abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98864995
Damn, gewoon na een paar uur wist lars al dat hij een foutje had gemaakt. Beetje vreemd dat ie zich dat in de voorafgaande 8 weken niet gerealiseerd had.

En die sven had toen al gezegd dat mariella of lindy het beste bij hem pasten. En ook zijn familie was redelijk duidelijk. Zo zie je maar weer dat gegiechel en een zwoele (nep) stem alleen voor de korte termijn werken
pi_98865118
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je weet hoe een man is die een bedrijf heeft en miljonair is. En dan nog, ze had toen al kunnen besluiten dat het niets voor haar was, maar ze ging er toch mee door.
En zulke rare vragen vond ik het niet (van zijn familie). Ja, je moet wat.
helemaal mee eens! daarom denk ik dat het haar ook meer om de winst ging. haar geweten speelde alleen heel even op en toen heeft ze toch maar verteld dat hun werelden niet pasten
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:21:37 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98866098
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ach...onmiddelijk aanpappen met de beste vriend van degene die je heeft afgewezen...dat moet wel echte liefde zijn! ik geloof er in! ^O^
:D Nou hè?
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:20:55 #104
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_98868313
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je weet hoe een man is die een bedrijf heeft en miljonair is. En dan nog, ze had toen al kunnen besluiten dat het niets voor haar was, maar ze ging er toch mee door.
En zulke rare vragen vond ik het niet (van zijn familie). Ja, je moet wat.
Is ie miljonair dan, onze onderbroeken-casanova?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:24:39 #105
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_98868459
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

:D Nou hè?
En ze had natuurlijk ook zo genoeg van al die mannen die alleen maar voor haar uiterlijk gingen...de arme schat...dus het is haar gegund O+
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:54:59 #106
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98869616
quote:
11s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:20 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Is ie miljonair dan, onze onderbroeken-casanova?
Zo werd hij wel aangeprezen. :)
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_98869661
Heb net ook even voor het eerst gekeken naar het laatste gedeelte van de laatste aflevering (hiervoor heb ik niks gevolgd van de Bachelor). Zag die twee meiden, de één leek me wel voor hem gemaakt en van de ander had ik de indruk, dat ze zo iets heeft van, ik-zie-wel, maar die hield er niet van om het leven te laten uitstippelen. De eerste bedoelde ik Mariella mee en de laatste Karin. Ik dacht dat hij wel voor de eerste zal gaan, maar het werd dus die Karin.

Nu lees ik in de ad dat het toch niks geworden is en het zijn alleen al die kleine dingetjes, vertelde hij, bijvoorbeeld dat ze nog nooit Thais had gegeten in een restaurant. Ja sorry hoor, dat heb ik voor mijn 30e ook nog nooit gedaan, wat is hier nou verkeerd aan, misschien is ze niet zo'n voorstander van oosters eten.
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:58:29 #108
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98869757
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:56 schreef miep63 het volgende:
Heb net ook even voor het eerst gekeken naar het laatste gedeelte van de laatste aflevering (hiervoor heb ik niks gevolgd van de Bachelor). Zag die twee meiden, de één leek me wel voor hem gemaakt en van de ander had ik de indruk, dat ze zo iets heeft van, ik-zie-wel, maar die hield er niet van om het leven te laten uitstippelen. De eerste bedoelde ik Mariella mee en de laatste Karin. Ik dacht dat hij wel voor de eerste zal gaan, maar het werd dus die Karin.

Nu lees ik in de ad dat het toch niks geworden is en het zijn alleen al die kleine dingetjes, vertelde hij, bijvoorbeeld dat ze nog nooit Thais had gegeten in een restaurant. Ja sorry hoor, dat heb ik voor mijn 30e ook nog nooit gedaan, wat is al nou vreemd aan, misschien is ze niet zo'n voorstander van oosters eten.
Misschien bedoelt hij wel dat ze een beetje wereldvreemd is, en is het slechts een voorbeeld (wel een rare, dat dan weer wel).
pi_98869911
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Misschien bedoelt hij wel dat ze een beetje wereldvreemd is, en is het slechts een voorbeeld (wel een rare, dat dan weer wel).
Daar zit wel wat in.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 juni 2011 @ 16:34:52 #110
163650 Greys
pi_98871050
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:30 schreef Miam het volgende:

[..]

Ik vind het best bewonderenswaardig dat Karin zo direct aangaf dat zij niet in het
milieu past waarin Lars zich bevindt. Ze bleef bij haar standpunt en liep niet naast
haar schoenen. :)
Ze bleef bij haar standpunt? :D
Waarom liet ze zich daarna dan met een gelukzalige blik toch uitverkiezen?
Als ze er zo zeker van was geweest en ze ballen had gehad, had ze toen meteen gezegd dat ze naar huis ging.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98871928
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze bleef bij haar standpunt? :D
Waarom liet ze zich daarna dan met een gelukzalige blik toch uitverkiezen?
Als ze er zo zeker van was geweest en ze ballen had gehad, had ze toen meteen gezegd dat ze naar huis ging.
Ik denk dat het maar net is hoe je het bekijkt.

Ik kan me enerzijds ook wel voorstellen dat je vlak voor de 'finale' in een vlaag van paniek,
angst toch kenbaar moet maken je niet te kunnen vinden in het soort milieu waar
Lars zich in bevindt.

Achja, wat zei het ook, het is alsnog niets geworden.

Karin is dan ook wel een beetje een vreemde eend, maar ik vind het wel een
waanzinnig leuke vrouw om naar te kijken :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:42:48 #112
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_98873524
Mariella gelukkig met een vriend van Lars en hij zelf nog steeds vrijgezel. Een beter einde had ik niet kunnen bedenken. :D
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_98874191
Echt idioot. Heb je zoveel keus. En heel tijd om mensen te leren kennen. En dan kies je uiteindelijk toch diegene die niet bij je past.
Die gaat dan nooit iemand vinden.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:31:09 #114
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98875282
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:00 schreef Injetta het volgende:
Echt idioot. Heb je zoveel keus. En heel tijd om mensen te leren kennen. En dan kies je uiteindelijk toch diegene die niet bij je past.
Die gaat dan nooit iemand vinden.
Klopt, want tussen die gekozen 25 vrouwen zit áltijd de ware.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:42:04 #115
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98875720
Lars bij Boulevard.
pi_98875726
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

dat natuurlijk niet. Maar hoe kaj het dat hij niet gezien heeft dat hun werelden zo verschillen? Waar hebben ze dan in vredesnaam over gepraat tijdens bijvoorbeeld die 24 uurs date
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 juni 2011 @ 18:43:39 #117
163650 Greys
pi_98875789
Hij heeft het weer over de sushi die ze nog nooit had gegeten _O-
En dan ook Thais eten niet kennen. Volgens mij vond hij haar idd gewoon veel te wereldvreemd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 juni 2011 @ 18:45:27 #118
163650 Greys
pi_98875853
Hij reageert wel heel sportief op Mariella en Sven.
Dat vindt hij nog het grappigst van alles dat dat zo gelopen is en hij nog single is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98877096
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Het gaat niet om de ware..... dat veronderstelt een of ander heel onrealistisch romantisch idee dat er maar 1 ware op deze aardbol rondloopt voor iemand. Dat is uiteraard nonsens. Er zijn vele "waren" voor iedereen. En tussen 25 vrouwen zullen toch wel een paar gezeten hebben die goed bij hem gepast zouden hebben. Beter dan die Karin.
De reden dat hun werelden niet pasten is toch raar? Dat had hij toch gaande de rit al eerder kunnen ontdekken. En wat maakt het in godsnaam uit of iemand Thais of Japans heeft gegeten.
Hij vindt haar dus gewoon veel te gewoontjes en burgerlijk. Als dat dus voor hem een punt is (blijkbaar) dan had in al die weken aan elke meid vragen kunnen stellen om erachter te komen hoe burgelijk ze zijn.
Hij weet blijkbaar toch niet goed wat hij nu wel/niet zoekt en waar hij langer dan een paar dates mee om wil gaan.

Nu ga ik denken dat wellicht die Laila misschien toch de betere keuze was geweest voor hem.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_98877427
Welke onderbroeken verkoopt onze miljonair dan?
I´m back.
pi_98877454
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
Hij reageert wel heel sportief op Mariella en Sven.
Dat vindt hij nog het grappigst van alles dat dat zo gelopen is en hij nog single is.
Wat let je hè. :).
I´m back.
pi_98877960
Hier nog een half uurtje live chat, voor de geinteresseerden:

http://www.telegraaf.nl/p(...)n_bed___.html?p=12,2
  donderdag 30 juni 2011 @ 20:01:42 #123
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_98878576
quote:
15s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:28 schreef Ryan3 het volgende:
Welke onderbroeken verkoopt onze miljonair dan?
www.datzitwelgoed.nl
KuikenGuppy
pi_98879905
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

www.datzitwelgoed.nl
die site :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:20:29 #125
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_98881784
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef Greys het volgende:
Hij heeft het weer over de sushi die ze nog nooit had gegeten _O-
En dan ook Thais eten niet kennen. Volgens mij vond hij haar idd gewoon veel te wereldvreemd.
Jammer, dat hij z'n kaken niet op elkaar weet te houden en dit als een onvervalste 'roddelnicht' aan iedereen die het maar horen wil gaat vertellen.
Daarnaast wil ik zijn inschattingsfouten wel es onder de loep nemen, hoe heeft hij met al z'n 'inzicht' niet eerder opgemerkt dat Karin zo'n 'vreemde eend' was en dat ze wist door te dringen tot de finale?!

Is er iemand die de reden kent waarom Karin nooit Thais o.i.d. heeft gegeten?
Ik denk dat ze god op haar blote knieen mag danken dat Lars een gepasseerd station is.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')