Ja, slome, moet je maar opletten. Ik heb er echt de tijd voor genomen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Aw crap, ik wilde voor een Jessie J en Shay adoratietopic gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Jaquote:
En als Fokken nou je werk is?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Jahet moest verboden worden om te werken tijdens het Fokken
quote:
Aangepastquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Jahet moest verboden worden ander werk te doen tijdens het Fokken
Ooooh ik kan je tenen zienquote:
Was je op tijd? En vond Ean het leuk, de wandeling?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo weer terug van de ikea en het ziet er nu ineens heel donker uit verwacht zo regen.
Gezellig hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was ruim op tijd en ze vond het prima. De hele weg geslapen en nu naar de fysio mag ze weer mee
Jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:12 schreef Oognip het volgende:
Wat is kittens opvangen toch eigenlijk stom
QFTquote:
Hoezo, zijn ze vervelendquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:12 schreef Oognip het volgende:
Wat is kittens opvangen toch eigenlijk stom
Aaaah tof, ja, ze zijn al een poos bezig met opnames, ik heb laatst al allemaal spoilers gespamd hierquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:36 schreef Muis006 het volgende:
Een heel artikel met ze in Vara TV magazine
*Gaat lezen*.
quote:
Ze zijn super lief en helemaal niet vervelend, maar ik haat het gewoon dat ze weer weg moetenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er 50min opgelopen
Zijn je kittens niet lief vandaag oognip?
Ja dat lijkt me ook moeilijk,maar ze gaan vanuit jou gelukkig wel naar een baasje en niet naar het aasielquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn super lief en helemaal niet vervelend, maar ik haat het gewoon dat ze weer weg moeten
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:44 schreef Muis006 het volgende:
Ramon over de Snorkels: Het hele leven onderwater fascineerde me. Ik kom uit Limburg, dan zwommen we weleens in de Maas en dan ging ik ervan uit dat je in de Maas ook zo'n onderwaterwereld had. Ik durfde ook nooit het water in omdat ik bang was dat ik een van die Snorkels zou doodtrappen. Dan zei mijn moeder: die zitten helemaal in het midden, jongen, daar kun je niet staan.
Ik zou het doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, ik ga zelf boodschappen doen vandaag, neem ik de Varagids wel mee
Een Knol in een zwijnenstal?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou het doenTim Knol staat erin en zijn huis is een troep man
Ik ken hem alleen van Doe maar normaalquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik haat Tim Knol echt heel erg![]()
Of nou ja, die gast niet, maar wel die kutmuziek met zn baggerengels![]()
Uhm, wat?quote:
Wat gaaf!quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:58 schreef Cat22 het volgende:
*binnenvalpost @work*
Ik ga dadelijk een moederpoes ophalen!Met beebies in de buik!
Tofquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:58 schreef Cat22 het volgende:
*binnenvalpost @work*
beebjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:58 schreef Cat22 het volgende:
*binnenvalpost @work*
95 cent is toch niet zo'n ramp? En 11 artikelen bij esprit is al gauw een paar honderd euro, dan snap ik wel dat ze geen enorme pakketten willen versturen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Weer een nestje bij huize cat![]()
Dit keer probeer ik wel te komen
Ik heb net online geshopt bij de esprit. Tegenwoordig kun je nog maar 11 artikelen bestellen en dan moet je je bestelling afronden en dan weer opnieuw beginnen. Ze vangen ze telkens de verpakkingskosten
Oplossing: vriend blijft thuis met ean en jij gaat naar esprit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was dus enthousiast aan het verder klikken en toen bleek de helft dus niet op de lijst te staan.
Ik zie mezelf nog niet gaan passen met kind in de kw en vriend heeft een hekel aan winkelen dus die kan het thuis passen en past het niet stuur ik het terug
Nuchter of dronken?quote:
What else is new, tis al 15.21 jonguhquote:
Met de nadruk op stront?quote:
RIP aan de nabestaanden in dat geval.quote:
Awwwwquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Muizel, Chico gives you a hug:
[ afbeelding ]
Omdat je baas bent![]()
[ afbeelding ]
Lieve Chicoquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Muizel, Chico gives you a hug:
[ afbeelding ]
Omdat je baas bent![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik vind dat zo leuk. Echt z'n eigen knuffel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Thnx!
Chico ligt echt de hele dag met die muis te vrijen naast me, ik blijf het zo leuk vinden![]()
Thuis wordt Robijntje telkens door Sjon of zo op de grond gesmeten, dus daar kan ie nooit lekker chillen met zn knuffel op de bank
Hier alleen Chico.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat zo leuk. Echt z'n eigen knuffel.
Hier doet Tashi dat eigenlijk alleen en Midas.
Wat ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:32 schreef Muis006 het volgende:
Het komt hier in een keer met bakken uit de hemel
Boringquote:
Jompelbinnenvalpost@workquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:58 schreef Cat22 het volgende:
*binnenvalpost @work*
Ze wil gewoon dat het weer zo werkt als dat het eerste werkte bij het online bestellen, ik wil dat ook altijd, kutwijzigingen altijd als je net ergens aan gewend bentquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oplossing: vriend blijft thuis met ean en jij gaat naar esprit.
MM al wat gehoord van z'n aanbieding?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef Qwea het volgende:
pffffffff tuinieren zuigt. Bekaf, poot doet tyfus pijn.
Mike is bezig met de rest. Maar de heg is wel geknipt
Nope, we wachten ongeduldigquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:59 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi
[..]
MM al wat gehoord van z'n aanbieding?
Ow wat stom zegquote:
Dat snap ik wel, verandering is wennen, maar het is dan ook weer zoiets om te gaan klagen over die hele 95 cent verpakkingskosten per 11 artikelen, terwijl het bij bijv. Wehkamp 6 euro is ofzo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat het weer zo werkt als dat het eerste werkte bij het online bestellen, ik wil dat ook altijd, kutwijzigingen altijd als je net ergens aan gewend bent
@Oognip, gefeliciteerd met het halen van je moeilijkste tentamen
@All: hoiiiiiiiiiii
95 cent, nou, poehquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, verandering is wennen, maar het is dan ook weer zoiets om te gaan klagen over die hele 95 cent verpakkingskosten per 11 artikelen, terwijl het bij bijv. Wehkamp 6 euro is ofzo.
Is dat ook al klagen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, verandering is wennen, maar het is dan ook weer zoiets om te gaan klagen over die hele 95 cent verpakkingskosten per 11 artikelen, terwijl het bij bijv. Wehkamp 6 euro is ofzo.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
alhoewel.. elke cent is het begin van je fortuin
Psiessssssssss.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
alhoewel.. elke cent is het begin van je fortuin
Jezus Greys, sorry hoor maar je leest er de laatste tijd wel heel erg veel in hoor. Dan mag die niet van ons klagen, dan die niet. Als ik ergens over klaag word ik ook vaak genoeg van repliek gediend. Zo gaat dat nou eenmaal op een forum.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:11 schreef Greys het volgende:
Effe he... wij klagen zo ongeveer non stop over het weer, over kutcollega's die in de keuken staan te roken, over het feit dat tuinieren kut is, over de kat die niet goed kan klimmen, over het feit dat we zondag niet kunnen gaan werken, over echt van álles en nog wat, maar een ander mag niet ff noemen dat ze het onzin vindt dat je bij meer dan 11 artikelen een nieuwe bestelling moet aanmaken?
Jezus Muis, PI niet gezien?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jezus Greys, sorry hoor maar je leest er de laatste tijd wel heel erg veel in hoor. Dan mag die niet van ons klagen, dan die niet. Als ik ergens over klaag word ik ook vaak genoeg van repliek gediend. Zo gaat dat nou eenmaal op een forum.
Ik zou het in ieder geval op prijs stellen dat je niet meteen het slechte achter een opmerking zoekt en begint met "mag diegene niet even klagen dan"? Mag ik niet even nuanceren dan?
Ja ik heb je PI gezienquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus Muis, PI niet gezien?
Ik maak er toch helemaal geen big deal van? Het valt me alleen op dat de ene helft hier zo ongeveer non stop zonder probleem 'mag' klagen over van alles en nog wat en dat een ander die even iets te miepen heeft zo ongeveer niet moet zeiken.
Mag ik daar ook gewoon mijn mening nog over geven als mede-user hier alsjeblieft?
Of ook al niet meer? Ik ben naast mod ook gewoon nog user hoor. Sjonge. En ik vind de sfeer hier de laatste tijd nogal kut vaak. En het zijn altijd dezelfden waar effe iets over gezegd moet worden. Dat ben ik een bietje beu en als USER zeg ik daar iets van ja.
fakking tell me about it. 600 euro, hoppa, 3 dagen was het opquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Psiessssssssss.
Ik zou willen dat ik daar eens iets vaker bij stil stond
quote:
Dweilen, bitchquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:14 schreef Greys het volgende:
Oh, mijn bejaarde piest weer ff vrolijk in de keuken
Als je op FR doelt, die zag ik hier vandaag alleen maar vrolijk doen verder over haar geslaagde IKEA tripje verder etc.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Er is wel heel erg veel verschil tussen mensen die alleen maar klagen en negatief doen en mensen die klagen en geinen en ook vrolijk en leuk kunnen doen , maar dat is just my 2 cents.
OGEN DICHT ALLEMAAL!!!quote:
HOAX!!!!!!!11111111quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben naast mod ook gewoon nog user hoor.
OGEN DICHT MUIS, SNEL!!!!!!!!quote:
Echt? Wacht, ik bel de krant.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Die laatste zin, hele wijze woorden, ik geloof dat ik iets geleerd heb van Muis vandaag, misschien
Jezus! Doof, ogen die niet sluiten. Verder nog iets?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn ogen sluiten niet helemaal
*Zet zonnebril op*
Jezus fuck Muis, wat kan je eigenlijk wel?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn ogen sluiten niet helemaal
*Zet zonnebril op*
GMTAquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus! Doof, ogen die niet sluiten. Verder nog iets?
Ik vind het prima als je me wil quoten... maar het was kut tuinieren en hoerige kutinternet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Q over haar kutinternet en hoerige tuinieren.
Ik weet nu al niet meer wat ik zei dus laat maarquote:
Ik pies bijna in mn slipje.quote:
Jij begon er toch zeker mee, met die smiley?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of je panty te strak zit Muis, maar wij hebben bij mijn weten echt nog NOOIT ruzie gehad. Waar of niet? Ik heb werkelijk geen flauw idee waar ik ineens jouw![]()
aan te danken heb, maar ik vind het verdomde jammer. Sinds wanneer kunnen we niet eens meer normaal over zoiets praten? Ik begon niet met bitchen hoor, ik vroeg me gewoon iets af. Ik verbood je niets, ik deed geen poging daartoe, ik katte je niet af. Maar whatever, het zal allemaal wel. Dit is wel precies wat ik bedoel met de negatief veranderde sfeer hier de laatste tijd. Echt heel erg jammer.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck Muis, wat kan je eigenlijk wel?
Nou, die wacht al weken, faalneusquote:
Kreupele. luie zuipschuitquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus! Doof, ogen die niet sluiten. Verder nog iets?
Ooh, je hebt je vocabulaire opgekrikt zie ik?quote:
Jij bent toch echt de eerste die die "quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, de post waar jij zo enorm over viel was gewoon zonder
MetPI. Dus ik begon helemaal nergens mee. Dat je er daarna zo enorm over uit je plaat gaat moet jij weten, maar dan mag ik het neem ik aan gewoon ook niet snappen.
En als ik steeds dezelfde opmerking moet maken "als een kapotte grammofoonplaat" dan moet je je wellicht ten eerste afvragen of ik het tegen JOU al eerder heb gezegd (volgens mij niet?) en ten tweede zal het dan wel een reden hebben dat ik het steeds weer zeg. Omdat ik het kennelijk nog steeds zo voel en vind. Omdat er niets verandert en het alleen maar rotter wordt hier soms.
Dan krijg je dat je het nog eens zegt. En nog eens zegt. En nog steeds vriendelijk zegt. Maar dat laatste wordt dan niet gewaardeerd, integendeel.
Verder moeten we het maar een keer per PM uitpraten, want dit gaat helemaal nergens over. Nu even niet, want ik ga nu lekker die bejaarde uitlaten
Verlaagd juist, naar jouw niveau.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, je hebt je vocabulaire opgekrikt zie ik?
Wijze woorden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:27 schreef Strega het volgende:
Lieverds, voor het gaat rellen, morgen is het nieuwe maan.Misschien even tot 10 tellen voor je losbarst.......(dit geldt voor allen, zonder aanzien des persoons)
Pffff. Ik krijg de indruk dat jij de discussie hier wil laten voor wat het is, stem daarmee in en dan die opmerking er achteraan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
Nou blij dat jij je in elk geval beter voelt Muis.
Voor mij geldt het omgekeerde. Maar da's dan jammer en daar deal ik zelf wel mee.
Vervelen, ik?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow wat stom zeg![]()
Baaf, vakantieman, verveel je je al?
![]()
Dat was dan ook mijn afronding van mijn gedeelte van onze discussie hierquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pffff. Ik krijg de indruk dat jij de discussie hier wil laten voor wat het is, stem daarmee in en dan die opmerking er achteraan.
Bedenk even wat je wil met dit gesprek dan.
Auch!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Verlaagd juist, naar jouw niveau.
Omdat je niet naar school gaat enzo.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Wijze woorden.![]()
Ik denk persoonlijk dat jullie een beetje langs elkaar heen praten.
De opmerking van Muis was volgens mij gewoon haar mening en zeker niet bedoeld om F-r af te katten want Muis kan wel pittigere opmerkingen maken als ze wil.
En van Greys snap ik het ook wel want door de dingetjes van de laatste tijd wil ze gewoon zorgen dat niemand zich gekwetst of beledigd wordt, maar is ze volgens mij vandaag iets te snel met haar conclusies.
Ik hoop dat iedereen die hier post gewoon mag zeggen wat hij/zij denkt maar dan wel op een fatsoenlijke manier en als iemand zich dan beledigd of gekwetst voelt geeft diegene het maar aan want soms maak ik ook wel eens een geintje maar dat komt dan net verkeerd over terwijl ik het niet zo bedoel.
Ik snap soms ook niet alle geintjes hier maar ik trek het me niet aan aangezien ik normaal van de goede bedoelingen van iedereen uit ga.
Gefeliciteerd, want dit is in jouw geval echt goed nieuws!quote:
En, nog iets zinnigs te horen gekregen? En hoe gaat het nu met heup en buik?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:55 schreef Rewimo het volgende:
JF ik kan ook niet ff rustig naar het ziekenhuis zonder dat jullie de tent afbreken
Blijf dan ook gewoon thuisquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:55 schreef Rewimo het volgende:
JF ik kan ook niet ff rustig naar het ziekenhuis zonder dat jullie de tent afbreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |