je kan zo'n pijp ook als stijl element in je ontwerp integreren. Ik vind t gewaagd wat DS4 heeft gedaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:24 schreef _VoiD_ het volgende:
Je had ook de boley 995 oid kunnen nemen. dit model, de oester, heeft een afzuiging naar onderen en is ook geheel openwel een fikse som duiten maar dan heb je ook iets. en in grote open ruimtes is het veel mooier dan zon smerige pijp.
betonnen speakers nemenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef DS4 het volgende:
De pijp in de inpandige serre zelf is inderdaad een stijlelement...
Misschien niet ieders kopje thee, maar dat geldt ook voor de speakers die in de woonkamer komen... Klinken geweldig, maar het zijn niet van die stylistische zuiltjes... die dan weer voor geen meter klinken, want er is natuurlijk een reden dat niet iedere speaker zo slank is.
+ type?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb je een plaatje van de speakers?
Je koopt die knul erbij?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:37 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief een van de personen die zo'n setje thuis heeft staan... Geeft nl. ook een beetje een indruk van het formaat.
Die krijg je erbij. Maar ik vind dat wel wat druk, dus ik heb een paar oude vrienden van hem gebeld en die nemen hem nu mee tijdens hun reis in Europa...quote:
Holy moses!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:37 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief een van de personen die zo'n setje thuis heeft staan... Geeft nl. ook een beetje een indruk van het formaat.
PMCquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:37 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
Studio monitor... 50% van de muziek die gemaakt wordt en 80% van de films die gemaakt worden worden gemaakt met behulp van deze speakers, althans, speakers van dit merk (maar meestal wel dit type overigens)...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een kast van een ding zeg, dat is gewoon PA-apparatuur
Aha. Een van de vloerstaanders. Ook erg leuk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:43 schreef tjoptjop het volgende:
PMC![]()
Hier komt waarschijnlijk binnen een jaar een setje OB1's te staan
jij hebt ze nog nooit gehoord dus...quote:
Dat lijken me toch wel erg ambitieuze cijfers. O.a. Genelec, Dynaudio, K+H zijn ook erg grote leveranciers op studio monitor gebiedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Studio monitor... 50% van de muziek die gemaakt wordt en 80% van de films die gemaakt worden worden gemaakt met behulp van deze speakers, althans, speakers van dit merk (maar meestal wel dit type overigens)...
Moet het nog eens goed proberen in m'n thuissituatie, heb nu een Musical Fidelity amp en probeer het eerst daar even mee (ik heb de OB1 ook geluisterd op een MF, alleen ander type, en dat klonk erg goed)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aha. Een van de vloerstaanders. Ook erg leuk.
Wel een Bryston er achter zetten. Dat is toch de beste combi.
Er staat ook dat ik dat denk...quote:
Het zijn de cijfers die ik heb. Maar ik heb er uiteraard niet zelf onderzoek naar gedaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:48 schreef tjoptjop het volgende:
Dat lijken me toch wel erg ambitieuze cijfers. O.a. Genelec, Dynaudio, K+H zijn ook erg grote leveranciers op studio monitor gebied
Ik neem ze dan ook met een korreltje zoutquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zijn de cijfers die ik heb. Maar ik heb er uiteraard niet zelf onderzoek naar gedaan.
Op zich zal het mij ook jeuken. Ik heb aardig wat speakers beluisterd, inclusief Magico's, Utopia's en weet ik wat en voor mij is dit de best klinkende luidspreker...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef tjoptjop het volgende:
Ik neem ze dan ook met een korreltje zout
Nee. Ik heb nog goed spul liggen en pas als dat niet fatsoenlijk gaat klinken is het tijd voor verandering.quote:
"ja maar ze zijn zo groot!"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog goed spul liggen en pas als dat niet fatsoenlijk gaat klinken is het tijd voor verandering.
Geld uitgeven kan altijd nog en ik ben wel iemand die zijn spullen langdurig gebruikt. Ik heb dus ook feitelijk iets aan 20 jaar garantie om maar eens wat te noemen.
(en ik heb mijn vrouw moeten beloven dat deze speakers blijvertjes zijn, maar dat is een makkelijke belofte... ik dank sowieso god op mijn blote knietjes dat mijn vrouw ook de meerwaarde hoorde van dit formaat speakers, hoewel je volgens mij stokdoof moet zijn om dat niet te horen, maar veel vrouwen willen het gewoon niet horen en die willen gewoon die speakers die zo mooi zijn, ongeacht of er geluid uit komt wat te pruimen valt)
Ik denk dat je naar de XBD kijkt... Die heeft een extra subwoofer, maar dat gaat helegaar niet beter klinken in mijn woning.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nog een klein beetje off-topic, maar ik zie prijzen van tussen de 25-30k GBP voor een set... Kijk ik verkeerd of heb je straks een Ford Focus in je huis staan?
De MB2S-A, die leek er het meeste opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk dat je naar de XBD kijkt... Die heeft een extra subwoofer, maar dat gaat helegaar niet beter klinken in mijn woning.
Het is ruwweg de helft van wat jij hebt gezien. Is dat een Fiesta?
Of even (laten) meten als het niet naar tevredenheid is. Maar hoeveel krediet heb je nog bij je vrouw?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef DS4 het volgende:
Niet primair. Wel lang bezig geweest met acoustisch plafond, maar hebben nu een leverancier die nog kan worden toegevoegd in een later stadium. Nadeel is dat het plafond dan minder strak wordt.
Wel gekozen voor een groot karpet op de vloer (16 m2) en in het deel waar de luidsprekers komen zijn hangende gordijnen voorzien.
Het is een kwestie van kijken of het voldoende is. Mocht akoestisch meer nodig zijn, dan komt het acoustisch plafond weer om de hoek.
(in de bioscoop daarentegen is wel acoustisch alles aangepast: alle wanden en vloer met tapijt, maar dat is dan ook een dedicated room)
Als ik 'm vindt mag je 'm van me hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef DS4 het volgende:
Stuur maar door. Ik ben genoeg hollander om extragratis spullen met open armen te ontvangen.
Bewust niet op geantwoord of wellicht over het hoofd gezien?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:14 schreef The_Mich het volgende:
[..]
blablabla.
Mag ik vragen wie de aannemer is?
Het antwoord kan eigenlijk heel kort zijn: zie deel 1.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:16 schreef D4Skunk het volgende:
En dus komen we eindelijk bij mijn vraag: zijn jullie nog van plan om extra kleur toe te voegen, en indien dit het geval is, hoe dan wel (muren/meubelstukken/decoratie/...) ?
Ok, makes sense...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het antwoord kan eigenlijk heel kort zijn: zie deel 1.
De kleur komt met de kunst aan de muur die zeer kleurrijk is. In de keuken zie je er al 1 hangen op de foto's.
In totaal zijn het 4 werken beneden die samen veel kleur toevoegen. Een beetje het nadeel van dingen laten zien als het niet af is... dan is de mix nog niet compleet en dus ook nog onjuist.
Daarnaast komt niet alles goed over op de foto. De bank die je op de foto op de achtergrond ziet komt op de foto over als gewoon grijs. Irl zit er echter een zweem paars in. Niet zodat het echt een paarse bank wordt (gelukkig niet), maar wel zodanig dat het een erg warme uitstraling heeft.
O ja, het karpet voegt ook nog kleur toe en is vrij groot.
Kortom: het eindresultaat zal echt weer een stuk mooier zijn dan dat het nu is.
Ja, dat is het leuke van de DS-165!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:02 schreef Divje het volgende:
kan je de rugleuningen van die bank 'verrijden' ? Ben verliefd op je bank
Ligt die waterpartij zo dicht bij je voordeur? Komt daar nog een pad over of zo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:20 schreef DS4 het volgende:
Waterpartij in de voortuin is gemaakt.
[ afbeelding ]
Volgende week gaan ze de voorgevel maken. Iedere dag een stapje verder dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |