helemaal mee eens! daarom denk ik dat het haar ook meer om de winst ging. haar geweten speelde alleen heel even op en toen heeft ze toch maar verteld dat hun werelden niet pastenquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je weet hoe een man is die een bedrijf heeft en miljonair is. En dan nog, ze had toen al kunnen besluiten dat het niets voor haar was, maar ze ging er toch mee door.
En zulke rare vragen vond ik het niet (van zijn familie). Ja, je moet wat.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ach...onmiddelijk aanpappen met de beste vriend van degene die je heeft afgewezen...dat moet wel echte liefde zijn! ik geloof er in!
Is ie miljonair dan, onze onderbroeken-casanova?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je weet hoe een man is die een bedrijf heeft en miljonair is. En dan nog, ze had toen al kunnen besluiten dat het niets voor haar was, maar ze ging er toch mee door.
En zulke rare vragen vond ik het niet (van zijn familie). Ja, je moet wat.
En ze had natuurlijk ook zo genoeg van al die mannen die alleen maar voor haar uiterlijk gingen...de arme schat...dus het is haar gegundquote:
Zo werd hij wel aangeprezen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Is ie miljonair dan, onze onderbroeken-casanova?
Misschien bedoelt hij wel dat ze een beetje wereldvreemd is, en is het slechts een voorbeeld (wel een rare, dat dan weer wel).quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:56 schreef miep63 het volgende:
Heb net ook even voor het eerst gekeken naar het laatste gedeelte van de laatste aflevering (hiervoor heb ik niks gevolgd van de Bachelor). Zag die twee meiden, de één leek me wel voor hem gemaakt en van de ander had ik de indruk, dat ze zo iets heeft van, ik-zie-wel, maar die hield er niet van om het leven te laten uitstippelen. De eerste bedoelde ik Mariella mee en de laatste Karin. Ik dacht dat hij wel voor de eerste zal gaan, maar het werd dus die Karin.
Nu lees ik in de ad dat het toch niks geworden is en het zijn alleen al die kleine dingetjes, vertelde hij, bijvoorbeeld dat ze nog nooit Thais had gegeten in een restaurant. Ja sorry hoor, dat heb ik voor mijn 30e ook nog nooit gedaan, wat is al nou vreemd aan, misschien is ze niet zo'n voorstander van oosters eten.
Daar zit wel wat in.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij wel dat ze een beetje wereldvreemd is, en is het slechts een voorbeeld (wel een rare, dat dan weer wel).
Ze bleef bij haar standpunt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:30 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik vind het best bewonderenswaardig dat Karin zo direct aangaf dat zij niet in het
milieu past waarin Lars zich bevindt. Ze bleef bij haar standpunt en liep niet naast
haar schoenen.
Ik denk dat het maar net is hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze bleef bij haar standpunt?
Waarom liet ze zich daarna dan met een gelukzalige blik toch uitverkiezen?
Als ze er zo zeker van was geweest en ze ballen had gehad, had ze toen meteen gezegd dat ze naar huis ging.
Klopt, want tussen die gekozen 25 vrouwen zit áltijd de ware.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:00 schreef Injetta het volgende:
Echt idioot. Heb je zoveel keus. En heel tijd om mensen te leren kennen. En dan kies je uiteindelijk toch diegene die niet bij je past.
Die gaat dan nooit iemand vinden.
dat natuurlijk niet. Maar hoe kaj het dat hij niet gezien heeft dat hun werelden zo verschillen? Waar hebben ze dan in vredesnaam over gepraat tijdens bijvoorbeeld die 24 uurs datequote:Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt, want tussen die gekozen 25 vrouwen zit áltijd de ware.
Het gaat niet om de ware..... dat veronderstelt een of ander heel onrealistisch romantisch idee dat er maar 1 ware op deze aardbol rondloopt voor iemand. Dat is uiteraard nonsens. Er zijn vele "waren" voor iedereen. En tussen 25 vrouwen zullen toch wel een paar gezeten hebben die goed bij hem gepast zouden hebben. Beter dan die Karin.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt, want tussen die gekozen 25 vrouwen zit áltijd de ware.
Wat let je hè.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
Hij reageert wel heel sportief op Mariella en Sven.
Dat vindt hij nog het grappigst van alles dat dat zo gelopen is en hij nog single is.
www.datzitwelgoed.nlquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:28 schreef Ryan3 het volgende:
Welke onderbroeken verkoopt onze miljonair dan?
Jammer, dat hij z'n kaken niet op elkaar weet te houden en dit als een onvervalste 'roddelnicht' aan iedereen die het maar horen wil gaat vertellen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef Greys het volgende:
Hij heeft het weer over de sushi die ze nog nooit had gegeten
En dan ook Thais eten niet kennen. Volgens mij vond hij haar idd gewoon veel te wereldvreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |