abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:35:59 #1
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98824463

pi_98824485
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:33 schreef Godtje het volgende:

[..]

Precies. Competitie vervalsing.
Nee hoor, een goede deal met de gemeente, de gemeente heeft hier baat bij, PSV ook, dat heet zaken doen ;)
pi_98824486
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Omdat PSV de gemeente heeft kunnen overtuigen van een superdeal? Wat jij wil.
Ja precies. Zonder die steun waren die transfers er niet geweest.
Dan waren de directe tegenstanders uit Utrecht en Rotterdam sterker geweest.
De overheid heeft betaald om de tegenstander zwakker te maken.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:36:43 #4
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_98824499
Zul je zien dat het hier ook volgespamd wordt door jaloerse supporters :')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_98824527
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:33 schreef Godtje het volgende:

[..]

Precies. Competitie vervalsing.
Dat PSV de enige club was die nog nooit overheidssteun heeft genoten was idd competitievervalsing. Je kan dus tevreden zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_98824537
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:36 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ja precies. Zonder die steun waren die transfers er niet geweest.
Dan waren de directe tegenstanders uit Utrecht en Rotterdam sterker geweest.
De overheid heeft betaald om de tegenstander zwakker te maken.
Moet je maar een eigen stadion hebben met een lap grond eronder. Heb je wat achter de hand voor als het een keer nodig is, gelukkig voelt de gemeente wat voor 3 ton per jaar en gaan ze akkoord.
Dit, dus.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:37:29 #7
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_98824542
Daar begint het al.... :')

OT:

Zouden er nu nog spelers vertrekken? ( Bakkal, Toivonen? )
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_98824551
quote:
3s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoop je. Dat zijn allemaal geen zekerheden. Het is echt het laatste waar ik mijn zuurverdiende centen in zou 'investeren', in voetballers...
In het voetbal zijn er geen zekerheden ;)
Investeren is gokken.
pi_98824576
:O
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_98824579
Andere clubs hebben ook de grond onder het stadion verkocht.. sommige zelfs inclusief stadion, ga daar ook ff tegen protesteren.. :') oh wacht dat is niet interessant genoeg want die clubs vormen geen bedreiging?
pi_98824617
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Moet je maar een eigen stadion hebben met een lap grond eronder. Heb je wat achter de hand voor als het een keer nodig is, gelukkig voelt de gemeente wat voor 3 ton per jaar en gaan ze akkoord.
Gelukkig voor Eindhoven ja. Of voor PSV vooral.
Maar de wereld is wat groter. Als Ajax 100 miljoen krijgt van de gemeente lach ik ook de ballen uit mijn broek. Maar erg eerlijk zal ik het niet vinden hoor. Wel lekker.
pi_98824622
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef jpg97 het volgende:
Daar begint het al.... :')

OT:

Zouden er nu nog spelers vertrekken? ( Bakkal, Toivonen? )
Ik hoop Engelaar.. te veel salaris en voegt niks toe, Bakkal zal me niet verbazen en Toivonen zou belangstelling voor kunnen komen.

Dus alle 3 zouden weg kunnen wss.
pi_98824641
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Maar de wereld is wat groter. Als Ajax 100 miljoen krijgt van de gemeente lach ik ook de ballen uit mijn broek. Maar erg eerlijk zal ik het niet vinden hoor. Wel lekker.
Daar heeft de gemeente geen voordeel bij ;)
Volgens mij is je punt duidelijk en onze uitleg ook.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:39:32 #14
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98824656
quote:

[..]

Wat een realistisch wereldbeeld heb jij, super.
Dit, dus.
pi_98824657
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het is wel zo inderdaad. In Amsterdam werd de Arena gebouwd met het geld van de belastingbetaler. Als dat niet gebeurd was speelde Ajax nu niet in een stadion met een dergelijke capaciteit.

De ironie is dat ze daar misschien nog niet eens slechter van zouden zijn geworden :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_98824674
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:38 schreef Geo3kant het volgende:
Andere clubs hebben ook de grond onder het stadion verkocht.. sommige zelfs inclusief stadion, ga daar ook ff tegen protesteren.. :') oh wacht dat is niet interessant genoeg want die clubs vormen geen bedreiging?
Met het grote verschil dat die de dag erna niet weer 50% van dat bedrag uitgaven aan transfers.
Als PSV op het randje had gestaan en dit naar de schulden was gegaan had je mij in elk geval niet gehoord.
pi_98824684
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:38 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik hoop Engelaar.. te veel salaris en voegt niks toe, Bakkal zal me niet verbazen en Toivonen zou belangstelling voor kunnen komen.

Dus alle 3 zouden weg kunnen wss.
Engelaar zou ik sowieso wegdoen, want het lijkt me duidelijk dat Strootman ook bij Psv de dienst gaat uitmaken op het middenveld. Met een beetje geluk vang je nu nog wat centen voor Engelaar.
pi_98824696
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat een realistisch wereldbeeld heb jij, super.
Ik weet het. Nu jij nog.
Goed voorbeeld doet goed volgen toch?
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:40:43 #19
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98824720
quote:

[..]

Eindhoven 3 ton per jaar. PSV gered van een seizoen of 5 Feyenoord stijl.
Hadden we allemaal maar een Tiny Sanders als directeur, hè knul? w/
Dit, dus.
pi_98824721
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:36 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nee hoor, een goede deal met de gemeente, de gemeente heeft hier baat bij, PSV ook, dat heet zaken doen ;)
Normaal gesproken zou het een goede deal zijn ja, maar over hoeveel jaar moet het terugbetaald zijn ? 40 ?

Er kan zo ontzettend veel gebeuren tot die tijd...

Kijk hoe het bij ons is gegaan, de gemeente leende bij een bank 25 miljoen euro en leende dat weer uit aan bouwbedrijf Midreth om stadion Galgenwaard over te nemen zodat de club door kon gaan, dit zou ook volledig worden afbetaald dmv een huursom voor het stadion, inclusief rente.

Maar Midreth is inmiddels failliet, en de gemeente kan zo goed als zeker naar zijn geld fluiten...
Die krijgen hooguit een gedeelte van dat geld terug als een Van Seumeren bv. het stadion zou kopen.

Dit soort scenario's kunnen ook in Eindhoven gebeuren, wat als Strootman volgende week zijn kniebanden afscheurt ? Wat als de gemeente failliet gaat ? Of 1 van die investeerders ? Wat als er de komende jaren geen CL wordt gehaald ?

Allemaal factoren die de 'werelddeal' kunnen beinvloeden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98824735
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is wel zo inderdaad. In Amsterdam werd de Arena gebouwd met het geld van de belastingbetaler. Als dat niet gebeurd was speelde Ajax nu niet in een stadion met een dergelijke capaciteit.

De ironie is dat ze daar misschien nog niet eens slechter van zouden zijn geworden :')
Het stadion is niet van Ajax. Die huren gewoon een pandje om hun wedstrijden in te spelen.
pi_98824775
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:39 schreef Godtje het volgende:

[..]

Met het grote verschil dat die de dag erna niet weer 50% van dat bedrag uitgaven aan transfers.
Als PSV op het randje had gestaan en dit naar de schulden was gegaan had je mij in elk geval niet gehoord.
Er was toch ook geen 80miljoen schuld ofwel dan? Tussen de 17.5 en 30 miljoen schuld dacht ik, dat kon dus gedicht worden met de VERKOOP van het grond met de deal/constructie met de gemeente waar de gemeente 12 tot 14 miljoen winst op maakt.

Dus... dan blijft er 50 miljoen over uit bezuinigingen, transfers, leningen van Philips/ondernemers .e.d en DAT geld gaat naar spelers..

Zal ik het bold maken dat je het beter kunt lezen?
pi_98824804
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Eindhoven 3 ton per jaar. PSV gered van een seizoen of 5 Feyenoord stijl.
Hadden we allemaal maar een Tiny Sanders als directeur, hè knul? w/
Je blijft weer hangen in je kleine wereldje.
Gelukkig geef je zelf al meerdere malen toe dat het puur is gedaan voor het sportieve resultaat en niet om de club te redden.

Hoe noemen we dat ook alweer....? :')
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:43:02 #24
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98824866
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:42 schreef Godtje het volgende:

[..]

Gelukkig geef je zelf al meerdere malen toe dat het puur is gedaan voor het sportieve resultaat en niet om de club te redden.

Jij denkt dat de gemeente meebetaald aan transfers. Je hebt je dus niet ingelezen en begrijpt de deal niet. Dan moet je ook niet praten, want je snapt het niet.
Dit, dus.
pi_98824879
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:42 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat noemen we een slimme investering van de gemeenten en PSV heeft goede vrienden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')