geen idee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:46 schreef ScottTracy het volgende:
Road Race World Champion (1995)
Road World Championship Time Trial (1998)
Tour de France - 1 Stage
Vuelta a España - General Classification (1998), 5 Stages
Wie?
Deze vraag staat nog open... en het is een Spanjaard
Onder andere...quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:00 schreef Wasknijper21 het volgende:
een panterbloesje en een spijkerbroek
geen ideequote:Op donderdag 30 juni 2011 02:02 schreef Wasknijper21 het volgende:
Hoe heet het formule 1 circuit in Maleisie?
Niet zonder ons goed achter te laten tochquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:10 schreef Wasknijper21 het volgende:
ik ga ook maar naar bed zo
night-night
Sepang?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:02 schreef Wasknijper21 het volgende:
Hoe heet het formule 1 circuit in Maleisie?
goed genoeg denk ik.quote:
abraham olanoquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:46 schreef ScottTracy het volgende:
Tour de France - 1 Stage
Wie?
geen idee, kink fm?quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:58 schreef Iridal het volgende:
Om het topic toch levend te houden voor de mensen die wakker zijn alvast een vraag:
Welk radiostation stopt 1 oktober 2011 na 16 jaar met uitzenden?
Jahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is dat niet Raimondas Rumsas?
Op welk festival was dit?quote:Tijdens het optreden van Pearl Jam raakte heel wat mensen bedwelmd en verpletterd door de drukte van de massa. 8 mensen kwamen hierbij ter plaatse om het leven. Een 9e persoon stierf later in het ziekenhuis.
Stand deel 2272quote:
die heet Lotje. En hij had waandenkbeelden dat hij Napoleon was. Een enkele keer dacht hij dat hij Romario was.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:08 schreef Mark het volgende:
En heette die Teckel nou napoleon, of deed hij altijd maar alsof?
Stand deel 2272quote:
Die smiliequote:
Ik wilde eigenlijk al eerder reageren, maar kon het niet zo verfijnd uitdrukken. Thanks.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die smilie
Twisten over smaak
Dopekoe heten en niet van Hip Hop houden
En nou opbokken met je hoerensmilie. Kleuter.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:30 schreef Klaudias het volgende:
Nederland, België, Frankrijk, Luxemburg, Denemarken, Italië?
Zal wel Duitsland ipv Denemarken zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:30 schreef Klaudias het volgende:
Nederland, België, Frankrijk, Luxemburg, Denemarken, Italië?
West-Duitsland inderdaadquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:46 schreef ScottTracy het volgende:
Tour de France - 1 Stage
Wie?
Is dit antwoord goed Scott?quote:
Excuus, dat antwoord was inderdaad goedquote:
Dude. Ja, dequote:Op donderdag 30 juni 2011 11:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die smilie
Twisten over smaak
Weet je wat het is ik word echt moe van gasten die enkel zo'n smilie neerplempen zonder enig uitleg. Bovendien is kritiek op muzieksmaak vrij kansloos.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dude. Ja, deis soms irritant, maar dit is wel een beetje overtrokken.
Frank Demougequote:
Hear, hear.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bovendien is kritiek op muzieksmaak vrij kansloos.
Da's ook een held, maar dan andersquote:
Snap ik, maar dit is Fok. Kijk voor de grap eens in een apple topic, of een bericht wat gaat over mensen die door de massa als niet cool bestempeld wordt. Het is nou eenmaal niet bepaald een volwassen discussieforum.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Weet je wat het is ik word echt moe van gasten die enkel zo'n smilie neerplempen zonder enig uitleg. Bovendien is kritiek op muzieksmaak vrij kansloos.
Dat laten beide heren blijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal niet bepaald een volwassen discussieforum.
Gast, sta je een maand droog ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die smilie
Twisten over smaak
Je bent nieuw op FOK? Want dat gebeurt hier dagelijks, als je je daar druk om maakt kan je beter naar tweakers.net verhuizen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Weet je wat het is ik word echt moe van gasten die enkel zo'n smilie neerplempen zonder enig uitleg.
Inderdaad. Waarom ga je er dan zo kansloos serieus op in?quote:Bovendien is kritiek op muzieksmaak vrij kansloos.
Klopt, maar nu een naamquote:
Voor mij het teken om die serie te gaan volgenquote:
John Lithgow hoor ik net.quote:
quote:
Ik begin nu al een afkeer van die serie te krijgen zonder het ooit gezien te hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als was het alleen maar omdat sommige mensen hier nooit HIMYM kijken.
HIMYMquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als was het alleen maar omdat sommige mensen hier nooit HIMYM kijken.
Goed genoeg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:32 schreef DragonFodder het volgende:
"whenever I'm sad I just stop being sad and be awesome instead. True story."
Of zoiets?
Nopequote:
quote:
Niet zo onzekerquote:
Same here.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik begin nu al een afkeer van die serie te krijgen zonder het ooit gezien te hebben.
Dat is nog eens snelquote:
Hij is echt wel leuk hoor.quote:
Ahja, daar lijkt het wel wat opquote:
quote:
Stand deel 2272:quote:
Jep, leek teveel op WEquote:
Dan zouden de hoofdletters niet nodig zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:33 schreef Bart het volgende:
Echt wel! Hoe zou je 'in de maat' anders moeten afkorten.
Oh ik dacht dat je capslock aan stondquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan zouden de hoofdletters niet nodig zijn.
Het is een Engelstalige term.
Zoiets overkomt me niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je capslock aan stond.
Om 14.00 een nieuwe vraag als deze dan nog steeds niet beantwoord is.quote:
Gelukkig maar.quote:
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen stokpaardjes / interesses. Ik beperk me meestal tot wat echt Algemene Kennis is, want moeilijke vragen over waterpolo of subgenres in de metal worden toch niet beantwoord.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:55 schreef Gillingham het volgende:
Gelukkig maar.Soms verbaas ik me hoe veel men hier weet van bepaalde onderwerpen ten opzichte van andere onderwerpen.
Dat is natuurlijk ook wel waar. Maar sommige vragen waarbij ik denkquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen stokpaardjes / interesses. Ik beperk me meestal tot wat echt Algemene Kennis is, want moeilijke vragen over waterpolo of subgenres in de metal worden toch niet beantwoord.
Ik probeer meestal rekening te houden met de aanwezige users.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel waar. Maar sommige vragen waarbij ik denk, worden juist nogal snel beantwoord.
Ken de users nog niet goed genoeg blijkbaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeer meestal rekening te houden met de aanwezige users.
En dan is sport meestal wel ok.
Dat kan toch in feite niet? Geef eens een voorbeeldquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Een acroniem waar de eerste letter voor het acroniem zelf staat?
alhoewel .. initialen zijn geen acroniemquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:11 schreef Klaudias het volgende:
bijvoorbeeld: Iemand heet Inge van voornaam en heeft de initialen I.N.G.E., want ze heet Inge Nicolette Geertruida Elisabeth
waar komt de K dan vandaan? dan had het net zo goed PDE o ADE of QDE kunnen hetenquote:
Klopt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef Wasknijper21 het volgende:
@Klaudias dat is geen acronym ,alleen initialen
[..]
waar komt de K dan vandaan? dan had het net zo goed PDE o ADE of QDE kunnen heten
Ik had de uitleg van Wasknijper idd niet helemaal goed gelezen, maar het antwoord is wel fout.quote:
Dit is correct.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Een acroniem waar de eerste letter voor het acroniem zelf staat?
Ja, alhoewel het vaak eerst wel wat betekende en later zijn betekenis heeft verloren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:14 schreef Wasknijper21 het volgende:
serieus? Het bestaat toch! Dan is de eerste letter bijna per definitie arbitrair
de B van Bing van Steve Ballmer?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:15 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ja, alhoewel het vaak eerst wel wat betekende en later zijn betekenis heeft verloren.
Daar zijn verschillende verhalen over, maar het is gebaseerd op CDE en door een Duitser bedacht. Dus de stap van CDE naar KDE is dan niet zo gek.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef Klaudias het volgende:
[..]
de B van Bing van Steve Ballmer?
en de K van KDE van ...
Dat ja. Hoe heet dat OS tegenwoordig. PalmOS niet meer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:35 schreef slaveloos het volgende:
HP heeft toch Palm overgenomen, dat is toch gewoon palm OS, of bedoel je iets anders?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:36 schreef DragonFodder het volgende:
HP werkte toch met een versie van windows mobile? Ik heb hier i.i.g. Een ipaq liggen die op windows draait.
quote:
klopt, lekker hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:43 schreef PhysicsRules het volgende:
Jeminee, ik zit hier met een stel digibeten.
Wie?quote:Al gauw boekten ze succes met nummers zoals You Really Got Me en All Day And All Of The Night.scoorden veel hits in Nederland en België, waaronder Tired Of Waiting, Set Me Free, Till The End Of The Day, Dedicated Follower Of Fashion, Dandy, Dead End Street, Waterloo Sunset, Autumn Almanac, Wonder Boy en Days. Hun grootste succes hadden zij echter in de zomer van 1966 met Sunny Afternoon.
Andigibeten bedoel je misschien?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:43 schreef PhysicsRules het volgende:
Jeminee, ik zit hier met een stel digibeten.
Nee, maar vertel dat maar aan de bedenker van het woord.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Andigibeten bedoel je misschien?
Ik dacht wel dat dit meer in jullie straatje zou liggenquote:
Ik denk niet dat er één specifiek persoon is die dat woord heet verzonnen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, maar vertel dat maar aan de bedenker van het woord.
Dan is het een collectief falen van de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er één specifiek persoon is die dat woord heet verzonnen.
Dat is het sowieso.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dan is het een collectief falen van de Nederlandse taal.
closequote:
Knap!quote:
Az yet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee.
In 1995 scoorden ze een hit met Chicago's Hard To Say I'm Sorry.
Zal wel een producersduo zijn. Geen ideequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is ook compleet de andere richting op.
Hardcorequote:
quote:
meer het Happy gedeeltequote:
Tja sandman, hij reageert wel een stukje relaxter dan jij op dequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:45 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
meer het Happy gedeelte
Tjsa, ik was 14 en dan luisterde je dat
Alsjeblieft niet.quote:
Ik geloof niet dat Karrel_Laaglawaai en ik buitenom de _ veel op elkaar lijken qua username...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Tja sandman, hij reageert wel een stukje relaxter dan jij op de
quote:
Oeps, sorryquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Karrel_Laaglawaai en ik buitenom de _ veel op elkaar lijken qua username...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Niet zeuren. Je kreeg Maribelle.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jezus, mis ik een vraag over Bass-D & King Matthew
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |