Komen twee PVV'ers de studio ingelopen, zegt de ene tegen de ander:quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee de oubollige oneliners bij Frits zijn een feest zeker..
Nog 1-tje voor onze allochtonen om ze duidelijk te maken wat wij Nederlanders belangrijk vinden in het leven en waar we voor staan! We moeten ze wel een beetje helpen met integreren uiteraard om ze zsm onze gebruiken en normen te leren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
En voor de eerste, tweede en derde generatie allochtonen:
Met Engelse ondertiteling![]()
Dat het een serieus agendapunt is vind ik nog veel achterlijker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:20 schreef Bluesdude het volgende:
Overigens, als de omroepen zelf besluiten 35% nederlandstalige muziek uit te zenden op radio 2 dan heb ik niet zo veel bezwaren. Zo vaak luister ik niet naar radio 2 en als ze nou de betere liedjes met de betere teksten uitzenden... geen punt verder.
Maar op politiek niveau zit er iets ranzigs achter van nationalisme en xenofobie.
Maar er zijn toch veel zenders digitaal en op het internet die veel nederlandstalige muziek uitzenden?
oranje tv , geloof ik
Ja,quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Luister je nu vaak Radio 2? En zo nee, zou je er wel naar luisteren als er 35% NL-muziek wordt gedraaid?
Procentjes he.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als tegenhanger zou er een Muziekzender moeten komen met ''Alle Talige ploatjes''
Nah....af en toe een Nederlands Ploatje is best leuk..![]()
Maar dan ook:![]()
Turks
Grieks
Russisch
Japans
Indonesisch
Duits
Engels
Frans
etc. etc. etc. als er een taal niet bijstaat dan is het omdat ik niet zo snel een mooi
voorbeeld voorhanden heb![]()
en niet omdat ik dat niet mooi zou kunnen vinden of
vind.
Of we maken een topic ...![]()
![]()
ja... heel soms welquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Procentjes he.. Nu moet ik de hele nacht Hazes draaien.
Overigens draai ik nu echt Hazes.. Zo leuk af en toe.
geinig.. vin ik ook leuk Cornelisquote:
Hoezo doe je het dan dus niet? Geef gewoon toe dat je ook aartslui bent.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wie maakt er een topic????
Dan gaan we in alle talen posten![]()
ik heb al een zooi topicsdus ik doe het niet
![]()
maar ik ga wel posten
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hoezo doe je het dan dus niet? Geef gewoon toe dat je ook aartslui bent.
Het is niet zo dat er een limiet op zit. Ik vind zo'n topic niet echt nodig en zou er waarsch. ook zelden posten. Ik luister vooral jazz en techno, dusja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
kijk in mijn sig... en ik heb er nog veel meer geopend in het Indianen topic
doe jij het maar
Nah... je hebt ook mooie heur... maar om dat nou de hele dag te horen is overdrevenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:24 schreef VeX- het volgende:
Gadverdamme. Het niveau van Nederlandstalige muziek is over het algemeen bedroevend en nu krijg je het ook nog eens door je strot geboord.
Dat Japanse nummer, leuk dat je het post, heel lang niet gehoord... (circa 30 jaar)quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als tegenhanger zou er een Muziekzender moeten komen met ''Alle Talige ploatjes''
Nah....af en toe een Nederlands Ploatje is best leuk..![]()
Maar dan ook:![]()
Turks
Grieks
Russisch
Japans
Indonesisch
Duits
Engels
Frans
etc. etc. etc. als er een taal niet bijstaat dan is het omdat ik niet zo snel een mooi
voorbeeld voorhanden heb![]()
en niet omdat ik dat niet mooi zou kunnen vinden of
vind.
Of we maken een topic ...![]()
![]()
en wat is nu 35% op een dag ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... je hebt ook mooie heur... maar om dat nou de hele dag te horen is overdreven![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |