Hun cynisme, sarcasme en onbeleefdheid is gewoon grappig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
Speciaal voor VS ga ik nog een aflevering van Geer en Goor bekijken
Ace?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:38 schreef betyar het volgende:
Gewoon de rock uit de jaren 70 en 80 en (rock)muziek uit de 90's, de rest zuigt........
Logisch.quote:
*Bitch-slapt VS*quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hun cynisme, sarcasme en onbeleefdheid is gewoon grappig.
Radio 1 staat vaak op in de auto.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:41 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we het over radiozenders hebben, ben ik de enige die regelmatig naar BNR nieuwsradio luistert? Vind het een best leuke zender met veel interessante gasten, onderwerpen en gesprekken.
Daarbuiten luister ik eigenlijk alleen maar m'n eigen muziek op m'n telefoon, lange leve de USB-kabels.*
* Niet helemaal waar, als ik in Duitsland ben dan luister ik af en toe naar de Britse soldatenzender of als ik in centraal Duitsland bent naar "American Forces Network Europe - AFN the Eagle". Die zenders zijn hilarisch om naar te luisteren, weliswaar niet de muziek maar de manier van presenteren en de hele "air" die eromheen hangt is geweldig.
Je hebt gewoon geen humor.quote:
Ik denk dat het probleem is dat ik juist wel humor heb.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen humor.
Kunstig mensen afkraken is gewoon grappig.
Fuck yeah, knal die criminelen aan gort.quote:'Zet leger in tegen overvallers'
AMSTERDAM - De overval op een geldtransportbedrijf waarbij dinsdagnacht mitrailleurs werden gebruikt en de daders uiteindelijk wisten te ontkomen laat zien dat het tijd is de krijgsmacht in te zetten.
Niet dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem is dat ik juist wel humor heb.
Ik? Niet echt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Top, er is tenminste nog enig intellect aanwezig in dit topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |