Dat werd niet echt gezegd ofzo, maar zo kwam het wel over. Mensen die werkgericht zijn kunnen zich meer/duurdere spullen veroorloven. Reed Lars niet in een dure auto? Overigens hoeft dit niet waar te zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
Waaruit bleek dat materialistische dan? Mag ook na de uitzending hoor
Inderdaad, als ze bij de minste discussie al herrie gaat schoppen, dan kan ik nu al voorspellen dat het vaker gaat gebeuren.quote:Ik vond dat ze wat overdreven uit haar plaat ging zo op het gezicht. Zoiets kan je ook normaal bespreken lijkt me.
Pas als je drama maakt om niks ben je een dramaqueen, ze is gewoon open over haar gevoelens en ze is waarschijnlijk ook gevoelig en ze vindt hem ook waarschijnlijk heel leuk dus heel logisch dat ze zo reageert vind ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is ook wel gevaarlijk met zo'n dramaqueen. Word je wel moe van na een tijd.
inderdaad ja!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Zou hij geen van tweeën kiezen dan?
Anders kloppen er wat '200% betrouwbare bronnen' eerder uit dit topic niet namelijk
Karin staat wel mooi prominent ook op het plaatjequote:
Ik heb het niet over nu, maar ze is vanaf het begin een dramaqueen. Ze viel flauw bij de eerste rozenceremonie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Pas als je drama maakt om niks ben je een dramaqueen, ze is gewoon open over haar gevoelens en ze is waarschijnlijk ook gevoelig en ze vindt hem ook waarschijnlijk heel leuk dus heel logisch dat ze zo reageert vind ik.
Hahahah..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Verschrikkelijk.. Ik heb het gewoon afgezet.. Stomme karin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |