quote:
mijn zusje had er 10 jaar geleden of zo eentjequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat was ik gister vergeten, ik ben benieuwd welke agenda Bellabips gaat kopenEen Penny agenda, bestaat zoiets nog?
Ik denk dezequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat was ik gister vergeten, ik ben benieuwd welke agenda Bellabips gaat kopenEen Penny agenda, bestaat zoiets nog?
Nee, dat meen je niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
De motie dat Radio 2 35% Nederlandstalige muziek moet draaien is aangenomen.
Ik had echt altijd van die grote met een zwarte kaft, ik geloof dat geen pagina saai bleef, om over de kaft nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb er nog een paar, staan meer krabbels en tekeningen in dan huiswerk
en inderdaad, altijd sobere agenda's die niet zo sober eindigden
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
De motie dat Radio 2 35% Nederlandstalige muziek moet draaien is aangenomen.
Judgement day?quote:
Zitten er veel smullers bij dit jaar? En wie zijn die smullers voor jou?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:48 schreef Lutte het volgende:
Het genieten begint nu al, ploegenpresenatie TDF!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, zo tussendoor. Alles is goed, we kunnen weer verder.
Ben enorm benieuwd naar Gilbert en Gesink.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zitten er veel smullers bij dit jaar? En wie zijn die smullers voor jou?
En doe je nog mee aan tourspelletjes?
Ep 20 gezien, bijna ready for season 2!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met PLL?
Het nieuwe seizoen is lekkuurrrr!
Zeker! Ik heb dit seizoen iets minder gevolgd, maar toen ik de startlijst zag, zag ik weer de vertrouwde namen. Ik hoop dat Ben Swift me punten gaat opleveren!quote:
Jolijt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ep 20 gezien, bijna ready for season 2!
Lekkerding is dat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb dit seizoen iets minder gevolgd, maar toen ik de startlijst zag, zag ik weer de vertrouwde namen. Ik hoop dat Ben Swift me punten gaat opleveren!
Ik schrok me dood.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat dwarsfluiten van Jenna. Ik kwam niet meer bij.
Ik heb Boasson Hagen er maar uitgelaten. Die kampt met (naweeën) van gordelroos. Verder was het wel puzzelen, wat doen er veel sprinters mee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekkerding is dat.![]()
En een hele goede wielrenner de je vast punten op gaat leveren.
Ik snap je nu echt helemaal met het Ezra/Ariah ding. My god zeg, laat dat stoppen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik schrok me dood._! In het nieuwe seizoen is het nog erger, dan is ze aan het pottenbakken, viel bijna van m'n stoel af.
Hagen was vorig jaar wel een goede ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb Boasson Hagen er maar uitgelaten. Die kampt met (naweeën) van gordelroos. Verder was het wel puzzelen, wat doen er veel sprinters mee.
Ik heb hoop op een paar dagen gele trui en wat goede klasseringen in bergritten voor Cancellara.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
En Fabian heb ik er uitgelaten. Loont denk ik niet, weinig tijdritkilometers.
maar die kan met zijn pootjes nog heul niet bij de pedalenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
En Fabian heb ik er uitgelaten. Loont denk ik niet, weinig tijdritkilometers.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar die kan met zijn pootjes nog heul niet bij de pedalen
S. Sanchez en Feillu wil ik er ook nog in.. En dan toch maar de Schlecks, moeten ze alleen even niet vallen alsjeblieft dankjewel. Cavendisch erbij..quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt het je bijna niet permitteren een van de 2 uit je team te houden.
En Fabian moet een rit uitzoeken met een venijnige aankomst. De bergen wordt niet wat.
Die avondetappe ben ik wel zat, zin in het nieuwe programma.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
S. Sanchez en Feillu wil ik er ook nog in.. En dan toch maar de Schlecks, moeten ze alleen even niet vallen alsjeblieft dankjewel. Cavendisch erbij..
Ooh ik heb er zin in.
Tour du Jour of Avondetappe?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar die kan met zijn pootjes nog heul niet bij de pedalen
Het kan allebei qua tijd geloof ik, maar denk dat het hier ook de nieuwe gaat worden. Ik krijg een beetje maagzuur vanMart Smeets.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die avondetappe ben ik wel zat, zin in het nieuwe programma.
Feillu heb ik ook, was weer moeilijk met ook Bozic. Die rijdt ook mooie korte uitslagen.
Uhu.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Tofste Nederlander die meerijdt vind Ik Johnny Hoogerland. Ik hoop dat hij veel in de aanval trekt.
Of gewoon Hoi met oh-oh Alles kits daar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt altijd moeite met goedemorgen en goedemiddag, ik moet mezelf es aanleren om op te nemen met goededag, maar dat klinkt gewoon niet
Gewoon Yo oh-oh hier, wazzupquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of gewoon Hoi met oh-oh Alles kits daar?
aw shipsquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:46 schreef Lutte het volgende:
Kutzooi, 5.4.Mama helemaal uit d'r panty.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:46 schreef Lutte het volgende:
Kutzooi, 5.4.Mama helemaal uit d'r panty.
Ja, bij zoiets moet je ook mazzel hebben met het onderwerp en de soort vragen natuurlijk. Is moeilijk te leren..quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef Lutte het volgende:
Sta nog steeds een zeven.. Maar ik baal wel want de rest ging ook niet echt super.
Maar dat mama helemaal flipte dat ik te weinig had geleerd sloeg nergens op, het was een leestoets. En 35 graden.
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, bij zoiets moet je ook mazzel hebben met het onderwerp en de soort vragen natuurlijk. Is moeilijk te leren..
Ik Bartoli of die andere die won van Williams.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
dus dokter bibber is eigenlijk een beest in bed?
Nee, je bent nog zo jong.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wist het wel, zonder te googlen!!
Al weet ik niet of je daar nu blij mee moet zijn.![]()
Goed bezig!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
8 gehaald voor m'n engels presentatie![]()
de engelse jongen in m'n klas had een 7-
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
Netjes!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
Nicequote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
Wat onwijs gaaf dat je je oude agenda's nog hebt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Ik had op de middelbare school al gewoon kantoor agenda's , die ik zelf helemaal beplakte.
Geen schoolagenda's, en ik had vooral extra veel ruimte nodig voor de weekenden en de vakantie's en de avonduren![]()
Ik heb ze allemaal nog, pure kunst
Hoop dat ie bij de kapper ligt, moet vlot heen! (morgen) Anders slow ik een boekhandel in, net zo makkelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens Maahtin, er staat een ludique artikel in de Lin, over Amerikaanse swingers!
Thx.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Lutte, we zetten Engels gewoon in het vakje bij GymJe werkt keihard voor alles
Zwab een grote kei, jij een kleintjequote:Op donderdag 30 juni 2011 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thx.
Behalve voor Zwab, Zwab is gewoon een kei.
Een uit de kluiten gewassen kiezel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwab een grote kei, jij een kleintje![]()
Avondquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoop dat ie bij de kapper ligt, moet vlot heen! (morgen) Anders slow ik een boekhandel in, net zo makkelijk.
Jup.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben de feestjes van laatstgenoemde gewend (). Maar ik kan het ook best met feestjes die jij geeft. Als er maar mensen zijn die het leuk maken is het toch gewoon goed?
Dupstep versies van Adèle.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb het ook al heul lang niet gevierd. Misschien dit jaar weer. Ja dit wordt hem denk ik. Ik word 21. Beerpong, Emerican foodz en dubstep versies van Adele. Me like. You like?
been there, done thatquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dupstep versies van Adèle.![]()
21 is wel cool.
Klinkt leuk hoor Lutquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
Dus heb ik allemaal soesjes en cakejes en marshmallows en van alles voor de op barbecue gehaald.
klinkt goed!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.Het is ook echt de harde kern van de vriendengroep die komt, lekker rustig.
En niemand zit op drank te wachten (we hadden een keer een fles passoa op een verjaardag maar die is niet open geweest) dus heb ik allemaal soesjes en cakejes en marshmallows en van alles voor de op barbecue gehaald.
Mutsenkermis is het ook.
Holy shit ik zou kapot gaan van de epischheid.quote:
Prima opgelost.. Wat netjes van je trouwens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:02 schreef omearos het volgende:
ik werd dit jaar 30, heb gewoon vrienden en familie op dezelfde dag uitgenodigd, gezellig alles door elkaar hier in de huiskamer en de rokers op het balkon (en bij het bier) en om 12 uur iedereen eruit geschopt i.v.m. nieuwe onderburen met een peuter en pasgeboren baby. Had dat bij de uitnodiging al gemeld, dus niemand keek raar op
er zitten hier vast wel een paar mensen die hele stukken uit de boeken / films uit hun hoofd kunnen meepratenquote:
Wat netjes van je, erg lief!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:02 schreef omearos het volgende:
ik werd dit jaar 30, heb gewoon vrienden en familie op dezelfde dag uitgenodigd, gezellig alles door elkaar hier in de huiskamer en de rokers op het balkon (en bij het bier) en om 12 uur iedereen eruit geschopt i.v.m. nieuwe onderburen met een peuter en pasgeboren baby. Had dat bij de uitnodiging al gemeld, dus niemand keek raar op
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Prima opgelost.. Wat netjes van je trouwens.![]()
dank jequote:
ik ken er helemaal niks vanquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zitten hier vast wel een paar mensen die hele stukken uit de boeken / films uit hun hoofd kunnen meepraten
Whehehe.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zitten hier vast wel een paar mensen die hele stukken uit de boeken / films uit hun hoofd kunnen meepraten
Ze laat het weer groeienquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehehe.Jammer dat ze haar haar heeft afgeknipt wel.. Ze is zo mijn heldin, als ze Malfidus neerhoekt.
Drinken om het drinken, comazuipen, ik zie het zo gebeuren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
En Lut, bij jou lijkt me het veel gezelliger! Zal wel onbenullig worden bij dat neefje.
Ze is ook echt mijn heldin. Klinkt heel cheesy, maar Hermione is een personage waar veel vrouwen van hebben geleerd/van kunnen leren. Dat je je intelligentie niet hoeft te verstoppen, dat loyaliteit en moed belangrijker is dan wat dan ook en dat het inderdaad heel belangrijk is dat je een goede rechtse directe kan geven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehehe.Jammer dat ze haar haar heeft afgeknipt wel.. Ze is zo mijn heldin, als ze Malfidus neerhoekt.
Whehe.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze is ook echt mijn heldin. Klinkt heel cheesy, maar Hermione is een personage waar veel vrouwen van hebben geleerd/van kunnen leren. Dat je je intelligentie niet hoeft te verstoppen, dat loyaliteit en moed belangrijker is dan wat dan ook en dat het inderdaad heel belangrijk is dat je een goede rechtse directe kan geven.
en dat lang haar mooier isquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze is ook echt mijn heldin. Klinkt heel cheesy, maar Hermione is een personage waar veel vrouwen van hebben geleerd/van kunnen leren. Dat je je intelligentie niet hoeft te verstoppen, dat loyaliteit en moed belangrijker is dan wat dan ook en dat het inderdaad heel belangrijk is dat je een goede rechtse directe kan geven.
beetje jong lijkt mequote:Op donderdag 30 juni 2011 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
Malfoy ziet er in het echt trouwens ook verdomd lekker uit, goed opgedroogd.
[ afbeelding ]
Moeder of god! Heerlijk!
Ja, dat ben ik ook.quote:
Omg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
Malfoy ziet er in het echt trouwens ook verdomd lekker uit, goed opgedroogd.
[ afbeelding ]
Moeder of god! Heerlijk!
Oké, dat zijn de goeie berichtenquote:
Fry.quote:
Leuk man, is dat metal?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
10 things i hate about you gezien.
Goed bezig Bos.
Ik had toen mij Julia zwak al op kunnen bouwen, maar gelukkig was daar Dexter.quote:
Als ze dat prachtige gedicht voorleest lig ik echt onder de stoel met hartpijn, niet normaal, en helemaal als ze moet huilen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had toen mij Julia zwak al op kunnen bouwen, maar gelukkig was daar Dexter.
Zo intens geacteerd. Ik dacht echt: gast kom in de benen. Aap dat je bent.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ze dat prachtige gedicht voorleest lig ik echt onder de stoel met hartpijn, niet normaal, en helemaal als ze moet huilen.
Niet zonder toestemming.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Even een random vraagje Mahtin, mag je in Nederland opnemen wat iemand zegt? Is dat legaal?
Als de ander toestemt wel, je mag niet iemand afluisteren, dacht ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Even een random vraagje Mahtin, mag je in Nederland opnemen wat iemand zegt? Is dat legaal?
Nee, niet eens afluisteren maar terwijl je met iemand praat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als de ander toestemt wel, je mag niet iemand afluisteren, dacht ik.
Ja wel he.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo intens geacteerd. Ik dacht echt: gast kom in de benen. Aap dat je bent.
Als je volgens mij zeg maar stiekem zonder iemand anders medeweten in een casseterecorder bij je hebt en die aanzet terwijl de andere dat niet weet, is het toch ook afluisteren?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, niet eens afluisteren maar terwijl je met iemand praat.
Ja daar heb je een punt. Voor mij is afluisteren nog steeds op kamp met een glas tegen de muur luisteren naar wat de kutwijven van de andere groep 8 allemaal over ons te zeggen hebben om het daarna tegen ze te gebruiken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je volgens mij zeg maar stiekem zonder iemand anders medeweten in een casseterecorder bij je hebt en die aanzet terwijl de andere dat niet weet, is het toch ook afluisteren?
Nu wel naar bed
Hou je hoofd koel! Afstand nemen en we gaan je hier bezighouden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:34 schreef Lutte het volgende:
Okay.. Kan iemand me even vertellen dat de vakantie voorbij is en ik weer dagen van acht tot vier weg mag bij deze losgeslagen debielen die in plaats van me op te voeden me helemaal verrot schelden?
gewoon veel lol buitenshuis hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:34 schreef Lutte het volgende:
Okay.. Kan iemand me even vertellen dat de vakantie voorbij is en ik weer dagen van acht tot vier weg mag bij deze losgeslagen debielen die in plaats van me op te voeden me helemaal verrot schelden?
Je bent pas strafbaar als je materiaal hebt. En tenzij het echt zware laster is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja daar heb je een punt. Voor mij is afluisteren nog steeds op kamp met een glas tegen de muur luisteren naar wat de kutwijven van de andere groep 8 allemaal over ons te zeggen hebben om het daarna tegen ze te gebruiken.
Hear hear, ik voel je. Soms kan het thuis echt niet uit te houden zijn, het beste wat je dan kunt doen is naar vrienden gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:34 schreef Lutte het volgende:
Ik wilde afstand nemen door naar bed te gaan maar ik mag niet en ik mag ook niet in het huiswerkhok gaan zitten. Dus ik zit noodgedwongen met een extreem vrolijke Ron (die de boel op stelten heeft gezet waar ik vervolgens de schuld van krijg) en papa en mama die me woedend aankijken op de bank.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hou je hoofd koel! Afstand nemen en we gaan je hier bezighouden.
Shine!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
awww, m'n zusje heeft een LP voor me gekocht omdat ik wat ga klussen en een pc bouwen voor d'r vriend
Pff, lekker dan. Is een soort opvoeden dat wel erg cruel is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wilde afstand nemen door naar bed te gaan maar ik mag niet en ik mag ook niet in het huiswerkhok gaan zitten. Dus ik zit noodgedwongen met een extreem vrolijke Ron (die de boel op stelten heeft gezet waar ik vervolgens de schuld van krijg) en papa en mama die me woedend aankijken op de bank.
Oké, thanks.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent pas strafbaar als je materiaal hebt. En tenzij het echt zware laster is.
Bram zit al in de pocket! Connecties, Mahtin.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Anders verder Bram even lief aankijken. Maar hou hem op afstand!!
Sta ik ook weer niet helemaal van te kijken. Kattenluik was al breed ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bram zit al in de pocket! Connecties, Mahtin.
Weet ik het.. Stelletje idioten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Lutte wat een gedoe, wat is dat voor flauws dat je niet naar bed mag?![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Weet ik het.. Stelletje idioten.Ik word echt stapelgek hier.
Maar echt, wat ze tegen me schreeuwen is niet normaal en opvoedkundig niet bepaald verantwoord denk ik zo.. Ik ben echt gewoon bang dat ik mezelf een keer verlies en serieus de bus naar weet ik veel waar pak..
Opa was dat altijd.. Maar die is zeg maar een beetje dood.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Jeetje Lut, ken je niet een familielid waar je goed mee op kan schieten die even wat kan bemiddelen? Want dit kán gewoon niet zo.
He bah, dat is echt kut. Even een vraagje, hoe reageer je als je ouders zo tegen je doen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Opa was dat altijd.. Maar die is zeg maar een beetje dood.
Meestal begin ik te huilen..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He bah, dat is echt kut. Even een vraagje, hoe reageer je als je ouders zo tegen je doen?
Nee.. Heb wel een paar keer het initatief tot een gesprek genomen, maar dat wordt binnen twee minuten een wedstrijdje hoe-smijten-we-zoveel-mogelijk-verwijten-naar-Laura's-hoofd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, zo reageerde ik ook altijd, nu nog steeds soms. Dat er zó'n ontiegelijk onrecht gedaan wordt dat ik zo geshockeerd ben dat ik alleen nog maar kan janken. Al trek ik nu vaker mijn bek open, wat ook goed is. Soms moeten mensen even duidelijk gemaakt worden wat er aan scheelt, je moet ze soms even hardhandig in hun eigen misselijkheid duwen anders zien ze het gewoon niet.
Ik begrijp dat praten weinig zin heeft? Om de tafel?
Huuum.. Tbh moet ik er niet aan denken dat Ron uit huis gaat. Voel me wel een stuk veiliger zo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Zou het ook schelen als je broer niet meer thuis zou wonen Lut? Of is het enkel je ouders vs jezelf?
Hmm. Het is net alsof je ouders je verbaal niet aankunnen ofzo. Niet dat ik wil zeggen dat je slimmer dan ze bent, al is dat een mogelijkheid, maar het lijkt erop dat je ze onder de tafel kunt lullen qua goede onderbouwde argumenten, en dat zij maar een beetje van alles schreeuwen omdat ze toch wel elkaars steun hebben. Irritant is dat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.. Heb wel een paar keer het initatief tot een gesprek genomen, maar dat wordt binnen twee minuten een wedstrijdje hoe-smijten-we-zoveel-mogelijk-verwijten-naar-Laura's-hoofd.
Maar sowieso is praten vrij lastig, als ik iets zeg zij ze bezig en twee uur later krijg ik weer te horen dat ik 'nooit eens gezellig iets zeg'.
Ze zijn gewoon zo raar.. Ze trekken niet bepaald één lijn. Sowieso is er al een megaverschil tussen Ron en mij dat niks meer met verschil in leeftijd of geslacht te maken heeft en dan trekken ze afhankelijk van hoe strak hun panty zit nog zeshonderd lijnen.
Sowieso, verbaal ben ik gewoon sterker, wij leren argumenteren en dergelijke op school, dus dat gaat gewoon fout.
Precies dat laatste, ze hebben toch wel elkaars steun. Ze lopen de godganse dag op elkaar te zeiken, mama heeft meer dan eens geroepen dat ze als papa niet de kostwinner was net zo goed konden scheiden, mama klaagt de hele dag over papa en andersom.. En dan kunnen ze zo'n ruzie maken, vijf seconden later is het bam met zijn tweeën tegen mij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm. Het is net alsof je ouders je verbaal niet aankunnen ofzo. Niet dat ik wil zeggen dat je slimmer dan ze bent, al is dat een mogelijkheid, maar het lijkt erop dat je ze onder de tafel kunt lullen qua goede onderbouwde argumenten, en dat zij maar een beetje van alles schreeuwen omdat ze toch wel elkaars steun hebben. Irritant is dat.
Ik moet vooral, hoe hard het ook klinkt, de hoop dat we ooit een normaal liefhebbend gezinnetje worden opgeven. Want daar doe ik nu veel te hard mijn best voor en ik krijg telkens nul respons of negatieve respons.. En dat sloopt best wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Je weet de situatie echt keihelder te beschrijven Lutte, je moet er op de een of andere manier een 'care' button vinden. Dat je weet dat je compleet gelijk hebt, maar het niet zult krijgen en dan maar verstandig rustig blijft. Al gaat dat moeilijk bij alle situaties op.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef Lutte het volgende:
Ik heb er echt hele werkstukken in getypt, ik snap nu pas wat ik de leraren aan heb gedaan.
Wat leuk dat je daar in komt te staan Dushk, ik zat het me al een keer af te vragen of het zo zou zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag naar de kapper ga. Woensdag moet ik op de foto voor de presentatiegids van de club. En ga ik begin komende week dan is het haar vaak net niet op z'n best. Ow, wat ben ik ook een wief soms.
Wereldwijd ofzo? of..quote:
Oh je hebt m al, mooiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:35 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt voor de Post Oh-Oh en Veghels Vechtertje.
Was ie er al?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:35 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt voor de Post Oh-Oh en Veghels Vechtertje.
Ja. ziet er erg prima uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh je hebt m al, mooi![]()
He-le-maal als nieuw he, dat oude boekje
Ja. bedankt voor het kleinigheidje wat je mee hebt gestuurd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was ie er al?![]()
Dan zal pgr's verjaardagskaart er ook wel voort zijn.
Leuke verrassing?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ziet er erg prima uit.
En deze kaart is zowaar nog toffer dan die oude..
[..]
Ja. bedankt voor het kleinigheidje wat je mee hebt gestuurd.
Okequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:15 schreef Lutte het volgende:
Lieve moet werken, kak. Ga eerst even naar oma. Leg nog wel uit wat er is.
Benny, al een oplossing voor vanaaf?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke. Probeer een beetje rustig te blijven...
Je hebt zijn 06 toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:17 schreef Lutte het volgende:
Ik wil dat pgr online komt, wil weten of ie zijn kaartje al heeft!!
Ik heb al antwoord, hij is er nog niet helaas.quote:
Misschien wel ja, maar weet ik niet zeker. Meestal moet het gewoon de volgende dag na de leging van de postbus al binnen zijn. Ook als het post is vanuit een andere Regio .quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb al antwoord, hij is er nog niet helaas.
Maar dat heeft er denk ik mee te maken dat jij in een stad woont en het dus niet eerst verdeeld moet worden?
Hopelijk is ie er morgen.. En anders wacht ik even en krijgt ie een kaartje voor zijn 20,5 verjaardag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar weet ik niet zeker. Meestal moet het gewoon de volgende dag na de leging van de postbus al binnen zijn. Ook als het post is vanuit een andere Regio .
Toen Vaduz in het ziekenhuis lag, heb ik hem ook een kaartje gestuurd en die was er gewoon de volgende dag al.
Ja helaas. Tja het moet dan maar even..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zijn echt noodgrepen van Fok lijkt het, om maar wat inkomsten te genereren.
Is er dan wat bijzonders dat ze geld tekort hebben? Want ze hebben zich ook al gehoereerd aan ibood en beslist of zoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zijn echt noodgrepen van Fok lijkt het, om maar wat inkomsten te genereren.
Ellen Page is ook Canadees.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens, Happy Canada Day!
[ afbeelding ]
quote:
Canadezen zijn supertof!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ellen Page is ook Canadees.![]()
![]()
en ze pronkt sinds een week of ander half op mijn bureaublad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |