volgens mij omdat hij met pure producten werktquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
De mijne is niet Naked. ( als dat beekent wat ik denk dat het betekent...
of is er een onderliggende uitleg? )
haal jij welquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:50 schreef DarkElf het volgende:
ik heb me ingeschreven voor een 10 kilometer run in Brussel in december
Beetje stok achter de deur principe, eens zien of ik het haal.
Zo niet dan niet, zo wel, jippie.
qua km's wel, gaat meer om een beetje normale tijd en of ik in de winter genoeg kan trainen ivm gladheid.quote:
oooh, leuk!quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:50 schreef DarkElf het volgende:
ik heb me ingeschreven voor een 10 kilometer run in Brussel in december
Beetje stok achter de deur principe, eens zien of ik het haal.
Zo niet dan niet, zo wel, jippie.
oh heerlijk, geniet ervan!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:
En ik ga winkelenIk heb voor 70 euro aan vvv-bonnen en ga gewoon leuke dingen helemaal alleen voor mezelluf kopen
Nog geen idee wat
quote:
leuk ja en tegelijkertijd.. mmm (ben niet zo'n vastlegger voor zulke dingen)quote:
Helemaal goed en je hebt gelijk: verwen jezelf maar eens een keertje lekker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:
En ik ga winkelenIk heb voor 70 euro aan vvv-bonnen en ga gewoon leuke dingen helemaal alleen voor mezelluf kopen
Nog geen idee wat
wowquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:02 schreef DarkElf het volgende:
zo was het vorig jaar:
[ afbeelding ]
gelukkig ben ik een koud weer loopster
ach als het er ijs is kan je spikes onder je loopschoenen doen.quote:
Een verrassing voor B. Dus dat hou ik nog even voor me.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef DarkElf het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Ik heb net een vichyssoise gemaakt, die nu staat te koelen en maak er knoflook/bieslook vlechtbroodjes bij. (zo eens deeg maken)
ah ze leest vast niet mee...quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Een verrassing voor B. Dus dat hou ik nog even voor me.
Ik begrijp echt niets van vrouwentennis.....quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:41 schreef golfer het volgende:
Wimbledon:
Kvitova walste in de eerste set met 6-1 over Azarenka heen.
Welke kreunt het hardste?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:41 schreef golfer het volgende:
Wimbledon:
Kvitova walste in de eerste set met 6-1 over Azarenka heen.
Dat doe ik al jaren nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niets van vrouwentennis.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |