Mij? Ik ben voorzien hoorquote:
Ik denk dat we het niet te serieus moeten nemenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef Noax het volgende:
[..]
Jammer, dat hij z'n kaken niet op elkaar weet te houden en dit als een onvervalste 'roddelnicht' aan iedereen die het maar horen wil gaat vertellen.
Daarnaast wil ik zijn inschattingsfouten wel es onder de loep nemen, hoe heeft hij met al z'n 'inzicht' niet eerder opgemerkt dat Karin zo'n 'vreemde eend' was en dat ze wist door te dringen tot de finale?!
Is er iemand die de reden kent waarom Karin nooit Thais o.i.d. heeft gegeten?
Ik denk dat ze god op haar blote knieen mag danken dat Lars een gepasseerd station is.
Hij hij het beter algemeen kunnen houden dan een beetje flauw na te trappenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we het niet te serieus moeten nemen
Hij zegt verder niet lelijks over haar hoor, volgens mij. Beter dat hij dát als reden geeft - want daar zegt iedereen 'nou en?' over - dan iets lulligers. Ik vind het verder ook een onaantrekkelijke knurft, maar zoals hij zelf zei is de situatie heel anders, je leeft in een soort droomwereld. Vergelijk het maar met je vakantieliefde die in de zon nog het einde was en eenmaal terug in de echte wereld valt het allemaal bar tegen.
Niemand hier die de handjeklap opmerkt.quote:
Jij niet? Zonde toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Mij? Ik ben voorzien hoor
Of Mariëlla? Want idd, good for her, als ze die Sven leuk vindt
WTFquote:
Op één of andere manier dacht ik dat jij wel een leuk type bent voor hem?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF![]()
Ik was er niet benieuwd naar in eerste instantie maar nu toch even gekeken. Net lang genoeg om hem in beeld te zien komen lopen. Tenenkrommend.
Wrs wel ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op één of andere manier dacht ik dat jij wel een leuk type bent voor hem?
Wrs zit ik mis...?
Nou hetzelfde geld voor mij, ik dacht laat toch maar eens een blik werpen... mijn godquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF![]()
Ik was er niet benieuwd naar in eerste instantie maar nu toch even gekeken. Net lang genoeg om hem in beeld te zien komen lopen. Tenenkrommend.
Het is wel camp wmb...quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou hetzelfde geld voor mij, ik dacht laat toch maar eens een blik werpen... mijn god
Hij heeft gezegd niet meer mee te doen. Overigens denk ik dat er genoeg vrouwen aan zijn voeten zullen vallen, hij is nu in beeld. Vrouwen!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:15 schreef arise het volgende:
Ach, volgend seizoen gaat Lars het weer proberen , en daarna weer, net zolang tot hij zijn droomvrouw heeft gevonden.
Dat die niet bestaan laten we gemakshalve maar achterwege..![]()
![]()
En zo kan RTL4 nog lang door ...
Help Lars aan de vrouw ..
Ik hoop dat ze Lindy kiezen als 'Bachelorette'quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd niet meer mee te doen. Overigens denk ik dat er genoeg vrouwen aan zijn voeten zullen vallen, hij is nu in beeld. Vrouwen!![]()
![]()
Welnee, zo'n meid nemen ze nooit als Bachelorette, veel te cheap.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Lindy kiezen als 'Bachelorette'.
Trouwens, als je in de twitter bio van Chantal kijkt, noemt zij zichzelf daar ook 'bachelorette'. Ik hoop dat dit is om interessant te doen, niet omdat zij de volgende wordt...
Hoe heet haar twitter-account dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Lindy kiezen als 'Bachelorette'.
Trouwens, als je in de twitter bio van Chantal kijkt, noemt zij zichzelf daar ook 'bachelorette'. Ik hoop dat dit is om interessant te doen, niet omdat zij de volgende wordt...
You teach them!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
De kijker is gewoon genaaid, voor mij geen DB meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |