Vielen dank Herr GSquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kijk. Dat soort arrogantie staat je beter.
Maakt je meteen minder labiel.
Vandaag nog eens bevestigd door Piet Paulusma bij Knevel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:02 schreef KoosVogels het volgende:
Zei toch al dat de opwarming van de aarde geen fabeltje is.
Ja ik ook niet, maar dat ruk verhaal over CO2 komt me de strot uit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:02 schreef KoosVogels het volgende:
Zei toch al dat de opwarming van de aarde geen fabeltje is.
Je préfère françaisequote:
Hm, dat brengt mij juist weer aan het twijfelen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:03 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vandaag nog eens bevestigd door Piet Paulusma bij Knevel.
Dat heb ik gemist dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha niet vanwege zijn holocaustontkenningen?
Ah oui? Pas de problemequote:
Voor de zoveelste keer provoceerde de kat de tijger. De tijger noemde de kat een provocateur. Nee hoor, dat je dit nu zegt, zei de kat, toont wel aan dat jij zelf een provocateur bent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn ook idioten die leven van poging een anderen op de kast te krijgen![]()
Gelukkig ben jij niet zo
http://www.thuisserver.ne(...)06-2011&sub_forum=56quote:nr aantal posts gebruiker
1 170 Voorschrift
2 118 KoosVogels
3 112 GSbrder
4 85 von_Preussen
5 60 eriksd
6 36 betyar
7 35 fokthesystem
8 32 waht
9 25 remlof
10 19 du_ke
Kan je nog leren.quote:
Meer dan GS, alle gekheid op een stokkie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)06-2011&sub_forum=56
Maar waarom? Bedoel: ik heb het ondergaan zonder problemen en je hebt mij gezien: niet echt een die-hardquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Als een kleine kleuter lig ik in die stoel te brullen.
De SC domineert een tikjequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)06-2011&sub_forum=56
quote:
Snoetje, men hoeft jouw posts maar na te lezenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer provoceerde de kat de tijger. De tijger noemde de kat een provocateur. Nee hoor, dat je dit nu zegt, zei de kat, toont wel aan dat jij zelf een provocateur bent.
Hoezo, logica,![]()
![]()
.
Een parafrasering van een stukje van Monidique, maar niettemin zeer toepasselijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer provoceerde de kat de tijger. De tijger noemde de kat een provocateur. Nee hoor, dat je dit nu zegt, zei de kat, toont wel aan dat jij zelf een provocateur bent.
Hoezo, logica,![]()
![]()
.
Hahahaa, idd:quote:
quote:nr aantal posts reeks
1 1818 X-Raydio
2 1403 Koffie slowchat
3 1313 Wimbledon 2011 #1: Eindelijk van het gravel af!
4 1273 Singles slowchat
5 1248 EXA SC
6 839 KLB SC
7 770 POL Cafe
8 759 Versieren op latere leeftijd
9 525 F&F Slowchat
10 512 AKQ - Algemene Kennis Quiz
Best knap dat eenzelfde groep mensen het maanden achtereen volhoudt honderden posts per dag neer te plempen in een SC.quote:
Ik was even geneigd om in de archieven te gaan zoeken maar ik laat het wel rusten.quote:
1984quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:09 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die is toch ook al reeds in de veertig.
YES!quote:
Waarom is juist de vraag. Vreemd is het wel, ik laat mijn duim die in tweeën is gesneden zonder verdoving (die was verkeerd gezet) hechten en voor een tandarts met een prikkertje schijt ik 7 kleuren stront.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar waarom? Bedoel: ik heb het ondergaan zonder problemen en je hebt mij gezien: niet echt een die-hard
Vanaf 1 januariquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Best knap dat eenzelfde groep mensen het maanden achtereen volhoudt honderden posts per dag neer te plempen in een SC.
quote:1 17159 Voorschrift
2 15449 KoosVogels
3 13761 GSbrder
4 12478 eriksd
5 9114 du_ke
6 9066 betyar
7 7118 remlof
8 6874 EchtGaaf
9 6093 Whiskers2009
10 5974 phpmystyle
11 5132 Zeeland
12 5075 Tem
13 4999 mlg
14 4942 Dutchnative
15 4418 von_Preussen
16 4018 Morendo
17 3687 Zienswijze
18 3663 Boze_Appel
19 3366 dotCommunism
20 3181 Cerbie
Correct.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is dat dan, daggemiddelde per reeks?
pff is misschien wel beterquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:10 schreef waht het volgende:
[..]
Ik was even geneigd om in de archieven te gaan zoeken maar ik laat het wel rusten.
Serieus, dat dat een reeks is die inmiddels vele tientallen delen lang is, is mij een raadsel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
YES!
Versieren op latere leeftijd verslagen.
Hmm, nja wel kut.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom is juist de vraag. Vreemd is het wel, ik laat mijn duim die in tweeën is gesneden zonder verdoving (die was verkeerd gezet) hechten en voor een tandarts met een prikkertje schijt ik 7 kleuren stront.
Ja?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Serieus, dat dat een reeks is die inmiddels vele tientallen delen lang is, is mij een raadsel.
Die ligt letterlijk en figuurlijk dwars.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm, nja wel kut.
Dan moet je aan de narcose inderdaad. Wat is het probleem met je kies eigenlijk?
0,80 heb je Borsodi Sör. Dan drink ik liever nog de pis van een muilezel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze kan anders geen vent krijgen, naar het schijnt, daarom gaat ze na haar rondje schelden en tieren op FOK! meteen door naar de bar om bier te drinken voor iets van 0,80¤ per bier. Zegt ze altijd...
Oh, bij mij ook. Gingen tegen de onderkant van andere kiezen aanduwen. Daarom staat mijn smoeltje nu scheefquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Die ligt letterlijk en figuurlijk dwars.
Weten we eindelijk hoe ze zo verzuurd is geraakt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef betyar het volgende:
[..]
0,80 heb je Borsodi Sör. Dan drink ik liever nog de pis van een muilezel.
Ze zijn inmiddels 176 delen erover aan het discussieren hoe men moet versieren:quote:
Zo kun je de Thalys-reclames ook bekritiseren. Ik heb nog nooit mooie jonge meisjes zien dansen op het Gare du Nord.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:11 schreef Holograph het volgende:
Ik hou van de Franse Spoorwegen, als ze een vertraging aankondigen gaan ze bijna zingen door de speakers. Zouden ze hier ook moeten doen
Multitasking mofo.quote:
Hm, in mijn geval is dat 90% SC ofzo.quote:
Is maar beter ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, in mijn geval is dat 90% SC ofzo.
Allicht, niet zo verstandig maar het zou me niet verbazen. Dat idee komt vaak naar voren of vormen van eigen bijdragen voor bezoek aan de huisarts.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef betyar het volgende:
Ik heb trouwens vandaag gehoord dat er plannen zijn om de huisarts bezoeken uit het basispakket te halen.
Ik moet nog naar de huisarts, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef betyar het volgende:
Ik heb trouwens vandaag gehoord dat er plannen zijn om de huisarts bezoeken uit het basispakket te halen.
Is wellicht niet done om te vragen, maarre: Mwanatabu?? Ik zie haar hier nooit moddenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is maar beter ook.
Bij mij is het niet veel anders overigens
Nooit is wat overdrevenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is wellicht niet done om te vragen, maarre: Mwanatabu?? Ik zie haar hier nooit modden
Momenteel?? Al maanden niet!! En dat is op geen enkele wijze vervelend bedoeld, maar het valt wel opquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nooit is wat overdreven. Maar ze loopt de deur niet plat momenteel.
Nee, dat was ook een tegenvaller toen ik daar aankwam. Sterker nog, de conductrices moeten van de SNCF echt belachelijke bedrijfskleding dragen; heb je ooit zo'n pimpelpaarse barret gezien die ze dragenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:13 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zo kun je de Thalys-reclames ook bekritiseren. Ik heb nog nooit mooie jonge meisjes zien dansen op het Gare du Nord.
Blijf zitten met de rationalisering dat je je blaas aan het trainen bent.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:19 schreef von_Preussen het volgende:
Ik moet pissen maar heb geen zin om op te staan en naar de WC te lopen, iemand suggesties?
Gewoon zeiken en morgen opvegen/deppen??quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:19 schreef von_Preussen het volgende:
Ik moet pissen maar heb geen zin om op te staan en naar de WC te lopen, iemand suggesties?
Als je versterking zoekt, raad mij maar aan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nooit is wat overdreven. Maar ze loopt de deur niet plat momenteel.
Zo heel veel hoeft er ook niet gemod te worden hier natuurlijk. 9 slotjes afgelopen week.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Momenteel?? Al maanden niet!! En dat is op geen enkele wijze vervelend bedoeld, maar het valt wel op
Niet het enigste maar ook dat in de nabije toekomst de eigen bijdrage van 750 euro een schijntje blijkt te zijn, de totale eigen bijdrage zou gemiddeld op zo'n 1250 euro uit komen, daar valt dan de huisartskosten onder. Want die worden niet meer vergoed. Let wel. Dan betaal je voor je bezoek en je betaalt de bijdrage die de huisarts ontvangt van de verzekering.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Allicht, niet zo verstandig maar het zou me niet verbazen. Dat idee komt vaak naar voren of vormen van eigen bijdragen voor bezoek aan de huisarts.
We nemen het mee naar achteren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je versterking zoekt, raad mij maar aan.
Goei vrouwke.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is wellicht niet done om te vragen, maarre: Mwanatabu?? Ik zie haar hier nooit modden
Daar hoort het ook uiteraard.quote:
Heb je mischien een bron daarvoor?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet het enigste maar ook dat in de nabije toekomst de eigen bijdrage van 750 euro een schijntje blijkt te zijn, de totale eigen bijdrage zou gemiddeld op zo'n 1250 euro uit komen, daar valt dan de huisartskosten onder. Want die worden niet meer vergoed. Let wel. Dan betaal je voor je bezoek en je betaalt de bijdrage die de huisarts ontvangt van de verzekering.
Du_ke, wat een non-argument is datquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo heel veel hoeft er ook niet gemod te worden hier natuurlijk. 9 slotjes afgelopen week.
Ja, de doktersassistente die die daarnaast is opgeleid om mensen met suikerziekte te behandelen die ik vandaag heb gesproken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je mischien een bron daarvoor?
Welk punt wil je ermee maken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Du_ke, wat een non-argument is dat![]()
Het was niet bedoeld als rotopmerking, het is slechts een observatie (die je niet kunt weerleggen lijkt me
Zeker. Zelfs Eva Mendes zou daar nog androgyn door worden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:19 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee, dat was ook een tegenvaller toen ik daar aankwam. Sterker nog, de conductrices moeten van de SNCF echt belachelijke bedrijfskleding dragen; heb je ooit zo'n pimpelpaarse barret gezien die ze dragen?
Punt is dat de zorgkosten flink stijgen en dat moet betaald worden. Zo verdeel je de kosten over alle zorggebruikers. Je kan ook voor iedereen de premies flink verhogen of de grote verbruikers zorg gaan ontzeggen. Het is een keuze uit vele kwaden voor de gewone burgers...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet het enigste maar ook dat in de nabije toekomst de eigen bijdrage van 750 euro een schijntje blijkt te zijn, de totale eigen bijdrage zou gemiddeld op zo'n 1250 euro uit komen, daar valt dan de huisartskosten onder. Want die worden niet meer vergoed. Let wel. Dan betaal je voor je bezoek en je betaalt de bijdrage die de huisarts ontvangt van de verzekering.
Dat het me opvalt dat Mwana er al maanden niet is.. En dat ik hoop dat het goed met haar gaatquote:
Net zoals de bron dat ze in Frankrijk en België gemiddeld 32 uur werken en 25% meer salaris hebben. Maar dat is niet waar, totdat je daar met de neus op de feiten wordt gedrukt. En die bron is mijn vader.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je mischien een bron daarvoor?
Gewoon mensen boven de 60 alles uit eigen zak laten betalen, die lamlijers hebben jarenlang te weinig betaald en nu mogen wij "jongeren" voor hun opdraaien?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Punt is dat de zorgkosten flink stijgen en dat moet betaald worden. Zo verdeel je de kosten over alle zorggebruikers. Je kan ook voor iedereen de premies flink verhogen of de grote verbruikers zorg gaan ontzeggen. Het is een keuze uit vele kwaden voor de gewone burgers...
Oh dear..quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zal er met Remlof uit moeten komen gok ik
Het is niet dat ik jouw niet geloof, maar ik had graag wat meer achtergrondinformatie m.b.t. deze plannen gehad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Net zoals de bron dat ze in Frankrijk en België gemiddeld 32 uur werken en 25% meer salaris hebben. Maar dat is niet waar, totdat je daar met de neus op de feiten wordt gedrukt. En die bron is mijn vader.
Het is niet bizar druk qua benodigde moderatie dus hoeft niet iedere mod veel aanwezig te zijn. Daar doel ik op.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Du_ke, wat een non-argument is dat![]()
Het was niet bedoeld als rotopmerking, het is slechts een observatie (die je niet kunt weerleggen lijkt me
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 354 Samzz
02. 308 naatje_1
03. 280 porsche1
04. 254 Dimens
05. 249 Voorschrift
06. 240 Spezza19
07. 237 GSbrder
Hier word ik dan weer zo moe van, ik wil best mee betalen voor de ouderen en mensen die het niet kunnen betalen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon mensen boven de 60 alles uit eigen zak laten betalen, die lamlijers hebben jarenlang te weinig betaald en nu mogen wij "jongeren" voor hun opdraaien?
Dacht het niet.
Ik weet dat Mwana op de meet was (of zch iig had aangemeld), maar valt het mij nou als enige op dat ze hier zelden is?? Ik hoop gewoon dat er niks ernstig mis is, sorry hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:24 schreef GSbrder het volgende:
Een observatie dat iets een non-argument is als er weinig te modden valt
En dat is dus niet het geval.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat het me opvalt dat Mwana er al maanden niet is..
Ach, er waren wel meer op de meet die ik niet kenden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet dat Mwana op de meet was (of zch iig had aangemeld), maar valt het mij nou als enige op dat ze hier zelden is?? Ik hoop gewoon dat er niks ernstig mis is, sorry hoor
Alsof ze die naar buiten brengen op teletekst......quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is niet dat ik jouw niet geloof, maar ik had graag wat meer achtergrondinformatie m.b.t. deze plannen gehad.
Over het algemeen wel. De openbare sollicitatieprocedures kampen met wisselend succes heb ik begrepenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dear..
Nah het is enkel op uitnodiging voor zover ik weet.
Mooi, ik niet, laat ze maar lekker in de stront zakken. Nu hun zorgkosten opdweilen, straks de pensioengaten. De overheid krijgt al zoveel geld binnen maar nu hebben ze schijnbaar nog steeds enorme tekorten en daarom moet men nog meer gaan betalen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier word ik dan weer zo moe van, ik wil best mee betalen voor de ouderen en mensen die het niet kunnen betalen.
Ze was de enige vrouwquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, er waren wel meer op de meet die ik niet kenden.
Gewoon, oke.quote:
Alweer een leijk mormelquote:
Toen kon hij nog bijna net zo goed als ik dansen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat dansje op 2:17. Toen was 'ie nog populair.
quote:
Haha die tekst, ik vind 't wel lief van je hoor suikerspinnetje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:28 schreef eriksd het volgende:
He VS, speciaal voor jou.
Alhoewel je de tekst dus niet namens mij op moet vatten
Meer een blanke:quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef Nautilus. het volgende:
Reya is een macho met strak achterovergekamd haar en tattoo's op zijn armen.
Idd, daar heb ik ergens ook nog een stuk of wat van liggen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Nautilus. het volgende:
Nu herinner ik me ineens weer dat ik toen al die Hitzone-cd's kocht.
Toedeloedeloedels.quote:
Nah, deze muziek is pas baas, draaien ze standaard in de gaykroeg waar ik wel eens kom.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit vind ik wel wat voor VS (als warning)
Welterust!quote:
Heb je geluisterd?? Vast niet, was te "soft"quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, deze muziek is pas baas, draaien ze standaard in de gaykroeg waar ik wel eens kom.
Ik hou niet zo van liefdesliedjes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je geluisterd?? Vast niet, was te "soft"
Bij nader inzien, laten we die homo-cursus maar zittenquote:
Ik ging altijd naarquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
Lekker nummer om jezelf te pletter te rijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen was het opeens voorbij.
Ah kom op, cheesy Nederlandse liedjes en ik ben verkocht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij nader inzien, laten we die homo-cursus maar zitten
Dat is droevige muziek, doe dan Banger Hart van Rob ofzo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:45 schreef betyar het volgende:
Om in de stemming te komen om gezellig te gaan stappen of om een uur of twee te draaien in de kroeg.:
Daarom juistquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah kom op, cheesy Nederlandse liedjes en ik ben verkocht.
Of Fashionista.
Naja ben ook te vinden op 80's en 90's parties, en gewoon house/trance/pop/rock wel.quote:
Het idee was leuk, de uitvoering gaat problemen gevenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja ben ook te vinden op 80's en 90's parties, en gewoon house/trance/pop/rock wel.
Was ook een instinker.....quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is droevige muziek, doe dan Banger Hart van Rob ofzo.
Doe dan deze:quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:45 schreef betyar het volgende:
Om in de stemming te komen om gezellig te gaan stappen of om een uur of twee te draaien in de kroeg.:
De foute party was wel iets voor jou geweest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja ben ook te vinden op 80's en 90's parties, en gewoon house/trance/pop/rock wel.
Kan ik me niks bij voorstellen. Ik vind Gerard Joling meer iets voor overrijpe gescheiden huisvrouwen die zich op stap met homoseksuele 'vrienden', met hun veel te dikke reet in veel te strakke jurkjes en dubbel D hangtieten in verbogen beugel BH, volgieten met cocktails, bier of goedkope wijn om vervolgens zo hoerig mogelijk tegen iedereen in de lokale gaybar aan te gaan staan rijden.quote:
Omgekeerde pedoquote:
Hm, perfecte omschrijving van de realiteit eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:49 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen. Ik vind Gerard Joling meer iets voor overrijpe gescheiden huisvrouwen die zich op stap met homoseksuele 'vrienden', met hun veel te dikke reet in veel te strakke jurkjes en dubbel D hangtieten in verbogen beugel BH, volgieten met cocktails, bier of goedkope wijn om vervolgens zo hoerig mogelijk tegen iedereen in de lokale gaybar aan te gaan staan rijden.
Die probeert VS te paaienquote:
Held.quote:
quote:
Mwah krijg dan altijd nare herinneringen, trek ik niet zo goed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Was ook een instinker.....![]()
Ik kan trouwens wel goed luisteren naar deze muziek ook al zijn die gespeeld op de begrafenis van mijn schoonvader.
Een van de beste zangers ooit wat mij betreft, kan er uren en dagen naar luisteren, magnifiek.quote:
Hij zou niet hebben gewonnen van Jim.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een van de beste zangers ooit wat mij betreft.
Ik bedoel: hij is blind, maar toch heeft hij een voorkeur voor mooie vrouwen.quote:
Jim who?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hij zou niet hebben gewonnen van Jim.
Nou vertel, welke voorkeur geniet u?quote:
Je bedoelt Jimi:quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hij zou niet hebben gewonnen van Jim.
In welke zin meneer??? Seksueel??quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou vertel, welke voorkeur geniet u?
Ja, van achter of van voren?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In welke zin meneer??? Seksueel??
En die mooie vrouwen denken: ik ben mooi, hij is rijk, mijn kostje is gekocht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:54 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik bedoel: hij is blind, maar toch heeft hij een voorkeur voor mooie vrouwen.
Niet lelijk, z'n stem wel.quote:
Heb er maar een hoor darling, of moet de balzak er ook bij in?quote:
Whatever: voor de 1000e keer: ik val niet op jonger, dus jij en je vriendjes hebben niks te vrezenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Tegenwoordig zouden we hem een milfhunter noemen.
Jim bakkum de sukkel die is verslagen door een homo die "per ongeluk" te laat uit de kast kwam.quote:
Hm?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
Heb je de eerste Idols niet gezien?
Nu breek je mijn hartquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whatever: voor de 1000e keer: ik val niet op jonger, dus jij en je vriendjes hebben niks te vrezen
Jochie, ooit zul je er achter komen (maar niet van mij)quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb er maar een hoor darling, of moet de balzak er ook bij in?
Gays always win.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Jim bakkum de sukkel die is verslagen door een homo die "per ongeluk" te laat uit de kast kwam.
In 2002 won hij van iedereen behalve één hele natte kers omdat 12 jarige meisjes helemaal gek van hem waren. Hij zong super monotoon.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm?
Heb nog nooit Idols gezien, noch X-Factor, noch Holland's/Britain's/America's Got Talent of wat dan ook.
Ik ben meer van de Italiaanse Salami dan de Hollandse vis.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jochie, ooit zul je er achter komen (maar niet van mij)
They don't mind to suck the cock of the producer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gays always win.
Maar het zal wel, niet gevolgd dus weet er niets van.
They do if the producer is a woman.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:01 schreef betyar het volgende:
[..]
They don't mind to suck the cock of the producer.
Ah, nouja wel begrijpelijk, lelijk was (en is) hij niet echt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
In 2002 won hij van iedereen behalve één hele natte kers omdat 12 jarige meisjes helemaal gek van hem waren. Hij zong super monotoon.![]()
En dat wist ik nog niet??quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Italiaanse Salami dan de Hollandse vis.
Sorry.
Nu ga ik naar bed...................quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
They do if the producer is a woman.
Hm waar moet ik nog achter komen dan? Its not like I'm a virgin.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat wist ik nog niet??![]()
Anyway, wat ik zei blijft gelden
Goodnight.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu ga ik naar bed...................![]()
![]()
Houden zoquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm waar moet ik nog achter komen dan? Its not like I'm a virgin.
Jullie rare omslachtige vrouwen altijd, geen touw aan vast te knopen.
Hehe, er is in Enschede regelmatig een 80's en 90's party.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:03 schreef von_Preussen het volgende:
Boh, die jaren 80 moeten zo vet zijn geweest, ik ben te laat geboren.
Een vrouw op die leeftijd is een ervaring die bij u reeds bekend is?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm waar moet ik nog achter komen dan? Its not like I'm a virgin.
Enkel van "Houdt u ook zo van rijpe vrouwen" reclames na 12 uur.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een vrouw op die leeftijd is een ervaring die bij u reeds bekend is?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:03 schreef von_Preussen het volgende:
Boh, die jaren 80 moeten zo vet zijn geweest, ik ben te laat geboren.
Valt 32 ook in die categorie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enkel van "Houdt u ook zo van rijpe vrouwen" reclames na 12 uur.
Hm, ik geloof dat mijn oudste bedgenoot 31 was o.i.d.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Valt 32 ook in die categorie?
Zo ja, dan val dan beken ik mij bij deze schuldig.
Rijpe vrouw, dan denk ik aan een zure sloot.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:06 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso de term "rijpe vrouw".
Daar ga je toch al van kotsen? Wie kwam er in godsnaam op het woord rijp, dat associeer je toch meteen met verrot fruit of vis of niet?
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
Rijpe vrouw, dan denk ik aan een zure sloot.
Ligt aan de vrouw in kwestie, hoewel, m'n meisjesmaat vertelde me dat ik me beter van 40-jarige ver kan houden: "want daar gaat alles toch hangen".quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:06 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso de term "rijpe vrouw".
Daar ga je toch al van kotsen? Wie kwam er in godsnaam op het woord rijp, dat associeer je toch meteen met verrot fruit of vis of niet?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ligt aan de vrouw in kwestie, hoewel, m'n meisjesmaat vertelde me dat ik me beter van 40-jarige ver kan houden: "want daar gaat alles toch hangen".
Maar volgens mij hebben oudere vrouwen in de praktijk minder ranzige vaginas dan jongere. Minder zieke afscheidingen. Als ik soms in de slipjes van vriendinnen kijk, woei.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Snap niet dat dat een aantrekkelijke term dient te moeten zijn.![]()
Say what?!quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar volgens mij hebben oudere vrouwen in de praktijk minder ranzige vaginas dan jongere. Minder zieke afscheidingen.
That does it, ik ga op m'n knieën voor God dat ik homo ben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als ik soms in de slipjes van vriendinnen kijk, woei.![]()
Wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De fuck...quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar volgens mij hebben oudere vrouwen in de praktijk minder ranzige vaginas dan jongere. Minder zieke afscheidingen. Als ik soms in de slipjes van vriendinnen kijk, woei.![]()
De woorden die bij jou horen zijn goedkoper dan ik dacht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:09 schreef Nautilus. het volgende:
En ik dacht: welk geluk zou er schuilen in het Kronenburg Park?
Nou en, dan neuken we wel 18 jarigen met een opa fetish.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ooit zijn jullie ook zou "oud" jochies
Boeiend. Wij zijn mannen. Wij krijgen karakter, jullie opvliegersquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
That does it, ik ga op m'n knieën voor God dat ik homo ben.
Jij als maagd zijne kan nog bekeren jongen, ik raad 't je ten strengste aan.quote:
Mannen worden alleen maar aantrekkelijker tot hun 40e of iets. Vrouwen het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Idd, mannen zijn net een goede whisky, die moet ook rijpen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeiend. Wij zijn mannen. Wij krijgen karakter, jullie opvliegers
Ik vond dat ik het beter verwoordde in #226quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mannen worden alleen maar aantrekkelijker tot hun 40e of iets. Vrouwen het tegenovergestelde.
Ik neem aan dat jij nooit liefde hebt gehad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De woorden die bij jou horen zijn goedkoper dan ik dacht.
Ah zo. Het deed mij eerder denken aan een maat in mannelijke vorm waar je meisjes mee deelde.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een maat van me, alleen dan in vrouwelijke vorm.
Ach.. dat hoort er bij hequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij als maagd zijne kan nog bekeren jongen, ik raad 't je ten strengste aan.
Die horrorverhalen over vrouwen hierboven, daaaaaamn.
Damn, d'r zijn mannen met een beter lichaam dan mij op hun 36'ste, met een kop die tien jaar jonger lijkt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, mannen zijn net een goede whisky, die moet ook rijpen.
Vrouwen zijn net fruit, daar gaat het rijpingsproces juist andersom.
Ik weet niet wat jouw zo ver heeft gebracht, als ik jouw zie, 's avonds bij het park.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:11 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij nooit liefde hebt gehad.
So?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whis, die heb ik net ook al gepost!
Slipjes vol met vaginale afscheiding, waar jij met je hand in moet grijpen.quote:
En gynaecologen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:12 schreef GSbrder het volgende:
Horrorverhalen over vrouwen zijn van lelijke mannen
1 woord:quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Slipjes vol met vaginale afscheiding, waar jij met je hand in moet grijpen.
IEEEEEEEE.
Gelukkig behoren wij tot de ene noch de andere groepquote:
AHHHHHHHquote:
The straight men’s revengequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
AHHHHHHH
Ik ga op bed, dit is too much to handle.
Nee drie maanden gerijpt smegma is YUMMIEquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Slipjes vol met vaginale afscheiding, waar jij met je hand in moet grijpen.
IEEEEEEEE.
I shiver in fear my dear.quote:
quote:
Zeg me dat het niet zo is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw zo ver heeft gebracht, als ik jouw zie, 's avonds bij het park.
Ken jij vriendjes die zich 3 maanden niet douchten dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee drie maanden gerijpt smegma is YUMMIE![]()
NOT!!![]()
![]()
GEEZUS!quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:15 schreef Picchia het volgende:
Mijn eerste keer was met een ongestelde. Na drie keer mijn tandenpoetsen proefde ik het nog. Ze waarschuwde me nog, maar ja.
Wanneer heb jij voor het laatst smegma gezien? Toen Frank Boeien nog in de hitlijsten stond?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee drie maanden gerijpt smegma is YUMMIE![]()
NOT!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:15 schreef Picchia het volgende:
Mijn eerste keer was met een ongestelde. Na drie keer mijn tandenpoetsen proefde ik het nog. Ze waarschuwde me nog, maar ja.
Ze zou het verschil met sperma niet kunnen aangevenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst smegma gezien? Toen Frank Boeien nog in de hitlijsten stond?
Ben je weg tot donderdag dan?!quote:
Correct, ik draag met het uitgaan altijd een busje smegma bij me.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:16 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens hebben we nu wel een effectieve én legale methode gevonden om homo's weg te pesten.
Eerder ijzer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GEEZUS!
Nog nooit iets anders dan een licht vleugje aardbeienijs geproefd
Ik heb dit weekend andere verplichtingen, morgen en overmorgen tentamens, maar addict als ik ben zal ik her en der nog wel eens posten, poebeliewoepsiequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben je weg tot donderdag dan?!
Zo lang kan ik niet zonder je hoor, ook al zie ik je dan weer in 't echt![]()
Welterustequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:14 schreef Voorschrift het volgende:
Welterusten luitjes met schone slipjes en boxershorts.
Ik schraap het gewoon altijd onder m'n nagels en veeg 't dan af in hun gezicht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct, ik draag met het uitgaan altijd een busje smegma bij me.
Werkt als knoflook en een houten staak op een vampieren emo-bar.
Van de vrouwen in kwestie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik schraap het gewoon altijd onder m'n nagels en veeg 't dan af in hun gezicht.
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ken jij vriendjes die zich 3 maanden niet douchten dan?
Ieh!
Ah, goed nieuws honingdropje van me.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend andere verplichtingen, morgen en overmorgen tentamens, maar addict als ik ben zal ik her en der nog wel eens posten, poebeliewoepsie
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik schraap het gewoon altijd onder m'n nagels en veeg 't dan af in hun gezicht.
Geen idee, vraag 't ze.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Smaakt het sperma van die knoflook-donervretende mocroboys nu niet ontzettend zuur?
Succesquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend andere verplichtingen, morgen en overmorgen tentamens, maar addict als ik ben zal ik her en der nog wel eens posten, poebeliewoepsie
De zorg vaarwel gezegd?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:18 schreef Nautilus. het volgende:
Picchia heeft, net als ik, de zorg vaarwel gezegd, en gekozen voor het juridische. Maar hij weet tenminste dat bloed ijzer bevat, en geen aardbeienijs.
Je denkt dat ik een onaantrekkelijk oud wijf ben???quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst smegma gezien? Toen Frank Boeien nog in de hitlijsten stond?
Zeer onaantrekkelijk erg oud wijf?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt dat ik een onaantrekkelijk oud wijf ben???
Guess again
Ik heb donderdag al lakenmateriaal. Anders geen slaapplek in Amsterdam, rememberquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, vraag 't ze.
Nooit een Marokkaan gehad.
Of we zoeken er een donderdag, is er vast wel een te vinden in het Vondelpark voor je 's avonds.
Thanks, het zal wel goed komen.quote:
Ja het is ook zo lullig om het een kruising tussen bedorven haring en oesters te noemen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:19 schreef GSbrder het volgende:
Aardbeienijs serieus nemende![]()
Ik wilde enkel onze maagdelijke robin geruststellen. Die jongen durft geen chick meer aan te spreken, dankzij jullie
Denk wat je wil hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeer onaantrekkelijk erg oud wijf?
We hadden vastgesteld dat mijn grens van 40 jaar bij vrouwen toch te ambitieus gesteld was, ik dacht dat je 40 jaar was, go figure.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt dat ik een onaantrekkelijk oud wijf ben???
Guess again
Vet nummer blijft 't wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
Lekker nummer om jezelf te pletter te rijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen was het opeens voorbij.
Grapje schat.quote:
Ik heb al een jaar geen geneeskundevakken meer gevolgd, en ik weet niet of ik dat ooit nog zal doen. Een gedwongen rite de passage.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De zorg vaarwel gezegd?
Ben je genokt met een studie geneeskunde?
Hehe hoor 'm graag aan, ik zal m'n VVD "hurr hurr hurrrrr" lach even oefenen op voorhand voor het geval dat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:20 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg VS, ik heb nog een verhaal waarvan jij volgende week zeker weten compleet finaal gaat.
Ik ben geen 40, maar je bent wel te jong jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We hadden vastgesteld dat mijn grens van 40 jaar bij vrouwen toch te ambitieus gesteld was, ik dacht dat je 40 jaar was, go figure.
Vooral omdat jij dit vermoeden versterkte door te stellen dat jij ons jonkies te jong vond.
Naar kopkaas smakende bedorven blanke-vla?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het is ook zo lullig om het een kruising tussen bedorven haring en oesters te noemen.
Hm, als 't maar niet al te laat is dan, want ik zit met "laatste trein terug" idee he.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb donderdag al lakenmateriaal. Anders geen slaapplek in Amsterdam, remember?
Gelukkig maar dat er wat nuance hier zit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:19 schreef GSbrder het volgende:
Aardbeienijs serieus nemende![]()
Ik wilde enkel onze maagdelijke robin geruststellen. Die jongen durft geen chick meer aan te spreken, dankzij jullie
Daar ben je van.. genezen? Kunde.. je het wel?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:22 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar geen geneeskundevakken meer gevolgd, en ik weet niet of ik dat ooit nog zal doen. Een gedwongen rite de passage.
Arme provinciaalquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, als 't maar niet al te laat is dan, want ik zit met "laatste trein terug" idee he.
Zal morgen ff kijken hoelaat dat is.![]()
Nu duik ik 't bed echt in, trusten!
Gek genoeg heb ik die smurrie nooit in m'n bek gehad, gelukkig, dus geen idee hoe 't smaakt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Naar kopkaas smakende bedorven blanke-vla?
Wat zo’n meisje van 16 ook voorsteld, gewoon doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er wat nuance hier zit.
Ik ben getraumatiseerd
Preuts jong, zoiets snow-ball je toch altijd over, als hetero zijnde, met je vriendinquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik die smurrie nooit in m'n bek gehad, gelukkig, dus geen idee hoe 't smaakt.
Hoe oud schat je mij dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben geen 40, maar je bent wel te jong ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |