jij roept net dat je toch nooit meer een relatie wiltquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weer zo'n verre Brabo..... kunnen nieuwe Singles dames niet eens wat dichterbij wonen![]()
Brabo'squote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weer zo'n verre Brabo..... kunnen nieuwe Singles dames niet eens wat dichterbij wonen![]()
Nee, maar keiharde neukseks is niks mis meequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij roept net dat je toch nooit meer een relatie wilt
Ja joh, neuk er een end op los!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh we mogen wel scharrelen van L-E?
Hallo muurquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat moet je mij echt niet vragen. Ik vind alleen zijn zo verschrikkelijk heerlijk, je hebt geen idee.
wie weet. ooit op een dag..quote:
quote:
niet fokke met brabant jongequote:
Oh ben jij d'r zo een.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Pff, ik heb allemaal dode mensen met wie ik praat hoor.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja hoi, bier op. Snuit zijn lichtje gaat uit!
Fijne avond nog poppedopjes!
Gezelligquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef L-E het volgende:
[..]
slaap lekker snuitjequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daag Snuit!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
oh en je stemmetjes? zijn die niet meer goed genoeg?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Daar komt inderdaad wel erg lekker gebak vandaanquote:
Mijn stemmetjes zeggen dat het nog steeds goed met mij gaat.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
oh en je stemmetjes? zijn die niet meer goed genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |