pokemonquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef epischepeter het volgende:
pokemon is idd baas
net als de eerste 2 doom spellen
commander keen (wikipedia die shit maar)
en al dat soort oude dingen
volgende keer als iemand je erom uitlacht roep dan gewoon dat justin bieber op mannen valt wedde dat ze dan meteen kwaad worden ?
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Sorry man, gamen heb ik echt geen behoefte meer aan, terwijl ik het vroeger best wel eens deed.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Pokemon is voor trieste nerds.Altijd al zo geweest, net zoals die Magic kaarten.
Mensen die dat nu nog spelen zijn echt zwaar zielig.
Grotendeels waar, maar sowieso niet haten op Pokémon Red/Blue.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Pokemon is voor trieste nerds.Altijd al zo geweest, net zoals die Magic kaarten.
quote:
Besturing is kut en framerate vaak ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:01 schreef JApieman het volgende:
Pokemon op je mobiel spelen als je toch geen reet te doen hebt.
Dan ben ik maar zielig, geen problemen meequote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Ga je diep schamen. Verwend kutkind.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:17 schreef armageddin het volgende:
pokemon. nerds die geen vrienden hebben dus proberen ze ze maar te vangen.
Vrienden met vlammenwerper en mesblad, ha die heb jij niet!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:17 schreef armageddin het volgende:
pokemon. nerds die geen vrienden hebben dus proberen ze ze maar te vangen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Vrienden met vlammenwerper en mesblad, ha die heb jij niet!
Als je dit echt goed wil doen, moet je die totally spies ringtone nemen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef juxtaposition het volgende:
Ik heb een pokemon ringtone. Als ik dan gebeld word in de trein kijken mensen zo op van: ''wtf jij hebt een pokemonringtone'', om zich dan te beseffen dat ze betrapt zijn en pokemon ook kennen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |