Talkpoeder inderdaad. Maar laat het rubber niet uitdrogen. Niet in de buurt van een warmtebron en geen contact met zonlicht. Dus gewoon in de bijbehorende tas/koker in een kast.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Nibb-it het volgende:
Cobra, hoe bewaar ik mijn gasmaskers () het beste? Beetje talkpoeder erover? Het zijn diverse Sovjet-types uit de jaren '60-'80.
quote:
Thanks, gaat goed komenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Talkpoeder inderdaad. Maar laat het rubber niet uitdrogen. Niet in de buurt van een warmtebron en geen contact met zonlicht. Dus gewoon in de bijbehorende tas/koker in een kast.
jaquote:
Jaren 80 was het zo'n 70.000 man paraat en als alles was gemobiliseerd zo'n 220.000 man.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
En over wat voor aantallen militairen praten we dan?
Ik meen (alles meegerekend, want alles heb ik er niet bijgezet zoals PMC's etc) iets van 70.000 man direct onder de wapenen inc. dienstplichtigen en bij algehele mobilisatie iets van 200.000 man.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
En over wat voor aantallen militairen praten we dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik heb nog zo'n grote oefening meegemaakt, kwam er na die tijd pas achter dat we meegedaan hadden...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Van Reforger heb ik zelf paraat niets meer meegemaakt, niet in 1991, 1992 of 1993.
Grootste oefening die ik ooit heb meegemaakt was in Engeland, waar het 11de bataljon LMB samenwerkte met een duits bataljon Falschirmjagers en een bataljon Britse Air Assault.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n grote oefening meegemaakt, kwam er na die tijd pas achter dat we meegedaan hadden...
De Amerikanen kwamen dan altijd aan in Vlissingen voor die oefeningen, waarna ze doorreden naar Duitsland. De troepen moesten vertragen aan het front zodat de Amerikanen snel troepen konden aanleveren via schepen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n grote oefening meegemaakt, kwam er na die tijd pas achter dat we meegedaan hadden...
Van die site (nee ben ik niet, maar was ons peloton):quote:
Dat is toch hardstikke weinig op een bevolking van 12 miljoen ?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik meen (alles meegerekend, want alles heb ik er niet bijgezet zoals PMC's etc) iets van 70.000 man direct onder de wapenen inc. dienstplichtigen en bij algehele mobilisatie iets van 200.000 man.
Edit: Moet sneller typen, Clan was me voor.
Je moet natuurlijk kijken naar de club tussen de pak hem beet 18 en 40 jaar oud.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat is toch hardstikke weinig op een bevolking van 12 miljoen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |