Toch schijnt Brazilie het mooiste volk ter wereld te hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Even GEEN celebs als voorbeeld nemen natuurlijk, de latina's die ik ken (en ja, ik ben bevriend met een braziliaanse band) vind ik echt niet om aan te zien eigenlijk...
Andere latina's ken ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Even GEEN celebs als voorbeeld nemen natuurlijk, de latina's die ik ken (en ja, ik ben bevriend met een braziliaanse band) vind ik echt niet om aan te zien eigenlijk...
Niet als lullig bedoeld, maar ik zie en ken hier in Amsterdam denk ik automatisch meer "volken" dan jij in Zeelandquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken verder weinig latina's, behalve de mengelmoesjes met Indiase roots. Dus kan weinig vergelijkingen treffen.
Misschien het rode haar in combinatie met slechte tandenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt een instant crush ja.
Ik kijk mijn ogen uit in Londen bijv. Ik kan het niet verklaren, maar ik zie daar meer mooie meiden die ik ook meteen LEUK vind dan hier, het is een uitstraling iets ofzo, weet ik het?.
Die ziet er eerder Latina uit dan Britsquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo... over engelse vrouwen kan ik dan ook over cheryl cole beginnen
[ afbeelding ]
ja, dat is het!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien het rode haar in combinatie met slechte tanden
Dat is overal zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef vencodark het volgende:
Ik was laatst in Antwerpen en daar lopen wel bijzonder veel mooie vrouwen rond. Die hebben gewoon iets speciaals ofzo. Het viel gewoon op, misschien ook omdat het 30 graden was toen en ze nogal luchtig gekleed waren.Maar het leek alsof ineens alle topmodellen naar buiten kwamen.
Ja, logisch maar daar ging het ook niet over.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als lullig bedoeld, maar ik zie en ken hier in Amsterdam denk ik automatisch meer "volken" dan jij in Zeeland.
Ik heb ook witte benenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:41 schreef Ripley het volgende:
Ik vind Engelse wijven vaak echt repulsive, met hun dikke witte benen zonder panty bij -10 graden en hun ongezonde huidskleur en zo
Het type English Rose is mooi maar zie ik in Londen niet zo vaak hoor
is gewoon een engelse die genoeg zon ziet hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ziet er eerder Latina uit dan Brits
De band is ook lelijk, want kerelsquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Maar heatwave, je moet ook geen vrienden worden met een band die dan "We hebben een clubske opgericht veur mense me een lillik gezicht" spelen in het Braziliaans he
Ff serieus.... ik heb meerdere malen gelezen dat de Brazilianen het mooiste volk ter wereld zijn. Dus jij kent gewoon een lelijke band
Mja, dat beeld heb ik ook bij engelse wijven. Van die white trash in te strakke rollade topjes en korte rokjes en dan hele bleke huid waar je alle vlekken, pukkels en aderen op ziet .... dat porcelein mooie lelieblanke huidje werkt alleen als je een heeeeeeele mooie gave huid hebtquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:41 schreef Ripley het volgende:
Ik vind Engelse wijven vaak echt repulsive, met hun dikke witte benen zonder panty bij -10 graden en hun ongezonde huidskleur en zo
Het type English Rose is mooi maar zie ik in Londen niet zo vaak hoor
Ik denk dat het vooral met je smaak te maken heeft.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:42 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij zijn Nederlandse vrouwen een beetje zo-zo. Niet zo bijzonder.
die mening deel ik absoluut niet....quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:42 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij zijn Nederlandse vrouwen een beetje zo-zo. Niet zo bijzonder.
Toch niet Laberinto he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Nee, al ken ik die ook van de tijd dat ik in de kroeg werkte, die gasten kwamen elke week, zie er nog wel eens gasten van her en der.quote:
Het is niet zozeer mijn mening maar meer dat je weleens hoort van Braziliaanse zijn mooi, Zweedse zijn mooi, Russische.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
die mening deel ik absoluut niet....
de laatste dagen is het blik weer opengetrokken hoor
In mijn tijd in Engeland in Solihull en Birmingham en laatst weer op Tenerife voldoende Engelse snoepjes gezienquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dat beeld heb ik ook bij engelse wijven. Van die white trash in te strakke rollade topjes en korte rokjes en dan hele bleke huid waar je alle vlekken, pukkels en aderen op ziet .... dat porcelein mooie lelieblanke huidje werkt alleen als je een heeeeeeele mooie gave huid hebt
Nee ok, anders hadden we een nogal obscure linkquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, al ken ik die ook van de tijd dat ik in de kroeg werkte, die gasten kwamen elke week, zie er nog wel eens gasten van her en der.
De engelsen die ik ken ken ik alleen van vakantie en daar zijn ze tergend verveklend luidruchtig en lelijk. Dus ik ben bevooroordeeldquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn tijd in Engeland in Solihull en Birmingham en laatst weer op Tenerife voldoende Engelse snoepjes gezien
het is idd een kwestie van smaak natuurlijk, ik heb gewoon niet zoveel met tintjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is niet zozeer mijn mening maar meer dat je weleens hoort van Braziliaanse zijn mooi, Zweedse zijn mooi, Russische.
Nederlandse lijken daarbij niet zo op te vallen.
Die types heb je ook overalquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Net als dat ik vind dat de meeste Oostblok en Russische vrouwen ordinair zijn en van glimmende en te strakke net-niet luxe dingen houden.
Tintjes maken mijzelf en de medemens iets mooier. Dna vallen de oneffenheden wat minder op voor het oog, vind ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is idd een kwestie van smaak natuurlijk, ik heb gewoon niet zoveel met tintjes.
Oostblokdames hebben dat wel meer hoor, je ziet het altijd precies aan de manier van kledenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die types heb je ook overal.
Ach, als ze maar lief is.
* missbehavin geeft Ang3l een mep met haar glimmende nep-merktasjequote:Op woensdag 29 juni 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Net als dat ik vind dat de meeste Oostblok en Russische vrouwen ordinair zijn en van glimmende en te strakke net-niet luxe dingen houden.
In Azië zijn ze daar gék op. In plaats van tanning bodylotion, verkopen ze daar 'whitning bodylotion'.quote:
wij staan dan ook niet in de top 10quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is niet zozeer mijn mening maar meer dat je weleens hoort van Braziliaanse zijn mooi, Zweedse zijn mooi, Russische.
Nederlandse lijken daarbij niet zo op te vallen.
ja ok, een gebruide blanke huid is prima, maar gekleurde vrouwen zijn gewoon niet mijn dingquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tintjes maken mijzelf en de medemens iets mooier. Dna vallen de oneffenheden wat minder op voor het oog, vind ikJe moet ERG mooi en gaaf zijn wil je een sneeuwwitte huid met stijl kunnen dragen.
Daar kon je op wachten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin geeft Ang3l een mep met haar glimmende nep-merktasje
Op Tenerife, in de meest populaire badplaats waren ze juist heel stil...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De engelsen die ik ken ken ik alleen van vakantie en daar zijn ze tergend verveklend luidruchtig en lelijk. Dus ik ben bevooroordeeld
Tuurlijk heb je die types overal, maar ik vind dat je oostblok er wel vaak uit kunt halen. Dat enorm glimmende met strass-steentjes bedekte "kijk eens, westers en rijk" waarvan wij dan weer denken "Nou meisje... nee". En vaak dat enorm geverfde haar, hoogblond of zo. Het is allemaal net een tikkeltje net-niet en dus ordinair.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
+1 Likequote:Op woensdag 29 juni 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is idd een kwestie van smaak natuurlijk, ik heb gewoon niet zoveel met tintjes.
Ik ook niet echt hoor. Mijn type vrouw is verzorgd maar niet teveel met dr uiterlijk bezigquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je die types overal, maar ik vind dat je oostblok er wel vaak uit kunt halen. Dat enorm glimmende met strass-steentjes bedekte "kijk eens, westers en rijk" waarvan wij dan weer denken "Nou meisje... nee". En vaak dat enorm geverfde haar, hoogblond of zo. Het is allemaal net een tikkeltje net-niet en dus ordinair.
Ik heb er niks mee
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin geeft Ang3l een mep met haar glimmende nep-merktasje
En ik hou niet van boerenjongens met oerhollands blond haar, blauwe ogen, rode wangetjes en stijl haar. Hoewel dat meer Duitsers zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok, een gebruide blanke huid is prima, maar gekleurde vrouwen zijn gewoon niet mijn ding.
Hoiquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook niet echt hoor. Mijn type vrouw is verzorgd maar niet teveel met dr uiterlijk bezig.
En als we toch aan het vooroordelen zijn... ik wil ook geen Aziaat want ik wil meer dan alleen een kinderpinkje in m'n holquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In Azië zijn ze daar gék op. In plaats van tanning bodylotion, verkopen ze daar 'whitning bodylotion'.
Soort Tatjana dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je die types overal, maar ik vind dat je oostblok er wel vaak uit kunt halen. Dat enorm glimmende met strass-steentjes bedekte "kijk eens, westers en rijk" waarvan wij dan weer denken "Nou meisje... nee". En vaak dat enorm geverfde haar, hoogblond of zo. Het is allemaal net een tikkeltje net-niet en dus ordinair.
Ik heb er niks mee
Ja busted mister!quote:
Dat magquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik hou niet van boerenjongens met oerhollands blond haar, blauwe ogen, rode wangetjes en stijl haar. Hoewel dat meer Duitsers zijn.
Een lekkere gezonde achterhoeker met blosjes op de wangenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik hou niet van boerenjongens met oerhollands blond haar, blauwe ogen, rode wangetjes en stijl haar. Hoewel dat meer Duitsers zijn.
Oh?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als we toch aan het vooroordelen zijn... ik wil ook geen Aziaat want ik wil meer dan alleen een kinderpinkje in m'n hol
Ja idd, niet het meest charmante voorbeeld dat..quote:
Ja hoiquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi
Ooh en trouwens; dan zit je écht verkeerd bij je meeste Engelsen![]()
Tatjana is bloedmooi vergeleken met die échte ordinair poolse wijven!quote:
Dat was ff om mijn statement kracht bij te zetten, want je weet natuurlijk dat ik zelf een kinderpinkje niet kan verdragenquote:
Ja, hoiquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker van die Chantal Jansjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef rival het volgende:
Doe mij maar een leuke blonde Hollandse Dame...
Ik denk dat jij gek zou worden, de tijd dat je op een gemiddelde Engelse moet wachten als ze bezig is met haar make-up en vooral haar haar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoi.
I know, ik zeg ook niet dat ik verwacht een engelse te trouwen ofzo. Dat gaat weer puur om koppies
.
Ach, alles wentquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gek zou worden, de tijd dat je op een gemiddelde Engelse moet wachten als ze bezig is met haar make-up en vooral haar haar.
Aziaten zijn raarquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In Azië zijn ze daar gék op. In plaats van tanning bodylotion, verkopen ze daar 'whitning bodylotion'.
Haha, ooh ik meende dat ook niet hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tatjana is bloedmooi vergeleken met die échte ordinair poolse wijven!
Ik heb een zwak voor belmeisjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:55 schreef Ripley het volgende:
Ik hebeen zwak voor italianen en australiers
Maar over het algemeen val ik eigenlijk vooral niet op blond
Voorlopig ga ik voor je uiterlijkquote:
Echt? Ik vind haar echt niet mooi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ooh ik meende dat ook niet hoor.Ik vind Tatjana een hele mooie vrouw. Maar de beschrijving deed me toch een beetje aan haar denken.
Italianen lijken me te glad, te haantjes en te "macho".quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:55 schreef Ripley het volgende:
Maar over het algemeen val ik eigenlijk vooral niet op blond
Hoe heb je die opgeduikeld?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een lekkere gezonde achterhoeker met blosjes op de wangen
Nee ook niks voor mij (en nu heb ik er eentje)
Ja, hoi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:55 schreef Ripley het volgende:
Jij.. Jij.. Man!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig ga ik voor je uiterlijk.
Ik wel, alleen dat eeuwige blonde haar vind ik niets. Ze heeft een tijdje donker haar gehad en dat stond haar goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Ik vind haar echt niet mooi.
In de irish pubquote:
Nee, ik heb niks met haar, die hele kop.. de ogen.. Of ze nu blond is of donkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wel, alleen dat eeuwige blonde haar vind ik niets. Ze heeft een tijdje donker haar gehad en dat stond haar goed.
Nice! Ach, soms 'eindig' je met iemand waar je eigenlijk nooit zo op viel. Mijn moeder viel/valt ook altijd op donkere mannen en nu zit ze met mijn vader die toch alles behalve donker is.quote:
Ja, dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks met haar, die hele kop.. de ogen.. Of ze nu blond is of donker
Ja het zegt ook niks soms he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nice! Ach, soms 'eindig' je met iemand waar je eigenlijk nooit zo op viel. Mijn moeder viel/valt ook altijd op donkere mannen en nu zit ze met mijn vader die toch alles behalve donker is.
Ik vind haar altijd iets van mijn zus weg hebben, ms is dat hetquote:
Haha, dat kan natuurlijk ook. Weet niet wat voor zus jij hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd iets van mijn zus weg hebben, ms is dat het
Ja precies, je kunt een type hebben qua uitelrijk, maar soms is iemand voor de rest zo leuk dat je het "niet je type" maar voor lief neemtquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nice! Ach, soms 'eindig' je met iemand waar je eigenlijk nooit zo op viel. Mijn moeder viel/valt ook altijd op donkere mannen en nu zit ze met mijn vader die toch alles behalve donker is.
Mjah, ze is natuurlijk lang niet zo leuk als ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, dat kan natuurlijk ook. Weet niet wat voor zus jij hebt.
Het zegt ook helemaal niets. De types waar ik op val, smelt ik a la minute van, komt geen woord meer uit mijn mond. Ik wil geen relatie met iemand waarbij ik me 'minder' voel, en dat voel ik bij zo iemand. Ik heb de leukste relatie met mannen die op het eerste ogenblik niet mijn types zijn.quote:
Jij bent samen met een hetero? Whut?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, je kunt een type hebben qua uitelrijk, maar soms is iemand voor de rest zo leuk dat je het "niet je type" maar voor lief neemt
And besides.... hij is hetero. Dat IS mijn type
Hm...dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het zegt ook helemaal niets. De types waar ik op val, smelt ik a la minute van, komt geen woord meer uit mijn mond. Ik wil geen relatie met iemand waarbij ik me 'minder' voel, en dat voel ik bij zo iemand. Ik heb de leukste relatie met mannen die op het eerste ogenblik niet mijn types zijn.
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het zegt ook helemaal niets. De types waar ik op val, smelt ik a la minute van, komt geen woord meer uit mijn mond. Ik wil geen relatie met iemand waarbij ik me 'minder' voel, en dat voel ik bij zo iemand. Ik heb de leukste relatie met mannen die op het eerste ogenblik niet mijn types zijn.
Oh wat fijn!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mag blijven
O en mijn type is lang vooral. Alleen nu heb ik een kleinere man en ben ik helemaal weg van hem
Hij heeft ook de mooiste ogen van de wereld
En een lekker kontje
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mag blijven
O en mijn type is lang vooral. Alleen nu heb ik een kleinere man en ben ik helemaal weg van hem
En een lekker kontje
Daarom, zo heb je net die dingen die verschillen. Ik val eigenlijk altijd op slank en mijn vriend is stevig, dat maakt dan ook weinig verschil maar ik betwijfel of ik erop gevallen was als hij 150 woog ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mag blijven
En een lekker kontje
Ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.
Jaquote:
Ik kan toch ook niks met een vrouw... Behalve shoppen, roddelen, kletsen en, oh wacht!quote:
Gefeliciteerd JB.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mag blijven
En een lekker kontje
Ze zijn ergens goed voor, ik wist het!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan toch ook niks met een vrouw... Behalve shoppen, roddelen, kletsen en, oh wacht!
Vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |