Ik kan op deze foto niet goed zien wat is toegepast, maar het kan ook door 2 stenen 'koud' tegen elkaar aan te metselen. (dus zonder kitvoeg van ca. 1cm). Officieel 'mag' het niet, maar in de praktijk wordt deze oplossing wel vaak gedaan omdat het simpelweg mooier is en de kans op ongewenste scheurvorming alsnog met 90% afneemt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is er een andersoortige oplossing voor dan? Het viel me bij onze woning ook meteen op.
Vaak wel en net zo vaak lijkt dat wellicht zo maar heeft ook zijn nadelen (Belgie wil bijv. Nederlandse bewoners extra gaan belasten vanwege al jarenlang "te goedkoop wonen" en daarom staan er inmiddels in de grensstreek al heel wat stulpjes binnenkort te koop) dus DS blijft op eigen bodem en betaald braaf zijn Nederlandse belasting op Brabantse bodem .quote:Op zondag 31 juli 2011 17:44 schreef jpjedi het volgende:
Mooi huis!
Normaal staan de huizen van dit segment aan de andere kant van de grens
Vind hem bijzonder en vermoed dat het mooi staat.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:32 schreef DS4 het volgende:
Niet iedereen zal de lamp mooi vinden, dat is nu eenmaal vaak met uitgesproken design, hate it or love it...
Er worden er in ieder geval maar maximaal 300 van gemaakt (in deze versie), dus als je het niets vindt: wees niet bevreesd, de kans dat je er tegenaan loopt is vrij klein.
Second that. Maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje jammer dat je je hebt laten verleiden tot zo'n limited edition. Voor een optimale uitstraling – letterlijk en figuurlijk – moet dat ding gewoon wit zijn, en in jouw vide al helemaal.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind hem bijzonder en vermoed dat het mooi staat.
Ik heb mij niet laten verleiden tot de LE, maar vroeg zelf om een andere kleur. Nou, die was er... de LE...quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:23 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje jammer dat je je hebt laten verleiden tot zo'n limited edition. Voor een optimale uitstraling – letterlijk en figuurlijk – moet dat ding gewoon wit zijn, en in jouw vide al helemaal.
Niet in detail.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:35 schreef tjoptjop het volgende:
Al enig idee wat je qua AV gaat doen in de bios?
Zowieso is de kans dat je er tegen aan loopt vrij klein, de lamp hangt aardig hoog zo te zienquote:Op zondag 31 juli 2011 20:32 schreef DS4 het volgende:
Niet iedereen zal de lamp mooi vinden, dat is nu eenmaal vaak met uitgesproken design, hate it or love it...
Er worden er in ieder geval maar maximaal 300 van gemaakt (in deze versie), dus als je het niets vindt: wees niet bevreesd, de kans dat je er tegenaan loopt is vrij klein.
Wat me opvalt, en wat ik dus ook niet mooi vind, is de afvoer van het openhaard-kanaal.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef DS4 het volgende:
En ook maar even de achterzijde, nu met de houtafwerking aan de zijkant!
[ afbeelding ]
Ik denk dat daarvoor de horizontale afstand te groot is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:14 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Wat me opvalt, en wat ik dus ook niet mooi vind, is de afvoer van het openhaard-kanaal.
Kon deze niet wat subtieler worden weggewerkt in één van de grote schoorstenen?
Da's dan wel ongelukkig, maar dat kan (lijkt me) ook niet anders.quote:En (als ik me niet vergis) komt de pijp ook nog boven de nok uit waardoor je hem aan de voorkant van de woning ook nog (een stukje) ziet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |