Ja dit is wel het belangrijkste wmb. Ook de reden dat ik Pinguin Radio niet vaak op zet. Heb geen behoefte aan een dj die zichzelf liever hoort dan de muziek maar een beetje context en persoonlijkheid in het programma is wel fijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:25 schreef female81 het volgende:
[..]
Het scheelt dat Kink FM dj's wil gaan aannemen, om precies te zijn dj's waar iets zinnigs uit komt, en de meeste internetstations hebben uberhaupt geen dj's.
Jawel. 120watt.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:30 schreef MrSalazar het volgende:
Kinkfm was kut. Nooit programma's met extreme metal.
Al is het wel een beetje zonde dat Arnjen (of Arjan) Grolleman het niet meer kan presenteren. Dat was toch een iets betere presentator dan Bob B. imho.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nog nooit x-rated geluisterd zeker. Kan het aanraden tegenwoordig is het te horen op de concert zender.
De drie genoemde bands zijn denk ik zo'n beetje de bekendste artiesten die daar gedraaid worden. En toch ken ik geen andere programma's die integraal live opnames van de genoemde drie zouden durven uitzenden.
Zullen vast allemaal kutbands zijn geweest die daar gedraaid werden. Werd er Celestial Season, Officium Triste of Altar gedraaid? Nee toch.quote:
Jawel.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:10 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zullen vast allemaal kutbands zijn geweest die daar gedraaid werden. Werd er Celestial Season, Officium Triste of Altar gedraaid? Nee toch.
OK. Jammer dat ik het gemist heb dan.quote:
Hier voor de grap een pleelist uit '99:quote:Op maandag 2 mei 2016 16:14 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
OK. Jammer dat ik het gemist heb dan.
Dat is allemaal crap, man. Als ze dit draaiden lijkt het me sterk dat ze ook die bands die ik noemde draaiden.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier voor de grap een pleelist uit '99:
http://www.stadalmere.nl/kinkfm/playlists/120watt/
Dat waren nog eens tijden.
Nee man. Angelcorpse is wel dik nl.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:17 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat is allemaal crap, man. Als ze dit draaiden lijkt het me sterk dat ze ook die bands die ik noemde draaiden.
Vrijdag 18 December 1998, uitzending: 1800-2100 op KINKFMquote:Op maandag 2 mei 2016 16:10 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zullen vast allemaal kutbands zijn geweest die daar gedraaid werden. Werd er Celestial Season, Officium Triste of Altar gedraaid? Nee toch.
Ja. Black Sabbath ook. Neemt niet weg dat dit wel een beetje de toon aangeeft van het programma.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee man. Angelcorpse is wel dik nl.
Toen waren ze allang gay.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vrijdag 18 December 1998, uitzending: 1800-2100 op KINKFM
18. CELESTIAL SEASON - JUPITER
CHROME
Ik heb ze op roadburn gezien een paar jaar geleden niet heel gay opzich, tof concert zelfs.quote:
Toch voor sommige jongeren wel moeilijk om te beseffen dat Henk Westbroek een radiouur begint met Angry Neurotic Catholics van Carnivore.quote:
Als dat je soort muziek is. Celestial Season maakte vroeger death/doom en is toen geswitcht naar stoner rock.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb ze op roadburn gezien een paar jaar geleden niet heel gay opzich, tof concert zelfs.
Ik kan beide genre's goed pruimenquote:Op maandag 2 mei 2016 16:25 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als dat je soort muziek is. Celestial Season maakte vroeger death/doom en is toen geswitcht naar stoner rock.
Ik vind die muziek gewoon niet goed. Kan toch? Heeft geen zak met hokjes te maken.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik kan beide genre's goed pruimenKan net zo goed naar een Khanate als een Kyuss concert. Ik dacht dat dat hokjes denken wel een beetje over was.
Wat ben je zuurquote:Op maandag 2 mei 2016 16:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik vind die muziek gewoon niet goed. Kan toch? Heeft geen zak met hokjes te maken.
Toen was ik een kleuter.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat ben je zuurVoor het laatst geneukt op Dynamo '86?
Ja dat mag, en daarom kun je het een slechte zender vinden, maar als je een zender wil die alleen muziek draait die jij leuk vind dan is dat in de tijden van streaming prima te vinden.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik vind die muziek gewoon niet goed. Kan toch? Heeft geen zak met hokjes te maken.
Ik klaagde gewoon om dat station omdat het zogenaamd 'hard' was maar er niks van mijn gading werd gedraaid voor zover ik weet. In die tijd had je nog geen internet en MP3's dus dat vond ik nogal een sof.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja dat mag, en daarom kun je het een slechte zender vinden, maar als je een zender wil die alleen muziek draait die jij leuk vind dan is dat in de tijden van streaming prima te vinden.
Het is vrij onzinnig om een zender die geen doom draait niet altenatief te noemen. Het is sowieso onzinnig om een zender alternatief te noemen, radio 4 is ook een prima alternatief voor sky radio.
Ten tijde van kinkfm was alternatief een genre aanduiding en dat genre was wat kinkfm voornamelijk draaide, als je niet van het genre "alternatief" hield dan was kinkfm inderdaad niets voor jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |