abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100129091
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef k_man het volgende:
Mooi lampje.
Dit, erg gaaf design :Y
  zondag 31 juli 2011 @ 17:34:34 #177
100623 The_Mich
Vakmanschap door meesterschap!
pi_100162018
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Is er een andersoortige oplossing voor dan? Het viel me bij onze woning ook meteen op.
Ik kan op deze foto niet goed zien wat is toegepast, maar het kan ook door 2 stenen 'koud' tegen elkaar aan te metselen. (dus zonder kitvoeg van ca. 1cm). Officieel 'mag' het niet, maar in de praktijk wordt deze oplossing wel vaak gedaan omdat het simpelweg mooier is en de kans op ongewenste scheurvorming alsnog met 90% afneemt.
When I was praying to myself, I suddenly realised: I am God!
pi_100162213
Het huis is top maar dat lampje in de vide :X (is net een stuk karton wat in een spiraal gesneden is met een paar ijzerdraadjes naar het aansluitpunt, het hangt ook zo lummelig)
Sorry DS :@
De rest wordt vast super maar die lamp, eh, niet echt jouw stijl in mijn ogen maar ik verwacht ook veel te veel van jou :*
(maar ik snap dan ook geen hól van "design", uitzonderingen daargelaten)
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_100162327
Ik vind de lamp ook niet mooi :@. Lompe dingen, daar hou ik van B-).
pi_100162381
Mooi huis!

Normaal staan de huizen van dit segment aan de andere kant van de grens :P
pi_100162458
Maar ik hou wel van mensen die gewoon dóen wat zij willen, smaken verschillen (God zij dank) maar dat dan "design" ook door anderen gewaardeerd moet worden beats me en hoeft niet.
Een huis is pas echt leuk als het bij de bewoners past en dat heeft imo niets te maken met grootte, prijs of weet ik wat. Een huis waar iemand zich lekker in voelt is een écht huis, leen bakker, ikea, meubeltrend of design, moet niet uitmaken.
Weet zeker dat DS er voor hem en zijn vrouw een echt huis van maakt maar ik voel me niet verplicht om het dan ook maar mooi te moeten vinden.
Maar het project op zich is natuurlijk wel heel bijzonder :Y ^O^

edit: waarschijnlijk ga ik heel hard kwijlen als het helemaal klaar is :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door Lottekoekkie op 31-07-2011 20:23:12 ]
pi_100162658
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:44 schreef jpjedi het volgende:
Mooi huis!

Normaal staan de huizen van dit segment aan de andere kant van de grens :P
Vaak wel en net zo vaak lijkt dat wellicht zo maar heeft ook zijn nadelen (Belgie wil bijv. Nederlandse bewoners extra gaan belasten vanwege al jarenlang "te goedkoop wonen" en daarom staan er inmiddels in de grensstreek al heel wat stulpjes binnenkort te koop) dus DS blijft op eigen bodem en betaald braaf zijn Nederlandse belasting op Brabantse bodem .
pi_100167607
Niet iedereen zal de lamp mooi vinden, dat is nu eenmaal vaak met uitgesproken design, hate it or love it...

Er worden er in ieder geval maar maximaal 300 van gemaakt (in deze versie), dus als je het niets vindt: wees niet bevreesd, de kans dat je er tegenaan loopt is vrij klein. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_100168146
Gelukkig wel ;)
(zijn er al 299 te veel :* )
pi_100168686
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 20:32 schreef DS4 het volgende:
Niet iedereen zal de lamp mooi vinden, dat is nu eenmaal vaak met uitgesproken design, hate it or love it...

Er worden er in ieder geval maar maximaal 300 van gemaakt (in deze versie), dus als je het niets vindt: wees niet bevreesd, de kans dat je er tegenaan loopt is vrij klein. ;)
Vind hem bijzonder en vermoed dat het mooi staat.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100179574
Al enig idee wat je qua AV gaat doen in de bios?
pi_100195210
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 20:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vind hem bijzonder en vermoed dat het mooi staat.
Second that. Maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje jammer dat je je hebt laten verleiden tot zo'n limited edition. Voor een optimale uitstraling – letterlijk en figuurlijk – moet dat ding gewoon wit zijn, en in jouw vide al helemaal.

My two cents, ontsproten aan het plichtsgevoel hier gepost te moeten hebben, omdat ik je topic met zoveel plezier lees.

Ik wacht vol ongeduld op je karpet!
“I don’t hate people. I just feel better when they’re not around.”
pi_100197726
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:23 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:

Maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje jammer dat je je hebt laten verleiden tot zo'n limited edition. Voor een optimale uitstraling – letterlijk en figuurlijk – moet dat ding gewoon wit zijn, en in jouw vide al helemaal.
Ik heb mij niet laten verleiden tot de LE, maar vroeg zelf om een andere kleur. Nou, die was er... de LE...

We hebben wel meer details met aluminium en derhalve past deze m.i. wel goed bij het huis. Maar daar kan natuurlijk anders over worden gedacht. ;)
pi_100197770
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:35 schreef tjoptjop het volgende:
Al enig idee wat je qua AV gaat doen in de bios?
Niet in detail.
  FOK!Fotograaf maandag 1 augustus 2011 @ 20:44:11 #190
13368 NiGeLaToR
pi_100206824
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niet in detail.
Er zijn full-hd 3D beamers met weinig crosstalk te koop tegenwoordig las ik op tweakers :+
pi_100209202
Full HD gaat het sowieso worden. Maar 3D? Is volgens mij nog niet voldoende ontwikkeld...
  FOK!Fotograaf maandag 1 augustus 2011 @ 21:49:00 #192
13368 NiGeLaToR
pi_100210010
Hmm ja, bij nader inzien is het of goeie full hd of een matige met-3d-gimmick.

En anders deze: http://www.projectorreviews.com/lg/cf3d/summary.php
pi_100211748
Echt een prachtig huis, die achterkant en de stijl...helemaal geweldig, het enige wat ik echt niet mooi vind is de lamp haha.
pi_100230070
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 20:32 schreef DS4 het volgende:

Zowieso is de kans dat je er tegen aan loopt vrij klein, de lamp hangt aardig hoog zo te zien ;)

Ik vind het zelf een mooie lamp, moet wel echt de ruimte hebben om tot zijn recht te komen maar dat heeft hij :)
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:14:06 #195
100623 The_Mich
Vakmanschap door meesterschap!
pi_100525620
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef DS4 het volgende:
En ook maar even de achterzijde, nu met de houtafwerking aan de zijkant!

[ afbeelding ]
Wat me opvalt, en wat ik dus ook niet mooi vind, is de afvoer van het openhaard-kanaal.
Kon deze niet wat subtieler worden weggewerkt in één van de grote schoorstenen?
Ik kan me voorstellen dat een muurdoorvoer (icm het vele glas) geen optie was, maar dit vind
ik toch wel een beetje 'magertjes' weggewerkt. En (als ik me niet vergis) komt de pijp ook nog boven de nok uit waardoor je hem aan de voorkant van de woning ook nog (een stukje) ziet..

Maar bovenalles, mooi speels ontwerp en goede (afgaande op de foto's) uitvoering.
Mag ik vragen wie de aannemer is?
When I was praying to myself, I suddenly realised: I am God!
pi_100528207
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:14 schreef The_Mich het volgende:

[..]

Wat me opvalt, en wat ik dus ook niet mooi vind, is de afvoer van het openhaard-kanaal.
Kon deze niet wat subtieler worden weggewerkt in één van de grote schoorstenen?
Ik denk dat daarvoor de horizontale afstand te groot is.

quote:
En (als ik me niet vergis) komt de pijp ook nog boven de nok uit waardoor je hem aan de voorkant van de woning ook nog (een stukje) ziet..
Da's dan wel ongelukkig, maar dat kan (lijkt me) ook niet anders.
pi_100533490
Dat pijpje is idd jammer, zeker in dat rieten dak maar zoals bij alles geldt ook hier: perfectie kun je nastreven maar echt bestaan doet het niet. En eigenlijk maakt dat het juist leuk, een klein iets wat nét het perfectionisme even een klein beetje doorbreekt.
Zo wordt het net niet té en des te interessanter.
pi_100541074
Het pijpje had iets lager moeten zijn en volledig strak. Dat was het ontwerp.

Maar aangezien ik eigenwijs ben en ik stond op het hebben van een open gashaard, in plaats van zo'n gashaard met glas ervoor... moest de pijp EN boven het dak uitsteken EN een trekkap hebben.

De pijp is daarmee wat minder mooi geworden, maar het interieur van de woning (en daar kijk je toch veel vaker naar) is daar weer mooier van geworden.

Dus: terechte klacht, maar zoals hierboven al opgemerkt: het ging niet anders.
pi_100541192
Je had ook de boley 995 oid kunnen nemen. dit model, de oester, heeft een afzuiging naar onderen en is ook geheel open ;) wel een fikse som duiten maar dan heb je ook iets. en in grote open ruimtes is het veel mooier dan zon smerige pijp.
pi_100556967
@Topic starter.

Dat gaat een mooi huis worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')