SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Uhm even voor de duidelijkheid, ik steun heel dat pua verhaal niet he! Dat is 1 lang slap gelul meer niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik moest het ook analyseren van haar. Ik kwam tot dezelfde punten als jij, maar ik zag het als een neutraal SMSje. Het was lang en spontaan, maar hij stelde geen wedervraag en doet verder ook niks met haar nummer.
Als je dan, zoals Lanterpopje, al zolang wacht op antwoord, moet je niet gelijk de handdoek in de ring gooien, want:
1. Misschien heeft hij een vriendin, zij zegt van niet, maar ze is ook al door een getrouwde man in haar kut gepakt dus haar redenering laten we even achterwege. Daarom gaat hij er nu niet op in, dan is het handig voor haar om alsnog sociaal contact op te bouwen met hem, voor het geval hij ooit weer single is en dus interesse kan hebben.
2. Er zijn mensen die niet altijd elk woordje voorzichtig uit gaan kiezen als ze iets sturen. Hij geeft gewoon normaal antwoord, neemt er ook zijn tijd voor dus het was zeker niet afkappend.
Je hoeft het niet altijd vanuit een soort PUA-achtig oogpunt te gaan bekijken. "Stelt hij een wedervraag? Ja, ga er op in. Nee, laat dan maar."
Uhm hoe kom je daar bij dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:02 schreef r8v2 het volgende:
Arg, daar word ik dus ook moe van. Dat je met sms-jes ook nooit mag sturen wat je zo uit je hart, als eerste zou zeggen. Nee, je moet elk stinkend woord wegen, drie keer omdraaien en dan nog niet sturen.
Nee, zo:quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm hoe kom je daar bij dan?
Je moet sturen wat je gevoel ingeeft en juist niet door en door denken. Maar bij een smsje terug moet je wel een conclussie durven te trekken. En niet eindeloos door gaan in mijn ogen.
Nou en jij bent wel je zelf gebleven en geeft aan wat je wilt. Niks aan de hand.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:09 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee, zo:
- P.i.n.o. stuur berichtje met dubbelzinnige inhoud
- * r8v2 stuurt berichtje terug wat natuurlijk de meest schunnige kant belicht
- P.i.n.o. beledigd want te direct.
Etc.
Klopt, maar dat levert dus uiteindelijk geen sex/relatie opquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou en jij bent wel je zelf gebleven en geeft aan wat je wilt. Niks aan de hand.
Als ze beledigt is, is dat haar probleem
Alsof een relatie gaat werken als je jezelf niet kunt zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef r8v2 het volgende:
Klopt, maar dat levert dus uiteindelijk geen sex/relatie op.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof een relatie gaat werken als je jezelf niet kunt zijn?
Je wilt te graag. Maar jij wilt dus een toneelstuk gaan opvoeren tijdens je relatie. Lijkt me zwaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat levert dus uiteindelijk geen sex/relatie op.
De mensen in deze topicreeks niet, die willen gewoon een leuke vriend(in).quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:21 schreef Micson het volgende:
PUA's willen toch ook gewoon alleen neuken en daarna op naar de volgende?
Spreek voor jezelf jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:22 schreef Techno het volgende:
[..]
De mensen in deze topicreeks niet, die willen gewoon een leuke vriend(in).
Of uberhaupt hun mond open durven doen in het bijzijn van een meidquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:22 schreef Techno het volgende:
[..]
De mensen in deze topicreeks niet, die willen gewoon een leuke vriend(in).
lukt dat wel bij de tandarts MAY-bequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:24 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Of uberhaupt hun mond open durven doen in het bijzijn van een meid
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:24 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:24 schreef MAY-be het volgende:
Maar ik niet, dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik ben al voorzien, ik zou me geen betere vriendin kunnen wensen.
Bij mij dus niet. Want ik weet niet vanaf de eerste 3 seconden (i.t.t. vrouwen) of ik er een relatie mee wil...quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je wilt te graag. Maar jij wilt dus een toneelstuk gaan opvoeren tijdens je relatie. Lijkt me zwaar
Je moet gewoon je zelf zijn en durven te zijn.
Je moet eens weten wat ze van mij vinden. En toch heb ik genoeg aandacht. Het is namelijk simpel ik ben me zelf en ze weten van de eerste min al wst ze aan me hebben
Waarom niet? Als je nou gewoon een hele goede en positieve versie van jezelf neerzet? Ik doe nu ook tegen iedereen net of alles goed gaat, dat lijkt me niet zo'n punt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof een relatie gaat werken als je jezelf niet kunt zijn?
Dat klopt, dat is iets waar ik heel hard aan moet gaan werkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:24 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Wil jij niet gewoon rebounden? Je relatie was toch net over?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar ik niet, dus
En lant wil niet
Yups, en je hoort me ook niet klagen als de mondhygieniste met d'r borsten in m'n gezicht druktquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
lukt dat wel bij de tandarts MAY-be
Als je wordt gesmoord door haar boezem dan ben je inderdaad niet te horenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:31 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Yups, en je hoort me ook niet klagen als de mondhygieniste met d'r borsten in m'n gezicht drukt
Edit: Laat maar, volgens mij heb ik dit topic toch te weinig gevolgd om hier iets zinnigs over te zeggen.quote:
Ga al een weekje of 10 maar vorige week een hele week niet gekuntquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Goed bezig, eerste keer? Wanneer ga je?
Dus jij wilt je de rest van je leven kut voelen en doen als of als je maarbeen relatie hebt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je nou gewoon een hele goede en positieve versie van jezelf neerzet? Ik doe nu ook tegen iedereen net of alles goed gaat, dat lijkt me niet zo'n punt.
Sterker nog, ik denk dat als ik laat zien hoe ik me echt voel en hoe ik echt ben de meeste meisjes me helemaal niet zouden zien zitten.
[..]
Dat klopt, dat is iets waar ik heel hard aan moet gaan werken
Dat hoef je toch helemaal niet te weten in het begin?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Bij mij dus niet. Want ik weet niet vanaf de eerste 3 seconden (i.t.t. vrouwen) of ik er een relatie mee wil...
Dan ga ik nooit geen sex meer hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:36 schreef ook_gek het volgende:
Dat hoef je toch helemaal niet te weten in het begin?
Gaat er om dat de vrouw in kwestie gewoon direct wie en wat jij echt bent. Op die manier bedoel ik dat ze van het eerste moment weet hoe je bent
Met die instelling inderdaad niet neequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan ga ik nooit geen sex meer hebben.
Nop, ik ben gelukkig zelf, weet wat ik wil. Een relatie zou voor mij ren aanvulling zijn. Hoeft ook niet, magquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wil jij niet gewoon rebounden? Je relatie was toch net over?
Just saying
Tis echt heel leuk, ik weet niet wat voor persoon je bent maar ik doe ook nog Taekwondo erbij, heel goed voor je een vechtsport, probeer het eens zou ik zeggenquote:
Denk ik ook op mijn betere dagen, maar dan ook precies datquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nop, ik ben gelukkig zelf, weet wat ik wil. Een relatie zou voor mij ren aanvulling zijn. Hoeft ook niet, mag
Top met deze instelling kom je ver....quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan ga ik nooit geen sex meer hebben.
Neh, vechtsporten vind ik niks. Ik heb een tijdje gezwommen, moet ik weer eens oppakken. Nu nog de tijd vindenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tis echt heel leuk, ik weet niet wat voor persoon je bent maar ik doe ook nog Taekwondo erbij, heel goed voor je een vechtsport, probeer het eens zou ik zeggen
Betere dagen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Denk ik ook op mijn betere dagen, maar dan ook precies dat
Ja, ik ben gewoon lomp, hou van zwartgallige humor, vind het leuk om mensen af te zeiken, etc. Als ze dat vanaf moment 1 weten ben ik gezienquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top met deze instelling kom je ver....
Als ik me wel zelfverzekerd voel. Als ik bv net van sporten komquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Betere dagen?
Ik hou ook van seks maar elke week een ander, nee. Wil iets opbouwen met iemand.
MLiG post nog spodarisch. Deelnemer? Hij niet toch? Alleen Benzin, maar hij heeft meer baat bij een psycholoog, alleen wil hij dat niet. Dit topic gaat hem niet helpen vrees ik. Met de rest loopt het wel los, die komen er wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:35 schreef Micson het volgende:
Dat valt best mee toch? Volgens mij is het kanslozen-gehalte best wel geslonken de laatste tijd. Ik zie Schenkstroop, MLiG en Richard niet meer posten, alleen Benzin en Deelnemer (als ik mij niet vergis) zitten nog tamelijk diep met hun handen in het haar.
Axel, Heloef, Lanter en ook ikzelf zijn geloof ik niet kansloos , maar missen net een beetje geluk of de verfijnde kneepjes om echt succesvol te worden.
Zwemmen is ook heel leuk, vooral in gemengde groepen, hele tijd gedaan met 3 heel leuke meisjes (waar ik nog soms mee praatte, maar die gingen al snel weer weg).quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:41 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Neh, vechtsporten vind ik niks. Ik heb een tijdje gezwommen, moet ik weer eens oppakken. Nu nog de tijd vinden.
Ah oh, hier geen last vanquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als ik me wel zelfverzekerd voel. Als ik bv net van sporten kom
Mijn gemengde groep bestond altijd uit aanhang, dus had ik niets aan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zwemmen is ook heel leuk, vooral in gemengde groepen, hele tijd gedaan met 3 heel leuke meisjes (waar ik nog soms mee praatte, maar die gingen al snel weer weg).
Hoe bedoel je? Bij mij zaten er ook echt 10 kleine kindjes en 1 andere gozer in de groep.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:48 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Mijn gemengde groep bestond altijd uit aanhang, dus had ik niets aan.
Gewoon, ging altijd met vrienden zwemmen. Waarbij er nooit single vriendinnen meegingen, maar altijd aanhang van.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Bij mij zaten er ook echt 10 kleine kindjes en 1 andere gozer in de groep.
mevrouw uw borstnzttenghsshjnnrhpnriwhmrpffffquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je wordt gesmoord door haar boezem dan ben je inderdaad niet te horen
Hangt er van af wat voor schoenen het zijn. Mijn sportschoenen doe ik niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:48 schreef Newbie114 het volgende:
Na kledingtip van een maat van mij ga ik nu voor het eerst sinds 3 jaar mijn schoenen strikken
Van die hoge brede Nikes. Moet zeggen nu lijkt het net of dat ze een kado zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af wat voor schoenen het zijn. Mijn sportschoenen doe ik niet.
Me nette lere schoenen wel.
Ik ga er vanuit dat ik mezelf vanzelf gelukkiger zal voelen als ik een relatie heb.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus jij wilt je de rest van je leven kut voelen en doen als of als je maarbeen relatie hebt?
Je móet eerst zelf gelukkig zijn. Anders sloop jr je relatie na een tijdje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik mezelf vanzelf gelukkiger zal voelen als ik een relatie heb.
Je gaat je gelukkiger voelen als je eerst eens aan jezelf gaat werken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:02 schreef benzin het volgende:
Ik ga er vanuit dat ik mezelf vanzelf gelukkiger zal voelen als ik een relatie heb.
Dan ben je toch gelukkig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:13 schreef r8v2 het volgende:
Wat als je je niet gelukkig voelen juist fijn vind?.
Ja maar dat kan helemaal niet, want dan voel je je gelukkig. En dan straal je ook gelukkigheid uit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:13 schreef r8v2 het volgende:
Wat als je je niet gelukkig voelen juist fijn vind?.
Dan word je emo of goth. Ik zie het probleem niet zo.quote:
Jij gaat wel van mee dingen uit, maar je ziet het helaas verkeerd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan gaat er toch iets mis bij mij ergensquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja maar dat kan helemaal niet, want dan voel je je gelukkig. En dan straal je ook gelukkigheid uit.
Ik zie mezelf gewoon niet echt op een andere manier gelukkiger worden, daarom klamp ik mezelf er ook zo aan vast. Als ik stelletjes gelukkig zie zijn en samen zie zijn dan besef ik mezelf dat ik dat mis en dat wil hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Je gaat je gelukkiger voelen als je eerst eens aan jezelf gaat werken.
Dat is toch triest en ziek.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ongelukkig zijn laat jou gelukkig voelen, maar hoe kan je je dan ongelukkig voelen als je gelukkig bent?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan gaat er toch iets mis bij mij ergens.
want jij ziet geen gelukkige vrijgezellen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zie mezelf gewoon niet echt op een andere manier gelukkiger worden, daarom klamp ik mezelf er ook zo aan vast. Als ik stelletjes gelukkig zie zijn en samen zie zijn dan besef ik mezelf dat ik dat mis en dat wil hebben.
Prof hulp zoeken! Dat is de enige juiste manier!quote:Ik zou gewoon niet weten hoe ik anders gelukkig zal moeten worden. Een vriendin is de enige realistische oplossing die ik zie.
Dat gaat natuurlijk niet werken :squote:Op donderdag 30 juni 2011 16:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zie mezelf gewoon niet echt op een andere manier gelukkiger worden, daarom klamp ik mezelf er ook zo aan vast. Als ik stelletjes gelukkig zie zijn en samen zie zijn dan besef ik mezelf dat ik dat mis en dat wil hebben.
Ik zou gewoon niet weten hoe ik anders gelukkig zal moeten worden. Een vriendin is de enige realistische oplossing die ik zie.
True, maar meestal kom je toch anders (minder leuk/aardig) over als je iets faket.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je nou gewoon een hele goede en positieve versie van jezelf neerzet? Ik doe nu ook tegen iedereen net of alles goed gaat, dat lijkt me niet zo'n punt.
Sterker nog, ik denk dat als ik laat zien hoe ik me echt voel en hoe ik echt ben de meeste meisjes me helemaal niet zouden zien zitten.
[..]
Dat klopt, dat is iets waar ik heel hard aan moet gaan werken
Ik ga weer tijd aan mijn hobby spenderen waarbij ik zeker geen vrouwen tegenkomquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gaan er nog mensen iets ondernemen vanavond.
Ik heb vandaag een beetje naar werk gezocht etc verder niks.
Sporten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Al iets gevonden? Zou ik ook vandaag doen, maar ik zat weer aan de studie (ik ben het wel zat nu, iedereen heeft vakantie, ik moet nog allemaal opgaven maken en in augustus nog twee tentamen inhalenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
have funquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:29 schreef Micson het volgende:
Ik ga Sucker Punch kijken en fappen. Back-to-back, of tegelijkertijd. Ligt er een beetje aan of er geile scenes in zitten
Lol wutquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:29 schreef Micson het volgende:
Ik ga Sucker Punch kijken en fappen. Back-to-back, of tegelijkertijd. Ligt er een beetje aan of er geile scenes in zitten
Je denkt in termen van wat je nodig hebt en je recht daarop (omdat je altijd aardig bent en je best doet). Dat is een vergissing. Het begint allemaal met zin hebben in wat je doet. Als dat niet zo is, kun je proberen je daar naartoe te werken. In kleine stapjes veranderingen aanbrengen, zoals Axel1988 al opmerkte. Als je dat niet kan invullen, omdat je niet weet wat je wilt of hoe je dat moet aanpakken, dan hang je in een uitzichtsloze situatie. Je eigen koers bepalen, heb je volgens mij ook nog nooit gedaan. Dat moet je nog leren. Dat geeft je het gevoel van vrijheid, dat je mist.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet weten hoe ik anders gelukkig zal moeten worden. Een vriendin is de enige realistische oplossing die ik zie.
Ik weet inderdaad niet wat ik wil én niet hoe ik het an zou moeten pakken. Ik wil eigenlijk ook helemaal niet zoveel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:33 schreef deelnemer het volgende:
Je denkt in termen van wat je nodig hebt en je recht daarop (omdat je altijd aardig bent en je best doet). Dat is een vergissing. Het begint allemaal met zin hebben in wat je doet. Als dat niet zo is, kun je proberen je daar naartoe te werken. In kleine stapjes veranderingen aanbrengen, zoals Axel1988 al opmerkte. Als je dat niet kan invullen, omdat je niet weet wat je wilt of hoe je dat moet aanpakken, dan hang je in een uitzichtsloze situatie. Je eigen koers bepalen, heb je volgens mij ook nog nooit gedaan. Dat moet je nog leren. Dat geeft je het gevoel van vrijheid, dat je mist.
Dit geldt ook wel een beetje voor mij. Alhoewel ik me ook wel besef dat een relatie hebben ook hard werk is met minder leuke momentenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zoek zelf ook werk voor de zaterdag. Ik heb geld nodigquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kroeg vanavond met 2 vriendinnen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waarom meisjes?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Noohh ik heb gisteravond gewoon nonstop op Paiq gezeten, hoe doelloos.. Komt ook echt niks uit he. Moet ik nou weer zo'n avond hebben.
Ik moet snel meisjes in mijn stad zien te regelen..
Ik regel liever een meisje in een andere stad (Eindhoven is kutquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:48 schreef minibeer het volgende:
Ik moet ook snel meisjes in mijn stad zien te regelen
Ik denk dat het wel vaak voorkomt, dat mensen hun situatie als onbevredigend ervaren, maar er zelf niet uit kunnen komen. Aan jezelf en je situatie werken binnen een therapiegroep is makkelijker dan jezelf aan je eigen haren uit het moeras trekken. De hulp die je hier zoekt, kan beter in een therapie groep, omdat je dan direct contact hebt met mensen, ziet wat anderen doen, gestimuleerd wordt, professionele feedback krijgt, en sneller je zelfinzicht vergroot.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet wat ik wil én niet hoe ik het an zou moeten pakken. Ik wil eigenlijk ook helemaal niet zoveel.
Ik heb inderdaad nog nooit mijn eigen koers bepaalt; ik volg een beetje de koers die anderen, en dan met name mijn ouders, voor me bepalen. Dat heb je goed gezien.
losse contacten door 't landquote:
Ben een beetje jaloersquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:39 schreef ook_gek het volgende:
**Druk schema met een paar vriendinnen**
En dan is het alweer maandag
quote:
Ze doen je wel pijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]nergens voor nodig
![]()
Het zijn maar vrouwen, ze bijten echt niet.
In het heetst van de strijd soms wel...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef ook_gek het volgende:
Als je mensen wil ontmoeten kan je beter alleen gaan...quote:
Zo hoort dat. Even over die "oh dit is wel heel triest dat ik alleen uitga" heenzetten, en hoppa gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:06 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Als je mensen wil ontmoeten kan je beter alleen gaan...
-edit
Ga ik vanavond ook doen als die doos niet heel snel reageert
oh nee ik vind het juist wel goed wanneer mensen dat durven.. maar die zijn waarschijnlijk al veel ervarener met uitgaanquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:12 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zo hoort dat. Even over die "oh dit is wel heel triest dat ik alleen uitga" heenzetten, en hoppa gaan.
Heb ik ook een keer gehad, zette zo haar tande in me armquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:06 schreef Techno het volgende:
[..]
In het heetst van de strijd soms wel...
En wat vind je nou precies eng aan uitgaan dan?quote:
Ga naar een kroeg waar je vaker komt. Scheelt enorm veel..quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh nee ik vind het juist wel goed wanneer mensen dat durven.. maar die zijn waarschijnlijk al veel ervarener met uitgaan
ik vind het doodeng alleen
Waarschijnlijk niet, maar ik wil dat. Een paar vriendinnen zou me superleuk lijken, zelfs al kwam daar geen relatie uitquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]nergens voor nodig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |