SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:
Datquote:
Had gekund..... maar ja, dat is dan weer zo'n deceptie..... niemand (behalve MeMo post ze..)quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had er natuurlijk gewoon tetten van kunnen maken.
Nou, blijkbaar is het mannelijk publiek hier niet goed genoeg, enzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]je voelt aangesproken.... oke... maar waarom?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is het mannelijk publiek hier niet goed genoeg, enzo
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is het mannelijk publiek hier niet goed genoeg, enzo
Selectief geheugen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had gekund..... maar ja, dat is dan weer zo'n deceptie..... niemand (behalve MeMo post ze..)
Nee hoor.... als ze niet met regelmaat gepost worden, dan vervagen de beelden/herinneringen....quote:
Ja zo gemakkelijk zijn wij dus niet te paaien he, ons hebt ruggengraatquote:
Van wie is die 3?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
3 - 1, dus je hebt nog wat in te halen
Oquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja zo gemakkelijk zijn wij dus niet te paaien he, ons hebt ruggengraat
Goed om te weten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor.... als ze niet met regelmaat gepost worden, dan vervagen de beelden/herinneringen....
quote:
Nee je bent een vrouw 3-1quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik voel niet de behoefte er een wedstrijd van te maken. En je mist mijn punt.
Net nog? Huhwatwaar?quote:
Nee, ik weet niet. Vertel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Zwarte en die van je dinges boven je jeweetwel. en die witte gisteren.
quote:
Hoe wil je dan dat ik je noem?quote:
Tetten?quote:
Zat op te zienquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh mn dermals, daar is weinig tiet op te zien
Maar je hoeft geen tiet te zien om een tiet te 'zien'.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh mn dermals, daar is weinig tiet op te zien
Dat krijg je dan zo rond de dertigquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |