Ja, dat vroeg ik me ook net af?quote:
Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tichquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:37 schreef DragonFodder het volgende:
Dave, dee, dozy, b... mick en tick of iets dergelijks?
Waarom twee vragen stellen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:45 schreef DragonFodder het volgende:
Met wie vormde Eric Woolfson de spil van welke band?
Ok, maakt ook niet zoveel uit. Beantwoord je de een dan beantwoord je in feite de ander.quote:
Huh?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:04 schreef tong80 het volgende:
Alan Prison Brake Project ?
Hij won geen prijs.
Jankmuil. Je speelt dit spelletje helaas voor jou met meer mensen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:59 schreef banaantjeEE het volgende:
Je kan zo nog 100 liedjes opsommen hoor
Was net te laat. Deze weet ik dan weer niet...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:18 schreef DragonFodder het volgende:
Niemand aanwezig die het Alan Parsons Project kent?
wie verzorgde de soundtrack van Highlander?
Dit is toch iets meer dan spelfoutenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:51 schreef tong80 het volgende:
Vergeef mede spelfouten.
I*k heb te dikker vingers
Ik heb de "Open nieuw deel" knop wél gebruikt, het is de mobiele layout die faalt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:00 schreef Bart het volgende:
Wie heeft dit topic geopend zonder gebruik te maken van de 'open nieuw topic'-knop?
Oh, nou voor deze ene keer dan maar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:07 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb de "Open nieuw deel" knop wél gebruikt, het is de mobiele layout die faalt.
vragen moeten in bold, he Bartquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:00 schreef Bart het volgende:
Wie heeft dit topic geopend zonder gebruik te maken van de 'open nieuw topic'-knop?
Oh jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:29 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
vragen moeten in bold, he Bart
mijn antwoord was goed, tong heeft die vraag al vaker gesteld.quote:
Stand deel 2273:quote:
Baht.quote:
Roepie.quote:
typfoutjequote:Op donderdag 30 juni 2011 21:27 schreef Ireyon het volgende:
'k Neem aan dat je Villeneuve bedoelt? Jaques en Gilles
Netjesquote:
ja, als het donker is, dan zullen die dode mensen wel oplichten, dat zou best eens kunnen.quote:
Een juist antwoord is een juist antwoord. Wanneer iemand een goed antwoord geeft dat je eigenlijk niet wilde horen, dan is dat jammer voor jou en dien je het alsnog goed te keuren. Voorkom zulke situaties door je vraag dus duidelijk te formuleren.quote:
dat het een slang is ziet t kleinste kindquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:42 schreef ß het volgende:
[..]
Een juist antwoord is een juist antwoord. Wanneer iemand een goed antwoord geeft dat je eigenlijk niet wilde horen, dan is dat jammer voor jou en dien je het alsnog goed te keuren. Voorkom zulke situaties door je vraag dus duidelijk te formuleren.
Het was eigenlijk een grapje van mij, ik snapte ook wel dat hij een soort slang bedoelde.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:42 schreef ß het volgende:
[..]
Een juist antwoord is een juist antwoord. Wanneer iemand een goed antwoord geeft dat je eigenlijk niet wilde horen, dan is dat jammer voor jou en dien je het alsnog goed te keuren. Voorkom zulke situaties door je vraag dus duidelijk te formuleren.
Dit is correct.quote:
Heb je dat niet gegoogled? komt nogal verdacht over bij mij.quote:
[/quote]quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:52 schreef DragonFodder het volgende:
SBS6? die6 hoort er echt achter want net5 en veronica beharen ook tot de sbs groep
Nee!quote:
Stand deel 2273:quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef DragonFodder het volgende:
Two tribes - frankie goes to hollywood
quote:
quote:
quote:
Nopequote:
quote:
Fulhamquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:03 schreef Flitspaal het volgende:
Bij welke club is Martin Jol momenteel trainer?
Vrienten en Brood iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:De VVD-fractie inlaat onderzoeken of de gemeente zich kan afscheiden van Drenthe. De partij wil liever bij Overijssel horen.
[...]
Logischer
Volgens de VVD is provincie Overijssel, met provinciehoofdstad Zwolle, een veel logischer partner voor.
, gelegen in de uiterste zuidwesthoek van Drenthe, ligt dichter bij Zwolle dan bij Assen, waar het Drents provinciebestuur zetelt.
quote:
Huh?quote:
quote:
quote:
Nog steeds erg vet!quote:
"'t filmpje eronder" ... ? heb je het opgezocht of zo?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:17 schreef Ireyon het volgende:
Of zoiets.. geen idee eigenlijk hoe je 't spelt, m'n ogen zijn op 't filmpje eronder gericht
Als in: Toen ik het keek, enkele maanden geleden, had ik meer aandacht voor het filmpje dan de titelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:18 schreef Klaudias het volgende:
[..]
"'t filmpje eronder" ... ? heb je het opgezocht of zo?
Ja 'k zat al te twijfelen omdat dat gedrochtengebouw bij het station ontbreekt?quote:
en die heet Alderneyquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:30 schreef Iridal het volgende:
Jersey
Guernsey
Herm
Sark
en de vijfde dan nog
In de buurtquote:
quote:
concurentie uitschakelenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom zat deze niet automatisch in MYAT?
quote:
Japanse backstreet boys?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef Mark het volgende:
Hoe kennen we Jiang Qing, Zhang Chunqiao, Wang Hongwen en Yao Wenyuan beter?
Sorry was in plotselinge bespreking. Wolverine is eigenlijk James Howlet, maar inderdaad ook bekend als Logan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef DragonFodder het volgende:
Ben wel zeker,
Dus:
de titels van alle 6 de star wars films
Gan of four?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef Mark het volgende:
Hoe kennen we Jiang Qing, Zhang Chunqiao, Wang Hongwen en Yao Wenyuan beter?
Bende van Vier iddquote:
Als je o.i.d. had weggelaten was je veeeeel sneller geweestquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als je het correct gespeld had, was ik eerder geweest.
Ook waar, eigen schuld dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Als je o.i.d. had weggelaten was je veeeeel sneller geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Iridal het volgende:
Biomedische wetenschap!
Het kweken van een compleet nieuw orgaan, zoals een hart of een lever, is voorlopig nog een utopie, maar met kleine organen zijn onderzoekers al een heel eind. In samenwerking met andere universiteiten ontwikkelen onderzoekers in Eindhoven met lichaamseigen cellen,die niet van echte zijn te onderscheiden.
[ afbeelding ]
Wat is, ofwel: wat zien we hier op de foto?
Stand deel 2273:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:42 schreef Iridal het volgende:
IE Volgende keer voluit graag
Mozilla
Firefox
Chrome
Safari
tand deel 2273:quote:
quote:was een Frans automerk. De naam is een acroniem van [...]; een autofabriek die in 1934 te Nanterre werd opgericht door Henri Pigozzi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |