abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:20:39 #176
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98921027
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:10 schreef C_N het volgende:
Gaza-bound US boat defies Greek ban, stopped at sea

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4089854,00.html

nee de hamas en vrienden hebben het goed georganiseerd . :N
weer een paar boten minder er blijf niet echt veel over van de all- mighty flotilla .
zeker nu het meer uit komt wie echt achter de flotilla (peace tour) zit
Het wordt steeds droeviger.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2011 @ 19:38:42 #177
137949 Disana
pi_98921862
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:42 schreef fokker2012 het volgende:

Dat is onzin. Je hoeft als moslim maar een scheet te halen en je haalt het nieuws in de westerse media. Waarom? Omdat ze partijdig zijn en een eigen agenda hebben.
Daar heb je een punt, maar dat is ook maar lokaal en niet iets van alle media.
pi_98922716
Onder welk recht mag dat eigenlijk vraag ik me af, een schip verbieden de haven te verlaten?

Ik bedoel maar, ze kunnen net zo goed zeggen dat ze naar even verderop varen, in Israël of Egypte, dat is een kleine koersverandering onderweg ..
pleased to meet you
pi_98937786
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nou, met deze 'journalist' en Karrs als redacteur van de frontpage is de kwaliteit van onze informatievoorziening wel gegarandeerd. Dan ga ik nu even kijken of Linkse Boomknuffelaar en Klopkoep nog goede beleggingstips hebben.
Ik heb niet de indruk dat deze ironie begrepen wordt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_98939072
Goede documentaire over de geschiedenis van het conflict:

pi_98941006
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:58 schreef moussie het volgende:
Onder welk recht mag dat eigenlijk vraag ik me af, een schip verbieden de haven te verlaten?

Ik bedoel maar, ze kunnen net zo goed zeggen dat ze naar even verderop varen, in Israël of Egypte, dat is een kleine koersverandering onderweg ..
eh het is algemeen bekend dat deze boot naar eh Asdoth wil zo ?? een verhaal gaat niet meer zo op.
van we gaan naar Israel of Egypte .waar jij aan denkt zijn ze hier al vergeten mousje .
en het is ook algemeen bekend wie de boel financierd .
pi_98944535
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 08:44 schreef C_N het volgende:

[..]

eh het is algemeen bekend dat deze boot naar eh Asdoth wil zo ?? een verhaal gaat niet meer zo op.
van we gaan naar Israel of Egypte .waar jij aan denkt zijn ze hier al vergeten mousje .
en het is ook algemeen bekend wie de boel financierd .
Daarvoor zou het inderdaad te laat zijn maar had om te beginnen wel gekund.
Maar dat was mijn vraag dan ook niet, ik vroeg onder welk recht de Grieken een schip mogen verbieden om uit te varen .. nou weet ik dat je een schip aan de ketting mag leggen als het ruim volzit met chemische troep, gevaarlijke stoffen, verboden lading, niet zeewaardig of zo, maar een zeewaardig schip vol met burgers en zonder gevaarlijke spullen? Onder welk recht mag je die het uitvaren verbieden?
pleased to meet you
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2011 @ 12:39:46 #183
137949 Disana
pi_98944716
Ik neem aan dat dat altijd mag als een schip in je territoriale wateren ligt.
pi_98944839
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:15 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat deze ironie begrepen wordt.
Ik ga het begripsniveau van sommigen hier niet tot norm verheffen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_98944886
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:39 schreef Disana het volgende:
Ik neem aan dat dat altijd mag als een schip in je territoriale wateren ligt.
Zonder geldige reden? Dan zou je dus zonder enige rechtsbescherming als schip/reder afhankelijk zijn van de goodwill van de landen waar je schepen aanleggen
pleased to meet you
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2011 @ 12:48:05 #186
137949 Disana
pi_98944926
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:46 schreef moussie het volgende:

Zonder geldige reden? Dan zou je dus zonder enige rechtsbescherming als schip/reder afhankelijk zijn van de goodwill van de landen waar je schepen aanleggen
Ik denk dat druk vanuit Israël wel een moverende reden kan zijn, maar ik kan er niets over vinden. Misschien weet Banjerkanjer er meer van (Laura-topic), die heeft gevaren.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:23:22 #187
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98945985
Na eerst zelf werkelijk alles in het werk gesteld te hebben om de vloot tegen te werken, sabotage, chantage, geweld en leugens, laat Israel nu dus het vuile werk door Griekenland opknappen.. De Israelische blokkade strekt zich kennelijk uit tot de Griekse wateren. Griekenland buigt voor de terroristenstaat Israel, triest.. :r
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:28:12 #188
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98946145
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:23 schreef inZanity het volgende:
Na eerst zelf werkelijk alles in het werk gesteld te hebben om de vloot tegen te werken, sabotage, chantage, geweld en leugens,
Bron graag.

quote:
de terroristenstaat Israel
Bron graag.
pi_98946209
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:48 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat druk vanuit Israël wel een moverende reden kan zijn, maar ik kan er niets over vinden. Misschien weet Banjerkanjer er meer van (Laura-topic), die heeft gevaren.
Hehe, ja daar lijkt het wel op, maar ik kan me dus niet voorstellen dat dat voldoende is om het uitvaren tegen te mogen houden.
pleased to meet you
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:06:34 #190
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98947469
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:30 schreef moussie het volgende:

[..]

maar ik kan me dus niet voorstellen dat dat voldoende is om het uitvaren tegen te mogen houden.
Griekenland is zwak vanwege een zware economische crisis, en ook Griekenland is nu onder zware druk gechanteerd en een handlanger van de Israelische repressie geworden.

Israel heeft overigens wel weer z'n ware aard laten zien de afgelopen tijd: sabotage, chantage, geweld, leugens, en nu dus druk uitoefenen op Griekenland, en dat allemaal om een paar bootjes met geweldloze vreedzame activisten die de illegale blokkade van Gaza willen doorbreken.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:18:32 #191
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98947834
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:06 schreef inZanity het volgende:

Israel heeft overigens wel weer z'n ware aard laten zien de afgelopen tijd: sabotage, chantage, geweld, leugens
Ik hoop dat je die verdachtmakingen kunt onderbouwen... :+
pi_98952810
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:18 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Ik hoop dat je die verdachtmakingen kunt onderbouwen... :+
eh moet dat dan oO<
ik denk het kom door de haaien van de mosat
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:54:53 #193
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98952873
Hehe, die zullen het geweest zijn ja.
pi_98953754
quote:

[..]

Griekenland is zwak vanwege een zware economische crisis, en ook Griekenland is nu onder zware druk gechanteerd en een handlanger van de Israelische repressie geworden.

Israel heeft overigens wel weer z'n ware aard laten zien de afgelopen tijd: sabotage, chantage, geweld, leugens, en nu dus druk uitoefenen op Griekenland, en dat allemaal om een paar bootjes met geweldloze vreedzame activisten die de illegale blokkade van Gaza willen doorbreken.
bron ?
pi_98953814
quote:

[..]

Je doet je naam eer aan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:21:05 #196
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98953873
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je doet je naam eer aan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Josef Plank heeft daar nog een treffend kunstwerk over gemaakt.
pi_98953932
quote:
13s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:21 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Josef Plank heeft daar nog een treffend kunstwerk over gemaakt.
Op google zie ik alleen boobs :')
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:24:50 #198
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98954020
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Op google zie ik alleen boobs :')
:D, zet er maar 'octopus' achter.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:29:12 #199
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98954194
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:18 schreef C_N het volgende:

[..]

bron ?
Niet te veeleisend hè :o
pi_98954261
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:53 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken, maar ja, natuurlijk wil ik erover blijven discussiëren, en op zich zelf met die aantijgingen, want zo gek als het klinkt, maar zelfs al die rare en nare vooroordelen zijn een essentieel onderdeel van dat hele conflict. En als wij er al niet uit kunnen komen terwijl de afstand veel groter is ..

Maar soms, die oneliners die inhoudelijk weinig toevoegen en waarin alleen maar op de man/vrouw gespeeld wordt .. argh
Idd, gisteren al wat weggehaald maar ga deze even quoten. Dat persoonlijke geneuzel naar elkaar moet gewoon ophouden in dit topic. Ik zie geen kinderen posten, maar zelfs mijn kleine nichtjes zijn niet zo vals en kinderachtig bezig in hun ruzietjes met andere meisjes

Gisteren deze al weggehaald. Onderste quotes laat ik staan zodat iedereen kan zien dat het twee kanten op gaat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nou, met deze 'journalist' en Karrs als redacteur van de frontpage is de kwaliteit van onze informatievoorziening wel gegarandeerd. Dan ga ik nu even kijken of Linkse Boomknuffelaar en Klopkoep nog goede beleggingstips hebben.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ga het begripsniveau van sommigen hier niet tot norm verheffen.
Dan heb ik toch liever de reacties die je poep noemen i,p,v deze steken.

Ik vind de info van meerdere kanten gewoon prettig. Laat zien dat het anders is dan dat ik in deze wijk opvang hoe het daar is, maar dat kippenhok hier soms qua reacties op elkaar ...over elkaar...is werkelijk ergerlijk lezen. We zijn hier niet om de vetes tussen users op te lossen. :{
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')