Omg, is ze dj dan? Ben ik weer iemand walgelijk aan het beledigen??quote:
klopt! maar ik doe ook wel eens dingen stiekem! zoals de freaknacht doorhalen, het afscheid van Rudy luisteren of stiekem suske en wiske lezen als ik eigenlijk al moet slapenquote:
dankje zoon!quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Omg, is ze dj dan? Ben ik weer iemand walgelijk aan het beledigen??
TwitWouter altijd +1quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Pino112 het volgende:
En ja, hij is geretweet door TwitWoutertwitter:![]()
Ik combineer gewoon kinds en haar. Geen idee of ze dj is maar ik betwijfel hetquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Omg, is ze dj dan? Ben ik weer iemand walgelijk aan het beledigen??
Ja Wat?? Ik ken haar verder nietquote:
Oh... Je kan mij alles wijsmakenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik combineer gewoon kinds en haar. Geen idee of ze dj is maar ik betwijfel het
natuurlijk is Lieke Miieejj niet, anders had Lieke wel Miieejj geheten en niet Liekequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja Wat?? Ik ken haar verder niet![]()
[..]
Oh... Je kan mij alles wijsmaken
Echt hequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
ah, de stiekem toch wel lekkere megahit!
Jamaar, ik heet in het echt toch ook geen Minthy??quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
natuurlijk is Lieke Miieejj niet, anders had Lieke wel Miieejj geheten en niet Lieke
Niet ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Jamaar, ik heet in het echt toch ook geen Minthy??
ja, ik mag dat eigenlijk niet vinden, want dan verlies ik mn credibility in de scene! houd nl niet van Maroon5 en niet van Aguilera, maar dit nummer is verrekte catchy, op de uithalen van Aguilera na dan.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Heey Minthy, goedtepasseee?
- Ha Pino! Joah, goedtepassover! Ieje da?
egwel! net als dat ik DrierdRosk heetquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Die verzin je waar ik bij zitquote:
Omg, dat zou een rare wereld worden, er zwerft hier een Admiraal-Anaal rondquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
egwel! net als dat ik DrierdRosk heet
Penisbaardquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Omg, dat zou een rare wereld worden, er zwerft hier een Admiraal-Anaal rond![]()
of een penisbaardquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Omg, dat zou een rare wereld worden, er zwerft hier een Admiraal-Anaal rond![]()
Sorry jong, je bent een van de enigequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen op fok zijn echte naam hanteerde.
quote:
Nou, dan krijg je een rare naam in de buurt als ouders zijnde:"PENISBAAAARD, EEEEETUH!!!"quote:
Veel bij Michiel. Ik heb een redelijke verzameling aan badeenden en badeendsleutelhangersquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef gerbenp het volgende:
Wie is er eigenlijk van deze reek al eens keer keer op 3FM geweest, en zoja bij welke programma's
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef borisz het volgende:
[..]
...
Nou AZ en Ome Sersj kom er maar in
Nummer Pien, nummerquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef Pino112 het volgende:
Heaven Nor Hell, wat blijft het een goede track.
NOFX - Don't call me whitequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Veel bij Michiel. Ik heb een redelijke verzameling aan badeenden en badeendsleutelhangersZo is er een Sersjee-Michiel-request-traditie en als je voor 22:00 NOFX hoort, kan je er haast vergif op innemen dat dat op mijn verzoek is. Maricha wist m'n adres zowat en m'n telefoonnummer geheel uit haar hoofd
![]()
Verder in de historie vrij vaak bij Weekend DNA, paar keer bij Move Your Ass / Der Rudy, Arbeidsvitaminen, Rabbering, 3voor12, Stenders...
[..]
Ik wil een hele gevatte opmerking plaatsen, maar ik laat het maarquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik track dat zo slecht he, 'nummer'.
Nee, doe es postenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil een hele gevatte opmerking plaatsen, maar ik laat het maar![]()
![]()
Weeeehhh, kan niet tegen boze emoticons...quote:
quote:Whahaha!!! Nummer is beter dan track, want je kan ook beter een nummertje maken dan tracken...![]()
T-t-t-t-topickillquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
Ben je nou tevreden?? Nu is het hele topic dood en heb ik dat op mijn geweten... Zulks een verderflijkheden!!!
Ik had nog een aantal emoposts in de maak, dus:quote:
Ik kan ze niet horenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:04 schreef Paul-89 het volgende:
Zet jullie schrap voor de 'grappen' van Lieke.
Ook niet te horenquote:
Waarom kon Thymen vandaag niet stoppen dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef Sirolf het volgende:
Ah, weer tijd voor de huidige eerste-keus-invaller
voor de 3FM nacht, voordat Sander volgende week van start gaat.
Liekequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:04 schreef Paul-89 het volgende:
Zet jullie schrap voor de 'grappen' van Lieke.
Sander is Koningquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef Sirolf het volgende:
Ah, weer tijd voor de huidige eerste-keus-invaller
voor de 3FM nacht, voordat Sander volgende week van start gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |