abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 12 september 2011 @ 09:25:01 #276
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_101848436
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 23:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Kijk. Daar ben ik dan benieuwd naar. Zet je er tzt ook specs bij? :9

Over die rotzooi, hier is het ook wel redelijk netjes zo nu en dan, maar een gezellige rommel heeft toch ook wel wat?

Ik zou bij jullie haast nog geen glas op tafel durven zetten zo netjes als het is :X :o
Eens. Het is totaal mijn smaak niet. Het oogt nog sterieler dan een showroom en het heeft - voor mij - geen enkele sfeer of uitstraling. Ik zou me ook erg ongemakkelijk voelen. Bang om iets te knoeien, bang om even lekker de voeten op de bank te gooien etc.
Neemt niet weg dat ik benieuwd ben naar de bioscoop trouwens.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_101849501
Wie had dat gedacht danny dat wij het ooit nog eens met elkaar zouden zijn :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_101850419
Zaterdag een middagje aan het zagen geweest. Het resultaat ziet u hier:

en hier:

Dit alles samen moet het geraamte worden van de "verdiepingen". Er komen drie rijen. Bovenin de VIP-sectie met een stressless bioscoopopstelling (die al in een magazijn staat te wachten op de werkplek):

Daaronder een rij van 6 bioscoopstoelen en daar weer onder een rij van 5 bioscoopstoelen.

Bedoeling is dat je straks in een "gang" binnenkomt, om de stellage heen moet lopen voor het scherm door en dan aan de andere zijde naar boven lopen.

Aangezien een plaatje meer zegt dan 100 woorden:

Scherm wordt 4.50m breed.

Wanden worden bekleed met tapijt. Vloer eveneens. Zodat een mooie zwarte ruimte ontstaat met een goede akoestiek.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_101850456
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:25 schreef Danny het volgende:
Ik zou me ook erg ongemakkelijk voelen. Bang om iets te knoeien, bang om even lekker de voeten op de bank te gooien etc.

Dat komt dan eigenlijk wel goed uit, wij stellen het niet op prijs als gasten knoeien en ook al niet als ze de voeten op de bank mikken. ;)
  maandag 12 september 2011 @ 11:03:43 #280
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_101850759
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:51 schreef DS4 het volgende:

[ afbeelding ]

en hier:

[ afbeelding ]

Dit alles samen moet het geraamte worden van de "verdiepingen". Er komen drie rijen. Bovenin de VIP-sectie met een stressless bioscoopopstelling (die al in een magazijn staat te wachten op de werkplek):

[ afbeelding ]

Daaronder een rij van 6 bioscoopstoelen en daar weer onder een rij van 5 bioscoopstoelen.

Bedoeling is dat je straks in een "gang" binnenkomt, om de stellage heen moet lopen voor het scherm door en dan aan de andere zijde naar boven lopen.

Aangezien een plaatje meer zegt dan 100 woorden:

[ afbeelding ]

Scherm wordt 4.50m breed.

Wanden worden bekleed met tapijt. Vloer eveneens. Zodat een mooie zwarte ruimte ontstaat met een goede akoestiek.
Buiten dat ik het idee ontzettend leuk vind, ben ik toch benieuwd of je verwacht met enige regelmaat al die stoelen te bezetten. Of anders gevraagd, richt je het in als een bioscoop omdat je de sfeer wilt creëren voor de momenten dat jij er met je partner een film kijkt, of is het als functioneel ontwerp bedoeld?
pi_101851093
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:51 schreef DS4 het volgende:

[ afbeelding ]

en hier:

[ afbeelding ]

Een middag mee bezig geweest? Zaten er geen tanden op het zaagblad? ;)
Of moest er ondertussen nog gerekend worden, om te weten welke afmetingen je moest hebben?
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_101851204
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 11:03 schreef Coelho het volgende:

Buiten dat ik het idee ontzettend leuk vind, ben ik toch benieuwd of je verwacht met enige regelmaat al die stoelen te bezetten. Of anders gevraagd, richt je het in als een bioscoop omdat je de sfeer wilt creëren voor de momenten dat jij er met je partner een film kijkt, of is het als functioneel ontwerp bedoeld?
Beiden eigenlijk. Meestal zullen niet alle stoelen bezet zijn, maar met het EK verwacht ik juist weer mensen op de trap zittend...

Maar het werkt dus ook sfeerverhogend.
pi_101851255
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 11:14 schreef PeeJay1980 het volgende:

Een middag mee bezig geweest? Zaten er geen tanden op het zaagblad? ;)
Of moest er ondertussen nog gerekend worden, om te weten welke afmetingen je moest hebben?
Er is zelfs gewerkt met een cirkelzaag. Maar ergens gedurende de middag vertrok het zaagplan met de noorderzon, dus moest dat opnieuw berekend worden en sowieso kost het nog verrassend veel tijd om te zagen als je het precies en netjes wenst te doen.

(en we zijn niet begonnen om 12u...)
pi_101851454
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 11:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er is zelfs gewerkt met een cirkelzaag. Maar ergens gedurende de middag vertrok het zaagplan met de noorderzon, dus moest dat opnieuw berekend worden en sowieso kost het nog verrassend veel tijd om te zagen als je het precies en netjes wenst te doen.

(en we zijn niet begonnen om 12u...)
Dat bedoelde ik al met zaagblad ;)
Maar een handcirkelzaag, tafelcirkelzaag of afkortzaag?
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je geen verticale platenzaag tot je beschikking had, gezien de tijdsduur ;)
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_101851540
Handcirkelzaag.

En werken terwijl het bloedheet was... Dat komt het tempo ook weer niet ten goede. Maar goed, het gaat ook om het eindresultaat. Beter te lang gewerkt en een mooi resultaat dan snel klaar en troep afleveren.
pi_101851622
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 11:30 schreef DS4 het volgende:
Handcirkelzaag.

En werken terwijl het bloedheet was... Dat komt het tempo ook weer niet ten goede. Maar goed, het gaat ook om het eindresultaat. Beter te lang gewerkt en een mooi resultaat dan snel klaar en troep afleveren.
Mee eens, en een perfect resultaat behalen met een handcirkelzaag valt al niet mee. De eerste stukken gaan goed, maar als je met de laatste balken bezig bent, is er discipline nodig om de zaag er niet doorheen te janken, zodat je eindelijk klaar bent :P
pi_101851660
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 11:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Beiden eigenlijk. Meestal zullen niet alle stoelen bezet zijn, maar met het EK verwacht ik juist weer mensen op de trap zittend...

Maar het werkt dus ook sfeerverhogend.
Maak je ook een speciale loveseat voor als je alleen met je vrouwtje aan het kijken bent? *;
vosss is de naam,
pi_101851968
Oeh, een échte thuisbioscoop. Nou wordt het interessant! :9
pi_101852025
http://www.hifi.nl/HiVisi(...)ma-ABC-Domotica.html

Dat is een hele mooie vind ik zelf.

Zal ook wel een belachelijk prijskaartje aan hangen lijkt me :@
vosss is de naam,
pi_101852458
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2011 11:49 schreef vosss het volgende:
http://www.hifi.nl/HiVisi(...)ma-ABC-Domotica.html

Dat is een hele mooie vind ik zelf.

Zal ook wel een belachelijk prijskaartje aan hangen lijkt me :@
- Lutron
- B&W speakers
- Crestron
- Kaleidescape

Dat zal inderdaad een :X -prijs hebben. Wel mooi inderdaad. Ben benieuwd hoe het bij de heer DS4 gaat uitzien. :Y
pi_101852867
Zelfde merk speakers iig, want die heb ik al liggen, net als de reciever van NAD.

Keuze voor de beamer begint ook vorm te krijgen overigens. Maar eerst maar eens bouwen!
  Admin maandag 12 september 2011 @ 12:28:15 #292
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_101852904
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:53 schreef DS4 het volgende:

Dat komt dan eigenlijk wel goed uit, wij stellen het niet op prijs als gasten knoeien en ook al niet als ze de voeten op de bank mikken. ;)
Ah, dat zal het zijn. Wij willen graag dat gasten zich thuis voelen :)
pi_101853328
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 12:28 schreef Danny het volgende:

Wij ook, maar hebben nooit gasten die daar uiting aan geven op die manier...
pi_101854395
quote:
12s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:35 schreef Googolplexian het volgende:
Nou nog een tijgervel op de vloer, een originele Brood FANN aan je muur en een kroonluchter waar je je kop aan stoot en het je bent klaar!

:D :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 12:28 schreef Danny het volgende:

[..]

Zo is dat ! die zuurpruim is gewoon jaloers :+

ik ook wel een beetje trouwens :@ :')

[ Bericht 6% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 12-09-2011 14:22:40 ]
pi_101854912
Ik ben eigenlijk op zoek naar een soort van stappenplan van een nieuwbouwhuis.
Welke fases volgen elkaar op in de nieuwbouwfase etc.
Aangezien ik van de aannemer weinig informatie krijg zou dat wel handig zijn.
U MAD?
pi_101855243
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een soort van stappenplan van een nieuwbouwhuis.
Welke fases volgen elkaar op in de nieuwbouwfase etc.
Aangezien ik van de aannemer weinig informatie krijg zou dat wel handig zijn.
Kan je daar niet beter een eigen topic voor openen?
  Admin maandag 12 september 2011 @ 14:17:09 #297
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_101855900
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2011 12:46 schreef DS4 het volgende:

Wij ook, maar hebben nooit gasten die daar uiting aan geven op die manier...
verkapte 'ik verkeer alleen in hoge kringen dus ik ben beter dan jij' post ;)
pi_101861746
@DS4: Ben benieuwd naar de bios. Wel even de vraag waarom je de trap naast de stoelen juist aan de andere kant plaatst, zodat je dus altijd voor het scherm langs moet?
Als je met z'n 2en in de bios zit is dat niet zo'n probleem, mocht je tussendoor toch echt even naar de wc moeten. Maar zit je met meer, dan lijkt me dat echt verschrikkelijk irritant.
(Ik ben van mening dat om een film écht te beleven, je de kans moet krijgen er ook echt in te duiken en in te blijven.)
pi_101863484
quote:
Als je met z'n 2en in de bios zit is dat niet zo'n probleem, mocht je tussendoor toch echt even naar de wc moeten. Maar zit je met meer, dan lijkt me dat echt verschrikkelijk irritant.
Voordeel van een eigen bios is dat je hem gewoon op pauze kan zetten en ik neem aan als je er met een man of 8 zit, uiteraard allemaal kameraden, dat niemand er moeilijk over doet als truus even naar het toilet moet.

Mooi moment voor de mannen om nog een biertje te halen en een pizza in de oven te gooien nietwaar?

Ergo: dat lijkt me geen probleem :)
vosss is de naam,
pi_101864369
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:56 schreef Candaasje het volgende:
@DS4: Ben benieuwd naar de bios. Wel even de vraag waarom je de trap naast de stoelen juist aan de andere kant plaatst, zodat je dus altijd voor het scherm langs moet?
Simpel: de stoelen kun je zo centraal plaatsen.

quote:
(Ik ben van mening dat om een film écht te beleven, je de kans moet krijgen er ook echt in te duiken en in te blijven.)
Volle bak zal meestel met voetbal zijn schat ik zo in. Bij films zitten we meestal met z'n tweeën, of met nog wat meer volwassenen waarvan je dan hoopt dat ze gewoon tijdig naar het toilet gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')