SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Uhm even voor de duidelijkheid, ik steun heel dat pua verhaal niet he! Dat is 1 lang slap gelul meer niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik moest het ook analyseren van haar. Ik kwam tot dezelfde punten als jij, maar ik zag het als een neutraal SMSje. Het was lang en spontaan, maar hij stelde geen wedervraag en doet verder ook niks met haar nummer.
Als je dan, zoals Lanterpopje, al zolang wacht op antwoord, moet je niet gelijk de handdoek in de ring gooien, want:
1. Misschien heeft hij een vriendin, zij zegt van niet, maar ze is ook al door een getrouwde man in haar kut gepakt dus haar redenering laten we even achterwege. Daarom gaat hij er nu niet op in, dan is het handig voor haar om alsnog sociaal contact op te bouwen met hem, voor het geval hij ooit weer single is en dus interesse kan hebben.
2. Er zijn mensen die niet altijd elk woordje voorzichtig uit gaan kiezen als ze iets sturen. Hij geeft gewoon normaal antwoord, neemt er ook zijn tijd voor dus het was zeker niet afkappend.
Je hoeft het niet altijd vanuit een soort PUA-achtig oogpunt te gaan bekijken. "Stelt hij een wedervraag? Ja, ga er op in. Nee, laat dan maar."
Uhm hoe kom je daar bij dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:02 schreef r8v2 het volgende:
Arg, daar word ik dus ook moe van. Dat je met sms-jes ook nooit mag sturen wat je zo uit je hart, als eerste zou zeggen. Nee, je moet elk stinkend woord wegen, drie keer omdraaien en dan nog niet sturen.
Nee, zo:quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm hoe kom je daar bij dan?
Je moet sturen wat je gevoel ingeeft en juist niet door en door denken. Maar bij een smsje terug moet je wel een conclussie durven te trekken. En niet eindeloos door gaan in mijn ogen.
Nou en jij bent wel je zelf gebleven en geeft aan wat je wilt. Niks aan de hand.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:09 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee, zo:
- P.i.n.o. stuur berichtje met dubbelzinnige inhoud
- * r8v2 stuurt berichtje terug wat natuurlijk de meest schunnige kant belicht
- P.i.n.o. beledigd want te direct.
Etc.
Klopt, maar dat levert dus uiteindelijk geen sex/relatie opquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou en jij bent wel je zelf gebleven en geeft aan wat je wilt. Niks aan de hand.
Als ze beledigt is, is dat haar probleem
Alsof een relatie gaat werken als je jezelf niet kunt zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef r8v2 het volgende:
Klopt, maar dat levert dus uiteindelijk geen sex/relatie op.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof een relatie gaat werken als je jezelf niet kunt zijn?
Je wilt te graag. Maar jij wilt dus een toneelstuk gaan opvoeren tijdens je relatie. Lijkt me zwaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat levert dus uiteindelijk geen sex/relatie op.
De mensen in deze topicreeks niet, die willen gewoon een leuke vriend(in).quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:21 schreef Micson het volgende:
PUA's willen toch ook gewoon alleen neuken en daarna op naar de volgende?
Spreek voor jezelf jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:22 schreef Techno het volgende:
[..]
De mensen in deze topicreeks niet, die willen gewoon een leuke vriend(in).
Of uberhaupt hun mond open durven doen in het bijzijn van een meidquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:22 schreef Techno het volgende:
[..]
De mensen in deze topicreeks niet, die willen gewoon een leuke vriend(in).
lukt dat wel bij de tandarts MAY-bequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:24 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Of uberhaupt hun mond open durven doen in het bijzijn van een meid
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:24 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:24 schreef MAY-be het volgende:
Maar ik niet, dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik ben al voorzien, ik zou me geen betere vriendin kunnen wensen.
Bij mij dus niet. Want ik weet niet vanaf de eerste 3 seconden (i.t.t. vrouwen) of ik er een relatie mee wil...quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je wilt te graag. Maar jij wilt dus een toneelstuk gaan opvoeren tijdens je relatie. Lijkt me zwaar
Je moet gewoon je zelf zijn en durven te zijn.
Je moet eens weten wat ze van mij vinden. En toch heb ik genoeg aandacht. Het is namelijk simpel ik ben me zelf en ze weten van de eerste min al wst ze aan me hebben
Waarom niet? Als je nou gewoon een hele goede en positieve versie van jezelf neerzet? Ik doe nu ook tegen iedereen net of alles goed gaat, dat lijkt me niet zo'n punt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof een relatie gaat werken als je jezelf niet kunt zijn?
Dat klopt, dat is iets waar ik heel hard aan moet gaan werkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:24 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Wil jij niet gewoon rebounden? Je relatie was toch net over?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar ik niet, dus
En lant wil niet
Yups, en je hoort me ook niet klagen als de mondhygieniste met d'r borsten in m'n gezicht druktquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
lukt dat wel bij de tandarts MAY-be
Als je wordt gesmoord door haar boezem dan ben je inderdaad niet te horenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:31 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Yups, en je hoort me ook niet klagen als de mondhygieniste met d'r borsten in m'n gezicht drukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |