abonnement Unibet Coolblue
pi_98858309
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:48 schreef Anthraxx het volgende:

Ah een klassieke pikorde :9
Het bestaat nog en het heet 'ziekenhuis' :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98858351
Ik opperde op mijn werk om tegen een arts te zeggen dat ze heel veel fout doet (subtiel, dat wel natuurlijk :7 ), want ik moet haar fouten steeds rechttrekken. En zij is er voor opgeleid :') Maar mijn collega's keken zelfs verschrikt! Ze zeiden dat als ik nog graag een baan wilde hebben en niet op het matje geroepen wilde worden ik gewoon mijn mond dicht hield en haar fouten bleef corrigeren :')

wtf?!?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:08:53 #103
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98858738
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het bestaat nog en het heet 'ziekenhuis' :')
En iedere andere organisatie met al dan niet zelfbenoemde professionals ;) ...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_98859305
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij denkt dat artsen luisteren naar een assistente/baliemedewerkster/medewerkster met minder nullen achter het jaarsalaris?

:D :D :D :D
brrr bah... :r
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98859356
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik opperde op mijn werk om tegen een arts te zeggen dat ze heel veel fout doet (subtiel, dat wel natuurlijk :7 ), want ik moet haar fouten steeds rechttrekken. En zij is er voor opgeleid :') Maar mijn collega's keken zelfs verschrikt! Ze zeiden dat als ik nog graag een baan wilde hebben en niet op het matje geroepen wilde worden ik gewoon mijn mond dicht hield en haar fouten bleef corrigeren :')

wtf?!?
lekker dreigement. Zoals ik al zei; mooie boel...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98860261
Tsk Isa, je moet je plek weten ;)

Ik ga met dat soort dingen altijd de mist in :@ Er zijn wel mensen die ik hoger acht dan anderen, maar dat heeft echt geen donder te maken met baan, opleiding salaris oid :P
Dus ik doe het altijd fout, haha :D
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:34:11 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98861854
Gelukkig weet ik dat B. subtiel genoeg die doktoren meestal wel voor haar karretje kan spannen, maar in dit specifieke geval heeft het te maken met (veel) geld en gezichtsverlies van het hoofd van de maatschap, omdat hij dat alternatieve (op zichzelf staande software-pakket) al heeft aangekocht voordat er voldoende bekeken is of het nieuwe algemene (voor het hele ziekenhusi) nieuw in te voeren systeem (die werkgroep van B.) ook alles kan wat hij wil en dus ook beter uitwisselbaar is met andere ziekenhuisafdelingen.

Ik zie het volgende scenario gebeuren:
om gezichtsverlies te voorkomen drukt ie zijn aangekochte model erdoorheen en wordt tegelijkertijd het andere nieuwe systeem ook ingevoerd, zodat de poli/baliedames de eerste tijd alles dubbel kunnen gaan invoeren (dubbel zoveel werk) om vervolgens na verloop van enige tijd toch toe te geven dat het algemene systeem van het ziekenhuis toch wel voldoet en daarna zijn aangekochte systeem toch maar aan te schaffen.

Alleen zijn ze dan w.s. een jaar verder. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:40:45 #108
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98862075
Godsamme :X Moet ik hier dan alles zelf doen 8)7 Pffff, het gebeurd me niet vaak, maar ik heb er koppijn van momenteel, loop de laatste weken echt overal achteraan te sleuren...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_98862563
quote:
16s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:40 schreef TAV74 het volgende:
Godsamme :X Moet ik hier dan alles zelf doen 8)7 Pffff, het gebeurd me niet vaak, maar ik heb er koppijn van momenteel, loop de laatste weken echt overal achteraan te sleuren...
ffffft TAV uitademen ....

Bluezz ( of golfer) na de laatste crash deed McAffee het niet meer.
Nu gebruik ik Microsoft Security Essentials.
Een link geven is niet mogelijk ( voor mij ) en je kunt het vast wel vinden.

Vanmorgen de laatste les voor Annies voor de zomervakantie. Nu 2 maanden vrij.
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:58:02 #110
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98862687
Verstandig blijven mensen :P lekker kontenlikken van artsen.

Net 90 minuten met gewichtjes gespeeld, is eigenlijk 30 minuten te lang... moet eigenlijk wat schrappen uit het programma.

Dus ik druk netjes 110 KG op de Leg Press *) , komt er na mij een superdunne blondine met twijgjesbenen en drukt precies hetzelfde 8)7 en merkt tegen haar vriendin op: 'Goh, je merkt wel dat ik al een week niet ben geweest w/ ' :|W

Oh well :')

Nu maar weer aan de slag. Fijn dat de sportzaal 2 minuten lopen is van het zkh.
Confidence through competence
pi_98862935
g verwoordt het zoals het is. En Isa weet hoe het er werkelijk aan toe gaat :D
Ik heb nu ook gehoord in een gesprek met hoofd cardio dat het deels allebei gebruikt gaat worden :') En dat er een conflict is tussen beide software leveranciers omdat het concurrenten zijn _O-
Heerlijk niet? :+
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:07:23 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98863025
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:54 schreef AnneX het volgende:

Bluezz ( of golfer) na de laatste crash deed McAffee het niet meer.
Nu gebruik ik Microsoft Security Essentials.
Een link geven is niet mogelijk ( voor mij ) en je kunt het vast wel vinden.

Ik heb nog wat zitten fröbelen en voor zover ik nu kan nagaan is de PC van B. weer virusvrij en doet alles het weer normaal. En ook de virusbeveiligingen zijn weer up to date. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98863086
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb nog wat zitten fröbelen en voor zover ik nu kan nagaan is de PC van B. weer virusvrij en doet alles het weer normaal. En ook de virusbeveiligingen zijn weer up to date. ^O^
Handig toch, zo'n man die kan fröbelen. The Naked Fröbeler. _O_
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:11:13 #114
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98863168
Ziekenhuizen :')
Confidence through competence
pi_98863427
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ziekenhuizen :')
Yup :)

En AnneZZ ik had zelf ook al volop zitten frobelen *O*
Maar g heeft hem definitief zn nek omgedraaid >:)

Jij hebt ook een naked frobelaar toch? :9
pi_98863616
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:05 schreef Bluezz het volgende:
g verwoordt het zoals het is. En Isa weet hoe het er werkelijk aan toe gaat :D
Ik heb nu ook gehoord in een gesprek met hoofd cardio dat het deels allebei gebruikt gaat worden :') En dat er een conflict is tussen beide software leveranciers omdat het concurrenten zijn _O-
Heerlijk niet? :+
Hoe onverwacht :')

Eigenlijk zijn het archaïsche instituten, maar zie dat maar eens te doorbreken. Ik zie wel artsen die dat willen hoor! Maar dan stuit je op een muur van onwil vanuit de medische staf en laten ze het ook maar zitten.

En g is dus een computerdokter O+ Virusvrij binnen een dag _O_ Probeer dat maar eens te evenaren, mensendokters! hah!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:25:57 #117
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98863762
Jonge artsen zijn onze hoop :'(

Op onze afdeling mogen we gewoon tutoyeren, gelukkig. Maar andere afdelingen is dat weer anders.
Confidence through competence
pi_98863816
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Verstandig blijven mensen :P lekker kontenlikken van artsen.

Net 90 minuten met gewichtjes gespeeld, is eigenlijk 30 minuten te lang... moet eigenlijk wat schrappen uit het programma.

Dus ik druk netjes 110 KG op de Leg Press *) , komt er na mij een superdunne blondine met twijgjesbenen en drukt precies hetzelfde 8)7 en merkt tegen haar vriendin op: 'Goh, je merkt wel dat ik al een week niet ben geweest w/ ' :|W

Oh well :')

Nu maar weer aan de slag. Fijn dat de sportzaal 2 minuten lopen is van het zkh.
_O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:27:10 #119
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98863819
Confidence through competence
pi_98863983
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij ligt alleen nog in bed als ik wegga, dus dat plaatje is vooruitgang!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98864096
:D

Een Gnork O+
pi_98864584
quote:
0s.gif Op [b]woensdag 29 juni 2011 20:41[/b] schreef AnneX het volgende:
Oh jasses Bluezz, daarvan zou ik helemaal in de stress schieten. :X

Goed van de ict dame = jij om het hoofd koel te houden en op zoek te gaan. :Y
[..]

Handig toch, zo'n man die kan fröbelen. The Naked Fröbeler. _O_
[/quote]
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef AnneX het volgende:
Oh jasses Bluezz, daarvan zou ik helemaal in de stress schieten. :X

Goed van de ict dame = jij om het hoofd koel te houden en op zoek te gaan. :Y
Had ik je al complimenten voor gegeven ! _O_
En ik herhaal ze graag.
pi_98864730
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Verstandig blijven mensen :P lekker kontenlikken van artsen.

Net 90 minuten met gewichtjes gespeeld, is eigenlijk 30 minuten te lang... moet eigenlijk wat schrappen uit het programma.

Dus ik druk netjes 110 KG op de Leg Press *) , komt er na mij een superdunne blondine met twijgjesbenen en drukt precies hetzelfde 8)7 en merkt tegen haar vriendin op: 'Goh, je merkt wel dat ik al een week niet ben geweest w/ ' :|W

Oh well :')

Nu maar weer aan de slag. Fijn dat de sportzaal 2 minuten lopen is van het zkh.
Hahahaha lekker dan ..

gaat t goed steer? ik las iets van publiceren en stress..? wel tof als je het er nog uit weet te persen! ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98864777
Vervelend he Bluezz een virus. Gelukkig heeft G t gefixt!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98864817
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:18 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Yup :)

En AnneZZ ik had zelf ook al volop zitten frobelen *O*
Maar g heeft hem definitief zn nek omgedraaid >:)

Jij hebt ook een naked frobelaar toch? :9
De mijne is niet Naked. ( als dat beekent wat ik denk dat het betekent...
of is er een onderliggende uitleg? )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')