abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:20:03 #256
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99554628
Eindelijk een discussie. ^O^

quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:07 schreef PiRANiA het volgende:

Als ik een nieuwe valuta zou uitbrengen op papier, en mensen een paar cent zou geven om elk briefje dat ze zien goed te controleren, dan is dat toch geen pyramid scheme. Ik zie de overeenkomst niet ;).

[quote]

Heb daar net ook een stukje over gelezen. Dan zou je dus uitgaan van een bepaalde fee voor early adopters. Maar hoe snel is dit gegaan in het begin? De persoon die dit bedacht heeft, en de eerste bitcoins bij elkaar heeft geschraapt, heeft ze dan wel zeer makkelijk binnengekregen of niet?

[quote]Ze zijn inderdaad niet gekoppeld ;). En je kan inderdaad alle transacties zien. Je kunt dus uitrekenen hoeveel geld er op een adres ontvangen is.
Maar goed, dan weet je dus dat er 'iemand' of 'een bedrijf' of wie dan ook is met 5000 bitcoins op zijn adres. Wat dan nog? :P.
Dan kun je dus zien of een overheid of investeringsmaatschappij aan het hoarden is om alsnog de prijzen te beïnvloeden.

quote:
--wikipedia piramidespel uitleg--
Het is geen klassiek piramidespel in die zin. De early adopters hebben een x-aantal coins makkelijk verkregen, en als de verwachting is dat de bitcoin-voorraad uiteindelijk zal staan voor de gehele geldvoorraad van de wereld zijn ze dus meteen miljonair. :P De enige manier waarop dit echter lukt, is als iedereen mee blijft doen met het bitminen. Als de verwachting dus is dat je later die coins weer kunt gebruiken voor minstens iets meer dan de huidige waarde van je inzet (niet inleg, maar je investeert wel in apparatuur/stroom etc. hetgeen ook weer risico met zich meebrengt).

Maar goed, het valt niet helemaal te beschrijven als piramidespel omdat het nu eenmaal een bijzonder concept is.

Dit gaat nu echter allemaal om het daadwerkelijke proces van langzamerhand originele ouderwetse valuta inruilen voor de electronische valuta die niet kan worden bijgedrukt door financiële instellingen. Stel dat dit allemaal lukt, dan heb ik nog steeds mijn twijfels bij de wenselijkheid van dit alles. En het gaat me dan vooral om schommelingen die niet op de een of andere manier gebufferd kunnen worden. Ik ben het er roerend mee eens dat bepaalde problemen ook veroorzaakt worden door instellingen die lopen te kutten met de geldvoorraad, maar overheden hebben ook bepaalde ruimte nodig om schokken op te kunnen vangen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:32:48 #258
136730 PiRANiA
pi_99554952
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eindelijk een discussie. ^O^

[..]

Dan kun je dus zien of een overheid of investeringsmaatschappij aan het hoarden is om alsnog de prijzen te beïnvloeden.
Ik denk niet dat dat makkelijk of uberhaupt mogelijk is. En dan nog: zou het erg zijn áls daar meer transparantie zou zijn? ;).
quote:
[..]

Het is geen klassiek piramidespel in die zin. De early adopters hebben een x-aantal coins makkelijk verkregen, en als de verwachting is dat de bitcoin-voorraad uiteindelijk zal staan voor de gehele geldvoorraad van de wereld zijn ze dus meteen miljonair. :P De enige manier waarop dit echter lukt, is als iedereen mee blijft doen met het bitminen. Als de verwachting dus is dat je later die coins weer kunt gebruiken voor minstens iets meer dan de huidige waarde van je inzet (niet inleg, maar je investeert wel in apparatuur/stroom etc. hetgeen ook weer risico met zich meebrengt).

Maar goed, het valt niet helemaal te beschrijven als piramidespel omdat het nu eenmaal een bijzonder concept is.

Dit gaat nu echter allemaal om het daadwerkelijke proces van langzamerhand originele ouderwetse valuta inruilen voor de electronische valuta die niet kan worden bijgedrukt door financiële instellingen. Stel dat dit allemaal lukt, dan heb ik nog steeds mijn twijfels bij de wenselijkheid van dit alles. En het gaat me dan vooral om schommelingen die niet op de een of andere manier gebufferd kunnen worden. Ik ben het er roerend mee eens dat bepaalde problemen ook veroorzaakt worden door instellingen die lopen te kutten met de geldvoorraad, maar overheden hebben ook bepaalde ruimte nodig om schokken op te kunnen vangen.
Volgens jou is het grootste probleem dus dat een kleine hoeveelheid mensen op een grote stapel bitcoins 'zit'? Dat klopt en is inderdaad een 'probleem'. Zodra die coins worden verkocht zal dat leiden tot een prijsdaling ja. Maar aan de andere kant: waarom zou je als je nu 10000 bitcoins hebt die in één keer aan de markt 'voeden'? Dan leveren de eerste 5000 een mooi bedrag op, maar daarna is de prijs laag. Het is dus wel degelijk in het belang van zowel de koper als de verkoper dit rustig te doen.
Een probleem kan wel zijn dat er grote panicsells komen. Ik denk alleen dat mensen (met veel coins) wel slim genoeg zijn om hun grote voorraad niet tegen een substantieel lagere prijs te verkopen.

De prijs is nu ongeveer 13 dollar. Die is nu vrij stabiel. Een maand terug lag de prijs uit mijn hoofd op gemiddeld 18 dollar. Ik denk dat er rustigaan vrij veel coins van de 'grote bezitters' verkocht worden en dat lijkt mij een goed teken :).
pi_99555729
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef PiRANiA het volgende:

Ik denk niet dat dat makkelijk of uberhaupt mogelijk is. En dan nog: zou het erg zijn áls daar meer transparantie zou zijn? ;).

Ik denk dat mensen dit sowieso gaan proberen bij te houden, als er al niet op de een of andere manier toezicht op moet worden gehouden. In de toekomst zullen er nog steeds belastingen moeten worden geheven, immers. De overheid dient dus wel degelijk een sluitende begroting te kunnen overleggen.

Het probleem met dit systeem is dan ook dat iedereen precies kan zien hoe slecht of hoe goed het gaat. Ik weet niet of je dit altijd moet willen. Krijg je ook paniek van. En niet alleen paniek op de valutamarkt maar ook op de straat. In een dergelijk geval zouden pensioenen meteen op de schop moeten, overheidsprojecten komen stil te liggen, ambtenaren krijgen niet meer betaald. Dit werkt allemaal ook door in de rest van de economie, omdat iedereen weet dat de overheid het niet kan redden. Als de overheid wat monetaire mogelijkheden heeft, kan het besluiten om de inflatie iets te laten oplopen in het ene jaar en het 't volgende jaar weer in te dammen. (Kern van Keynesiaans beleid.) Persoonlijk ben ik geen voorstanders van Keynesiaans beleid maar er zijn wel degelijk mensen die goede argument overleggen voor het behouden van deze speelruimte.

quote:
Volgens jou is het grootste probleem dus dat een kleine hoeveelheid mensen op een grote stapel bitcoins 'zit'? Dat klopt en is inderdaad een 'probleem'. Zodra die coins worden verkocht zal dat leiden tot een prijsdaling ja. Maar aan de andere kant: waarom zou je als je nu 10000 bitcoins hebt die in één keer aan de markt 'voeden'? Dan leveren de eerste 5000 een mooi bedrag op, maar daarna is de prijs laag. Het is dus wel degelijk in het belang van zowel de koper als de verkoper dit rustig te doen.
Een probleem kan wel zijn dat er grote panicsells komen. Ik denk alleen dat mensen (met veel coins) wel slim genoeg zijn om hun grote voorraad niet tegen een substantieel lagere prijs te verkopen.
En zulke panic sells lijken mij ook sterker te zijn als een valuta niet wordt onderschreven door grote instellingen. Omdat de hoeveelheid op zich vaststaat, zal de valuta op de lange termijn natuurlijk weer terugkeren naar het normale niveau, maar het gaat vooral om de paniek in de tussentijd. En zoals ik al eerder zei, de echte paniek waar je voor moet waken is paniek in de normale economie. Als handelaars hun geld kwijtraken moeten ze dat zelf weten maar het moet natuurlijk geen invloed hebben op de prijs van voedsel en andere essentiële producten.

quote:
De prijs is nu ongeveer 13 dollar. Die is nu vrij stabiel. Een maand terug lag de prijs uit mijn hoofd op gemiddeld 18 dollar. Ik denk dat er rustigaan vrij veel coins van de 'grote bezitters' verkocht worden en dat lijkt mij een goed teken :).
Er was volgens mij al een crash, al was dat naar aanleiding van een beveiligingsprobleem.

Om nog maar even terug te komen op een probleem voor implementatie. Wanneer denk je dat bitcoins gereguleerd zullen worden? Nu is het een soort gimmick maar stel het ontwikkelt zich verder, zal er op een gegeven moment toch regulering nodig zijn. Al is het alleen maar om belasting te kunnen blijven heffen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_99566923
Vandaag mijn gratis Yubikey ontvangen van MtGox! Wat een toffe techniek is dat zeg! :Y

Je gaat naar de site van MtGox en logt in. Vervolgens krijg je een veld + verzendknop waarin je een Yubikey-wachtwoord in moet vullen. Echter hoef je dat niet zelf te doen. Je stopt je USB-key in je pc en drukt één keer op het knopje. Vervolgens zit je in dat veld een code/wachtwoord verschijnen en logt hij automatisch(zonder op de knop te klikken) in.

Daarnaast heeft hij ook een aparte code om te withdrawen. Daarvoor moet je het knopje zo'n 3 seconden indrukken.

pi_99605630
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2011 01:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag mijn gratis Yubikey ontvangen van MtGox! Wat een toffe techniek is dat zeg! :Y

Je gaat naar de site van MtGox en logt in. Vervolgens krijg je een veld + verzendknop waarin je een Yubikey-wachtwoord in moet vullen. Echter hoef je dat niet zelf te doen. Je stopt je USB-key in je pc en drukt één keer op het knopje. Vervolgens zit je in dat veld een code/wachtwoord verschijnen en logt hij automatisch(zonder op de knop te klikken) in.

Daarnaast heeft hij ook een aparte code om te withdrawen. Daarvoor moet je het knopje zo'n 3 seconden indrukken.

[ afbeelding ]
Mooi ding!

En je gebruikt KDE zie ik :D
  maandag 18 juli 2011 @ 10:20:38 #262
136730 PiRANiA
pi_99610884
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2011 01:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mooi ding!

En je gebruikt KDE zie ik :D
En dat werkt kennelijk samen! :s).

Of doet de yubikey zich voor als HID?
pi_99615346
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2011 01:21 schreef GuitarJJ het volgende:

[ afbeelding ]
Hmm...klink allemaal erg overtuigend,maar heeft ook wel wat wervends jouw opmerkingen... :Y
Trouwens leuk om te zien dat jij nog op een powerbook G4 werkt, 15 inch? }) :D
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 18 juli 2011 @ 13:01:21 #264
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99615584
Zucht, lange round durations

Total pool performance 468.52 Ghash/s from 1775 workers
Current round started at Monday 18 Jul 07:18:46 CEST
Current round duration 5 hours, 42 minutes
Valid shares for current round 2 164 478
Shares for current round 2 189 355

Previous round started at Sunday 17 Jul 17:13:33 CEST
Previous round finished at Monday 18 Jul 07:18:46 CEST
Previous round duration 14 hours, 5 minutes
Valid shares for previous round 4 905 846
Shares for previous round 4 995 134

# Solved block Valid Shares Total Shares Finished Duration
293 136840 4 905 846 4 995 134 18 Jul 07:18:46 14h 5m
292 136739 75 365 77 056 17 Jul 17:13:33 13m 29s
291 136737 3 133 727 3 299 934 17 Jul 17:00:04 12h 42m
  maandag 18 juli 2011 @ 16:18:13 #265
136730 PiRANiA
pi_99623623
https://x.ruxum.com/

Nieuwe exchange. Wees er snel bij :P. Code:
techcrunch

:s).
  maandag 18 juli 2011 @ 16:32:20 #266
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99624152
Dank, ik ga ook eens kijken hoe en wat
pi_99631668
Oeps, ik heb jullie per ongeluk een beetje blij gemaakt met een dooie mus.

Dat plaatje van die Yubikey is geen eigengemaakte foto, maar gewoon een voorbeeldplaatje van Google. :@

Dat neemt trouwens niet weg dat het een toffe technologie, en daarnaast een goede service van MtGox, is! ;)

Oh, en @PiRANiA:

The YubiKey is recognized as a USB keyboard so it works on all computers, platforms and browsers with no client software needed (Windows, Linux, Mac, iPad, Firefox, Chrome, etc.). bron: http://www.yubico.com/yubikey
pi_99635746
Ik heb diverse pagina's gelezen en YouTube filmpjes bekeken maar nog steeds snap ik niet wat BTC mij kost en wat het mij oplevert?
Ik heb gelezen dat er 21 miljoen BTC beschikbaar is maar nog niet gevonden is.. betekend dat dat als ik een account aanmaak ik mee kan profiteren van 'delvingen' of moet je daar zelf ook iets voor doen (aandelen kopen?).
pi_99636153
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 20:58 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb diverse pagina's gelezen en YouTube filmpjes bekeken maar nog steeds snap ik niet wat BTC mij kost en wat het mij oplevert?
Ik heb gelezen dat er 21 miljoen BTC beschikbaar is maar nog niet gevonden is.. betekend dat dat als ik een account aanmaak ik mee kan profiteren van 'delvingen' of moet je daar zelf ook iets voor doen (aandelen kopen?).
Jij moet bitcoins kopen van een ander, of je moet je pc dagenlang stroom laten slurpen.

Het levert je iets op zodra iemand anders je 'iets' van waarde voor je bitcoins wil geven.
pi_99639280
Merged Mining is een leuke ontwikkeling!

Je kan nu Bitcoins of Namecoins minen maar je kan de hashes die je genereert niet op beiden loslaten.
Want misschien was die ene hash die je genereerde voor Bitcoins (maar niet de juiste was) wel net de juiste voor een block Namecoins?

Bij Merged Mining wordt de hash op beide blockchains losgelaten.
Effect?

- je versterkt beide blockchains
- je hebt meer kans om een block te vinden omdat je hashes 2x gebruikt worden

informatie: http://forum.bitcoin.org/index.php?topic=29074.0

Er zitten nog wat haken en ogen aan, zoals:
- kan pas vanaf block 24.000 (Namecoins)
- clients moeten aangepast worden
  dinsdag 19 juli 2011 @ 00:00:27 #271
136730 PiRANiA
  dinsdag 19 juli 2011 @ 13:26:41 #272
136730 PiRANiA
pi_99660319
quote:
Euro Transfers Temporarily Frozen
Adam posted this on Jul-19 20:13
It is with heavy hearts that we deliver some bad news. We just got off the phone with our newly assigned bank (SG) in France and it appears the branch we have assigned cannot authorize our account until they deliberate with their “Higher Ups”. This is due to the sheer amount of funds we expect to be processing, along with the fact that bitcoin is fringe and has ambiguity associated with it that banks don’t currently understand. We were fully expecting to announce to all that our European bank accounts are now up and ready to start processing funds, however we have been advised that we will not hear back from SG until Thursday July 21.

Euro transfers (both deposits and withdrawals) are effectively frozen, however we’re going to look at other means of enabling Euro transfers in the mean time. So please bear with us as we work to get this up and running as soon as possible.

Thank you for your continued patience, we hope to come back with some good news soon.
https://mtgox.zendesk.com(...)s-temporarily-frozen
pi_99676711
quote:
Lekker dan :P
Naja, die 33 Bitcoins die ik nog in m'n wallet heb lopen niet weg :P
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:49:08 #274
136730 PiRANiA
pi_99677529
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Lekker dan :P
Naja, die 33 Bitcoins die ik nog in m'n wallet heb lopen niet weg :P
Precies ^O^. Misschien koop ik er binnenkort m'n nieuwe abo voor FOK! voor :+.
pi_99677906
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Precies ^O^. Misschien koop ik er binnenkort m'n nieuwe abo voor FOK! voor :+.
Als Fok! ze accepteert neem ik het duurste abo.
disclaimer: tenzij Danny natuurlijk ineens met een extreem duur abo komt om mij te sarren
pi_99678309
Ik ga maar even een weekje Namecoins minen...

woensdag 20 juli 2011 @ 13:49:32 #277
293860 lipjes
Alleen van boven
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:51:41 #278
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99703044
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:08 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga maar even een weekje Namecoins minen...

[ afbeelding ]
poolmunity :')
wat een tering josti naam.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 20 juli 2011 @ 14:28:26 #279
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_99704456
quote:
Ok, tijd dus om asap de boel om te zetten in bitcoins en van MtGox weg te transferren.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_99715550
Ik ben de helpdesk van MtGox onderhand ook helemaal beu! Ik mis 7 bitcoins sinds de crash en heb ze nog steeds niet terug! Het duurt ook steeds één a twee weken voordat ze reageren op je ticket(reactie).

:r
pi_99728150
Namecoin difficulty is nu gezakt!

http://dot-bit.org/tools/nextDifficulty.php

Het minen van Namecoins is nu winstgevender dan Bitcoins...
Het feest zal maar van korte duur zijn want een horde sprinkhanen stort zich er nu op...
Daarna zal de difficulty sky-high stijgen waarna het weer ruim een maand zal duren voor er wat te verdienen valt...
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:27:24 #282
136730 PiRANiA
pi_99740508

Mirror: http://kexx.net/u/img3728.png
Ik zeg:

tering.

[ Bericht 20% gewijzigd door PiRANiA op 21-07-2011 10:32:46 ]
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:29:29 #283
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99740547
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:27 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zeg:

tering.
kan het niet zien ;(
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:30:01 #284
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99740561
ohja,
http://bitcat.ch/
heb er 1.2btc naartoe gestuurt :P
pi_99755900
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:30 schreef lipjes het volgende:
ohja,
http://bitcat.ch/
heb er 1.2btc naartoe gestuurt :P
Denk dat het geen zin heeft om deze ronde nog in te stappen, morgen begint een nieuwe ronde die interessant is omdat degene die de tweede dag het meest in de pot stopt, de jackpot krijgt. Hierdoor zal alles dus snel doorlopen en kun je wel redelijke profits pakken indien je er aan het begin bij zit imo.
pi_99762570
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:27 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Mirror: http://kexx.net/u/img3728.png
Ik zeg:

tering.
:D
Ernstig...
pi_99770849
Whoei! Net m'n 150e Namecoin binnen *O*
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:57:18 #288
136730 PiRANiA
pi_99792927
quote:
Mt.Gox/AurumXchange Partnership - European Transfers Now Available

We are pleased to announce that through an agreement with AurumXchange, you can now purchase Mt.Gox redeemable codes using SEPA wire transfers, Local GBP transfers in the UK, and USD wire transfers. This will allow European Mt.Gox users to deposit to their Mt.Gox account or withdrawal to their European bank account as an alternative to the standard SEPA transfers we offer.

In addition to this, you can also:

· Purchase codes instantly and automatically using e-currencies.
· Sell codes back to AurumXchange and receive instant payment through e-currencies.
· Sell codes back to AurumXchange and receive wire transfers in USD with no restrictions on the amount.
· Sell codes back to AurumXchange and receive a SEPA EUR transfer.
· Sell codes back to AurumXchange and receive a direct bank transfer within the UK.
pi_99807144
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef MaGNeT het volgende:
Whoei! Net m'n 150e Namecoin binnen *O*
Update: 308e :D
  vrijdag 22 juli 2011 @ 18:43:11 #290
136730 PiRANiA
pi_99807200
Wat is een namecoin waard? :P.
pi_99807255
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
0,030 BTC (op dit moment) = 0,40 $

https://exchange.bitparking.com/main

Heb ook nog een kooporder staan voor een paar duizend Namecoins als investering.
Morgen gaan de sluizen open denk ik, dan worden er maximaal 100.000 Namecoins gedumpt door de mensen die nu massaal zijn gaan minen.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 18:55:24 #292
136730 PiRANiA
pi_99807701
Hoe weet je dat er gedumpt gaat worden?
pi_99807877
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:55 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe weet je dat er gedumpt gaat worden?
Zeker weten doe ik niets natuurlijk ;)

Maar woensdag ging de moeilijkheidsgraad zover omlaag dat ineens "iedereen" op Namecoin sprong om daar te gaan minen. Heb er zelf ook 2,9Ghash/s op losgelaten.
Daardoor stijgt de moeilijkheidsgraad zo snel dat morgen de moeilijkheidsgraad alweer op 4x zo hoog uit komt (en iedereen afhaakt).

Dat houdt in dat er in 4 dagen ruim 2000 Blocks van ieder 50 Namecoins = iets meer dan 100.000 Namecoins gemined zijn.
Een groot deel zal morgen en zondag op de markt gedumpt worden omdat men nu eenmaal z'n stroomkosten wil betalen en niet op de lange termijn denkt.

Dan zal er meer aanbod zijn dan vraag en in de paniek zal er dan weer dik onder de prijs verkocht worden.
Dat is mijn theorie :P

Dus ik koop op 0,012 :P
  vrijdag 22 juli 2011 @ 19:02:38 #294
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99807964
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
2,5 titcoins.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_99808012
Waarom ik denk dat kopen nu een goed moment is?

Er wordt gewerkt aan "Merged Mining", ofwel je GPU capaciteit tegelijk inzetten voor zowel Bitcoins al Namecoins zodat er geen hashes verloren gaan bij het minen.
Hierdoor zal de moeilijkheidsgraad van Namecoin tot die van Bitcoin gaan stijgen waardoor miners die nu nog een stuk of 100 Namecoins per dag minen, straks nog een 1 of 2 stuks per dag kunnen minen.

Dat zal de prijs iets opdrijven, vermoed ik... Eind dit jaar zou block 24.000 bereikt moeten worden waarna dit allemaal los gaat en dan ga ik de prijs in de gaten houden... Dus ik moet geduld hebben en goed op m'n wallet letten....
pi_99810730
Hoppa, net 455 Namecoins gekocht, koers is alweer gestegen :)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:33:01 #297
136730 PiRANiA
pi_99811583
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:13 schreef MaGNeT het volgende:
Hoppa, net 455 Namecoins gekocht, koers is alweer gestegen :)
Kun je voor mij voor de waarde van 1BTC namecoins kopen?
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:34:47 #298
136730 PiRANiA
pi_99811686
En hoe installeer ik een client op ubuntu? :P
pi_99812744
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:33 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Kun je voor mij voor de waarde van 1BTC namecoins kopen?
Ik heb momenteel geen Bitcoins meer in m'n wallet (deels in Dollars op MtGox en deels als Namecoins), maar als je er 1 BTC naar m'n onderstaande adres overmaakt kick ik 'm gelijk door naar de exchange :)
pi_99812779
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:34 schreef PiRANiA het volgende:
En hoe installeer ik een client op ubuntu? :P
Goeie vraag :P Ik ben niet zo'n Linux fan, alhoewel ik wel SME-Servers in beheer heb :P

Snelste oplossing lijkt me Virtual Box met een XP sessie :P
pi_99817113
Kan even duren zo :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')