dat ze authentiek is
Het is wel waar dat je teveel piekert en analyseert. Als je dat niet meer doet is dat al zoveel beter, maar daarmee is het nog niet makkelijk ineens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hoor. de posts van firefly.
en ik heb ook gehad met andere dingen in me leven, dat ik me heel erg opwond over dingen, en erg echt heel veel om gaf wat de uitkomst van iets zou zijn(waarde willen krijgen, of hoe noemde firefly het)
en daar ben ik nu anders in geworden(perfecte innergame), en veel makkelijker.
denk bijv. aan het afspreken met hoeren. vorig jaar lukte me dat nieteens, en dan lag ik zwaar depresief weer in bed met de gedachtes dat DAT nieteens lukte.
weet je ook nog schenkstroops topic, over dat hij helemaal weer verdrietig was na dat telefoongesprek dat een hoer hem ophing?... nou dat had ik ook
nu kan ik het(Wegens oefening), en heb ik ook betere innergame, dat ik weet dat het me wel lukt en hoe ik dat moet doen. en boeit het me helemaal niets dat ik weer om zoiets zou kunnen gaan huilen... naja lang verhaal.
dat innergame gedoe, zie ik ook op andere dingen in me leven(ook wel meer voorbeelden)
dus wat ik ga doen, is weer oefenen, en ook oefenen met betere innergame zoeken(kopieren dat gevoel van adere dingen, truukjes(ik heb aleens wat kleine innergame truuks geprobeert, maar die werkten niet echt. had ik ook over gepost trouwens))
ja daar zit wel wat inquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:45 schreef Mpj het volgende:
Opzich kan dit wel een nieuw plaatje worden voor in de OP (ik keek op een site hoe je absoluut NIET moet versieren):
[ afbeelding ]
Haha. Ik moest lachen. Ooit op een feestje gefixeerd geweest op een waaier, het was bloedheet. Dametje komt op me af met een waaier, zij waaien. Toen het klaar was ben ik weggelopen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:42 schreef firefly3 het volgende:
- Haar jou laten waaieren (werkt altijd, mits ze een waaier heeft)
- Interesse tonen in iets wat ze heeft, maar dan moet je er echt gefascineerd door zijn, niet nep.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik een gulle persoonlijkheid ben help ik sowieso mee. En we zetten ook een actie op "Serious Swaffeling" om zoveel mogelijk mensen te verzamelen om haar te swaffelen.
Zoals ik al eerder zei, als kleding bij je karakter past is het wel goed. Maar niet om indruk te maken op een ander. Snap je het nu wel?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh en uiterlijk was toch niet belangrijk en kleding niet? En nu opeens wel.
Ik wou zeggen, ik analyseer niks meer (nooit gedaan) behalve dat als ik terugdenk: shit, ik had dit/dat moeten zeggen/doen... Zoals: ik vind meisje leuk ga samen met 2 anderen en 2 maten van mij film kijken met haar: klaar met film kijken: meisje zegt: 'welke kant moet je op?' (in een ietwat smekerig stemmetje, alsof ze wou dat ik met haar mee zou fietsen) 'ja, zeg ik, de andere kant op' -.- ik faal, ik weet het , maar toen zei ik dat, 20mn erna dacht ik: kut was ik nou maar meegefietst.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel waar dat je teveel piekert en analyseert. Als je dat niet meer doet is dat al zoveel beter, maar daarmee is het nog niet makkelijk ineens.
Het is eigenlijk POEHAquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:34 schreef Crutch het volgende:
Als je PUA hardop uitspreekt klinkt het net alsof je moet kotsen.
Welk doel heeft de kleding dan wel, als het geen indruk achter laat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, als kleding bij je karakter past is het wel goed. Maar niet om indruk te maken op een ander. Snap je het nu wel?
Spannende laatste 13 minuten. Hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 30 juni 2011 19:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja daar zit wel wat in
al gebruik ik mn laptop wel om chickies te regelen voor uitgaan. vandaag de hele dag zitten wachten/ mee bezig geweest, maar geen resultaat. nog 13 minuten en dan ga ik definitief niet uit vandaag. definitief geen contact met jongens, definitief ongetongd.
ik denk dat de eerste stap om te veranderen zodat je die jongen te ontmoeten waar je naar opzoek bent is:quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja daar zit wel wat in
al gebruik ik mn laptop wel om chickies te regelen voor uitgaan. vandaag de hele dag zitten wachten/ mee bezig geweest, maar geen resultaat. nog 13 minuten en dan ga ik definitief niet uit vandaag. definitief geen contact met jongens, definitief ongetongd.
Veel mensen hebben meer foto's gezien per DM/PM en enkelen ook op de webcam.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat gezeik over lant. Je ziet een halve foto op dr fotoboek, moet ik daar al geil van worden? Ik kan er echt niets van zeggen.
Natuurlijk. Maar je hebt me vandaag aan het lachen gemaakt, met die foto's van een schaap en een eend in de spoiler.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja daar zit wel wat in
Ja maar ik niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel mensen hebben meer foto's gezien per DM/PM en enkelen ook op de webcam.
Lant laat eens wat zien dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel mensen hebben meer foto's gezien per DM/PM en enkelen ook op de webcam.
Haha nicequote:Op donderdag 30 juni 2011 19:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Haha. Ik moest lachen. Ooit op een feestje gefixeerd geweest op een waaier, het was bloedheet. Dametje komt op me af met een waaier, zij waaien. Toen het klaar was ben ik weggelopen.
Even later komt ze naar me toe. 'ow, en je gebruikt me alleen voor mn waaier? met een knipoog. Ik natuurlijk beamen en doorgaan met dansen.
En dat.quote:
Om jezelf er goed bij te voelen! Niets meer dan datquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welk doel heeft de kleding dan wel, als het geen indruk achter laat?
Als het er maar redelijk uit ziet wel ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om jezelf er goed bij te voelen! Niets meer dan dat
Aha, ja dat is sowieso heel belangrijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om jezelf er goed bij te voelen! Niets meer dan dat
Sowieso. Als je goed gekleed bent zie je er sowieso al beter uit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aha, ja dat is sowieso heel belangrijk.
Maar ik weet wel dat een jongen uit mijn klas zich altijd heel goed kleedde en daar scoorde hij bij mij toch wel punten mee. Ik vond hem hoe dan ook al leuk, maar het maakte nog weer een extra goede indruk zeg maar.
Waarom is dat? Net alsof mensen die zich wat minder kleden mindere mensen zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ik weet wel dat een jongen uit mijn klas zich altijd heel goed kleedde en daar scoorde hij bij mij toch wel punten mee. Ik vond hem hoe dan ook al leuk, maar het maakte nog weer een extra goede indruk zeg maar.
Hmm ja als ik een groot budget zou hebben, zou het niet uitmaken om geld verspild te hebben aan een ritje naar de stad. Oftewel, kom weer uit op werken, maar dat lukt ook niet, vacatures opgezocht en alles, maar niet echt dingen gevonden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk dat de eerste stap om te veranderen zodat je die jongen te ontmoeten waar je naar opzoek bent is:
ookal kan je geen uitgaansvrienden vinden, ga dan vanavond eens alleen uit!
-wie weet wat er gebeurd, en ontdek je wel iets dat dat eigenlijk ook leuk is, en dat je kansen maakt op goede jongens
-er gebeurd tenminste iets
-het is goede oefening zowiezo voor je.
als je het niet doet, dan ben je de vrouwelijke versie van :
[ afbeelding ]
ja dat moet, anders ben je een loserquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
moet ik zelf ook nog een waaier kopen?
Omdat het er mooi uitziet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Waarom is dat? Net alsof mensen die zich wat minder kleden mindere mensen zijn.
betalen die uitgaansvriendinnen eigenlijk alles voor jou(het vervoer, de drankjes, etc etc)quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm ja als ik een groot budget zou hebben, zou het niet uitmaken om geld verspild te hebben aan een ritje naar de stad. Oftewel, kom weer uit op werken, maar dat lukt ook niet, vacatures opgezocht en alles, maar niet echt dingen gevonden.
Tja die vrouwelijke versie ben ik al volgens mij -.-
Als je goed gekleed maak je een betere indruk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef r8v2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja dat moet, anders ben je een loser
Whahaquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
is dit sarcastich?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
tweederangs burgers zijn dat, hebben nooit zitplekken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Trek je alsjeblieft niks van haar aan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is dit sarcastich?
ja mensen, ik weet echt niet hoor!!! voordat je het weet is er weer 1 of andere nieuwe trend, die je dan misloopt enzo, en waar je helemaal niets van weet, omdat die toevallig ontglipt is.
dat moet jij toch herkennen lanterfanteraar?
Oh maar ik heb altijd een zitplaats in de bus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
tweederangs burgers zijn dat, hebben nooit zitplekken.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is dit sarcastich?
ja mensen, ik weet echt niet hoor!!! voordat je het weet is er weer 1 of andere nieuwe trend, die je dan misloopt enzo, en waar je helemaal niets van weet, omdat je een tijdje dat soort dingen gemist hebt.
dat moet jij toch herkennen lanterfanteraar?
Nee, jij stapt gewoon als eerste in.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar ik heb altijd een zitplaats in de bus.
Dus ik ben goed gekleed?
Leugensquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:04 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee, jij stapt gewoon als eerste in.
Wees altijd jezelf en blij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:
Verschil "PUA" en "Natural".
Een "Natural" doet de juiste dingen automatisch die bij hem horen, zonder erbij stil te staan en over na te denken. Een hoop PUA's volgen alleen routines. Het doel is om het totaal plaatje compleet te krijgen, waardoor je innerlijk consistent is. Natuurlijk zijn er basisregels die er altijd bij komen kijken, bijv: Wees altijd blij. Hoe minder vrolijk je bent van binnen, hoe moeilijker het is om een vrouw te versieren.
Het gaat om de persoon die zich goed kleedde. Denk je maar eens in dat saddam hoessein zich zo kleed. Zou hij ook dezelfde indruk nagelaten hebben?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slechte vergelijking want ook al was Saddam geen dictator was het alsnog een oude vent met een baard.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat om de persoon die zich goed kleedde. Denk je maar eens in dat saddam hoessein zich zo kleed. Zou hij ook dezelfde indruk nagelaten hebben?
In ieder geval een betere indruk dan wanneer Saddam Hoessein zich heel slecht zou kleden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat om de persoon die zich goed kleedde. Denk je maar eens in dat saddam hoessein zich zo kleed. Zou hij ook dezelfde indruk nagelaten hebben?
Het eerste wel het tweede kan je niet altijd zijn, daarvoor is het leven te kut.quote:
Als je geen kleding aan hebt kijkt iedereen je zo raar aan, daar hou ik niet zo van.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welk doel heeft de kleding dan wel, als het geen indruk achter laat?
Zo kut is 't niet. Het is maar net wat je er zelf van maakt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het eerste wel het tweede kan je niet altijd zijn, daarvoor is het leven te kut.
Bij het eerste vertrek je vanuit jezelf en bij het tweede redeneer vanuit het doel (vrouw scoren) terug naar hoe je moet zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het eerste wel het tweede kan je niet altijd zijn, daarvoor is het leven te kut.
Jij bent altijd blij?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:10 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zo kut is 't niet. Het is maar net wat je er zelf van maakt.
Het is ook niet verschrikkelijk kut dat bedoel ik ook niet. Maar ja gaat echt in het beste geval een paar tegenslagen krijgen waardoor je niet altijd de blije gast uit kan hangen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:10 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zo kut is 't niet. Het is maar net wat je er zelf van maakt.
Laat je niet leiden door je schaamtegevoelens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als je geen kleding aan hebt kijkt iedereen je zo raar aan, daar hou ik niet zo van.
Ik heb niet gezegt dat je juist mensen moest afstoten met je kleding, dat is heel wat anders.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In ieder geval een betere indruk dan wanneer Saddam Hoessein zich heel slecht zou kleden.
Dat was mijn punt ook niet. Iemand die bijzonder goed gekleed is kan imo wel degelijk een positievere indruk achterlaten dan eenzelfde persoon met iets minder goede kleding, maar gewoon normaal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegt dat je juist mensen moest afstoten met je kleding, dat is heel wat anders.
Of nog erger: die vent uit de PostalGold reclame.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:14 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als ik blijdschap ga faken zie ik eruit als zo'n gast van een Tel Sell reclame. Heel onnatuurlijk.
Je kunt best met je sokken aan neuken hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ach kleding, er komt een punt dat het echt allemaal uit moet.
Nee.quote:
Of je shirt aan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kunt best met je sokken aan neuken hoor.
Maar oh wee als ze wit zijn! En sportsokken! Witte sportsokken!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan word je alleen treuriger. Daarom zeg ik dat je aan je innergame moet werken en positiever in het leven moet staan waardoor je echt vrolijk bent van binnen. (sport,reizen, mijlpalen op je werk, hobby's).quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:15 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Het heeft ook wel iets treurigs blijdschap faken.
Alleen als ik die dag sandalen draag.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar oh wee als ze wit zijn! En sportsokken! Witte sportsokken!
je kunt ook je lul door je rits heenduwen en dan neuken, maar waarom zou je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Daar heb ik drie paar van. Mijn witte sportsokken hebben mij nog nimmer in de steek gelaten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar oh wee als ze wit zijn! En sportsokken! Witte sportsokken!
Dit is allemaal al voorbij gekomen jongen, je hoeft het echt niet allemaal opnieuw uit te leggen met allerlei rare termen erbij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan word je alleen treuriger. Daarom zeg ik dat je aan je innergame moet werken en positiever in het leven moet staan waardoor je echt vrolijk bent van binnen. (sport,reizen, mijlpalen op je werk, hobby's).
Omdat het kan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je kunt ook je lul door je rits heenduwen en dan neuken, maar waarom zou je?
Ben ik ook geen voorstander van hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik zou zeggen probeer het eens, het valt echt tegen...
Hoezo dat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik ook geen voorstander van hoor.
Al zou ik eerlijk gezegd mijn shirt liever aanhouden.
ach jongen, dacht ik ook van mezelf met m'n behaatje ( toen ik nog nooit een beurt had gehad)quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik ook geen voorstander van hoor.
Al zou ik eerlijk gezegd mijn shirt liever aanhouden.
Blijkbaar zit er weer iemand te zeggen dat het gaat over "faken". Ik blijf het herhalen totdat mensen weten dat je het moet zijn en niet volgens regeltjes jezelf anders voor doet, maar dat het daadwerkelijk je identiteit is. De enige regel is dat je jezelf moet zijn, maar wel aan je negatieve kanten moet gaan werken (die overigens iedereen heeft, inclusief mezelf!).quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is allemaal al voorbij gekomen jongen, je hoeft het echt niet allemaal opnieuw uit te leggen met allerlei rare termen erbij.
nee, jij zei dat kleing en uiterlijk totaal niks uit maken. Dat houd dan in dat je ook totaal verschillende schoenen mag dragen. Maar nee nu opeens niet. MAAR zo lang je er maar geen indruk mee wilt maken dan is het goed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, als kleding bij je karakter past is het wel goed. Maar niet om indruk te maken op een ander. Snap je het nu wel?
Ik heb het niet over faken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijkbaar zit er weer iemand te zeggen dat het gaat over "faken". Ik blijf het herhalen totdat mensen weten dat je het moet zijn en niet volgens regeltjes jezelf anders voor doet, maar dat het daadwerkelijk je identiteit is. De enige regel is dat je jezelf moet zijn, maar wel aan je negatieve kanten moet gaan werken (die overigens iedereen heeft, inclusief mezelf!).
Dat is not done volgens de ongeschreven regel. Als jij het leuk vind gewoon blijven doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:20 schreef RandyMcRanderson het volgende:
yo wat is de deal met vrouwen en witte sportsokken? Ik heb op een gegeven moment maar allemaal zwarte gekocht om van het gezeur af te zijn.
Witte sportsokken en sandalen zijn op die moment de grootste afknapper voor vrouwen, als het gaat om kleding. Dat kan wel weer eens veranderen. Maar nu moet je deze trend volgen, want verwachten dat een vrouw daarboven kan of wil gaan staan is teveel gevraagd. De schaamte alleen al, om samen met jou en je sokken en je sandalen over staat te moeten, is hartverlammend.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:20 schreef RandyMcRanderson het volgende:
yo wat is de deal met vrouwen en witte sportsokken? Ik heb op een gegeven moment maar allemaal zwarte gekocht om van het gezeur af te zijn.
Goede analyse.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee, jij zei dat kleing en uiterlijk totaal niks uit maken. Dat houd dan in dat je ook totaal verschillende schoenen mag dragen. Maar nee nu opeens niet. MAAR zo lang je er maar geen indruk mee wilt maken dan is het goed.
Kleding maken de man, dat is dus wel degelijk indruk maken op je omgeving. Want met je kleding keuze, luchtje kapsel wil jij laten zien dat jij dat wel dan wel niet belangrijk vind. Het is een reflectie van je zelf.
Maar wanneer ga jij nu eens snappen dat het hele pua verhaal niet gaat werken? En zeker niet hier. En wel om de volgende redenen.
Neem bv mlig die is extreem geintereseert in hoe of wat pua regels. Dit komt omdat hij sociaal en communacatief gestoord is. Die jongen schiet al volledig in de stress als hij tussen 2 vrouwen in staat bij de kassa van een supermarkt. Hij durft niet eens een brood op de band te leggen. Nee dan moet hij opeens mee de polonaise gaan lopen, of een arm om een vrouw slaan. Gaat hem nooit worden.
Wij hebben bij mij in de kroeg ook zo type als jouw rond lopen. Bij vrouwen z'n arm slaan, 3x kussen bij binnen komst 1 op de wang 2 iets minder op de wang en 3 liefst op de mond. Want hey hij is het aplha mannetje. Bij praten ook vrouwen aanraken intresse tonen altijd vrolijk.
Op het moment dat die gozer binnen komt schieten alle vrouwen in de stress en ontlopen hem.
Jij geeft aan binnen een bepaalde tijd lichamelijk contact. Vrouwen hier geven al aan dat zij daar no way op zitten te wachten. Maar nee hoor die liegen want jij weet zeker dat ze dat wel fijn vinden. Want staat in de regeltjes.
En zo kan ik nog heel lang door gaan. 95% van je verhaal kan ik zo onder uit trappen uit eigen ervaring en mede omdat ik veel vrouwen in mijn vriendengroep heb en dus ook vaak te horen krijg hoe een man haar niet moet versieren. Zo goed als alles wat jij zegt zitten zij niet op te wachten. En ervaren ze als irritant.
Ik heb geen idee hoe oud jij bent, maar je komt over als een onzeker ventje van rond de 22. Die in het verleden zeer vaak gepest is en aan alles getwijfelt heeft en maar niet wilde begrijpen waarom het versieren niet goed ging. Nu heb jij je pua regeltjes en opeens snap je het allemaal en kom je hier even vertellen hoe het zit. Want als het mis gaat staat daar een reden voor in je boekje. Je houw vast. Jij moet in alles en altijd bevestiging hebben. Dit omdat je diep binnen zwaar onzeker bent.
Jij hebt een houding aan genomen die jij helemaal niet bent. Puur om je werkelijke persoon t verbergen.
Ik vind het ook gewoon verschrikkelijk sokken in sandalen. Wat vrouwen er ook van vinden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Witte sportsokken en sandalen zijn op die moment de grootste afknapper voor vrouwen, als het gaat om kleding. Dat kan wel weer eens veranderen. Maar nu moet je deze trend volgen, want verwachten dat een vrouw daarboven kan of wil gaan staan is teveel gevraagd. De schaamte alleen al, om samen met jou en je sokken en je sandalen over staat te moeten, is hartverlammend.
Niet zozeer negatieve kanten, maar de eigenschappen die je hebt waardoor je je doel(en) niet bereikt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijkbaar zit er weer iemand te zeggen dat het gaat over "faken". Ik blijf het herhalen totdat mensen weten dat je het moet zijn en niet volgens regeltjes jezelf anders voor doet, maar dat het daadwerkelijk je identiteit is. De enige regel is dat je jezelf moet zijn, maar wel aan je negatieve kanten moet gaan werken (die overigens iedereen heeft, inclusief mezelf!).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |