Ja hé. Alleen vind ik dat we eerst goed beleid moeten hebbe nvoor we weer kampioenschap gaan halen. eerst johan zn werk laten doen.quote:
Geluk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:02 schreef TWP het volgende:
Bois, ik ga een pampiertje uitprinten wens me geluk.
Succesquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:02 schreef TWP het volgende:
Kan je ook zeggen over Hockey, Rugby, Haast alle sporten. Tennis tegen een bal aan lsaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Naar 21 mannen kijken die achter een bal rennen.
Ik duim voor je.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:02 schreef TWP het volgende:
Dat kan inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je ook zeggen over Hockey, Rugby, Haast alle sporten. Tennis tegen een bal aan lsaan.
Jep! Thxquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hallo, mooie UI.
[..]
Hey liefje.
[..]
Hai.
Naar sport kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus sport is bij jou ondergewaardeerd![]()
Jij houdt van kreunende geile chick?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Naar sport kijken.![]()
Vrouwen tennis is dan weer wel leuk, vrouwen hockey natuurlijk ook niet vergeten.
Iddquote:
Een simpel balletjetrap spel. Zo duidelijk genoeg?quote:
Wat een held ben je toch ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik kan melden dat ik zojuist met succes iets uit heb geprint.
quote:
Die kreun van Sjarapova is echt niet uit te staanquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij houdt van kreunende geile chick?
Socios is een echtequote:
over alle sporten te zeggen. alle sporten doelloosquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Idd
[..]
Een simpel balletjetrap spel. Zo duidelijk genoeg?
Hoiii iedereen
Hallo mevrouwquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Idd
[..]
Een simpel balletjetrap spel. Zo duidelijk genoeg?
Hoiii iedereen
AHHHH UHHHHHHHHquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef TWP het volgende:
[..]
Die kreun van Sjarapova is echt niet uit te staan
Jij niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij houdt van kreunende geile chick?
Goed nieuws weer. Vraag me af wat pokoes zijn maar klinkt gezellig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
harde pokoes en dikke jonkos alhier
Audioopnames.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Goed nieuws weer. Vraag me af wat pokoes zijn maar klinkt gezellig.
Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kut mug is het ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:07 schreef TWP het volgende:
[..]
Ten eerste is het Albertoooooo
En ten tweede ik ben net gestoken door een mug.
hou ook van jouquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MWAHHHH GERTJUHHHH
Samson moet naar leiden komenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MWAHHHH GERTJUHHHH
Nee, het is 'gehaat' Samson.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah gertje, ik wil niet gehaad worten wad noe?![]()
Kakkerstad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GLAZEN HUIS MANG, LEIDUH LEIDUH MIJN STAD
Oh dat. KOMT GVD NIET NAAR DELFTquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GLAZEN HUIS MANG, LEIDUH LEIDUH MIJN STAD
Oprotten jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
looking forward to the weekendquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nog 23 uur en 47 minuten te gaan
Nicequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
looking forward to the weekend
want
dan
vakantie
Mijn zus woont in Delft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Zoetahmeer.
- Maar Delft inderdaad voor mij -
We don't love youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We don't love you
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Zeker.quote:
Droom lekker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik haak afmijn PC loeit als een gek en ik word gek van dat geloei...dus adios
![]()
Fijne nacht nog allemaal.
Weet je dat PSV dit jaar kampioen gaat worden? Ajax gaat hopelijk eerst structureel en financieel alles op orde kirjgen. PSV heeft een heerlijke aanval metquote:
trustequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
Latersquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je dat PSV dit jaar kampioen gaat worden? Ajax gaat hopelijk eerst structureel en financieel alles op orde kirjgen. PSV heeft een heerlijke aanval met
Toivonen
Mertens- Wijnaldum - Lens![]()
Fred moet hiermee wel cl halen
Haten op Leidenquote:
die shit rijmt wejoquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:17 schreef Zapato het volgende:
[..]
Haten op Leiden
Leer nou eerst maar spaghetti eten zonder te snijden
Ik eet liever netjes zonder rode mond.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:17 schreef Zapato het volgende:
[..]
Haten op Leiden
Leer nou eerst maar spaghetti eten zonder te snijden
NEE MOTIE GEWIJGERD OPROTTENquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:17 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Hoi!
Hebben we het over voetbal vannacht?
Zouden jullie daar dan mee willen stoppen? want ik ben nu ook in de nachtbagger![]()
gr gr
HOI!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:17 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Hoi!
Hebben we het over voetbal vannacht?
Zouden jullie daar dan mee willen stoppen? want ik ben nu ook in de nachtbagger![]()
gr gr
krijg nou watquote:
huh?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar gaan je driesje en je kevinnetje
Allerliefste Flipsjequote:
Hij ziet er niet uit als een Duitser.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Flippiee het volgende:
Walgelijke pisvee en walgelijke wijnaldum. Eerst clubliefde dit dat, dan juichen en alles als ze psv inmaken en dan vervolgens gaat ie naar de club waarmee tegen ie 10-0 verloor, en hij sprak over clubliefde. Duitser is het wel.
Feyenoordquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Flippiee het volgende:
Walgelijke pisvee en walgelijke wijnaldum. Eerst clubliefde dit dat, dan juichen en alles als ze psv inmaken en dan vervolgens gaat ie naar de club waarmee tegen ie 10-0 verloor, en hij sprak over clubliefde. Duitser is het wel.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:18 schreef aight1 het volgende:
Hoe de neuk kan je nou haten op voetbalMensen zonder leven
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoi binnenkomers![]()
[..]
Slaap lekker en een fijne verjaardag morgen![]()
Typisch, ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:18 schreef aight1 het volgende:
Hoe de neuk kan je nou haten op voetbalMensen zonder leven
Waarschijnlijk al langer dan t gat waar jij woontquote:
ninja editquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Typisch, ja.
Dat gehaat op voetbal komt van het rock- en metaltuig dat ook op FOK! zit.
Mobiele Fok!?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:21 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
post niet zo snel ik kan niet zo snel lezen he!
eEN MUIS IS BEHENDIGquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:21 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
post niet zo snel ik kan niet zo snel lezen he!
Klopt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit als een Duitser.
Dan ga je niet naar psv dan peer je hem naar Engeland.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
FOK DAT CLUBLIEFDE. SWIJANLDUM WIL EEN STAP VOORUIT IN EEN ZIJN CARRIERE![]()
![]()
![]()
Ik spin, weet nog niet waar ik banger voor ben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog een muis hier in huis
Feyenoord is geen conccurrent van PSVquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Dan ga je niet naar psv dan peer je hem naar Engeland.
Ik snap het enthousiasme daarover nooit. Niets mis met een ninja-edit. Altijd even het zojuiste geposte bericht controleren.quote:
Hey grappenmaker, ik hou van metal én voetbal. Wat nu?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Typisch, ja.
Dat gehaat op voetbal komt van het rock- en metaltuig dat ook op FOK! zit.
Waar zei ik dat er iets mis mee was. Alleen maar een constatering.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik snap het enthousiasme daarover nooit. Niets mis met een ninja-edit. Altijd even het zojuiste geposte bericht controleren.
Feyenoord heeft een goede jeugdopleiding, maar die jeugd moet niet binnen Nederland blijven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord is geen conccurrent van PSVFeyenoord -> psv = stap voorruit
kusjequote:
ZWART MET WITTE AVATARquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:24 schreef Zapato het volgende:
[..]
Waar zei ik dat er iets mis mee was. Alleen maar een constatering.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik pak er maar eens een biertje bij
RAY CHARLESquote:
Koloniën waren cruciaal in het opkomen van het westen als economisch en cultureel dominante gedeelte van de wereld na 1750.quote:
Wat vind je van dat de PVV het begrip allochtoon wil opschorten naar de derde generatie (nu 10-jarigen) ivm met dat het CBS onder allochtoon alleen eerste en tweede generatie verstaat en dus de derde generatie als autochtoon ziet en criminaliteitcijfer daardoor verandert.quote:
okquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga even weg en als ik terug kom hebben we het over mooie mensen en bazen huizen.
Njah, voor beide punten is wel wat te zeggen hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef TWP het volgende:
Mensen die het oneens zijn met deze stelling zijn trouwens geschiedkundig wel zeer onderlegdMaar dat terzijde.
dus we gaan het over mij hebben?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga even weg en als ik terug kom hebben we het over mooie mensen en bazen huizen.
wij gaan niet rustiger aan doen voor jou.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Ja wel op dit tijdstip ik volg het helemaal niet hierzo
Dat is wel weer zo'n idiote maatregel van de PVV. Maar je kan ook niet anders verwachten eigenlijk. Aan de macht komen en daarna lekker alles hun kant op lullenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vind je van dat de PVV het begrip allochtoon wil opschorten naar de derde generatie (nu 10-jarigen) ivm met dat het CBS onder allochtoon alleen eerste en tweede generatie verstaat en dus de derde generatie als autochtoon ziet en criminaliteitcijfer daardoor verandert.
Dat zeiden je vrienden zeker ook toen je een gangband deed?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
wij gaan niet rustiger aan doen voor jou.
Het is in- en in triest datquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vind je van dat de PVV het begrip allochtoon wil opschorten naar de derde generatie (nu 10-jarigen) ivm met dat het CBS onder allochtoon alleen eerste en tweede generatie verstaat en dus de derde generatie als autochtoon ziet en criminaliteitcijfer daardoor verandert.
De grap is dat een CDA'er ook iets in de PVV-trant zei van de week. Even opzoeken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:31 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo'n idiote maatregel van de PVV. Maar je kan ook niet anders verwachten eigenlijk. Aan de macht komen en daarna lekker alles hun kant op lullen
Echt he. Het is nog triester echter dat het CDA en VVD zich hier niet van afkeren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef TWP het volgende:
En als die 3e generatie niet genoeg criminaliteit begaat verschuiven we het gewoon naar de 5e generatie.
Nee, ik mocht niet mee doen omdat mijn piemel te groot was. Hun 15 centimeter kwam niet in de buurt bij mij 25 centimeter.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Dat zeiden je vrienden zeker ook toen je een gangband deed?
Maxime Verhagen waarschijnlijk, die was ook weer bezig. Ging ook over de uitzetting van die 18 jarige jongen uit Limburg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De grap is dat een CDA'er ook iets in de PVV-trant zei van de week. Even opzoeken.
Pics van jouw 25cm met mijn username erop.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik mocht niet mee doen omdat mijn piemel te groot was. Hun 15 centimeter kwam niet in de buurt bij mij 25 centimeter.
Nee die houden gewoon hun mond, wel zo makkelijk. Want "ojee anders raken we de macht kwijt en dat is eigenlijk het enige waar we het voor doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Zapato het volgende:
[..]
Echt he. Het is nog triester echter dat het CDA en VVD zich hier niet van afkeren.
Mag niet meer van de Fok! regels, erg jammer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Pics van jouw 25cm met mijn username erop.
welkomquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef Floxcie het volgende:
Dimens vroeg ik kon komen, daar ben ik dan!
zie deze kleine baas dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef Floxcie het volgende:
Dimens vroeg ik kon komen, daar ben ik dan!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mag niet meer van de Fok! regels, erg jammer.
Ja die van uit Limburg is te achterlijk voor woorden die situatie. Zou bijna trouwen met die jongen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Maxime Verhagen waarschijnlijk, die was ook weer bezig. Ging ook over de uitzetting van die 18 jarige jongen uit Limburg.
Interessante hosseltechniek van die gast danquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die van uit Limburg is te achterlijk voor woorden die situatie. Zou bijna trouwen met die jongen.
Dit artikel trouwens inderdaad ook van Verhagen
http://www.elsevier.nl/we(...)terecht.htm?rss=true
Ja gaat wel prima, beetje last van m'n neusquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alles goed met je? Nog chicks versierd dit dat?
Zo kan je het ook bekijken jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:35 schreef Zapato het volgende:
[..]
Interessante hosseltechniek van die gast dan
Beschamend hè.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die van uit Limburg is te achterlijk voor woorden die situatie. Zou bijna trouwen met die jongen.
Dit artikel trouwens inderdaad ook van Verhagen
http://www.elsevier.nl/we(...)terecht.htm?rss=true
Kusje op je neus en succes met je proefwerkweek.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja gaat wel prima, beetje last van m'n neusmaar verder wel oke. Heb wel proefwerkweek die mijn gaat bepalen of ik overga of niet.
Geen chicks versierd, jij?
Ah, jammer. Maar je wou haar al niet meer toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kusje op je neus en succes met je proefwerkweek.![]()
Ik heb helaas geen chicks versierd en Juste Me Gusta heeft vriend.
Ik stuur mezelf wel eentje en doe alsof die van jou is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:37 schreef TWP het volgende:
[..]
Die ene die je niet ontvangen hebt. Heb je die niet ontvangen?
Ja, het is echt ongelooflijk, deze situatie is niet eens te vergelijken met de 'normale uitgezette mensen'.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:37 schreef TWP het volgende:
[..]
Beschamend hè.Die jongen is de eerste paar dagen in Angola geweest en daarna afgestaan. En nu sturen ze hem terug onder het mom: "Je redt het best daar in je moederland."
DOE NORMAAL
Druk met school dit dat, mn rete best doen enzoquote:
Top idee. Zet er wat lieve woordjes in.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:38 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik stuur mezelf wel eentje en doe alsof die van jou is.
Succes ermee, is je Engels gemiddelde weer goed?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, het is echt ongelooflijk, deze situatie is niet eens te vergelijken met de 'normale uitgezette mensen'.
[..]
Druk met school dit dat, mn rete best doen enzosorry
Even neuken kon toch wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah, jammer. Maar je wou haar al niet meer toch?
Heuj ik ben een studentquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Zapato het volgende:
Allemaal scholieren hier nog joh
Het moet niet gekker worden
In afwachting van het cijfer, als ik een 5,5 heb en geen 5,6 ga ik janken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Succes ermee, is je Engels gemiddelde weer goed?
Je hebt gelijk, wat zeur ik?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat kan nu nog steeds wel. [ afbeelding ]
trustequote:
Dan maak je een uitzondering voor mij; gaan we naar de Pathé en laat ik een lekker gemixt bakje popcorn vallen om je te laten lachen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heuj ik ben een student
[..]
In afwachting van het cijfer, als ik een 5,5 heb en geen 5,6 ga ik janken.
Geen tijd, heb in 4 dagen tijd nog 6 tentamens, dus zit nog even in du stress.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dan maak je een uitzondering voor mij; gaan we naar de Pathé en laat ik een lekker gemixt bakje popcorn vallen om je te laten lachen.
welke studie dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen tijd, heb in 4 dagen tijd nog 6 tentamens, dus zit nog even in du stress.
Zomervakantie en alles.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen tijd, heb in 4 dagen tijd nog 6 tentamens, dus zit nog even in du stress.
Even een avondje vrijmaken en je best doen en gewoon zien wat eruit komt toch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen dit dat, gewoon een avondje even enzo.
Ik stress voor mn studie, wat ik hier doe dan, ja afleiding zoeken, is ook nodig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Goed, ik heb een 5,2 op wiskunde gehaald.met jou?
Management, economie en recht, nu denk je vast 'Wat een kutstudie en simpel en alles' maar dat is het niet in mijn gevalquote:
Ik voor het eerst in m'n leven ook een beetje, als ik economie verneuk blijf ik zitten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stress voor mn studie, wat ik hier doe dan, ja afleiding zoeken, is ook nodig.
[..]
Management, economie en recht, nu denk je vast 'Wat een kutstudie en simpel en alles' maar dat is het niet in mijn geval
Eco op de middelbarequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik voor het eerst in m'n leven ook een beetje, als ik economie verneuk blijf ik zitten.
Ja, en ik sta een krappe 5,6 en als ik hier ook nog een onvoldoende op kom te staan kan ik het wel schudden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:44 schreef Zapato het volgende:
[..]
Eco op de middelbare
Wat een kkvak was dat
Das kutquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik voor het eerst in m'n leven ook een beetje, als ik economie verneuk blijf ik zitten.
Nouja de meeste mensen denken dat MER simpel is, das niet helemaal waarquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:43 schreef Zapato het volgende:
Ik denk dat niet.Succes maar dan!
Aannames
Ik heb in twee jaar een voldoende gehaald voor eco op de middelbare. Had echt een teef als lerares, alleen maar matten weetjewel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, en ik sta een krappe 5,6 en als ik hier ook nog een onvoldoende op kom te staan kan ik het wel schudden.
hbooooquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:46 schreef Zapato het volgende:
Ik ken de opleiding heul niet. HBO of uni?
oooooohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |