Ja, slome, moet je maar opletten. Ik heb er echt de tijd voor genomen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Aw crap, ik wilde voor een Jessie J en Shay adoratietopic gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Jaquote:
En als Fokken nou je werk is?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Jahet moest verboden worden om te werken tijdens het Fokken
quote:
Aangepastquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Jahet moest verboden worden ander werk te doen tijdens het Fokken
Ooooh ik kan je tenen zienquote:
Was je op tijd? En vond Ean het leuk, de wandeling?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo weer terug van de ikea en het ziet er nu ineens heel donker uit verwacht zo regen.
Gezellig hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was ruim op tijd en ze vond het prima. De hele weg geslapen en nu naar de fysio mag ze weer mee
Jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:12 schreef Oognip het volgende:
Wat is kittens opvangen toch eigenlijk stom
QFTquote:
Hoezo, zijn ze vervelendquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:12 schreef Oognip het volgende:
Wat is kittens opvangen toch eigenlijk stom
Aaaah tof, ja, ze zijn al een poos bezig met opnames, ik heb laatst al allemaal spoilers gespamd hierquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:36 schreef Muis006 het volgende:
Een heel artikel met ze in Vara TV magazine
*Gaat lezen*.
quote:
Ze zijn super lief en helemaal niet vervelend, maar ik haat het gewoon dat ze weer weg moetenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er 50min opgelopen
Zijn je kittens niet lief vandaag oognip?
Ja dat lijkt me ook moeilijk,maar ze gaan vanuit jou gelukkig wel naar een baasje en niet naar het aasielquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn super lief en helemaal niet vervelend, maar ik haat het gewoon dat ze weer weg moeten
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:44 schreef Muis006 het volgende:
Ramon over de Snorkels: Het hele leven onderwater fascineerde me. Ik kom uit Limburg, dan zwommen we weleens in de Maas en dan ging ik ervan uit dat je in de Maas ook zo'n onderwaterwereld had. Ik durfde ook nooit het water in omdat ik bang was dat ik een van die Snorkels zou doodtrappen. Dan zei mijn moeder: die zitten helemaal in het midden, jongen, daar kun je niet staan.
Ik zou het doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, ik ga zelf boodschappen doen vandaag, neem ik de Varagids wel mee
Een Knol in een zwijnenstal?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou het doenTim Knol staat erin en zijn huis is een troep man
Ik ken hem alleen van Doe maar normaalquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik haat Tim Knol echt heel erg![]()
Of nou ja, die gast niet, maar wel die kutmuziek met zn baggerengels![]()
Uhm, wat?quote:
Wat gaaf!quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:58 schreef Cat22 het volgende:
*binnenvalpost @work*
Ik ga dadelijk een moederpoes ophalen!Met beebies in de buik!
Tofquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:58 schreef Cat22 het volgende:
*binnenvalpost @work*
beebjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:58 schreef Cat22 het volgende:
*binnenvalpost @work*
95 cent is toch niet zo'n ramp? En 11 artikelen bij esprit is al gauw een paar honderd euro, dan snap ik wel dat ze geen enorme pakketten willen versturen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Weer een nestje bij huize cat![]()
Dit keer probeer ik wel te komen
Ik heb net online geshopt bij de esprit. Tegenwoordig kun je nog maar 11 artikelen bestellen en dan moet je je bestelling afronden en dan weer opnieuw beginnen. Ze vangen ze telkens de verpakkingskosten
Oplossing: vriend blijft thuis met ean en jij gaat naar esprit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was dus enthousiast aan het verder klikken en toen bleek de helft dus niet op de lijst te staan.
Ik zie mezelf nog niet gaan passen met kind in de kw en vriend heeft een hekel aan winkelen dus die kan het thuis passen en past het niet stuur ik het terug
Nuchter of dronken?quote:
What else is new, tis al 15.21 jonguhquote:
Met de nadruk op stront?quote:
RIP aan de nabestaanden in dat geval.quote:
Awwwwquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Muizel, Chico gives you a hug:
[ afbeelding ]
Omdat je baas bent![]()
[ afbeelding ]
Lieve Chicoquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Muizel, Chico gives you a hug:
[ afbeelding ]
Omdat je baas bent![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik vind dat zo leuk. Echt z'n eigen knuffel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Thnx!
Chico ligt echt de hele dag met die muis te vrijen naast me, ik blijf het zo leuk vinden![]()
Thuis wordt Robijntje telkens door Sjon of zo op de grond gesmeten, dus daar kan ie nooit lekker chillen met zn knuffel op de bank
Hier alleen Chico.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat zo leuk. Echt z'n eigen knuffel.
Hier doet Tashi dat eigenlijk alleen en Midas.
Wat ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:32 schreef Muis006 het volgende:
Het komt hier in een keer met bakken uit de hemel
Boringquote:
Jompelbinnenvalpost@workquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:58 schreef Cat22 het volgende:
*binnenvalpost @work*
Ze wil gewoon dat het weer zo werkt als dat het eerste werkte bij het online bestellen, ik wil dat ook altijd, kutwijzigingen altijd als je net ergens aan gewend bentquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oplossing: vriend blijft thuis met ean en jij gaat naar esprit.
MM al wat gehoord van z'n aanbieding?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef Qwea het volgende:
pffffffff tuinieren zuigt. Bekaf, poot doet tyfus pijn.
Mike is bezig met de rest. Maar de heg is wel geknipt
Nope, we wachten ongeduldigquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:59 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi
[..]
MM al wat gehoord van z'n aanbieding?
Ow wat stom zegquote:
Dat snap ik wel, verandering is wennen, maar het is dan ook weer zoiets om te gaan klagen over die hele 95 cent verpakkingskosten per 11 artikelen, terwijl het bij bijv. Wehkamp 6 euro is ofzo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat het weer zo werkt als dat het eerste werkte bij het online bestellen, ik wil dat ook altijd, kutwijzigingen altijd als je net ergens aan gewend bent
@Oognip, gefeliciteerd met het halen van je moeilijkste tentamen
@All: hoiiiiiiiiiii
95 cent, nou, poehquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, verandering is wennen, maar het is dan ook weer zoiets om te gaan klagen over die hele 95 cent verpakkingskosten per 11 artikelen, terwijl het bij bijv. Wehkamp 6 euro is ofzo.
Is dat ook al klagen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, verandering is wennen, maar het is dan ook weer zoiets om te gaan klagen over die hele 95 cent verpakkingskosten per 11 artikelen, terwijl het bij bijv. Wehkamp 6 euro is ofzo.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
alhoewel.. elke cent is het begin van je fortuin
Psiessssssssss.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
alhoewel.. elke cent is het begin van je fortuin
Jezus Greys, sorry hoor maar je leest er de laatste tijd wel heel erg veel in hoor. Dan mag die niet van ons klagen, dan die niet. Als ik ergens over klaag word ik ook vaak genoeg van repliek gediend. Zo gaat dat nou eenmaal op een forum.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:11 schreef Greys het volgende:
Effe he... wij klagen zo ongeveer non stop over het weer, over kutcollega's die in de keuken staan te roken, over het feit dat tuinieren kut is, over de kat die niet goed kan klimmen, over het feit dat we zondag niet kunnen gaan werken, over echt van álles en nog wat, maar een ander mag niet ff noemen dat ze het onzin vindt dat je bij meer dan 11 artikelen een nieuwe bestelling moet aanmaken?
Jezus Muis, PI niet gezien?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jezus Greys, sorry hoor maar je leest er de laatste tijd wel heel erg veel in hoor. Dan mag die niet van ons klagen, dan die niet. Als ik ergens over klaag word ik ook vaak genoeg van repliek gediend. Zo gaat dat nou eenmaal op een forum.
Ik zou het in ieder geval op prijs stellen dat je niet meteen het slechte achter een opmerking zoekt en begint met "mag diegene niet even klagen dan"? Mag ik niet even nuanceren dan?
Ja ik heb je PI gezienquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus Muis, PI niet gezien?
Ik maak er toch helemaal geen big deal van? Het valt me alleen op dat de ene helft hier zo ongeveer non stop zonder probleem 'mag' klagen over van alles en nog wat en dat een ander die even iets te miepen heeft zo ongeveer niet moet zeiken.
Mag ik daar ook gewoon mijn mening nog over geven als mede-user hier alsjeblieft?
Of ook al niet meer? Ik ben naast mod ook gewoon nog user hoor. Sjonge. En ik vind de sfeer hier de laatste tijd nogal kut vaak. En het zijn altijd dezelfden waar effe iets over gezegd moet worden. Dat ben ik een bietje beu en als USER zeg ik daar iets van ja.
fakking tell me about it. 600 euro, hoppa, 3 dagen was het opquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Psiessssssssss.
Ik zou willen dat ik daar eens iets vaker bij stil stond
quote:
Dweilen, bitchquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:14 schreef Greys het volgende:
Oh, mijn bejaarde piest weer ff vrolijk in de keuken
Als je op FR doelt, die zag ik hier vandaag alleen maar vrolijk doen verder over haar geslaagde IKEA tripje verder etc.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Er is wel heel erg veel verschil tussen mensen die alleen maar klagen en negatief doen en mensen die klagen en geinen en ook vrolijk en leuk kunnen doen , maar dat is just my 2 cents.
OGEN DICHT ALLEMAAL!!!quote:
HOAX!!!!!!!11111111quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben naast mod ook gewoon nog user hoor.
OGEN DICHT MUIS, SNEL!!!!!!!!quote:
Echt? Wacht, ik bel de krant.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Die laatste zin, hele wijze woorden, ik geloof dat ik iets geleerd heb van Muis vandaag, misschien
Jezus! Doof, ogen die niet sluiten. Verder nog iets?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn ogen sluiten niet helemaal
*Zet zonnebril op*
Jezus fuck Muis, wat kan je eigenlijk wel?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn ogen sluiten niet helemaal
*Zet zonnebril op*
GMTAquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus! Doof, ogen die niet sluiten. Verder nog iets?
Ik vind het prima als je me wil quoten... maar het was kut tuinieren en hoerige kutinternet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Q over haar kutinternet en hoerige tuinieren.
Ik weet nu al niet meer wat ik zei dus laat maarquote:
Ik pies bijna in mn slipje.quote:
Jij begon er toch zeker mee, met die smiley?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of je panty te strak zit Muis, maar wij hebben bij mijn weten echt nog NOOIT ruzie gehad. Waar of niet? Ik heb werkelijk geen flauw idee waar ik ineens jouw![]()
aan te danken heb, maar ik vind het verdomde jammer. Sinds wanneer kunnen we niet eens meer normaal over zoiets praten? Ik begon niet met bitchen hoor, ik vroeg me gewoon iets af. Ik verbood je niets, ik deed geen poging daartoe, ik katte je niet af. Maar whatever, het zal allemaal wel. Dit is wel precies wat ik bedoel met de negatief veranderde sfeer hier de laatste tijd. Echt heel erg jammer.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck Muis, wat kan je eigenlijk wel?
Nou, die wacht al weken, faalneusquote:
Kreupele. luie zuipschuitquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus! Doof, ogen die niet sluiten. Verder nog iets?
Ooh, je hebt je vocabulaire opgekrikt zie ik?quote:
Jij bent toch echt de eerste die die "quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, de post waar jij zo enorm over viel was gewoon zonder
MetPI. Dus ik begon helemaal nergens mee. Dat je er daarna zo enorm over uit je plaat gaat moet jij weten, maar dan mag ik het neem ik aan gewoon ook niet snappen.
En als ik steeds dezelfde opmerking moet maken "als een kapotte grammofoonplaat" dan moet je je wellicht ten eerste afvragen of ik het tegen JOU al eerder heb gezegd (volgens mij niet?) en ten tweede zal het dan wel een reden hebben dat ik het steeds weer zeg. Omdat ik het kennelijk nog steeds zo voel en vind. Omdat er niets verandert en het alleen maar rotter wordt hier soms.
Dan krijg je dat je het nog eens zegt. En nog eens zegt. En nog steeds vriendelijk zegt. Maar dat laatste wordt dan niet gewaardeerd, integendeel.
Verder moeten we het maar een keer per PM uitpraten, want dit gaat helemaal nergens over. Nu even niet, want ik ga nu lekker die bejaarde uitlaten
Verlaagd juist, naar jouw niveau.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, je hebt je vocabulaire opgekrikt zie ik?
Wijze woorden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:27 schreef Strega het volgende:
Lieverds, voor het gaat rellen, morgen is het nieuwe maan.Misschien even tot 10 tellen voor je losbarst.......(dit geldt voor allen, zonder aanzien des persoons)
Pffff. Ik krijg de indruk dat jij de discussie hier wil laten voor wat het is, stem daarmee in en dan die opmerking er achteraan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
Nou blij dat jij je in elk geval beter voelt Muis.
Voor mij geldt het omgekeerde. Maar da's dan jammer en daar deal ik zelf wel mee.
Vervelen, ik?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow wat stom zeg![]()
Baaf, vakantieman, verveel je je al?
![]()
Dat was dan ook mijn afronding van mijn gedeelte van onze discussie hierquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pffff. Ik krijg de indruk dat jij de discussie hier wil laten voor wat het is, stem daarmee in en dan die opmerking er achteraan.
Bedenk even wat je wil met dit gesprek dan.
Auch!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Verlaagd juist, naar jouw niveau.
Omdat je niet naar school gaat enzo.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Wijze woorden.![]()
Ik denk persoonlijk dat jullie een beetje langs elkaar heen praten.
De opmerking van Muis was volgens mij gewoon haar mening en zeker niet bedoeld om F-r af te katten want Muis kan wel pittigere opmerkingen maken als ze wil.
En van Greys snap ik het ook wel want door de dingetjes van de laatste tijd wil ze gewoon zorgen dat niemand zich gekwetst of beledigd wordt, maar is ze volgens mij vandaag iets te snel met haar conclusies.
Ik hoop dat iedereen die hier post gewoon mag zeggen wat hij/zij denkt maar dan wel op een fatsoenlijke manier en als iemand zich dan beledigd of gekwetst voelt geeft diegene het maar aan want soms maak ik ook wel eens een geintje maar dat komt dan net verkeerd over terwijl ik het niet zo bedoel.
Ik snap soms ook niet alle geintjes hier maar ik trek het me niet aan aangezien ik normaal van de goede bedoelingen van iedereen uit ga.
Gefeliciteerd, want dit is in jouw geval echt goed nieuws!quote:
En, nog iets zinnigs te horen gekregen? En hoe gaat het nu met heup en buik?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:55 schreef Rewimo het volgende:
JF ik kan ook niet ff rustig naar het ziekenhuis zonder dat jullie de tent afbreken
Blijf dan ook gewoon thuisquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:55 schreef Rewimo het volgende:
JF ik kan ook niet ff rustig naar het ziekenhuis zonder dat jullie de tent afbreken
dank je en dank je!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, want dit is in jouw geval echt goed nieuws!
Ook nog feli trouwens met je tentamen.
Dan maar duimen dat het goed blijft gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
dank je en dank je!
Maar aan de andere kant had ik gehoopt dat ze wel wat zouden vinden zodat we weten wat de oorzaak van de darmkrampen en misselijkheid is.
Maar goed, sinds een paar dagen gaat het eigenlijk heel goed! Mochten de klachten erger worden dan moet ik naar de maag-, lever-, darmarts.
Begin een handeltjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
heb je al eens een eet/drink dagboek bijgehouden?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
dank je en dank je!
Maar aan de andere kant had ik gehoopt dat ze wel wat zouden vinden zodat we weten wat de oorzaak van de darmkrampen en misselijkheid is.
Maar goed, sinds een paar dagen gaat het eigenlijk heel goed! Mochten de klachten erger worden dan moet ik naar de maag-, lever-, darmarts.
Nee nooit bijgehouden, maar ik heb wel gelet op gezonder eten en kijken hoe de klachten dan zijn. Dat maakt geen bal uit wat ik eet of drink, de klachten komen/kwamen toch wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je al eens een eet/drink dagboek bijgehouden?
dat was voor mij de verduidelijking in mijn klachten
melk/chocomelk? > rennen naar wc
enzovoor de rest
En serieus: wat voor weer het is, de temperatuur, moment in je cyclus, algehele gesteldheid (of je en beetje goed geslapen hebt, of je last hebt van stress of dat er andere dingen spelen in je leven), etc.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:10 schreef Oognip het volgende:
Nee nooit bijgehouden, maar ik heb wel gelet op gezonder eten en kijken hoe de klachten dan zijn. Dat maakt geen bal uit wat ik eet of drink, de klachten komen/kwamen toch wel.
Maar als de klachten weer terug komen is het misschien wel een idee om precies bij te houden wat ik eet en drink
idd, ik kan bij bepaalde dingen echt op een papiertje schrijven dat ik die dag/middag/avond buikpijn krijg, hoofdpijn ga hebben etc.\quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En serieus: wat voor weer het is, de temperatuur, moment in je cyclus, algehele gesteldheid (of je en beetje goed geslapen hebt, of je last hebt van stress of dat er andere dingen spelen in je leven), etc.
Dat kan inderdaad ook allemaal invloed hebben. Goed idee om eens bij te gaan houdenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En serieus: wat voor weer het is, de temperatuur, moment in je cyclus, algehele gesteldheid (of je en beetje goed geslapen hebt, of je last hebt van stress of dat er andere dingen spelen in je leven), etc.
Ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:15 schreef Ynske het volgende:
idd, ik kan bij bepaalde dingen echt op een papiertje schrijven dat ik die dag/middag/avond buikpijn krijg, hoofdpijn ga hebben etc.\
en soms kies je dan bewust voor die situatie.
idd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ik heb dan ook járen en járen naar het patroon gezocht. Soms verrast mijn lijf me overigens nog wel eens hoor. Kan ik ineens wél ergens tegen (of ineens niet meer).
Omgekeerd werkt het trouwens ook:quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:19 schreef Ynske het volgende:
idd.
eens in de zoveel tijd is een beker warme choco de buikloop/pijn waard. mits er een kruik en deken in de buurt is
Jezus fuck, zeg me niet dat je geen foto van mn honden online kan vinden zonder al te veel moeite te doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
oh-oh heb je een foto van het koppie van 1 van je nakerds..wil ff zien welk haar ik nog meer moet weghalen.
We do aim to please you lord Baafquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vervelen, ik?Met damestennis op TV, Vlaamse Gaaien in de binnenplaats en regelmatig een catfight hierzo? Ik kom m'n tijd wel door en dan is er nog genoeg dat ik wil doen
Ik heb ook geen zin en ik red het eigenlijk wel zonder, maar ik heb ineens het gevoel dat ik niet zonder een tompouce kan vanavondquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest boodschappen doen maar ik heb geen zin, ik ga morgen wel
close-upquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck, zeg me niet dat je geen foto van mn honden online kan vinden zonder al te veel moeite te doen![]()
Ja die zit dr ongetwijfeld wel ergens tussen mop, moet ik zelf ook zoeken.quote:
Ik heb er nog 3quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook geen zin en ik red het eigenlijk wel zonder, maar ik heb ineens het gevoel dat ik niet zonder een tompouce kan vanavond
Not today. Today is not that day!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Muis006 het volgende:
Strega, what do we say to death?
[ afbeelding ]
Ze mag ze zo hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef oh-oh het volgende:
Nou Greys, van Elies moet je t hebben, ik vind je echt keisneu
Hoezo keisneu?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef oh-oh het volgende:
Nou Greys, van Elies moet je t hebben, ik vind je echt keisneu
Wrom begin je nu over tompoucen? Nu wil ik ook, zo een van de Hema.....quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo keisneu?
Ze heeft me gewoon een goed idee doorgetelepatiet. En de Jumbo is dichtbij
Ook lekker... ik heb aardbeien.quote:
Vreemd genoeg zag ik alleen jouw posts dubbelquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Blijf dan ook gewoon thuis
Hoe'st? Nog steeds alles dubbel? Sinds wanneer zie jij eigenlijk dubbel
Ja, maar fijn voor Bamba!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:51 schreef ElisaB het volgende:
Over twee nachtjes gaat de poes van Bamba weer naar huis
Ik zal hem missen (niet dat ie bij mij logeert, maar het is leuk 'm te zien als ik bij MammaElisaB & PappaElisaB ben)
Tja, dan maar weer wachten dus...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zag ik alleen jouw posts dubbel![]()
Ben op controle geweest, bloed geprikt en nu wachten op de uitslag.
Ja vastwel!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja, arme Bamba zonder poes, Bambaman zal ook wel blij zijn
En Elies die poes maar aaien heel de tijdquote:
En ook voor poes hoor; die zal vast blij zijn als ie weer eens naar buiten magquote:
Lief, denk ik, maar binnen zeer korte tijd ben ik treurwilg-mèt-tompouce.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond je maar een tompouceloze treurwilg![]()
Allemaal haar schuld!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Wrom begin je nu over tompoucen? Nu wil ik ook, zo een van de Hema.....
Ik bewaar het dekseltje altijd voor het laatst.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik lust van tompoucen alleen het dekseltje en Chico mag altijd de pudding
Beetje groot genoeg zodat ik er nog naast kan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:59 schreef Strega het volgende:
Ik heb net een koelband voor Bullie besteld, Hawaïn style en een nieuwe halsband, Rogz for Dogs, planet.
Ik ook. (Ik eet alleen bijna nooit tompouce)quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bewaar het dekseltje altijd voor het laatst.
Makkie!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beetje groot genoeg zodat ik er nog naast kan?
Bannnnnnnnnnnnd, geen badquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beetje groot genoeg zodat ik er nog naast kan?
Nee, maar hondenzwembadje hadden we al, daar kan Elies makkelijk bij!quote:
Fun, fun, fun!quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:44 schreef oh-oh het volgende:
EN VERDOMME BARBAAF, ZORG DAN ES VOOR WAT LEUKE VLAAMSE GAAIEN PICS , DRAAG OOK ES IETS BIJ HIER OF ZO
Try harderquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Ik doe m'n best maar zodra ze doorhebben dat ik ze doorheb zijn ze er vandoor. Ze zijn soms met z'n drieen, waarvan eentje echt kleiner is dus ik denk een gezinnetje
jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Nonneponpoepje
![]()
Zag ik nou net bij boulevard dat Do en Kelly Pfaff en dat kutjonk van dat kindersongfestival in de jury van My name is zitten?
Samen met Koning Kwalbert?
Zo, zeg dat wel zeg, blegh, erger dan Jordy van Loon vind ik die klikkedieklakquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja![]()
kwalbert moet kleine ralfje maar weer snel in zn kelder opbergen
bedabedidoequote:Op donderdag 30 juni 2011 19:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, zeg dat wel zeg, blegh, erger dan Jordy van Loon vind ik die klikkedieklak![]()
Over kutkinderen gesproken, hier zijn ze knalvuurwerk af aan het steken
Lekker.... maar ik zit alweer. Ik flikker mooi dat pak wegquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Had ik maar een bucks, dan knalde ik terug![]()
Appelsap is keismerig Qwea, paardenzeik
I feel ya.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Bwhehe, ik ga aan de instant waterschijt van chocomel en sommige soorten ijs.
Echt , dan blijft het eruit spuiten als water
Ik had het laatst nog met die bak kruisbessen, bloody hellquote:
Maar dan ook zo vanuit het niks he? Ik had in de keuken 2 glazen gehad en bij het eten 1. Pas ruim 20 min na eten kwam het in enequote:Op donderdag 30 juni 2011 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had het laatst nog met die bak kruisbessen, bloody hell
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Gastgezin Redcat: Cat's 8e nestje - Poema in tha house!
Ik voelde het ineens zo vallen, bamquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dan ook zo vanuit het niks he? Ik had in de keuken 2 glazen gehad en bij het eten 1. Pas ruim 20 min na eten kwam het in ene
Ja, same herequote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, same hereScheelde weinig voor mn slipperdepipje
De poep is ok, door naar projekt tietquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:11 schreef Oognip het volgende:
Mijn ene tiet jeukt zo erg sinds gisteren
Wat ben je toch leukquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De poep is ok, door naar projekt tiet
quote:
Ze is bij mij in de leer geweest. Kun je nagaan hoe leuk ik benquote:
Ik met jou, want jij moet hem schoonmakenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb ook medelijden met mijn wc deze week
Ook es gehad, maar naast het bed. Heb het laten liggen. Ik was écht niet in staat het op te ruimenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest es migraine kotsen, en toen kotste ik zo achter de pot en over de pot, en kon ik het jankend gaan schoonmaken, al kotsend
Hier ook... maar het hoerige is dat de douchecel de boel afscheid... dus de stront blijft dan mooi weglopen tegen de douchecel aanquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach de douche zit er gelijk naast, dus kan direct de pot schoonspuiten![]()
Ik moest wel, aangekoekte brokjeskots is helemaal kut van je tegels te krabbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook es gehad, maar naast het bed. Heb het laten liggen. Ik was écht niet in staat het op te ruimen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest wel, aangekoekte brokjeskots is helemaal kut van je tegels te krabben
Kutwijf strontschijtwijfquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
Wat ik wel triest vind.... Ik heb niet eens een picca voor jullie van mijn spetterstront gemaakt
Gewoon lekker op de plee gaan etenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
Ik wil watermeloen of galiameloen... maar ik durf niet
Ja, lekker tussen die nucleaire dampenquote:
Reactie op mij? Ik vind het echt een ranzig plaatje.quote:
Mocht ik nog weer moeten, krijg je hem in je PM. Erewoordquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mocht ik nog weer moeten, krijg je hem in je PM. Erewoord
Mijn plee was goorderquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Reactie op mij? Ik vind het echt een ranzig plaatje.
Maar die post je niet op fok.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Mn zusje had een keer gezopen en in dr slaap dr hele bed en dr hele haar ondergekotst, en die dacht toen ook dat mn moeder of zo dat wel even op zouden ruimen 's morgens
Uitzondering, ik was vergeten een foto te makenquote:
Ik ook.quote:
Ik was toch op defqon? Nou, de gorigheidquote:
Best wel jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook.En op moeten ruimen ook.
En toch vind ik het niet prettig om zo onverwachts langs te scrollen als je in de SC kijkt. Gek he?
Ik neem altijd een emmer mee in dat gevalquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Of buikgriep hebben en terwijl je zit te waterpoepspuiten ook moeten kotsen en niet op kunnen staan voor een emmer, dat is ook echt balen man
Ja, hallo. Ik wist niet eens meer hoe ik thuis was gekomen, nog steeds niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Je moet ook nooit in de wasbak kotsen, dat is echt dom
Het was me nog nooit overkomen, nu gebeurt me dat niet meer hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik neem altijd een emmer mee in dat geval
Ooh ja! Of klaar zijn met spetterstront en er dan maar overheen kosten. Die geurquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Of buikgriep hebben en terwijl je zit te waterpoepspuiten ook moeten kotsen en niet op kunnen staan voor een emmer, dat is ook echt balen man
Heb je wel warme voetenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was me nog nooit overkomen, nu gebeurt me dat niet meer hoor![]()
Ik had zelfs in mn laarzen gekotst
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja! Of klaar zijn met spetterstront en er dan maar overheen kosten. Die geur
Kende je die nog niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG.
I was like :![]()
!
Mike was like :![]()
!!!!
Ooh men, te gooooooooooooooooooor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan wil dat kotsen wel lukken
![]()
Of als je dan kotst, dat je zo van onderen ook mee leeg golft
Ooh ja?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Of weer schijten van het kotsen, dat kan ook hoor, door die dubbelklap beweging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |