Garen, maar dat is zo hersenloos dat je het waarschijnlijk na 1 game al zat bent.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef znarch het volgende:
Wat is een goede hero om in het begin mee te spelen btw?
Same here: Vannozzaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:55 schreef Xa1pt het volgende:
Voeg mij ook maar toe in de openingspost btw: Xaipt.
Oh, hehequote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
sgoed hoor. Wil je steeds inviten, maar iedere keer dat ik je zie zit je toevallig ingame
Een goede hero om mee te beginnen is Ashe, gewoon lekker autoattacken. Soms een ulti op iemand gooien.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef znarch het volgende:
Wat is een goede hero om in het begin mee te spelen btw?
Ezreal tbh.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:19 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Een goede hero om mee te beginnen is Ashe, gewoon lekker autoattacken. Soms een ulti op iemand gooien.
Op low level is ie ezmode ja. Op lvl 30 niet meerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:23 schreef EpicKnife het volgende:
Ik vond Yi makkelijker om mee te beginnen
Is wel een zeer sterke champion maar gaat denk ik snel vervelen. Erg simpel om mee te spelen namelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:24 schreef Kijana het volgende:
Ik zit er aan te denken om Xin Zhao aan te schaffen met IP punten, is die de moeite waard?
Ezreal is leuk om mee te spelen, early game sterk, maar later in de game doet ie geen dmg meer.quote:
Ik doelde eigenlijk meer op een champ die leuk is om mee te spelen en wat moeilijker dan Ashe. Krijg je toch snel meer inzicht en ervaring.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:25 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ezreal is leuk om mee te spelen, early game sterk, maar later in de game doet ie geen dmg meer.
Ryze.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:26 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op een champ die leuk is om mee te spelen en wat moeilijker dan Ashe. Krijg je toch snel meer inzicht en ervaring.
Ook die is vrij makkelijk te spelen zodra perfect met z´n passive kan omgaan. Ik doelde meer op Ezreal ivm het richten van z´n spells. Je moet rekening houden met hoe de tegenstander beweegt en waar jij denkt dat ie naar toe loopt om niet te missen. Daarnaast vind ik zijn passive ook erg leuk en z´n E spell isquote:
Jawelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:24 schreef Kijana het volgende:
Ik zit er aan te denken om Xin Zhao aan te schaffen met IP punten, is die de moeite waard?
Ezreal is echt veel moeilijker dan Ashe.quote:
Die vind ik erg saaiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:19 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Een goede hero om mee te beginnen is Ashe, gewoon lekker autoattacken. Soms een ulti op iemand gooien.
Meer dan waard! Geweldige hero die zeker niet gaat vervelen aangezien je games vaak totaal domineert omdat mensen hem onderschatten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:24 schreef Kijana het volgende:
Zij kan wel meer niet, als je niet weet hoe je d'r moet spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |