quote:
mijn zusje had er 10 jaar geleden of zo eentjequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat was ik gister vergeten, ik ben benieuwd welke agenda Bellabips gaat kopenEen Penny agenda, bestaat zoiets nog?
Ik denk dezequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat was ik gister vergeten, ik ben benieuwd welke agenda Bellabips gaat kopenEen Penny agenda, bestaat zoiets nog?
Nee, dat meen je niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
De motie dat Radio 2 35% Nederlandstalige muziek moet draaien is aangenomen.
Ik had echt altijd van die grote met een zwarte kaft, ik geloof dat geen pagina saai bleef, om over de kaft nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb er nog een paar, staan meer krabbels en tekeningen in dan huiswerk
en inderdaad, altijd sobere agenda's die niet zo sober eindigden
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
De motie dat Radio 2 35% Nederlandstalige muziek moet draaien is aangenomen.
Judgement day?quote:
Zitten er veel smullers bij dit jaar? En wie zijn die smullers voor jou?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:48 schreef Lutte het volgende:
Het genieten begint nu al, ploegenpresenatie TDF!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, zo tussendoor. Alles is goed, we kunnen weer verder.
Ben enorm benieuwd naar Gilbert en Gesink.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zitten er veel smullers bij dit jaar? En wie zijn die smullers voor jou?
En doe je nog mee aan tourspelletjes?
Ep 20 gezien, bijna ready for season 2!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met PLL?
Het nieuwe seizoen is lekkuurrrr!
Zeker! Ik heb dit seizoen iets minder gevolgd, maar toen ik de startlijst zag, zag ik weer de vertrouwde namen. Ik hoop dat Ben Swift me punten gaat opleveren!quote:
Jolijt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ep 20 gezien, bijna ready for season 2!
Lekkerding is dat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb dit seizoen iets minder gevolgd, maar toen ik de startlijst zag, zag ik weer de vertrouwde namen. Ik hoop dat Ben Swift me punten gaat opleveren!
Ik schrok me dood.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat dwarsfluiten van Jenna. Ik kwam niet meer bij.
Ik heb Boasson Hagen er maar uitgelaten. Die kampt met (naweeën) van gordelroos. Verder was het wel puzzelen, wat doen er veel sprinters mee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekkerding is dat.![]()
En een hele goede wielrenner de je vast punten op gaat leveren.
Ik snap je nu echt helemaal met het Ezra/Ariah ding. My god zeg, laat dat stoppen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik schrok me dood._! In het nieuwe seizoen is het nog erger, dan is ze aan het pottenbakken, viel bijna van m'n stoel af.
Hagen was vorig jaar wel een goede ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb Boasson Hagen er maar uitgelaten. Die kampt met (naweeën) van gordelroos. Verder was het wel puzzelen, wat doen er veel sprinters mee.
Ik heb hoop op een paar dagen gele trui en wat goede klasseringen in bergritten voor Cancellara.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
En Fabian heb ik er uitgelaten. Loont denk ik niet, weinig tijdritkilometers.
maar die kan met zijn pootjes nog heul niet bij de pedalenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
En Fabian heb ik er uitgelaten. Loont denk ik niet, weinig tijdritkilometers.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar die kan met zijn pootjes nog heul niet bij de pedalen
S. Sanchez en Feillu wil ik er ook nog in.. En dan toch maar de Schlecks, moeten ze alleen even niet vallen alsjeblieft dankjewel. Cavendisch erbij..quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt het je bijna niet permitteren een van de 2 uit je team te houden.
En Fabian moet een rit uitzoeken met een venijnige aankomst. De bergen wordt niet wat.
Die avondetappe ben ik wel zat, zin in het nieuwe programma.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
S. Sanchez en Feillu wil ik er ook nog in.. En dan toch maar de Schlecks, moeten ze alleen even niet vallen alsjeblieft dankjewel. Cavendisch erbij..
Ooh ik heb er zin in.
Tour du Jour of Avondetappe?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar die kan met zijn pootjes nog heul niet bij de pedalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |