Er komt nog een bruggetje over...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:29 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ligt die waterpartij zo dicht bij je voordeur? Komt daar nog een pad over of zo?
En er komen nog twee grote "luiken", die het beeld ook anders zullen maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Van deze hoek vind ik het een beetje op een fort lijken, maar dat komt doordat de glaspartij niet goed zichtbaar is hier.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
En er komen nog twee grote "luiken", die het beeld ook anders zullen maken.
Die noemen wij hier deurwaarders!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef tjoptjop het volgende:
Met valluik voor ongewenste bezoekers?
Ophaalbrugquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Met valluik voor ongewenste bezoekers?
Komende...quote:Op zondag 11 september 2011 13:26 schreef Cybersijp het volgende:
Ben benieuwd of er nog wat reuring is.......
Het is ook nog niet compleet.quote:Op zondag 11 september 2011 13:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik blijf het allemaal wel een beetje steriel vinden
Speakers komen inderdaad nog op een standaard. Deze:quote:Op zondag 11 september 2011 19:18 schreef tjoptjop het volgende:
De speakers lijken me trouwens niet optimaal geplaatst, of komen ze nog op een mooie standaard?
Rotzooi... neuh. Hier houden we het netjes. In zijn algemeenheid dan...quote:Op zondag 11 september 2011 19:48 schreef vosss het volgende:
Waar is je rotzooi?
Dit is toch allemaal veels te netjes.
Komende week foto's van de bioscoop in aanbouw.quote:
Kijk. Daar ben ik dan benieuwd naar. Zet je er tzt ook specs bij?quote:Op zondag 11 september 2011 22:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Komende week foto's van de bioscoop in aanbouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |