looking forward to the weekendquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nog 23 uur en 47 minuten te gaan
Nicequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
looking forward to the weekend
want
dan
vakantie
Mijn zus woont in Delft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Zoetahmeer.
- Maar Delft inderdaad voor mij -
We don't love youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We don't love you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Zeker.quote:
Droom lekker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik haak afmijn PC loeit als een gek en ik word gek van dat geloei...dus adios
![]()
Fijne nacht nog allemaal.
Weet je dat PSV dit jaar kampioen gaat worden? Ajax gaat hopelijk eerst structureel en financieel alles op orde kirjgen. PSV heeft een heerlijke aanval metquote:
trustequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
Latersquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je dat PSV dit jaar kampioen gaat worden? Ajax gaat hopelijk eerst structureel en financieel alles op orde kirjgen. PSV heeft een heerlijke aanval met
Toivonen
Mertens- Wijnaldum - Lens![]()
Fred moet hiermee wel cl halen
Haten op Leidenquote:
die shit rijmt wejoquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:17 schreef Zapato het volgende:
[..]
Haten op Leiden
Leer nou eerst maar spaghetti eten zonder te snijden
Ik eet liever netjes zonder rode mond.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:17 schreef Zapato het volgende:
[..]
Haten op Leiden
Leer nou eerst maar spaghetti eten zonder te snijden
NEE MOTIE GEWIJGERD OPROTTENquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:17 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Hoi!
Hebben we het over voetbal vannacht?
Zouden jullie daar dan mee willen stoppen? want ik ben nu ook in de nachtbagger![]()
gr gr
HOI!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:17 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Hoi!
Hebben we het over voetbal vannacht?
Zouden jullie daar dan mee willen stoppen? want ik ben nu ook in de nachtbagger![]()
gr gr
krijg nou watquote:
huh?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar gaan je driesje en je kevinnetje
Allerliefste Flipsjequote:
Hij ziet er niet uit als een Duitser.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Flippiee het volgende:
Walgelijke pisvee en walgelijke wijnaldum. Eerst clubliefde dit dat, dan juichen en alles als ze psv inmaken en dan vervolgens gaat ie naar de club waarmee tegen ie 10-0 verloor, en hij sprak over clubliefde. Duitser is het wel.
Feyenoordquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Flippiee het volgende:
Walgelijke pisvee en walgelijke wijnaldum. Eerst clubliefde dit dat, dan juichen en alles als ze psv inmaken en dan vervolgens gaat ie naar de club waarmee tegen ie 10-0 verloor, en hij sprak over clubliefde. Duitser is het wel.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:18 schreef aight1 het volgende:
Hoe de neuk kan je nou haten op voetbalMensen zonder leven
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoi binnenkomers![]()
[..]
Slaap lekker en een fijne verjaardag morgen![]()
Typisch, ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:18 schreef aight1 het volgende:
Hoe de neuk kan je nou haten op voetbalMensen zonder leven
Waarschijnlijk al langer dan t gat waar jij woontquote:
ninja editquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Typisch, ja.
Dat gehaat op voetbal komt van het rock- en metaltuig dat ook op FOK! zit.
Mobiele Fok!?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:21 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
post niet zo snel ik kan niet zo snel lezen he!
eEN MUIS IS BEHENDIGquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:21 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
post niet zo snel ik kan niet zo snel lezen he!
Klopt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit als een Duitser.
Dan ga je niet naar psv dan peer je hem naar Engeland.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
FOK DAT CLUBLIEFDE. SWIJANLDUM WIL EEN STAP VOORUIT IN EEN ZIJN CARRIERE![]()
![]()
![]()
Ik spin, weet nog niet waar ik banger voor ben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog een muis hier in huis
Feyenoord is geen conccurrent van PSVquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Dan ga je niet naar psv dan peer je hem naar Engeland.
Ik snap het enthousiasme daarover nooit. Niets mis met een ninja-edit. Altijd even het zojuiste geposte bericht controleren.quote:
Hey grappenmaker, ik hou van metal én voetbal. Wat nu?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Typisch, ja.
Dat gehaat op voetbal komt van het rock- en metaltuig dat ook op FOK! zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |