SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:
Datquote:
Had gekund..... maar ja, dat is dan weer zo'n deceptie..... niemand (behalve MeMo post ze..)quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had er natuurlijk gewoon tetten van kunnen maken.
Nou, blijkbaar is het mannelijk publiek hier niet goed genoeg, enzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]je voelt aangesproken.... oke... maar waarom?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is het mannelijk publiek hier niet goed genoeg, enzo
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is het mannelijk publiek hier niet goed genoeg, enzo
Selectief geheugen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had gekund..... maar ja, dat is dan weer zo'n deceptie..... niemand (behalve MeMo post ze..)
Nee hoor.... als ze niet met regelmaat gepost worden, dan vervagen de beelden/herinneringen....quote:
Ja zo gemakkelijk zijn wij dus niet te paaien he, ons hebt ruggengraatquote:
Van wie is die 3?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
3 - 1, dus je hebt nog wat in te halen
Oquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja zo gemakkelijk zijn wij dus niet te paaien he, ons hebt ruggengraat
Goed om te weten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor.... als ze niet met regelmaat gepost worden, dan vervagen de beelden/herinneringen....
quote:
Nee je bent een vrouw 3-1quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik voel niet de behoefte er een wedstrijd van te maken. En je mist mijn punt.
Net nog? Huhwatwaar?quote:
Nee, ik weet niet. Vertel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Zwarte en die van je dinges boven je jeweetwel. en die witte gisteren.
quote:
Hoe wil je dan dat ik je noem?quote:
Tetten?quote:
Zat op te zienquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh mn dermals, daar is weinig tiet op te zien
Maar je hoeft geen tiet te zien om een tiet te 'zien'.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat krijg je dan zo rond de dertigquote:
quote:
Dat ging om tepelsquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar je hoeft geen tiet te zien om een tiet te 'zien'.
So I've heard.
quote:
Maak er dan ook es eentje met veel tiet voor ons.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Past dat op één foto dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak er dan ook es eentje met veel tiet voor ons.
How's that for a peak into the futurequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
Echt he, ouders.... Wat een tijdverspilling, zo'n introductieavond.. Ze stellen allemaal domme vragen, niets wat je niet zo van de site kunt afhalen.. "Wat houdt een proefwerkweek in?" Ja, muts, wat denk je?
![]()
Oh en wat een oude lijken allemaal![]()
sorry, moest er even uit
Groothoek FTW!quote:
Ja maar al die ouders kunnen toch niet zoveel ouder zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
How's that for a peak into the future
Blijkbaar welquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar al die ouders kunnen toch niet zoveel ouder zijn?
Blijkbaar worden de ogen er ook niet beter op.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
Of nietquote:
In dat geval is ignorance bliss hequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar worden de ogen er ook niet beter op.
Oftewel, ik zie er gewoon nog uit als een jonge godinquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oftewel, jij bent ook snel een oud lijk?
En dus snel een oud lijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oftewel, ik zie er gewoon nog uit als een jonge godin
Je snapt mijn punt nietquote:
Jij maakt mij altijd zo bang voor de toekomst.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
Echt he, ouders.... Wat een tijdverspilling, zo'n introductieavond.. Ze stellen allemaal domme vragen, niets wat je niet zo van de site kunt afhalen.. "Wat houdt een proefwerkweek in?" Ja, muts, wat denk je?
![]()
Oh en wat een oude lijken allemaal![]()
sorry, moest er even uit
En terecht hoor, in groepen zijn ze nog ergerquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij maakt mij altijd zo bang voor de toekomst.
En vroeg of laat ben je 1 van de groep.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En terecht hoor, in groepen zijn ze nog erger
Nope. Ik heb de hele basisschooltijd aan ze weten te ontkomen, gaat me nu ook vast weer lukken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En vroeg of laat ben je 1 van de groep.....
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En terecht hoor, in groepen zijn ze nog erger
Je kent het?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En vroeg of laat ben je 1 van de groep.....
Nope.... Ik ben 100% kinderloos....quote:
Pappa!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope.... Ik ben 100% kinderloos....
Tenminste... er is nog niemand aan mijn deur geweest om het tegendeel te claimen
Dat laatste zegt niets. Ze komen altijd het moment dat je het het minst verwacht. Op je trouwdag ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope.... Ik ben 100% kinderloos....
Tenminste... er is nog niemand aan mijn deur geweest om het tegendeel te claimen
Dat mag, want ik heb geen behoefte om te trouwen... dus kunnen ze lang wachtenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste zegt niets. Ze komen altijd het moment dat je het het minst verwacht. Op je trouwdag ofzo.
Pup mag nog maagdelijk toekijken hoe de MILFs hun levens delen.quote:
Ik zei ook ooit dat ik meisjes stom vond.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat mag, want ik heb geen behoefte om te trouwen... dus kunnen ze lang wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zei ook ooit dat ik meisjes stom vond.Maar meisjes zijn ook stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zei ook ooit dat ik meisjes stom vond.Ik zeg nergens dat ik meisjes stom vind....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Je hebt wel vaker moeite met het begrijpen van het punt dat iemand wil maken he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik meisjes stom vind....
Bij haar zullen ze jouw DNA wel in haar speeksel vinden ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Dat dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ach welnee. Ze blijven interessant.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker moeite met het begrijpen van het punt dat iemand wil maken he?
Ja dat gevoel heb ik nou ook altijd als ik op het schoolplein sta. Echt, wtf ouwe wijven meestal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Zus vindt dat ik niet langer dan een week op vakantie kan met Peuter. 'Dat kan hij niet aan'.
Zal ik, speciaal voor haar, in plaats van een maand gewoon drie maanden wegblijven?
Waar ga je een maand heen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Zus vindt dat ik niet langer dan een week op vakantie kan met Peuter. 'Dat kan hij niet aan'.
Zal ik, speciaal voor haar, in plaats van een maand gewoon drie maanden wegblijven?
Inderdaad, zo'n nummer twee stinkt toch net zo als de eerste?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik nou ook altijd als ik op het schoolplein sta. Echt, wtf ouwe wijven meestal.
Of die vrouwen die dan weeeer zwanger zijn. Mèn, na een paar van die jong dan weet je het toch allemaal wel.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik nou ook altijd als ik op het schoolplein sta. Echt, wtf ouwe wijven meestal.
Of die vrouwen die dan weeeer zwanger zijn. Mèn, na een paar van die jong dan weet je het toch allemaal wel.
Richting Azie of Australie, ben ik nog niet helemaal uit.:)quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar ga je een maand heen dan?
3 maanden weg. Dat is wel een mooie ervaring voor hem.
Hehehe. Heeel jong tienermoedertje dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies! Ms dachten zij wel dat ik een tienermoedertje was
Wie heeft het over nummer 2?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n nummer twee stinkt toch net zo als de eerste?
Nee, snap ik. Maar een maand is vet. Australie zou ik doen. Zeker met Peuter is Azie een te grote schok, een maand lang. Lijkt me meer voor volwassenen, maar da's persoonlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Richting Azie of Australie, ben ik nog niet helemaal uit.:)
Drie maanden gaat qua werk niet lukken helaas. Financieel ook niet trouwens.
Sommigen hebben zo'n bakfiets (echt, ook al zoiets) helemaal vol met armpjes en beentjes. En dan lekker door de zeik fietsen.quote:
Bakfietsenvolkquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Sommigen hebben zo'n bakfiets (echt, ook al zoiets) helemaal vol met armpjes en beentjes. En dan lekker door de zeik fietsen.
Dat is dus een beetje waarom ik er nog niet helemaal uit ben. Australie is gevoelsmatig veiliger, ik ken het land en er is geen taalbarriere (je zal eens doodziek worden daar..) MAAR dat is natuurlijk wel erg ver vliegen.. We zetten in op volgend voorjaar, dus ik kan er nog even over nadenken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar een maand is vet. Australie zou ik doen. Zeker met Peuter is Azie een te grote schok, een maand lang. Lijkt me meer voor volwassenen, maar da's persoonlijk.
Rij er eens tegenaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Sommigen hebben zo'n bakfiets (echt, ook al zoiets) helemaal vol met armpjes en beentjes. En dan lekker door de zeik fietsen.
Hehe dat is mij wel eens gevraagd toen ik net bevallen was, ik was 26. 'Zeker zwaar zo, als tienermoeder?'quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies! Ms dachten zij wel dat ik een tienermoedertje was
Zie ze inderdaad wel vaak denken: hoezo komt die knaap altijd met de auto aanzetten. Zal er es over nadenkenquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was om kwart over acht al thuis hoor
Ik moest toch eten en zo hequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]!
Dus je laat ons gewoon bijna een uur alleen zonder je aanwezigheid
Ben jij zo iemand die tegenover school woont en elke dag de auto naar school pakt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zie ze inderdaad wel vaak denken: hoezo komt die knaap altijd met de auto aanzetten. Zal er es over nadenken
Er tegenover is wel heeel dichtbij. Maar fietsend is zeker net zo snel en lopend scheelt niet veel, want al die moedertjes die ik inhaal komen tegelijk aan bij de klas. Dat uitlaaien duurt altijd ff hequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die tegenover school woont en elke dag de auto naar school pakt?
Als je er vijf in je bakfiets hebt duurt dat wel even ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Er tegenover is wel heeel dichtbij. Maar fietsend is zeker net zo snel en lopend scheelt niet veel, want al die moedertjes die ik inhaal komen tegelijk aan bij de klas. Dat uitlaaien duurt altijd ff he
Het is goed met jequote:
Nee twee in mijn sleequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je er vijf in je bakfiets hebt duurt dat wel even ja.
Tubequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
missb die garnier bronzingspul was een tube of spuitbus die jij hebt?
Zal ik hem inkoppen, zal ik, zal ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is goed met je
Ik heb teveel gegeten en nu heb ik het gevoel dat ik 10 kilo zwaarder ben
Nee, toen ik 'm kreeg hequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehehe. Heeel jong tienermoedertje dan.
Nee ooit zullen zelfs wij er oud uitzienquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe dat is mij wel eens gevraagd toen ik net bevallen was, ik was 26. 'Zeker zwaar zo, als tienermoeder?'
Toch jammer dat dat jeugdige uiterlijk niet eeuwig blijft.
Doe je het ooit niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ik hem inkoppen, zal ik, zal ik
Thank the lord voor factor 50.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ooit zullen zelfs wij er oud uitzien
Precies, stiekem zijn we ook al 73 en 81quote:
Een baby neem je niet, een baby krijg jequote:
Serieus? WAT EEN EIKELS!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
Oh L-E, die baan was al een maand geleden vergeven, ze waren alleen even vergeten de vacature weg te halen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een baby neem je niet, een baby krijg jeKrijgen? Was anders hard werken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die jongste wil altijd er mee uit (want wil dan op de wip) en wordt anders helemaal leip als ik haar laat zittenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dus je neemt er eentje weer mee naar huis. Doe je elke dag het schoolritueel?
Leuk he? Dat soort bedrijven....quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
Oh L-E, die baan was al een maand geleden vergeven, ze waren alleen even vergeten de vacature weg te halen
Doe eens gekquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ik hem inkoppen, zal ik, zal ik
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een baby neem je niet, een baby krijg jeHoi jij!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het gisteren gegaan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar gaat ie het ook halen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus huppelkind zn juf had mij verteld dat ze het kind mavo/havo advies mee zou geven!
Huppelkind zit dus gewoon in een havo/atheneum klas![]()
Ik ben zo trots ik kan wel janken
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
Ik word heel hebberig van het idee van een nieuwe baanIk wil nieuwe kleren, nieuwe schoenen, een andere spiegelreflex, een verre vakantie, Peuter zn kamer opnieuw inrichten, de tuin laten doen, aaargggh. Somebody stop me.
Iets met beer en huidquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
Ik word heel hebberig van het idee van een nieuwe baanIk wil nieuwe kleren, nieuwe schoenen, een andere spiegelreflex, een verre vakantie, Peuter zn kamer opnieuw inrichten, de tuin laten doen, aaargggh. Somebody stop me.
Goed hequote:
Een mooie knuffelavond die ons beiden goed heeft gedaan.quote:
CHIO wordt flink opgetogen hier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed he
Nu het eten is gezakt heb ik dat idee niet meer, trouwens
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een mooie knuffelavond die ons beiden goed heeft gedaan.
Ik hoef ook echt geen details hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben blij voor je!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat is het altijdquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef BeamofLight het volgende:
Tis wel weer klaar met die kinder-shit denk ik, niet
Ja, dat geloof ik graagquote:
Nee maar dan gaan ze zeuren hequote:
Oh, dus dan hoeven we het ook niet efaf te sportenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed he
Nu het eten is gezakt heb ik dat idee niet meer, trouwens
Vind ik ook, zet ze op MP.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef BeamofLight het volgende:
Tis wel weer klaar met die kinder-shit denk ik, niet
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een mooie knuffelavond die ons beiden goed heeft gedaan.
Is het weer aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan mij niet schelenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar dan gaan ze zeuren he
[..]
Oh, dus dan hoeven we het ook niet efaf te sporten![]()
Algemeen, hier in singlesquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan mij niet schelenWie is ze?
En sporten is altijd goedMorgen weer lekker paardrijden
Ach, ik begrijp dat gevoel wel....quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik koop nog niets, zo slim ben ik wel. Maar al die plannen in mijn hoofd..
Hij was niet voor jouw post bedoeldquote:
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik koop nog niets, zo slim ben ik wel. Maar al die plannen in mijn hoofd..
Die heb ik al gekocht, om de nieuwe baan te vieren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn kinds hebben n heel goed rapport allebeijongste is wat te onzeker, vergelijkt zichzelf steeds met oudste en ze komt zelf altijd t slechtst uit de bus...
En @ le,: heb ik ook, zij het iets minderik dacht aan nieuwe boxers en jurkjes.
Oh ja, jij was ook aan het solliciteren, gaat goed dus?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik begrijp dat gevoel wel....
* Spezza19 heeft morgen z'n laatste gesprek.... als die ook goed gaat, dan heb ik ook weer werk
Dus ik zit soms ook al te dromen wat voor verbouwingen ik aan mijn huis wil doen enzo
De rest is iets tussen Delan en mij.quote:
Mag ik het niet eens meer vragenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij staat in de spoiler dat het iets tussen hen is..
Ga je nu beweren dat er dingen zijn die niets met mij te maken hebben?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was niet voor jouw post bedoeld
O sorry, maar kinderen was KLAAR nu weerquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn kinds hebben n heel goed rapport allebeijongste is wat te onzeker, vergelijkt zichzelf steeds met oudste en ze komt zelf altijd t slechtst uit de bus...
En @ le,: heb ik ook, zij het iets minderik dacht aan nieuwe boxers en jurkjes.
Nee natuurlijk niet schat, what wás I thinking..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat er dingen zijn die niets met mij te maken hebben?
Precies! Nog geneukt iemand?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
O sorry, maar kinderen was KLAAR nu weer
Jep. Gesprek van maandag duurde bijna anderhalf uur.... en na een uur werd ik al gebeld dat ik morgen dus terug mag komen. Dan heb ik een gesprek met een ander persoon van die afdeling.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh ja, jij was ook aan het solliciteren, gaat goed dus?
Kerel ... prima....quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De rest is iets tussen Delan en mij.
Voor diegenen die geen spoilers kunnen lezen.
Ah dat klinkt hoopgevend iddquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep. Gesprek van maandag duurde bijna anderhalf uur.... en na een uur werd ik al gebeld dat ik morgen dus terug mag komen. Dan heb ik een gesprek met een ander persoon van die afdeling.
Dus wordt weer flink duimen! Want tot nu toe werkt het!
Jawel.quote:
Ik betwijfel hetquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De rest is iets tussen Delan en mij.
Voor diegenen die geen spoilers kunnen lezen.
Ja jezus, zeikwijfquote:
Klinkt goed! Als ze snel bellen zijn ze heeeeel enthousiast, leuk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep. Gesprek van maandag duurde bijna anderhalf uur.... en na een uur werd ik al gebeld dat ik morgen dus terug mag komen. Dan heb ik een gesprek met een ander persoon van die afdeling.
Dus wordt weer flink duimen! Want tot nu toe werkt het!
ik ga voortaan.als standaard reactie op dit soort gelul: Val kapot zeggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
O sorry, maar kinderen was KLAAR nu weer
Ja het moeten wel onderwerpen zijn, waar ik wat affiniteit mee heb enzo he. Niet van die abstracte zooiquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt goed! Als ze snel bellen zijn ze heeeeel enthousiast, leuk!
Nee, ik ben bang dat de hele cirkel des levens verboden terrein is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
regelmatig.
Dat is dè manier om kinderen te maken btw, mag dat wel?
Jézus, komt het daarvan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
regelmatig.
Mijn zoonquote:
Alleen kinderen met hoog IQ....quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
regelmatig.
andere dokter zoeken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
Morgen naar de dokter. Ik zie er enorm tegenop. Ik mag die man niet. En hij mij niet
Soms is het zo simpel hequote:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:
masterchef is op?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang dat de hele cirkel des levens verboden terrein is.
ik wil geen party pooper zijn maar die adviezen van basisschool mensen/cito zeggen geen moer, iemand die ik ken kreeg mavo advies heeft glansrijk havo gehaald, iemand kreeg havo heeft laagste vmbo gehaald, dus hecht er aub niet teveel waarde aan en steun je zoon gewoonquote:
Ah oke. Ik heb zonder problemen een ander kunnen krijgen nl.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Te weinig doktoren.... dus veel hebben patientenstop
Verschilt ook per regio natuurlijk....quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb zonder problemen een ander kunnen krijgen nl.
Zal wel regiogebonden zijn. Hier gaat het ook niet zomaar. Maar het is niet onmogelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb zonder problemen een ander kunnen krijgen nl.
Ik hecht er op zich ook niet veel waarde aan hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil geen party pooper zijn maar die adviezen van basisschool mensen/cito zeggen geen moer, iemand die ik ken kreeg mavo advies heeft glansrijk havo gehaald, iemand kreeg havo heeft laagste vmbo gehaald, dus hecht er aub niet teveel waarde aan en steun je zoon gewoonen zeg dat ie meer dan zn best niet kan doen, zijn uiteindelijke leerniveau zal pas echt in het tweede deel van de brugklas blijken
Er zijn hier drie dokters en alle drie hebben ze momenteel een patiëntenstop.quote:
Slimmer dan mamaquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hecht er op zich ook niet veel waarde aan hoor.
Maar als jij denkt dat je kind in een mavo/havo combi klas zit en dan blijkt ie in havo/atheneum combi te zitten dan ben ik toch wel even heel blij en trots
als t alléén over kinderen gaat, kan ik me best voorstellen dat ze er hier op n gegeven moment genoeg van hebben, maar een opmerking móet kunnen zonder gezeik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
Ik zou best in OUD over kinderen willen praten hoor. Maar de gemiddelde ouder is doodeng. En zit daar. Ik kan geen kant op.
Samzz wil doktertje spelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn hier drie dokters en alle drie hebben ze momenteel een patiëntenstop.En zo vaak kom ik er nu ook weer niet...
Mama ging met atheneum advies naar de brugklasquote:
is dat niet overal zo dan? was op mijn middelbare al, vmbo=vmbo vmbo/havo combiklassen hadden wij niet, de havo/atheneum altijd gecombineerd (brugjaar dan) en daarna wordt het gescheidenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hecht er op zich ook niet veel waarde aan hoor.
Maar als jij denkt dat je kind in een mavo/havo combi klas zit en dan blijkt ie in havo/atheneum combi te zitten dan ben ik toch wel even heel blij en trots
Bonnie St. Claire!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mama ging met atheneum advies naar de brugklas![]()
Toen ontdekte mama jongens en drank
dan zit er niets anders op dan verhuizen vrees ik. Dan moeten ze je aannemen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn hier drie dokters en alle drie hebben ze momenteel een patiëntenstop.En zo vaak kom ik er nu ook weer niet...
Ben ik met je eens. Maar zo gaat het hier al sinds ik hier ben, ik vind het de discussie niet waard. Deel wat je wil delen, who cares wat de kinderhaters vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als t alléén over kinderen gaat, kan ik me best voorstellen dat ze er hier op n gegeven moment genoeg van hebben, maar een opmerking móet kunnen zonder gezeik.
Hehe ja, wij ergeren ons ms weer aan hele andere postsquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar zo gaat het hier al sinds ik hier ben, ik vind het de discussie niet waard. Deel wat je wil delen, who cares wat de kinderhaters vinden.
En hoe.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe ja, wij ergeren ons ms weer aan hele andere posts
Ik houd 't nog wel even volquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan zit er niets anders op dan verhuizen vrees ik. Dan moeten ze je aannemen.
Ik haat kinderen niet (zolang ik geen last van ze heb) maar ik heb gewoon weinig met dat gebrabbel...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar zo gaat het hier al sinds ik hier ben, ik vind het de discussie niet waard. Deel wat je wil delen, who cares wat de kinderhaters vinden.
Peurac met kinderen, hoe zou dat zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe ja, wij ergeren ons ms weer aan hele andere posts
Eeuuh nee. Vertel es.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, dat was n grapje btw.
Weet je hoe fijn het is als mensen je humor waarderen?
Die hebben jullie al weggepest.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Peurac met kinderen, hoe zou dat zijn?![]()
Als ik een mooie nieuwe auto heb, vind ik het ook leuk om er een tijdje over te praten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik haat kinderen niet (zolang ik geen last van ze heb) maar ik heb gewoon weinig met dat gebrabbel...
Op mijn werk een paar jaar geleden ook. De 1 na de ander werd zwanger, dus ging het negen maanden over niks anders dan alle problemen en gezeik... en na negen maanden ging het over niks anders dan over hoe schattig ze zijn en opvoedingservaringen uitwisselen....
Tsja, dat voortdurende gemiep, daar heb ik ook niets mee. Maar ik zie hier geen enkele moeder alleen maar posten over haar kinderen. Er wordt van alles besproken, mannen, tieten, seks, werk, soms komen de kinderen voorbij ja. Voor ons is dat ook deel van ons leven, so be it.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik haat kinderen niet (zolang ik geen last van ze heb) maar ik heb gewoon weinig met dat gebrabbel...
Op mijn werk een paar jaar geleden ook. De 1 na de ander werd zwanger, dus ging het negen maanden over niks anders dan alle problemen en gezeik... en na negen maanden ging het over niks anders dan over hoe schattig ze zijn en opvoedingservaringen uitwisselen....
Afhankelijk van het soort auto, KAN dat interessant zijn ja... Kinderen....quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik een mooie nieuwe auto heb, vind ik het ook leuk om er een tijdje over te praten.
Maar dat is een autoquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik een mooie nieuwe auto heb, vind ik het ook leuk om er een tijdje over te praten.
het stoort me dat 1 opmerking al niet kan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Peurac met kinderen, hoe zou dat zijn?![]()
Wie is jullie?quote:
Er zijn mensen die hun auto vaker wassen dan hun kinderenquote:
Wat een mooi verhaal!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het stoort me dat 1 opmerking al niet kan.
Overigens was ik dus single, ontmoette ik mn vriend hier, hij wist daardoor nog vóór we elkaar voor t eerst zagen dat ik kinderen had en nu wonen we alweer meer dan n jaar samen
En we zijn heel gelukkig met zn 4en
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Overigens was ik dus single, ontmoette ik mn vriend hier, hij wist daardoor nog vóór we elkaar voor t eerst zagen dat ik kinderen had en nu wonen we alweer meer dan n jaar samen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie is jullie?Wie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie is jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die moeten dan ook een auto nemen en geen kindquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun auto vaker wassen dan hun kinderen
lekker kortquote:
Nee! Dát moest ik nog doen. Even dat topic zoeken...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
Samzz.... had je die krokodil filmpjes al bekeken?
Krokodil, de nieuwe horror drug uit Ruslandquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee! Dát moest ik nog doen. Even dat topic zoeken...
Ik hou van verhalen over liefdes die in Singles beginnen met een happy end..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lekker kort
En het begon allemaal met n opmerking over sex. Dus mooi rond weer.
Ik ga trouwens 12 uur meer werken dan nuben benieuwd hoe dat bevalt, is 11 jaar geleden dat ik zoveel gewerkt heb
Helaas komt dat niet al te vaak voorquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou van verhalen over liefdes die in Singles beginnen met een happy end..
Hoeveel werk je nu? 12 uur meer is wel een hele sprong zeg.
Hij: hoi, neuken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lekker kort
En het begon allemaal met n opmerking over sex. Dus mooi rond weer.
Ik ga trouwens 12 uur meer werken dan nuben benieuwd hoe dat bevalt, is 11 jaar geleden dat ik zoveel gewerkt heb
Srsly, wtfquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Krokodil, de nieuwe horror drug uit Rusland
Alstu!
Ik heb een prachtige liefde in Singles leren kennen. Niet meer samen, maar de liefde duurt onverminderd voort.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helaas komt dat niet al te vaak voor
20 uur.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Op Fok misschien, singles niet zo....quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige liefde in Singles leren kennen. Niet meer samen, maar de liefde duurt onverminderd voort.Er zijn wel heel wat succesverhalen op FOK hoor.
Oh, noem eens een handje vol op dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige liefde in Singles leren kennen. Niet meer samen, maar de liefde duurt onverminderd voort.Er zijn wel heel wat succesverhalen op FOK hoor.
Ik dacht al dat je dat bedoelde. Zieke shit. En arme mensen. Geen toekomst, niks daar in Siberie. Walgelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alstu!
Ja, ik had 'm al gevonden. Jammer dat 't commentaar niet te horen is, thoughquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alstu!
Ach, de beelden zeggen genoegquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik had 'm al gevonden. Jammer dat 't commentaar niet te horen is, though
dan zou t daar bij gebleven zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij: hoi, neuken?
Jij: nee sorry, ik heb er al 2
Ik zit nog steeds naar die rotte hand te kijken. Ik ben benieuwd.quote:
Is dat een bewuste keuze? Lijkt me wel even aanpassen, maar als je eenmaal een nieuw ritme hebt gevonden zal het minder zwaar voelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
20 uur.
Heb tot vorig jaar mei 26 uur gewerkt. Vind het ook wel veel hoor, denk dat ik erg moet wennen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn zat FOK-babies. In OUD, maar daar durf ik dus niet heen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, noem eens een handje vol op dan?
Dat aangevreten is niet eens zo erg maar die bottenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds naar die rotte hand te kijken. Ik ben benieuwd.
He, verpest het nu nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat aangevreten is niet eens zo erg maar die botten![]()
Binnen R&P. OUD sie posten er niet voor niks, om over die kledders te praten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn zat FOK-babies. In OUD, maar daar durf ik dus niet heen.
Ik heb een geweldige vriendschap gevonden op FOK!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel verstandigquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
Ik sla dat filmpje even over, als ik jullie zo lees.
Waarom nu weer binnen R&P? Ik zeg dat er succesverhalen op FOK zijn, ga jij het ineens beperken. Dat was niet de afspraak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Binnen R&P. OUD sie posten er niet voor niks, om over die kledders te praten.
Uhm, nee het ging over succes verhalen binnen singlesquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom nu weer binnen R&P? Ik zeg dat er succesverhalen op FOK zijn, ga jij het ineens beperken. Dat was niet de afspraak.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef L-E het volgende:
[..]
ja, het is wel een bewuste keuze.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat een bewuste keuze? Lijkt me wel even aanpassen, maar als je eenmaal een nieuw ritme hebt gevonden zal het minder zwaar voelen.
Ik heb altijd 32 gewerkt, sinds een maand 24 (voelt als elke dag vakantie met af en toe een dagje werken tussendoor) en per oktober weer naar 28/32. Voor op de werkvloer vind ik meer uren wel fijn.
Ez?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige vriendschap gevonden op FOK!
1 die me heel dierbaar is
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, nee het ging over succes verhalen binnen singles
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet moet voorzeggen wat er komen gaat!quote:
samequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige vriendschap gevonden op FOK!
1 die me heel dierbaar is
Toppertjequote:
Ja maar daarvoor was de vraag al gesteld over singles omdat je dat zelf aankaarttequote:
Omdat ik dat kanquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom nu weer binnen R&P? Ik zeg dat er succesverhalen op FOK zijn, ga jij het ineens beperken. Dat was niet de afspraak.
Het wordt praktisch makkelijker naarmate ze ouder worden he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, het is wel een bewuste keuze.
En ik kon de kinderen niet kwijt, ik had geen oppas en opvang was te duur, dus alleen tijdens schooltijden gewerkt.
Nu kunnen ze wel even (n uurtje ofzo) alleen zijn ook.
Doe ik toch ook niet verderquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet moet voorzeggen wat er komen gaat!
Dat doet niets af aan het feit dat ik het over succesverhalen op FOK had.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor was de vraag al gesteld over singles omdat je dat zelf aankaartte
Wacht maar tot je bij de geslachtsdelen komt!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet moet voorzeggen wat er komen gaat!
Het hele internet kent succesverhalen.quote:
I thought i taw a putty tat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij de geslachtsdelen komt!
Oh ja!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat liefde blijft bestaan, is een mooi gegeven. Wist niet dat het kon.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het hele internet kent succesverhalen.
Internet is niet weg te denken uit de moderne samenleving. GSM ook niet.Ook zat andere failsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die voet van dat wijfquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij de geslachtsdelen komt!
Slechte dingen overschaduwen de goede dingen altijd hequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat maakt de succesverhalen niet minder, cynische pessimist.
ja, dat scheelt veel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Het wordt praktisch makkelijker naarmate ze ouder worden he.
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat maakt de succesverhalen niet minder, cynische pessimist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |