abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98867571

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_98867584
Arg, daar word ik dus ook moe van. Dat je met sms-jes ook nooit mag sturen wat je zo uit je hart, als eerste zou zeggen. Nee, je moet elk stinkend woord wegen, drie keer omdraaien en dan nog niet sturen :r.
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:04:58 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98867688
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik moest het ook analyseren van haar. Ik kwam tot dezelfde punten als jij, maar ik zag het als een neutraal SMSje. Het was lang en spontaan, maar hij stelde geen wedervraag en doet verder ook niks met haar nummer.

Als je dan, zoals Lanterpopje, al zolang wacht op antwoord, moet je niet gelijk de handdoek in de ring gooien, want:

1. Misschien heeft hij een vriendin, zij zegt van niet, maar ze is ook al door een getrouwde man in haar kut gepakt dus haar redenering laten we even achterwege. Daarom gaat hij er nu niet op in, dan is het handig voor haar om alsnog sociaal contact op te bouwen met hem, voor het geval hij ooit weer single is en dus interesse kan hebben.

2. Er zijn mensen die niet altijd elk woordje voorzichtig uit gaan kiezen als ze iets sturen. Hij geeft gewoon normaal antwoord, neemt er ook zijn tijd voor dus het was zeker niet afkappend.

Je hoeft het niet altijd vanuit een soort PUA-achtig oogpunt te gaan bekijken. "Stelt hij een wedervraag? Ja, ga er op in. Nee, laat dan maar."
Uhm even voor de duidelijkheid, ik steun heel dat pua verhaal niet he! Dat is 1 lang slap gelul meer niet.

Waarom ik vond dat ze het lekker moet laten is omdat hij lang er over doet te reageren terwijl hij wel online was geweest of facebook. Het een neutraal beleefdheids berichtjes was zonder weder vragen of enige vorm van intresse tonen. En hij heeft niks gedaan of gezegt met de 06 nummer van lant.

Dan is het bijna kansloos in mijn ogen als je dan nog wat gaat sturen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:06:40 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98867753
quote:
3s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:02 schreef r8v2 het volgende:
Arg, daar word ik dus ook moe van. Dat je met sms-jes ook nooit mag sturen wat je zo uit je hart, als eerste zou zeggen. Nee, je moet elk stinkend woord wegen, drie keer omdraaien en dan nog niet sturen :r.
Uhm hoe kom je daar bij dan?

Je moet sturen wat je gevoel ingeeft en juist niet door en door denken. Maar bij een smsje terug moet je wel een conclussie durven te trekken. En niet eindeloos door gaan in mijn ogen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_98867850
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Uhm hoe kom je daar bij dan?

Je moet sturen wat je gevoel ingeeft en juist niet door en door denken. Maar bij een smsje terug moet je wel een conclussie durven te trekken. En niet eindeloos door gaan in mijn ogen.
Nee, zo:

- P.i.n.o. stuur berichtje met dubbelzinnige inhoud
- * r8v2 stuurt berichtje terug wat natuurlijk de meest schunnige kant belicht
- P.i.n.o. beledigd want te direct.

Etc.
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:13:48 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98868012
quote:
3s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:09 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Nee, zo:

- P.i.n.o. stuur berichtje met dubbelzinnige inhoud
- * r8v2 stuurt berichtje terug wat natuurlijk de meest schunnige kant belicht
- P.i.n.o. beledigd want te direct.

Etc.
Nou en jij bent wel je zelf gebleven en geeft aan wat je wilt. Niks aan de hand.

Als ze beledigt is, is dat haar probleem :)
pi_98868193
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou en jij bent wel je zelf gebleven en geeft aan wat je wilt. Niks aan de hand.

Als ze beledigt is, is dat haar probleem :)
Klopt, maar dat levert dus uiteindelijk geen sex/relatie op :').
pi_98868230
quote:
13s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef r8v2 het volgende:
Alsof een relatie gaat werken als je jezelf niet kunt zijn?
pi_98868282
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Techno het volgende:

[..]

^O^ Iets met spijker en op zijn kop meppen!
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:21:21 #10
240618 Micson
The lonely stoner
pi_98868331
PUA's willen toch ook gewoon alleen neuken en daarna op naar de volgende?
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:22:17 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98868369
quote:
13s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Je wilt te graag. Maar jij wilt dus een toneelstuk gaan opvoeren tijdens je relatie. Lijkt me zwaar :{

Je moet gewoon je zelf zijn en durven te zijn.

Je moet eens weten wat ze van mij vinden. En toch heb ik genoeg aandacht. Het is namelijk simpel ik ben me zelf en ze weten van de eerste min al wst ze aan me hebben.
pi_98868376
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:21 schreef Micson het volgende:
PUA's willen toch ook gewoon alleen neuken en daarna op naar de volgende?
De mensen in deze topicreeks niet, die willen gewoon een leuke vriend(in).
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:24:14 #13
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98868440
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:22 schreef Techno het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf ja :6
pi_98868457
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:22 schreef Techno het volgende:

[..]

Of uberhaupt hun mond open durven doen in het bijzijn van een meid :D
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:26:34 #15
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98868516
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:24 schreef MAY-be het volgende:

[..]

lukt dat wel bij de tandarts MAY-be
pi_98868518
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
Spreek voor jezelf ja :6
Maar ik ben al voorzien, ik zou me geen betere vriendin kunnen wensen. O+
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:26:44 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98868523
quote:

[..]

:D die drempel moeten ze eerst over :D
pi_98868531
quote:
Goed punt inderdaad. :D
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:29:53 #19
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98868638
quote:
12s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar ik ben al voorzien, ik zou me geen betere vriendin kunnen wensen. O+
Maar ik niet, dus :6

En lant wil niet ;(
pi_98868654
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je wilt te graag. Maar jij wilt dus een toneelstuk gaan opvoeren tijdens je relatie. Lijkt me zwaar :{

Je moet gewoon je zelf zijn en durven te zijn.

Je moet eens weten wat ze van mij vinden. En toch heb ik genoeg aandacht. Het is namelijk simpel ik ben me zelf en ze weten van de eerste min al wst ze aan me hebben
Bij mij dus niet. Want ik weet niet vanaf de eerste 3 seconden (i.t.t. vrouwen) of ik er een relatie mee wil...
pi_98868661
quote:
12s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
Maar je wil er dus wel eentje. :P
pi_98868664
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Waarom niet? Als je nou gewoon een hele goede en positieve versie van jezelf neerzet? Ik doe nu ook tegen iedereen net of alles goed gaat, dat lijkt me niet zo'n punt.

Sterker nog, ik denk dat als ik laat zien hoe ik me echt voel en hoe ik echt ben de meeste meisjes me helemaal niet zouden zien zitten.

quote:

[..]

Dat klopt, dat is iets waar ik heel hard aan moet gaan werken :)
pi_98868694
quote:
12s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

En lant wil niet ;(
Wil jij niet gewoon rebounden? Je relatie was toch net over?

Just saying :7
pi_98868707
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
lukt dat wel bij de tandarts MAY-be
Yups, en je hoort me ook niet klagen als de mondhygieniste met d'r borsten in m'n gezicht drukt :)
pi_98868754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:31 schreef MAY-be het volgende:

[..]

Yups, en je hoort me ook niet klagen als de mondhygieniste met d'r borsten in m'n gezicht drukt :)
Als je wordt gesmoord door haar boezem dan ben je inderdaad niet te horen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')