Het bestaat nog en het heet 'ziekenhuis'quote:
En iedere andere organisatie met al dan niet zelfbenoemde professionalsquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het bestaat nog en het heet 'ziekenhuis'
brrr bah...quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij denkt dat artsen luisteren naar een assistente/baliemedewerkster/medewerkster met minder nullen achter het jaarsalaris?![]()
![]()
![]()
lekker dreigement. Zoals ik al zei; mooie boel...quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik opperde op mijn werk om tegen een arts te zeggen dat ze heel veel fout doet (subtiel, dat wel natuurlijk), want ik moet haar fouten steeds rechttrekken. En zij is er voor opgeleid
Maar mijn collega's keken zelfs verschrikt! Ze zeiden dat als ik nog graag een baan wilde hebben en niet op het matje geroepen wilde worden ik gewoon mijn mond dicht hield en haar fouten bleef corrigeren
wtf?!?
ffffft TAV uitademen ....quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:40 schreef TAV74 het volgende:
GodsammeMoet ik hier dan alles zelf doen
Pffff, het gebeurd me niet vaak, maar ik heb er koppijn van momenteel, loop de laatste weken echt overal achteraan te sleuren...
Ik heb nog wat zitten fröbelen en voor zover ik nu kan nagaan is de PC van B. weer virusvrij en doet alles het weer normaal. En ook de virusbeveiligingen zijn weer up to date.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:54 schreef AnneX het volgende:
Bluezz ( of golfer) na de laatste crash deed McAffee het niet meer.
Nu gebruik ik Microsoft Security Essentials.
Een link geven is niet mogelijk ( voor mij ) en je kunt het vast wel vinden.
Handig toch, zo'n man die kan fröbelen. The Naked Fröbeler.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog wat zitten fröbelen en voor zover ik nu kan nagaan is de PC van B. weer virusvrij en doet alles het weer normaal. En ook de virusbeveiligingen zijn weer up to date.
Yupquote:
Hoe onverwachtquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:05 schreef Bluezz het volgende:
g verwoordt het zoals het is. En Isa weet hoe het er werkelijk aan toe gaat![]()
Ik heb nu ook gehoord in een gesprek met hoofd cardio dat het deels allebei gebruikt gaat wordenEn dat er een conflict is tussen beide software leveranciers omdat het concurrenten zijn
Heerlijk niet?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Verstandig blijven mensenlekker kontenlikken van artsen.
Net 90 minuten met gewichtjes gespeeld, is eigenlijk 30 minuten te lang... moet eigenlijk wat schrappen uit het programma.
Dus ik druk netjes 110 KG op de Leg Press, komt er na mij een superdunne blondine met twijgjesbenen en drukt precies hetzelfde
en merkt tegen haar vriendin op: 'Goh, je merkt wel dat ik al een week niet ben geweest
'
![]()
Oh well
Nu maar weer aan de slag. Fijn dat de sportzaal 2 minuten lopen is van het zkh.
Die van mij ligt alleen nog in bed als ik wegga, dus dat plaatje is vooruitgang!quote:
[..]quote:Op [b]woensdag 29 juni 2011 20:41[/b] schreef AnneX het volgende:
Oh jasses Bluezz, daarvan zou ik helemaal in de stress schieten.![]()
Goed van de ict dame = jij om het hoofd koel te houden en op zoek te gaan.
Had ik je al complimenten voor gegeven !quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef AnneX het volgende:
Oh jasses Bluezz, daarvan zou ik helemaal in de stress schieten.![]()
Goed van de ict dame = jij om het hoofd koel te houden en op zoek te gaan.
Hahahaha lekker dan ..quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Verstandig blijven mensenlekker kontenlikken van artsen.
Net 90 minuten met gewichtjes gespeeld, is eigenlijk 30 minuten te lang... moet eigenlijk wat schrappen uit het programma.
Dus ik druk netjes 110 KG op de Leg Press, komt er na mij een superdunne blondine met twijgjesbenen en drukt precies hetzelfde
en merkt tegen haar vriendin op: 'Goh, je merkt wel dat ik al een week niet ben geweest
'
![]()
Oh well
Nu maar weer aan de slag. Fijn dat de sportzaal 2 minuten lopen is van het zkh.
De mijne is niet Naked. ( als dat beekent wat ik denk dat het betekent...quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup
En AnneZZ ik had zelf ook al volop zitten frobelen
Maar g heeft hem definitief zn nek omgedraaid
Jij hebt ook een naked frobelaar toch?
volgens mij omdat hij met pure producten werktquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
De mijne is niet Naked. ( als dat beekent wat ik denk dat het betekent...
of is er een onderliggende uitleg? )
haal jij welquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:50 schreef DarkElf het volgende:
ik heb me ingeschreven voor een 10 kilometer run in Brussel in december
Beetje stok achter de deur principe, eens zien of ik het haal.
Zo niet dan niet, zo wel, jippie.
qua km's wel, gaat meer om een beetje normale tijd en of ik in de winter genoeg kan trainen ivm gladheid.quote:
oooh, leuk!quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:50 schreef DarkElf het volgende:
oh heerlijk, geniet ervan!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:
En ik ga winkelenIk heb voor 70 euro aan vvv-bonnen en ga gewoon leuke dingen helemaal alleen voor mezelluf kopen
Nog geen idee wat
quote:
leuk ja en tegelijkertijd.. mmm (ben niet zo'n vastlegger voor zulke dingen)quote:
Helemaal goed en je hebt gelijk: verwen jezelf maar eens een keertje lekker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:
En ik ga winkelenIk heb voor 70 euro aan vvv-bonnen en ga gewoon leuke dingen helemaal alleen voor mezelluf kopen
Nog geen idee wat
wowquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:02 schreef DarkElf het volgende:
zo was het vorig jaar:
[ afbeelding ]
gelukkig ben ik een koud weer loopster
ach als het er ijs is kan je spikes onder je loopschoenen doen.quote:
Een verrassing voor B. Dus dat hou ik nog even voor me.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef DarkElf het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Ik heb net een vichyssoise gemaakt, die nu staat te koelen en maak er knoflook/bieslook vlechtbroodjes bij. (zo eens deeg maken)
ah ze leest vast niet mee...quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Een verrassing voor B. Dus dat hou ik nog even voor me.
Ik begrijp echt niets van vrouwentennis.....quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:41 schreef golfer het volgende:
Wimbledon:
Kvitova walste in de eerste set met 6-1 over Azarenka heen.
Welke kreunt het hardste?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:41 schreef golfer het volgende:
Wimbledon:
Kvitova walste in de eerste set met 6-1 over Azarenka heen.
Dat doe ik al jaren nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niets van vrouwentennis.....
Er staat nu maar 1 kreunertje op de baan: Azarenka. Die overigens de 2e set won, dus nu beslissende 3e set.quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:50 schreef DarkElf het volgende:
Kookboekenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Nog geen idee wat
Gebakken aardappeltjes met gevulde paprika met rode ui en gehakt en kruidenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef DarkElf het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Ik heb net een vichyssoise gemaakt, die nu staat te koelen en maak er knoflook/bieslook vlechtbroodjes bij. (zo eens deeg maken)
Nou, eigenlijk is dat wel het leukst, want ik ehquote:
volhouden nou he?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes met gevulde paprika met rode ui en gehakt en kruidenHet gaat weer de goeie kant op. Vanmorgen eindelijk weer eens wat lichter! Nu ff dat fietsen volhouden en ook nog eens wat gezonder eten en dan gaat het weer goed met mij
gezellig! Leuven is een mooie stad.quote:Ik heb trouwens een lang weekend Leuven in de planning![]()
Gezellig op zaterdag eten bij CF en eigenlijk wil ik dan vrijdag en zaterdag een hotel boeken daar
Kan ik ook nog eens relaxed rondkijken met de cam in de hand of zo
Bodycarespul? Sexspeeltjes? Mooie boeken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben héél slecht in cadeautjes kopen voor mezelf
Nou, ik ben dus wel bij Douglas en De Tuinen binnen geweest, maar er is gewoon domweg niets wat ik wilquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef golfer het volgende:
Bodycarespul? Sexspeeltjes? Mooie boeken?
kan je ze niet via de webshop van bruna bijv gebruiken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Boekhandels geldig voor vvv-bon: Bruna, Slegte, Plantage, Read Shop. Die laatste 2 kčn ik niet eens en geen van allen zit in Hoogeveen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Je bent briljant!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:18 schreef DarkElf het volgende:
kan je ze niet via de webshop van bruna bijv gebruiken?
Een penisverlenging dan maar doen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik ben dus wel bij Douglas en De Tuinen binnen geweest, maar er is gewoon domweg niets wat ik wil![]()
....
Ik ben geen vrouw![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent briljant!!
webshops: bol.com, wehkamp, 123tijdschrift.nl
quote:Hoe werkt het?
1. Maak voor eigen administratie een kopie van de bon en bewaar deze totdat je de digitale code hebt ontvangen.
2. Vul het aanvraagformulier in.
3. Print het aanvraagformulier uit.
4. Stuur de complete bon samen met het aanvraagformulier in een voldoende gefrankeerde enveloppe naar
Desk Services
Postbus 40068
6203 DK Maastricht.
5. Van Desk Services ontvang je binnen 3 werkdagen per e-mail een bevestiging en een bol.com cadeauboncode die evenveel waard is als de ingestuurde bon.
6. Deze code kun je vervolgens gebruiken bij het afrekenen van een bestelling.
Alle tips zijn welkomquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:37 schreef DarkElf het volgende:
als je nog een leuk en heel uitgebreid kookboek zoekt Isa? klik
super boek! dik, uitgebreid per seizoen en mooi.
Omdat je toch geen vrouw bent een tipquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle tips zijn welkomIk heb 70 euro
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Steer, ik moest nog aan je denken bij De TuinenJaja, whey, maar ze zijn wat duur bij de TuinenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Maar een serieus leuk boek lijkt mij dezequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:44 schreef Isabeau het volgende:
Waarom denk ik altijd dat daarin staat hoe je een ei moet koken en zo
Goed en met jou, buiten razend druk?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, DE komt weer eens langs, hoe is het?![]()
Er is niks buiten razend drukquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Goed en met jou, buiten razend druk?
wanneer ben je klaar weet je dat al en heb je daarna dan even tijd voor jezelf en leuke dingen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is niks buiten razend druk
en af en toe fok checken![]()
Ça va, ça va...
Ik mik op eind deze maand / half augustus en daarna een weekje vrij. Dan begint m'n eerste 'job' hier in het ziekenhuis als onderzoeker (en de verhuizing terug naar ehvquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wanneer ben je klaar weet je dat al en heb je daarna dan even tijd voor jezelf en leuke dingen?
ok dus dat is nog te overzien en een weekje vrij zal heel lekker zijn danquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik mik op eind deze maand / half augustus en daarna een weekje vrij. Dan begint m'n eerste 'job' hier in het ziekenhuis als onderzoeker (en de verhuizing terug naar ehv)
Maandje of 2, dus het zal het niet waard zijn... denk ik. Hm. Nog ff over nadenkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ok dus dat is nog te overzien en een weekje vrij zal heel lekker zijn dan
je gaat in maastricht werken en wonen in eindhoven? Is dat een beetje te doen qua reizen?
jammer zeg dat je daar weer weg moet
Hoe lang is die job , kan je misschien verhuizen ervoor of is dat het niet waard?
mm das idd niet verhuizenswaardig..quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maandje of 2, dus het zal het niet waard zijn... denk ik. Hm. Nog ff over nadenken
Hoorde dat Antillianen en hangjongeren mijn oude flat hebben overgenomenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mm das idd niet verhuizenswaardig..
oh, nou ja dan kan je na werktijd ehm... gezellig dominoën met de oudjes ofzo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoorde dat Antillianen en hangjongeren mijn oude flat hebben overgenomen
50% korting deze weekquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Jaja, whey, maar ze zijn wat duur bij de Tuinen
Eind augustus!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volhouden nou he?
[..]
gezellig! Leuven is een mooie stad.
wanneer ga je ?
Heb ik alquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
Isa, je kunt een hittepit kopen bij de Tuinen, als je die nog niet hebt. Die zou ik als ik vrouw was graag willen hebben![]()
Oh, zus van mij!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:30 schreef Bluezz het volgende:
@ Isa, ik weet ook nooit wat ik nou precies voor mezelf zou willen kopen. De tuinen en bodyshop is niet aan mij besteed, boeken haal ik in de bieb, kleding/schoenen heb ik eigenlijk wel genoeg kan het toch niet allemaal tegelijk aan, keukenspul is niet echt voor mezelf.
Dan kom ik toch weer uit bij iets voor in de tuin, daar kan ik echt blij van worden of muziek maar dat d/l ik eigenlijk altijd alZó lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |