SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:
Datquote:
Had gekund..... maar ja, dat is dan weer zo'n deceptie..... niemand (behalve MeMo post ze..)quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had er natuurlijk gewoon tetten van kunnen maken.
Nou, blijkbaar is het mannelijk publiek hier niet goed genoeg, enzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]je voelt aangesproken.... oke... maar waarom?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is het mannelijk publiek hier niet goed genoeg, enzo
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is het mannelijk publiek hier niet goed genoeg, enzo
Selectief geheugen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had gekund..... maar ja, dat is dan weer zo'n deceptie..... niemand (behalve MeMo post ze..)
Nee hoor.... als ze niet met regelmaat gepost worden, dan vervagen de beelden/herinneringen....quote:
Ja zo gemakkelijk zijn wij dus niet te paaien he, ons hebt ruggengraatquote:
Van wie is die 3?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
3 - 1, dus je hebt nog wat in te halen
Oquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja zo gemakkelijk zijn wij dus niet te paaien he, ons hebt ruggengraat
Goed om te weten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor.... als ze niet met regelmaat gepost worden, dan vervagen de beelden/herinneringen....
quote:
Nee je bent een vrouw 3-1quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik voel niet de behoefte er een wedstrijd van te maken. En je mist mijn punt.
Net nog? Huhwatwaar?quote:
Nee, ik weet niet. Vertel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Zwarte en die van je dinges boven je jeweetwel. en die witte gisteren.
quote:
Hoe wil je dan dat ik je noem?quote:
Tetten?quote:
Zat op te zienquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh mn dermals, daar is weinig tiet op te zien
Maar je hoeft geen tiet te zien om een tiet te 'zien'.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat krijg je dan zo rond de dertigquote:
quote:
Dat ging om tepelsquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar je hoeft geen tiet te zien om een tiet te 'zien'.
So I've heard.
quote:
Maak er dan ook es eentje met veel tiet voor ons.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Past dat op één foto dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak er dan ook es eentje met veel tiet voor ons.
How's that for a peak into the futurequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
Echt he, ouders.... Wat een tijdverspilling, zo'n introductieavond.. Ze stellen allemaal domme vragen, niets wat je niet zo van de site kunt afhalen.. "Wat houdt een proefwerkweek in?" Ja, muts, wat denk je?
![]()
Oh en wat een oude lijken allemaal![]()
sorry, moest er even uit
Groothoek FTW!quote:
Ja maar al die ouders kunnen toch niet zoveel ouder zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
How's that for a peak into the future
Blijkbaar welquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar al die ouders kunnen toch niet zoveel ouder zijn?
Blijkbaar worden de ogen er ook niet beter op.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
Of nietquote:
In dat geval is ignorance bliss hequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar worden de ogen er ook niet beter op.
Oftewel, ik zie er gewoon nog uit als een jonge godinquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oftewel, jij bent ook snel een oud lijk?
En dus snel een oud lijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oftewel, ik zie er gewoon nog uit als een jonge godin
Je snapt mijn punt nietquote:
Jij maakt mij altijd zo bang voor de toekomst.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
Echt he, ouders.... Wat een tijdverspilling, zo'n introductieavond.. Ze stellen allemaal domme vragen, niets wat je niet zo van de site kunt afhalen.. "Wat houdt een proefwerkweek in?" Ja, muts, wat denk je?
![]()
Oh en wat een oude lijken allemaal![]()
sorry, moest er even uit
En terecht hoor, in groepen zijn ze nog ergerquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij maakt mij altijd zo bang voor de toekomst.
En vroeg of laat ben je 1 van de groep.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En terecht hoor, in groepen zijn ze nog erger
Nope. Ik heb de hele basisschooltijd aan ze weten te ontkomen, gaat me nu ook vast weer lukken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En vroeg of laat ben je 1 van de groep.....
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En terecht hoor, in groepen zijn ze nog erger
Je kent het?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En vroeg of laat ben je 1 van de groep.....
Nope.... Ik ben 100% kinderloos....quote:
Pappa!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope.... Ik ben 100% kinderloos....
Tenminste... er is nog niemand aan mijn deur geweest om het tegendeel te claimen
Dat laatste zegt niets. Ze komen altijd het moment dat je het het minst verwacht. Op je trouwdag ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope.... Ik ben 100% kinderloos....
Tenminste... er is nog niemand aan mijn deur geweest om het tegendeel te claimen
Dat mag, want ik heb geen behoefte om te trouwen... dus kunnen ze lang wachtenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste zegt niets. Ze komen altijd het moment dat je het het minst verwacht. Op je trouwdag ofzo.
Pup mag nog maagdelijk toekijken hoe de MILFs hun levens delen.quote:
Ik zei ook ooit dat ik meisjes stom vond.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat mag, want ik heb geen behoefte om te trouwen... dus kunnen ze lang wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zei ook ooit dat ik meisjes stom vond.Maar meisjes zijn ook stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zei ook ooit dat ik meisjes stom vond.Ik zeg nergens dat ik meisjes stom vind....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Je hebt wel vaker moeite met het begrijpen van het punt dat iemand wil maken he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik meisjes stom vind....
Bij haar zullen ze jouw DNA wel in haar speeksel vinden ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Dat dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ach welnee. Ze blijven interessant.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker moeite met het begrijpen van het punt dat iemand wil maken he?
Ja dat gevoel heb ik nou ook altijd als ik op het schoolplein sta. Echt, wtf ouwe wijven meestal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Zus vindt dat ik niet langer dan een week op vakantie kan met Peuter. 'Dat kan hij niet aan'.
Zal ik, speciaal voor haar, in plaats van een maand gewoon drie maanden wegblijven?
Waar ga je een maand heen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Zus vindt dat ik niet langer dan een week op vakantie kan met Peuter. 'Dat kan hij niet aan'.
Zal ik, speciaal voor haar, in plaats van een maand gewoon drie maanden wegblijven?
Inderdaad, zo'n nummer twee stinkt toch net zo als de eerste?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik nou ook altijd als ik op het schoolplein sta. Echt, wtf ouwe wijven meestal.
Of die vrouwen die dan weeeer zwanger zijn. Mèn, na een paar van die jong dan weet je het toch allemaal wel.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik nou ook altijd als ik op het schoolplein sta. Echt, wtf ouwe wijven meestal.
Of die vrouwen die dan weeeer zwanger zijn. Mèn, na een paar van die jong dan weet je het toch allemaal wel.
Richting Azie of Australie, ben ik nog niet helemaal uit.:)quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar ga je een maand heen dan?
3 maanden weg. Dat is wel een mooie ervaring voor hem.
Hehehe. Heeel jong tienermoedertje dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies! Ms dachten zij wel dat ik een tienermoedertje was
Wie heeft het over nummer 2?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n nummer twee stinkt toch net zo als de eerste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |