abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98895497
Meer Pé en Rinus op radio 2?
pi_98895501
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:08 schreef Ringo het volgende:
Helaas kan ik Ik ben je naam vergeten klootzak van Tante Jaap & de Moederkoekenbakkers niet op Youtube vinden :'(.
Doen we toch deze... ook leuk :P

quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:01 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

en wat is nu 35% op een dag ?
idd niet de hele dag.

Ja, maar het gaat er ook eigenlijk om dat ''ze'' toch wel wat beters te doen hebben in deze
tijd :') Nee....... gaan ze hun kostbare tijd besteden aan wat er op de radio te horen moet zijn
da's toch belachelijk, laat dat lekker aan de DJ's over, stelletje achterlijke daar in Den Haag :')
pi_98895525
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Doen we toch deze... ook leuk :P

[..]

Ja, maar het gaat er ook eigenlijk om dat ''ze'' toch wel wat beters te doen hebben in deze
tijd :') Nee....... gaan ze hun kostbare tijd besteden aan wat er op de radio te horen moet zijn
da's toch belachelijk, laat dat lekker aan de DJ's over, stelletje achterlijke daar in Den Haag :')
Dat het idd niet bij de politiek hoort ben ik het mee eens :)

maar de huidige dj's op alle zenders geven gewoon te weinig aandacht aan NL-talig. En ook al is dit te zot voor woorden dat de politiek er mee komt. Ik vind wel dat je nu heel duidelijk kan zien hoe Radio zenders denken ....
O het is NL-talig dus dat doen we niet ...

En dat is gewoon jammer, 100%nl heeft dacht ik gemiddeld 2 engelstalige nummers in een uur. laat op een normale zender dat gewoon zijn gemiddeld 2 Nederlandstalige nummers in een uur. Daarmee doe je ook de Nederlandstalige artiesten een groot plezier mee die wel goed zijn
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_98895771
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:33 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

maar de huidige dj's op alle zenders geven gewoon te weinig aandacht aan NL-talig. En ook al is dit te zot voor woorden dat de politiek er mee komt. Ik vind wel dat je nu heel duidelijk kan zien hoe Radio zenders denken ....

En dat is gewoon jammer, 100%nl heeft dacht ik gemiddeld 2 engelstalige nummers in een uur. laat op een normale zender dat gewoon zijn gemiddeld 2 Nederlandstalige nummers in een uur. Daarmee doe je ook de Nederlandstalige artiesten een groot plezier mee die wel goed zijn
Zowel de DJ's als de politiek lopen hun eigen lul achterna....wacht, doe me denken aan:

Helemaal geen reden om daar bang voor te zijn!

pi_98896014
Animalcops, een Nederlansche staatsomroep, miljarden naar een noodlijdend belastingparadijs, we hebben het maar getroffen met zo'n daadkrachtige regering...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:29:08 #156
168739 Red_85
'echt wel'
pi_98896053
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
Animalcops, een Nederlansche staatsomroep, miljarden naar een noodlijdend belastingparadijs, we hebben het maar getroffen met zo'n daadkrachtige regering...
Ik wil niet weten als pvda/gl/d66 aan de macht was gekomen. Echt niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_98896335
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Die hadden hoogstwaarschijnlijk idd net zo hard gefaald.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_98898995
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:22 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Ik ben tot wasdom gekomen in de jaren 90.

Ik vraag me echt af in welk land ik leef heden ten dage. Niet in het Nederland waarin ik groot ben geworden, zoveel is duidelijk.

Wat een kneuterig KUTlandje is Nederland geworden.
Dit, dus. Exact dit gevoel heb ik ook. Onbegrijpelijk hoe we hierin terecht zijn gekomen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:29:59 #159
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_98899041
quote:

[..]

Zendt Radio 2 niet al 20% muziek van Nederlandse bodem uit?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:31:48 #160
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_98899121
Overigens, Crazy-M, je begrijpt zelf toch hopelijk ook wel dat als dit doorgezet zou worden Radio 2 een stuk minder winstgevend zou worden? Of in ieder geval veel luisteraars zou verliezen en maar weinig luisteraars er bij krijgen?
pi_98899155
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:29 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Zendt Radio 2 niet al 20% muziek van Nederlandse bodem uit?
Muziek van Nederlandse bodem is niet per definitie Nederlandstalig, wat men dus nu wil.
pi_98900899
En deze nog:

En deze natuurlijk

Of past dat niet in de Joods-christelijke traditie? Deze is dan weer niet Nederlandstalig en moet worden geband:

Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:22:16 #163
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_98901218
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Goed plan.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_98911432
Nog eentje dan, speciaal voor Radio2:

quote:
Het jongetje zit boven op het duin
Het is wel honderd meter hoog
Zo hoog zat werkelijk nog niemand
En hij ziet Engeland

Kijk hem zijn best doen op zijn fiets
Hij gaat zo hard dat je n’m bijna niet ziet
Wedden dat hij de honderd haalt
Voor hem is dat niets

refrein:
Het is een wedstrijd
Het is een wedstrijd
Het is een wedstrijd
Die je niet winnen kan
Het is een wedstrijd
Het is een wedstrijd
Het is een wedstrijd
Die je niet winnen kan
...........................................
pi_98913349
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
^O^
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_98913411
Wat een kleinburgerlijk gezeik zeg :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:08:43 #167
93664 waht
Mushir
pi_98913523
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:06 schreef Tem het volgende:
Wat een kleinburgerlijk gezeik zeg :')
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  FOK!fotograaf vrijdag 1 juli 2011 @ 19:07:40 #168
73911 ultra_ivo
pi_98920405
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dit, dus. Exact dit gevoel heb ik ook. Onbegrijpelijk hoe we hierin terecht zijn gekomen.
Ik voelde me al weinig thuis in Nederland met dit soort gezeik steeds minder. Nederlandse radio staat hier sowieso zelden op (eigenlijk alleen radio 1 tijdens de tour). Meestal luister ik naar Vlaamse of Waalse zenders. (Studio Brussel bijvoorbeeld).
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:27:35 #169
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_98963997
De PVV weet waar het hun stemmen weg moet halen :')

Over 3 jaar lekker stemmen begeleid door het stemgeluid van Lucas en Gea.
Overigens las ik ergens anders dat de, het voor 35 % muziek van NLse bodem moest zijn.
Als dat zo in de motie staat, is het toch heel makkelijk: Golden Earring, Brood, Cuby, Nits e.v.a. Beetje Dijk en Doe Maar e.d.

Maar ja als ik dit zo lees. :')

Over de top2000 zal ik me niets zoveel zorgen maken. Het enige gevaar is dat er 25 bootlegs en freaking jamsessies van Thomas Berge in staan

PS, is Marokaan en Islamiet, Ali B ook toegestaan?

Hoi. 8-)
Ja ja
pi_98979645
Gewoon Kutschurft draaien. Daar leer je pas mooi Nederlands van praten.

quote:
Dikke trien, stomme oen
Je vergat de deur op slot te doen

Niet zo slim lelijke snol
Voor straf neem ik jou in je hol

Bruut anaal genomen
In een overvolle dixie

Ik lach me hier een breuk
Dynamo was nog nooit zo leuk
  zondag 3 juli 2011 @ 14:15:59 #171
349569 Riley_Freeman
Nigga, you gay.
pi_98980275
Prachtig plan. _O-

quote:

[..]

100% NL draait volgens mij zo'n 25% niet-Nederlandse muziek en dan heb ik het niet over de Nederlandse artiesten die Engelstalige muziek maken.
First of all, I'ma live forever, but if I do die I'ma smack God upside the head and tell him to get me a grilled cheese sandwich and some tacos.
pi_98980642
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Die hadden als politici zijnden waarschijnlijk met hun poten van de programmering afgebleven. Heel beangstigend als de politiek zich gaat bezighouden met de inhoud.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_98980863
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:15 schreef Riley_Freeman het volgende:
Prachtig plan. _O-

[..]

100% NL draait volgens mij zo'n 25% niet-Nederlandse muziek en dan heb ik het niet over de Nederlandse artiesten die Engelstalige muziek maken.
Noem het dan 75%NL...

Geldt die 35% voor Radio 2 eigenlijk over de tijd (21 minuten NL per 60 minuten) of over het aantal nummers dat ze draaien (stuk minder dan 21 NL minuten per 60 minuten). Dan ben je er volgens mij al best snel. Twee NL nummers per uur ofzo. Als het dan ook alleen nog maar van Nederlandse bodem hoeft te zijn, is het helemaal snel bekeken.
pi_98980899
Dat deze er nog niet tussen staat

Én Nederlandstalig én levenslied
pleased to meet you
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 14:44:42 #175
137949 Disana
pi_98981162
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:37 schreef moussie het volgende:
Dat deze er nog niet tussen staat

Én Nederlandstalig én levenslied
En wat vind je dan van deze: