Het is juist opvallend hoe stil de "betrouwbare" media zijn over haatzaaiende rabbi's. Zou het dan toch waar zijn dat ze de media controleren? De enige die over haatzaaiende rabbi's berichtgeven zijn de Joodse en Iraanse media, de westerse journalisten mogen niks publiceren van de rabbi's, anders worden ze ontslagen door hun joodse bazen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:19 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nou vind ik het affikken van bronnen vrij flauw, maar hoe serieus moet ik een artikel van de site "presstv.ir" nemen?
Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef fokker2012 het volgende:
[..]
Het is juist opvallend hoe stil de "betrouwbare" media zijn over haatzaaiende rabbi's. Zou het dan toch waar zijn dat ze de media controleren?
Nee.quote:De enige die over haatzaaiende rabbi's berichtgeven zijn de Joodse en Iraanse media, de westerse journalisten mogen niks publiceren van de rabbi's, anders worden ze ontslagen door hun joodse bazen.
Er is genoeg te vinden over deze gek. En 'betrouwbare media' publiceren toch ook niet over elke westerse gek? Je moet het als gek wel heel bont maken wil je hun aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef fokker2012 het volgende:
Het is juist opvallend hoe stil de "betrouwbare" media zijn over haatzaaiende rabbi's. Zou het dan toch waar zijn dat ze de media controleren? De enige die over haatzaaiende rabbi's berichtgeven zijn de Joodse en Iraanse media, de westerse journalisten mogen niks publiceren van de rabbi's, anders worden ze ontslagen door hun joodse bazen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef fokker2012 het volgende:
[..]
Het is juist opvallend hoe stil de "betrouwbare" media zijn over haatzaaiende rabbi's. Zou het dan toch waar zijn dat ze de media controleren?
quote:De enige die over haatzaaiende rabbi's berichtgeven zijn de Joodse
Beetje de antisemiet aan het uithangen?quote:en Iraanse media, de westerse journalisten mogen niks publiceren van de rabbi's, anders worden ze ontslagen door hun joodse bazen.
Wat een onzinnige conclusie .. je publiceert het wel in je eigen media, oa ynet en haaretz, die dus online en op de hele wereld gewoon te lezen zijn, maar je 'verbied' publicatie in de westerse media?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:12 schreef fokker2012 het volgende:
[..]
Het is juist opvallend hoe stil de "betrouwbare" media zijn over haatzaaiende rabbi's. Zou het dan toch waar zijn dat ze de media controleren? De enige die over haatzaaiende rabbi's berichtgeven zijn de Joodse en Iraanse media, de westerse journalisten mogen niks publiceren van de rabbi's, anders worden ze ontslagen door hun joodse bazen.
Dat lijkt mij ook een beetje vergezocht, tenzij je de overtuiging hebt dat de Joden de hele wereld regeren natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:38 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat een onzinnige conclusie .. je publiceert het wel in je eigen media, oa ynet en haaretz, die dus online en op de hele wereld gewoon te lezen zijn, maar je 'verbied' publicatie in de westerse media?
Klopt! Je bereikt de massa hersenloze westerlingen namelijk alleen maar via de westerse media, en niet via Joodse of Iraanse media.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:38 schreef moussie het volgende:
[..]
je publiceert het wel in je eigen media, oa ynet en haaretz, die dus online en op de hele wereld gewoon te lezen zijn, maar je 'verbied' publicatie in de westerse media?
Dat is onzin. Je hoeft als moslim maar een scheet te halen en je haalt het nieuws in de westerse media. Waarom? Omdat ze partijdig zijn en een eigen agenda hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:17 schreef Disana het volgende:
Je moet het als gek wel heel bont maken wil je hun aandacht krijgen.
Gelukkig is de niet westerse media erg objectief. Goed punt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:42 schreef fokker2012 het volgende:
[..]
Dat is onzin. Je hoeft als moslim maar een scheet te halen en je haalt het nieuws in de westerse media. Waarom? Omdat ze partijdig zijn en een eigen agenda hebben.
Nou, met deze 'journalist' en Karrs als redacteur van de frontpage is de kwaliteit van onze informatievoorziening wel gegarandeerd. Dan ga ik nu even kijken of Linkse Boomknuffelaar en Klopkoep nog goede beleggingstips hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Toch vind ik dat C_N een ervaringsdeskundige is, hij is een journalist die dagelijks 'bij het vuur' zit. C_N deelt wat hij ziet. Hij plaatst foto's en ooggetuigenverslagen.
Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken, maar ja, natuurlijk wil ik erover blijven discussiëren, en op zich zelf met die aantijgingen, want zo gek als het klinkt, maar zelfs al die rare en nare vooroordelen zijn een essentieel onderdeel van dat hele conflict. En als wij er al niet uit kunnen komen terwijl de afstand veel groter is ..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:57 schreef paddy het volgende:
Even over deze
[..]
Ik waardeer je en ook anderen als user en misschien dat jij het niet ziet, maar deze ellende zien we werkelijk alle kanten op gaan. Dus niet alleen van de users die refereren naar 2000 jaar terug.
Ik kan me herinneren dat Frutsel (volgens mij vorig topic) al aan heeft gegeven dat het persoonlijk geneuzel/mondsnoeren/oorlog voeren in topics erg irri begint te lurken.
Persoonlijk vind ik het fijn meer info te hebben gezien dan de Nederlandse pers laat zien, maar stoor me ook enorm aan het persoonlijk geneuzel tegen elkaar omdat de ander een andere mening heeft.
Willen jullie nog wel discussiëren? Of willen jullie het liefst maar één kant van het verhaal zichtbaar zien voor lurkers en vinden jullie de andere kant maar propaganda en leugens en een mening (die weer feiten zijn voor een andere kant) die eigenlijk niet zichtbaar zouden mogen zijn voor lurkers?
.
Huilliequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nou, met deze 'journalist' en Karrs als redacteur van de frontpage is de kwaliteit van onze informatievoorziening wel gegarandeerd. Dan ga ik nu even kijken of Linkse Boomknuffelaar en Klopkoep nog goede beleggingstips hebben.
Arme schat...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nou, met deze 'journalist' en Karrs als redacteur van de frontpage is de kwaliteit van onze informatievoorziening wel gegarandeerd. Dan ga ik nu even kijken of Linkse Boomknuffelaar en Klopkoep nog goede beleggingstips hebben.
quote:Activist: Flotilla to sail to Gaza next week
Greta Berlin says 'Israel is doing very best to make sure we don't get out of port,' adds Greek government cooperating with Jerusalem
A flotilla of boats planning to challenge Israel's naval blockade of the Gaza Strip will set sail next week, a spokeswoman said on Friday, after repeated delays that activists blame on Israeli sabotage.
"Israel is doing its very, very best to make sure we don't get out of port," spokeswoman Greta Berlin said, speaking by telephone from Greece where some of the ships are moored.
"We want to move the boats by July 5 to get to our rendezvous point no later than July 6 or 7 ... We will go with what we have," she added.
The small flotilla, including boats from the United States, France and Canada, was due to leave at least a week ago, but the departure has been constantly put back amidst allegations of a dirty tricks campaign to stop the pro-Palestinian initiative.
Irish activists accused Israel on Thursday of sabotaging their boat in Turkey by damaging the propeller shaft, stopping it from sailing to Gaza.
Berlin said the Greek authorities had not yet allowed a US boat, "The Audacity of Hope", to leave the port of Piraeus.
"The Greeks are cooperating with Israel as much as they can," she said, adding that nine boats were now hoping to take part in the mission, compared with original plans for up to 15 ships.
Israel has urged foreign governments not to let the second convoy get under way. In a speech on Thursday, Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu thanked allies, including Greece, for taking steps to block the activists.
"I want to thank many leaders in the world for speaking and acting recently against the provocative flotilla," he said. "Israel has the full right to act against the efforts to facilitate rockets-smuggling to Hamas's terror enclave".
bron
Het wordt steeds droeviger.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:10 schreef C_N het volgende:
Gaza-bound US boat defies Greek ban, stopped at sea
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4089854,00.html
nee de hamas en vrienden hebben het goed georganiseerd .![]()
weer een paar boten minder er blijf niet echt veel over van de all- mighty flotilla .
zeker nu het meer uit komt wie echt achter de flotilla (peace tour) zit
Daar heb je een punt, maar dat is ook maar lokaal en niet iets van alle media.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:42 schreef fokker2012 het volgende:
Dat is onzin. Je hoeft als moslim maar een scheet te halen en je haalt het nieuws in de westerse media. Waarom? Omdat ze partijdig zijn en een eigen agenda hebben.
Ik heb niet de indruk dat deze ironie begrepen wordt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |