quote:
Nou, dan krijg je een rare naam in de buurt als ouders zijnde:"PENISBAAAARD, EEEEETUH!!!"quote:
Veel bij Michiel. Ik heb een redelijke verzameling aan badeenden en badeendsleutelhangersquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef gerbenp het volgende:
Wie is er eigenlijk van deze reek al eens keer keer op 3FM geweest, en zoja bij welke programma's
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef borisz het volgende:
[..]
...
Nou AZ en Ome Sersj kom er maar in
Nummer Pien, nummerquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef Pino112 het volgende:
Heaven Nor Hell, wat blijft het een goede track.
NOFX - Don't call me whitequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Veel bij Michiel. Ik heb een redelijke verzameling aan badeenden en badeendsleutelhangersZo is er een Sersjee-Michiel-request-traditie en als je voor 22:00 NOFX hoort, kan je er haast vergif op innemen dat dat op mijn verzoek is. Maricha wist m'n adres zowat en m'n telefoonnummer geheel uit haar hoofd
![]()
Verder in de historie vrij vaak bij Weekend DNA, paar keer bij Move Your Ass / Der Rudy, Arbeidsvitaminen, Rabbering, 3voor12, Stenders...
[..]
Ik wil een hele gevatte opmerking plaatsen, maar ik laat het maarquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik track dat zo slecht he, 'nummer'.
Nee, doe es postenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil een hele gevatte opmerking plaatsen, maar ik laat het maar![]()
![]()
Weeeehhh, kan niet tegen boze emoticons...quote:
quote:Whahaha!!! Nummer is beter dan track, want je kan ook beter een nummertje maken dan tracken...![]()
T-t-t-t-topickillquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
Ben je nou tevreden?? Nu is het hele topic dood en heb ik dat op mijn geweten... Zulks een verderflijkheden!!!
Ik had nog een aantal emoposts in de maak, dus:quote:
Ik kan ze niet horenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:04 schreef Paul-89 het volgende:
Zet jullie schrap voor de 'grappen' van Lieke.
Ook niet te horenquote:
Waarom kon Thymen vandaag niet stoppen dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef Sirolf het volgende:
Ah, weer tijd voor de huidige eerste-keus-invaller
voor de 3FM nacht, voordat Sander volgende week van start gaat.
Liekequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:04 schreef Paul-89 het volgende:
Zet jullie schrap voor de 'grappen' van Lieke.
Sander is Koningquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef Sirolf het volgende:
Ah, weer tijd voor de huidige eerste-keus-invaller
voor de 3FM nacht, voordat Sander volgende week van start gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |