Waarom dan niet met terugwerkende kracht over de laatste 20 jaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:55 schreef Bayswater het volgende:
Hadden ze het niet met terugwerkende kracht tot 1 februari kunnen doen
Had ik drie keer mogen vangenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom dan niet met terugwerkende kracht over de laatste 20 jaar
Die sigaar komt voor het grootste deel uit andermans doos (jij hebt sigaren in een hoed zitten?), terecht dus dat bijvoorbeeld rac blij is, scheelt toch duizenden euro's. Dat netto het de belastingdienst niets uitmaakt doet daar niets van af.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
, alle mensen hier weer helemaal blij met een sigaar uit eigen hoed.
Precies.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Die sigaar komt voor het grootste deel uit andermans doos (jij hebt sigaren in een hoed zitten?), terecht dus dat bijvoorbeeld rac blij is, scheelt toch duizenden euro's. Dat netto het de belastingdienst niets uitmaakt doet daar niets van af.
Ja hier scheelt het bijna 5.000 euro!!! Helemaal lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:08 schreef rac het volgende:
[..]
Leuk toch Scheelt 1000-en echt waar
#benzoblijmetdonner
Gewoon de succesierechten verhogen lijkt mij een prima oplossing. Kunnen we als maatschappij al die babyboomers iig straks nog lekker plukkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die sigaar komt voor het grootste deel uit andermans doos (jij hebt sigaren in een hoed zitten?), terecht dus dat bijvoorbeeld rac blij is, scheelt toch duizenden euro's. Dat netto het de belastingdienst niets uitmaakt doet daar niets van af.
Bij jou ook?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:18 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja hier scheelt het bijna 5.000 euro!!! Helemaal lekker
Ja heb 14 juli overdracht!quote:
En helemaal mooi als je het met terugwerkende kracht terug krijgt, mooie meevallerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:20 schreef Scorpie het volgende:
Het scheelt toch duizenden euro`s die je of niet mee hoeft te financieren in je hypotheek of zelf hoeft op te hoesten. Zou ik ook blij mee zijn als ik nu een huis zou moeten gaan kopen.
Nog hoger?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gewoon de succesierechten verhogen lijkt mij een prima oplossing. Kunnen we als maatschappij al die babyboomers iig straks nog lekker plukken
Hier 8000!! Overdracht is 31 augustus!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:18 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja hier scheelt het bijna 5.000 euro!!! Helemaal lekker
Dus je hebt een hypotheek van 4ton+ ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hier 8000!! Overdracht is 31 augustus!!!
2 ton.quote:
Tnx! Jij ook hequote:
Exact!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:24 schreef Lips het volgende:
[..]
2 ton.
4% van 4 ton is namelijk 16.000 euro
Waarom niet, die mensen doen er toch niets meer mee. En de kinderen moeten toch werken tot ze erbij neervallen om de schulden die door hun ouders zijn opgebouwd af te betalen. Die gun je toch geen meevallertje, ze zouden eens op het idee moeten komen om minder te werken. Dat zou toch verschrikkelijk zijn.quote:
Wacht nog even op iemand om het samen te vierenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:25 schreef Lips het volgende:
[..]
Tnx! Jij ook he
Zo maar een borrel om te vieren
Bij een huis van 250.000 is het verschil 10kquote:
Lol ik zat niet op te letten. Dohquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:24 schreef Lips het volgende:
[..]
2 ton.
4% van 4 ton is namelijk 16.000 euro
Sorry te blij om veel te helder te denkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bij een huis van 250.000 is het verschil 10k
Dus ik weet niet precies hoe jij rekent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |