wat ik zeg: hardloopmachine!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Heel voorzichtig mee zijn ja.
Heb mij vandaag gericht op snelheid en niet op afstand,, resultaat: 6.5 km met 11.6 km/uur.. Wil op een gegeven moment 12/uur kunnen, da's mijn doelstelling verzin ik nu ter plekke
Als ik regelmatig loop en GEEN last heb, is niet de verwachting dat je daarna opeens WEL last heb he. Jezus, ben je van de hardloop politie ofzoquote:Op maandag 4 juli 2011 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar als je je had ingelezen had je geweten dat je ook als je al veel sport moet opbouwen met hardlopen. Damn ik deed er 4 maanden over tot ik 20 min achtereen kon en jij jast de 5 km er im twee weken doorheen
Who cares manquote:Op maandag 4 juli 2011 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik regelmatig loop en GEEN last heb, is niet de verwachting dat je daarna opeens WEL last heb he. Jezus, ben je van de hardloop politie ofzo
Loop maar eens met mij mee, goed voor je ego.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat ik zeg: hardloopmachine!
Als wij ooit nog eens samen lopen kun jij tussendoor fokken
Nou ja ik kon het zo dus ook nietquote:Op maandag 4 juli 2011 13:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Who cares man. Je start beter dan wie dan ook hier, wees er trots op! Hoop dat je het zo blijft doen, wou dat ik dat zo kon
.
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
prima toch? sommige mensen rennen hard, anderen rennen wat minder hard. soit hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Same here! Ik was gisteren al trots dat mijn average van 7:40 naar 7:30 min/km ging.
![]()
![]()
Die pijntjes waren elke keer op een andere plek. Kuit, bovenbeen, lies. M'n KNIE heb ik voorheen geen 1 keer gevoeldquote:Op maandag 4 juli 2011 13:45 schreef DarkElf het volgende:
Mmm die pijntjes kan best een signaal geweest zijn swets, dat je moe bent en gewone spierpijn hebt als je net begint is normaal maar verder dan dat zijn pijntjes altijd een signaal. vervelend dat het zo heftig ineens is (misschien smeren met srl gelei?) en even wachten met terug beginnen te lopen tot het echt over is misschien.
goeie start ja, heb je zn edit wel gelezenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Who cares man. Je start beter dan wie dan ook hier, wees er trots op! Hoop dat je het zo blijft doen, wou dat ik dat zo kon
.
Wheheh, dan nog: er zijn er ook die na les 10 al op moeten geven wegens blessures.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
goeie start ja, heb je zn edit wel gelezen
nog niet nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, het is ook weer niet alsof ik invalide ben.
heel goedquote:Op maandag 4 juli 2011 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wacht nou keurig 2 weken voordat ik weer ga trainen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik regelmatig loop en GEEN last heb, is niet de verwachting dat je daarna opeens WEL last heb he. Jezus, ben je van de hardloop politie ofzo
Zie de OP. Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren...quote:Op maandag 4 juli 2011 17:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
Iemand een goede iphone app voor interval training? zag er meerdere maar weet niet echt welke er goed voor is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |