okquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga even weg en als ik terug kom hebben we het over mooie mensen en bazen huizen.
Njah, voor beide punten is wel wat te zeggen hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef TWP het volgende:
Mensen die het oneens zijn met deze stelling zijn trouwens geschiedkundig wel zeer onderlegdMaar dat terzijde.
dus we gaan het over mij hebben?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga even weg en als ik terug kom hebben we het over mooie mensen en bazen huizen.
wij gaan niet rustiger aan doen voor jou.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Ja wel op dit tijdstip ik volg het helemaal niet hierzo
Dat is wel weer zo'n idiote maatregel van de PVV. Maar je kan ook niet anders verwachten eigenlijk. Aan de macht komen en daarna lekker alles hun kant op lullenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vind je van dat de PVV het begrip allochtoon wil opschorten naar de derde generatie (nu 10-jarigen) ivm met dat het CBS onder allochtoon alleen eerste en tweede generatie verstaat en dus de derde generatie als autochtoon ziet en criminaliteitcijfer daardoor verandert.
Dat zeiden je vrienden zeker ook toen je een gangband deed?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
wij gaan niet rustiger aan doen voor jou.
Het is in- en in triest datquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vind je van dat de PVV het begrip allochtoon wil opschorten naar de derde generatie (nu 10-jarigen) ivm met dat het CBS onder allochtoon alleen eerste en tweede generatie verstaat en dus de derde generatie als autochtoon ziet en criminaliteitcijfer daardoor verandert.
De grap is dat een CDA'er ook iets in de PVV-trant zei van de week. Even opzoeken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:31 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo'n idiote maatregel van de PVV. Maar je kan ook niet anders verwachten eigenlijk. Aan de macht komen en daarna lekker alles hun kant op lullen
Echt he. Het is nog triester echter dat het CDA en VVD zich hier niet van afkeren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef TWP het volgende:
En als die 3e generatie niet genoeg criminaliteit begaat verschuiven we het gewoon naar de 5e generatie.
Nee, ik mocht niet mee doen omdat mijn piemel te groot was. Hun 15 centimeter kwam niet in de buurt bij mij 25 centimeter.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Dat zeiden je vrienden zeker ook toen je een gangband deed?
Maxime Verhagen waarschijnlijk, die was ook weer bezig. Ging ook over de uitzetting van die 18 jarige jongen uit Limburg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De grap is dat een CDA'er ook iets in de PVV-trant zei van de week. Even opzoeken.
Pics van jouw 25cm met mijn username erop.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik mocht niet mee doen omdat mijn piemel te groot was. Hun 15 centimeter kwam niet in de buurt bij mij 25 centimeter.
Nee die houden gewoon hun mond, wel zo makkelijk. Want "ojee anders raken we de macht kwijt en dat is eigenlijk het enige waar we het voor doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Zapato het volgende:
[..]
Echt he. Het is nog triester echter dat het CDA en VVD zich hier niet van afkeren.
Mag niet meer van de Fok! regels, erg jammer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Pics van jouw 25cm met mijn username erop.
welkomquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef Floxcie het volgende:
Dimens vroeg ik kon komen, daar ben ik dan!
zie deze kleine baas dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef Floxcie het volgende:
Dimens vroeg ik kon komen, daar ben ik dan!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mag niet meer van de Fok! regels, erg jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |