Toch schijnt Brazilie het mooiste volk ter wereld te hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Even GEEN celebs als voorbeeld nemen natuurlijk, de latina's die ik ken (en ja, ik ben bevriend met een braziliaanse band) vind ik echt niet om aan te zien eigenlijk...
Andere latina's ken ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Even GEEN celebs als voorbeeld nemen natuurlijk, de latina's die ik ken (en ja, ik ben bevriend met een braziliaanse band) vind ik echt niet om aan te zien eigenlijk...
Niet als lullig bedoeld, maar ik zie en ken hier in Amsterdam denk ik automatisch meer "volken" dan jij in Zeelandquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken verder weinig latina's, behalve de mengelmoesjes met Indiase roots. Dus kan weinig vergelijkingen treffen.
Misschien het rode haar in combinatie met slechte tandenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt een instant crush ja.
Ik kijk mijn ogen uit in Londen bijv. Ik kan het niet verklaren, maar ik zie daar meer mooie meiden die ik ook meteen LEUK vind dan hier, het is een uitstraling iets ofzo, weet ik het?.
Die ziet er eerder Latina uit dan Britsquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo... over engelse vrouwen kan ik dan ook over cheryl cole beginnen
[ afbeelding ]
ja, dat is het!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien het rode haar in combinatie met slechte tanden
Dat is overal zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef vencodark het volgende:
Ik was laatst in Antwerpen en daar lopen wel bijzonder veel mooie vrouwen rond. Die hebben gewoon iets speciaals ofzo. Het viel gewoon op, misschien ook omdat het 30 graden was toen en ze nogal luchtig gekleed waren.Maar het leek alsof ineens alle topmodellen naar buiten kwamen.
Ja, logisch maar daar ging het ook niet over.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als lullig bedoeld, maar ik zie en ken hier in Amsterdam denk ik automatisch meer "volken" dan jij in Zeeland.
Ik heb ook witte benenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:41 schreef Ripley het volgende:
Ik vind Engelse wijven vaak echt repulsive, met hun dikke witte benen zonder panty bij -10 graden en hun ongezonde huidskleur en zo
Het type English Rose is mooi maar zie ik in Londen niet zo vaak hoor
is gewoon een engelse die genoeg zon ziet hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ziet er eerder Latina uit dan Brits
De band is ook lelijk, want kerelsquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Maar heatwave, je moet ook geen vrienden worden met een band die dan "We hebben een clubske opgericht veur mense me een lillik gezicht" spelen in het Braziliaans he
Ff serieus.... ik heb meerdere malen gelezen dat de Brazilianen het mooiste volk ter wereld zijn. Dus jij kent gewoon een lelijke band
Mja, dat beeld heb ik ook bij engelse wijven. Van die white trash in te strakke rollade topjes en korte rokjes en dan hele bleke huid waar je alle vlekken, pukkels en aderen op ziet .... dat porcelein mooie lelieblanke huidje werkt alleen als je een heeeeeeele mooie gave huid hebtquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:41 schreef Ripley het volgende:
Ik vind Engelse wijven vaak echt repulsive, met hun dikke witte benen zonder panty bij -10 graden en hun ongezonde huidskleur en zo
Het type English Rose is mooi maar zie ik in Londen niet zo vaak hoor
Ik denk dat het vooral met je smaak te maken heeft.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:42 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij zijn Nederlandse vrouwen een beetje zo-zo. Niet zo bijzonder.
die mening deel ik absoluut niet....quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:42 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij zijn Nederlandse vrouwen een beetje zo-zo. Niet zo bijzonder.
Toch niet Laberinto he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Nee, al ken ik die ook van de tijd dat ik in de kroeg werkte, die gasten kwamen elke week, zie er nog wel eens gasten van her en der.quote:
Het is niet zozeer mijn mening maar meer dat je weleens hoort van Braziliaanse zijn mooi, Zweedse zijn mooi, Russische.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
die mening deel ik absoluut niet....
de laatste dagen is het blik weer opengetrokken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |