Dit.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:30 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mongolen die Pokémon niet kunnen waarderen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:28 schreef Phreakingout het volgende:
TS is Valerio :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, goeie kickquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef OdeAanRoland het volgende:
Als ik wist wat pokemon was zou ik het net zo leuk vinden als dat iedereen het zou moeten vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kies... JE MOEDERRR!!1!!1quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:41 schreef ButcherPete het volgende:
Varken met een aardappel op zijn hoofd ovuleert!!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is necessary for evolution. The fear that, at any given moment you could perish and vanish from existence.
Vergeet je pet niet, op je hoofd, achterstevoren te zetten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:59 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Ik kies... JE MOEDERRR!!1!!1
quote:
Ook baas iddquote:
quote:
Ik ga huilen als ik dat wasquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:32 schreef Stuurver het volgende:
Ik doe dat ook, zat laatst een meisje naast mij die het ook speelde maar ze was helaas wel lelijk.
En als die bitches dat bij mij deeden had ik die 1e gehosseld en die andere 3 gesmackt met mijn pimp hand
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |