Ik woon in A'dam Zuidoost, dus ik ben al extra alert op ongedierte. Maar ik zie zo nu en dan in mijn, slecht geventileerde (alleen 's nachts raam open), slaapkamer een diertje tegen de muur lopen. Ik maak hem meestal maar dood, want het is niet vaak dat ik zo'n beestje zie. Gisteren zag ik er na een tijdje weer een lopen. Ditmaal groter dan normaal.
Maar ik denk zelf dat het geen kakkerlak is, want zo ik zie op internet heeft zo'n beestje voelsprieten en zie je wat pootjes. Maar dat zie ik bij dit beestje dus niet. Geen voelsprieten, ik zie niet zo duidelijk de pootjes. Het is langwerpig, smal en plat. Het kan wel vrij snel lopen.
Dus ik vraag me af of iemand weet wat voor beestje dit kan zijn? Ik kan ook niet zo gauw op Google een foto kan vinden waar ik het mee zou kunnen vergelijken.
Ik heb sowieso al de ongediertebestrijding een e-mail gestuurd, die had namelijk al enige tijd terug een brief gestuurd dat er kakkerlakken in het gebouw waren aangetroffen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+