Waarom zou hij zich lekkerder voelen, omdat hij van zijn laatste 6 GS'en geeneen heeft gewonnen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:02 schreef Lagrinta het volgende:
Das mooi om te horen. Ik geloof Federer wel dat ie zich lekkerder voelt dan een jaar geleden. Ik zie em nog wel een US Open of Ausopen winnen.
Ze verloor in 1R op Roland Garros, haar debuut in dat circuit?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:42 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind het vooral opvallend dat ze, ondanks haar jonge leeftijd, het al meteen goed doet in het juniorencircuit.
Altijd maar afwachten hoe ze doorgroeit natuurlijk, zeker als de leeftijd komt dat het uitgaan etc. mee gaat spelen.
Dat was haar eerste GS op juniorenniveau. Daarnaast speelde ze een typische gravelspeelster. Ik kan me dan voorstellen dat je dat niet wint. Overigens is gravel ook niet haar beste ondergrond. Ze houdt van de snellere banen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze verloor in 1R op Roland Garros, haar debuut in dat circuit?
Hehe hij berust nu meer in zn rol dan vorig jaar. Plezier misschien hervonden. Er is meer in de wereld dan tennis, maar toch blij dat ie deze sport nog kan beoefenen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zou hij zich lekkerder voelen, omdat hij van zijn laatste 6 GS'en geeneen heeft gewonnen?
Zou kunnen. Ik hoop in elk geval dat hij meent wat hij zegt (en dat het reëel is) en dat hij het niet zegt om zich groot te houden tegenover de media.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hehe hij berust nu meer in zn rol dan vorig jaar. Plezier misschien hervonden. Er is meer in de wereld dan tennis, maar toch blij dat ie deze sport nog kan beoefenen.
Ik weet niet of ie het meent, maar hij moet er ook in geloven. Hij moet immmers zeker nog London 2012 winnen. Als ie dat wint is ie onsterfelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik hoop in elk geval dat hij meent wat hij zegt (en dat het reëel is) en dat hij het niet zegt om zich groot te houden tegenover de media.
Ik ben geen Federer fan maar ik zie in Djokovic niet iemand die consistent zal zijn en Nadal zal nog wel wat blessures hebben. Del Potro heeft ook al een reputatie op blessuregebied. Voor wie moeten we bang zijn Andy fucking Murray?quote:
Nu niet dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:19 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie het meent, maar hij moet er ook in geloven. Hij moet immmers zeker nog London 2012 winnen. Als ie dat wint is ie onsterfelijk.
Zo kun je het ook bekijken ja en dan is het wel reëel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik ben geen Federer fan maar ik zie in Djokovic niet iemand die consistent zal zijn en Nadal zal nog wel wat blessures hebben. Del Potro heeft ook al een reputatie op blessuregebied. Voor wie moeten we bang zijn Andy fucking Murray?
Tuurlijk wel, maar dat is nog echt een doel voor hem. Als ie dat wint zullen er veel emoties loskomen.quote:
Terwijl het als tennistoernooi maar een beetje gaar is. Hadden ze er niet beter een GS-achtig toernooi van kunnen maken - twee weken met best-of-fivepartijen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:23 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat is nog echt een doel voor hem. Als ie dat wint zullen er veel emoties loskomen.
Het is ook geen echte olympische sport maar toch een belangrijk doel voor tennissers.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Terwijl het als tennistoernooi maar een beetje gaar is. Hadden ze er niet beter een GS-achtig toernooi van kunnen maken - twee weken met best-of-fivepartijen?
Ja, blijkbaar wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het is ook geen echte olympische sport maar toch een belangrijk doel voor tennissers.
De vraag is hoe snel hij een GS weer wil winnen of of ie nog het gevoel heeft er eentje te kunnen winnen. Ik den dat ie in 2014 sowieso niet meer speelt. Een Agassi ging lang door maar die heeft ook een loopbaan gehad waar het allemaal niet uitmaakte wat ie deed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar wel.
Wat ik me nou steeds afvraag is: stel dat Federer geen GS'en meer wint, hoe lang gaat hij dan nog door? Het heeft op een gegeven moment bijna iets van een mislukte comeback. Als hij er af en toe een wint, is het allemaal prima, maar als hij steeds zonder titel overblijft, gaat de lol er toch wel van af lijkt me.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef jojomen4 het volgende:
Hahahaha, Federer ligt er weer eens uit. Die kan beter stoppen met tennissen. Jammer voor Rafa, Federer was een makkelijkere tegenstander geweest dan een Tsonga / Djokotron.
VAMOS RAFA!Unstoppable! Op naar de 20 GS's!
Het zijn geen potjes poker. Er af en toe één winnen is waar 99,9999% van de tour van droomt. Zolang Federer nog voor zijn gevoel kansen heeft, gaat hij door. Matchpoint SF in USO, SF in AO, F in RG, Wimbledon QF 2-0 in sets voor. De lol er vanaf? Federer heeft natuurlijk hoogtes gekend die weinigen hebben meegemaakt, maar Hewitt/Ferrero/Roddick/Moya zijn ook lang doorgegaan terwijl ze allang 7/8 jaar geen GS hebben gewonnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar wel.
Wat ik me nou steeds afvraag is: stel dat Federer geen GS'en meer wint, hoe lang gaat hij dan nog door? Het heeft op een gegeven moment bijna iets van een mislukte comeback. Als hij er af en toe een wint, is het allemaal prima, maar als hij steeds zonder titel overblijft, gaat de lol er toch wel van af lijkt me.
Dat is ook zo, maar Federer heeft een ander referentiekader.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het zijn geen potjes poker. Er af en toe één winnen is waar 99,9999% van de tour van droomt.
Dat is zo, maar die hebben maar een paar GS'en gewonnen. Bij Federer valt het des te meer op als hij niet wint.quote:Zolang Federer nog voor zijn gevoel kansen heeft, gaat hij door. Matchpoint SF in USO, SF in AO, F in RG, Wimbledon QF 2-0 in sets voor. De lol er vanaf? Federer heeft natuurlijk hoogtes gekend die weinigen hebben meegemaakt, maar Hewitt/Ferrero/Roddick/Moya zijn ook lang doorgegaan terwijl ze allang 7/8 jaar geen GS hebben gewonnen.
Dat kan, maar er moet toch een moment zijn dat het hem gaat tegenstaan dat hij die grote titels gewoon niet meer wint?quote:Het is ook niet alsof hij er op die manier erover denkt. "Ik heb niet gewonnen, nu is de lol er wel vanaf". Nee, hij heeft niet gewonnen, dus hij speelde niet goed genoeg of de tegenstander was deze keer te goed.
Hij heeft altijd gezegd dat hij in elk geval wil doorspelen tot zijn kinderen oud genoeg zijn om hem te zien verliezen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef borisz het volgende:
Federer speelt iig t/m Olympisch tennistoernooi denk ik.
Zijn ze al zo oud?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij heeft altijd gezegd dat hij in elk geval wil doorspelen tot zijn kinderen oud genoeg zijn om hem te zien verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |